Beszereztem bontóból a közösnyomócső nyomásérzékelőt, amit ki is cseréltünk (már az eredetin kívül 2-t is megpróbáltunk) de a hiba még mindíg megvan!
Hibatörlés után az autó nyőgvenyelősen indul be, álló helyzetben nem ad ki hibát, de amint elindulok a kocsival 100m-en belül lefullad és előjön a hiba!
Van esetleg valakinek valami ötlete, hogy mi okozhatja a hibát vagy hogy merre induljak tovább?
A hengerfej 3 hónapja lett felújítva, nem ment még 10000 km-t sem, az injektorok mind a négy új 2 db 2 hónapos 2 pedig fél éves
a hiba jelentkezéséig pöccre indult hidegen-melegen az autó, és semmi gond nem volt vele menet közben sem!
Panaszkodtam már itt az erőtlen vivarom miatt, akkor azt tanácsoltátok hogy csináltassak egy rendes diagnosztikát. Hàt megtörtént. Opel szervizben maszekban megnézték hiperszuper géppel és bizony SEMMI!
Elektronikusan tökéletes s gép. Minden érték OK, minden elektromos kütyü (jeladó,érzékelő...) jó.
A villanyász szerint talán a vezérműszíjat rakták fel egy-két fog elcsúszással.
Szerintetek lehetséges ez?
Előzmény: Vivaro 1.9dti vezérműszíjcsere óta erőtlen,2400tól kezd húzni. Pöccre indul,nem füstöl...
NA végre meg csináltam sok autó szerelőt hiába kérdeztem mind azzal jött vigyem be és majd 5 ez ki olvassa érdekes már anélkül meg áll az élet vagy csak kell nekik is a lóvé na mindegy de azért voltak jó indulatúak is meg persze itt ti is adtatok ötleteket amit köszönök .Ha valaki nem tudnál én voltam az akinek az autója be indult de le is állt . a következőt tetem hátha valakinek jól jön még ez az infó A közös nyomó csővőn ami van a végén nyomás szabályzó a neve mondták csere ami nem kevés mivel át engedte nem tartotta meg a nyomást így szét szedtem és meg nyújtogattam a rugót legalább 1cm ere nagyobb mint amilyen volt rögtön nagyobbat tudod nyomni ami el zárt de a kicsi nyomó csöveket is ki fújtam így a kettő egyben csodákat művelt nekem szépen jár és megy .REMÉLEM VALAKINEK HASZNOS TANÁCS LESZ MÉG VALAMIKOR ÜDV SRÁCOK .
Tehát a vezető oldali főkapcsolót is szétszedtem(leakartam forrasztani az érintkezéseket itt is)csak közben megnéztem mivan alatta,a kapcsoló két lábánál elvolt égve a forrasztás.Újraforrasztottam és minden OK.Gondolom a sok nyomkodástól meglazul és elég v gyárilag gyenge.Köszönöm szépen a segítséget Srácok!
A közös nyomora gondoltál ami bal oldalon található ÉS fűgólegesen megy bele ....HŰM köszönöm már ezzel is sokat segéltél legalább aszt nem vetetik meg velem.
közvetlen a jobb oldali ablakmotornál(pólusainál) tápfesszel próbáltad direktben a motort? egyébként a jobb oldali motor, alaphelyzetben, a bal oldalról is irányítható jobb oldali ablak kapcsoló, nyugalmi érintkezőin kap feszkót, még van olyan hogy a (miltax) kapcsoló elromlik, volt vivarómnál például
Helló,
Megpróbáltam a forrasztást,de semmi változás.Mielőtt nekilattam,megfordítottam az alaplapot,le is gördült az ablak.de tovább semmi.Valahogy nemjut el az áram a másik polushoz.csak nemtom hogyan kellene leellenőrizni.
helló.
vedd fel a kapcsolatot vargamunkával (budapest és környéke) vagy vanyekkal (pécs környéke) ők a mesterek, visszább találsz telefonszámot, ha nincsenek valami "projektben segítenek neked, remélem a fiúk nem veszik le a fejem, hogy reklámozom őket
HELLÓ NEKEM VOLT EGY PROBLÉMÁM A JOBB OLDALI ABLAK NEM JŐTT LE FEL HÚZNI FEL BIRTA MIKKOR LE BONTOTTAM ÉS DIREKTRŐL KAPÓT ÁRAMOT DE NEM IS EZ A LÉNYEG HANEM FELŐLEM TEHÁT A SOFŐR FELŐL GONDOLTAM MEG HALT A KAPCSOLOM ASZT KI CSERÉLTEM ÉS AZÓTA IS NYUGSZIK ......