Sziasztok!
Földmérő mérnökként munkaeszköznek használom az Sj-t. '88-as, 1.3-as a kicsike. Próbálom rendben tartani, nem is volt gond eddig vele. Motort gyűrűztettem, szelepszár szimeringet cseréltek benne és már az olajat sem eszi. Az alapjárattal nekem is voltak gondjaim, amit a Suzisok sem tudtak megoldani. 500-1500 között változott. Az egyik vákumcső ami a szívótorokból jön, annyira elöregedett, hogy azt a vákum összeszívta. Olvastam Nálatok, hogy letölthető a Samurai gépkönyve, de nem találtam a hivatkozást. Megköszönném, ha valaki elküldené nekem. Véletlenül találtam ide, de örülök ennek a fórumnak. Ha érdekel valakit van hasznélt 1.3-as karbim, lemez felnim használhatü Fulda multitrak gumival, és egy áthúzásra szoruló anyós üllésem beszáló mechanikával.
Gondjaim vannak a lükverccel. Hol simán tolat a jószág, hol meg csak kerreg és alig bírom kivenni üresbe a váltót. Aztán kuplungolok megint izomból bevágom a curikkot, és megint kerregés, kuplung, üresbe kifeszegetés, finoman nem ütközésig vágva a váltót hátramenetbe beveszi tolat, de akkor is néha apró kis tolatás után kerregésbe megy át a mozdulatsor. Kérdésem a következő: mi ez? Beállítási probléma, javítható probléma, váltócserés probléma?
A porlasztód első(?) részén van a tengely végén egy elektromos állító(ami felveszi a ford. számot, ha elektromos kütyüt indítassz el), melyet lehet állítani is. Ez van nagyon felvéve, lejjebb kell állítani.
Nem biztos, nekem mindhárom eddigi Suzukimnál úgy volt/van, hogy egy pillanatra leesik a fordulat az első fogyazstó bekapcsolására, majd a számító felemeli az eredeti alapjárat fölé kicsivel.