Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7287

Itt azért van egy-két túlzó megállapítás, helyesebben nem feltétlenül jön be mindenkinél.

Levegőszűrőt olajjal együtt cserélek 30+ ezer km-enként, néha van az 40 is. (általában elfelejtem, nem direkt)  Légtömegmérő O.K.(lekopogom azért:-) )  Jó, az igaz hogy ennyi km alatt már jó koszos lesz, picit talán alul is van méretezve.

Kézifékem még soha nem rohadt be. (mindent lekopogok, ezt is :-) )

Nekem 2 garnitúra első betét kopik le mire egy adag hátsót kell cserélni.

Általában kinyomom a kuplungot indításkor, de mikor leállítom akkor miért nyomkodjam? Ez mondjuk tényleg érdekel...

 

10 éve van meg és 417 000 van jelenleg az órában.

 

 

Előzmény: Czirab (7284)
tothalbert Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7286

Az EGR elforgatása csak belföldi járásnál jó.Kint harapnak a rendőrök rá.Két ismerősöm is poruljárt osztákoknál 2500euro,németben 3000euró volt a bűntetés és csak miután kifizették indulhattak tovább.2 hónapja voltam Bécs felé az autópályán 20km-át kővetett egy KPM-es kocsi,nézte gyorsitáskor,hogy kormolok.

Előzmény: Czirab (7284)
Czirab Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7285

2200-nál váltok helyesbítés.

Czirab Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7284

Egr szelepet tisztitsd ki és ha lehet forgasd el a szakival. Légtömegmérőt ami a légszűrőnél van nézd meg hogy a két rövid szál ami benne van nincs-e megszakadva az egyik.Turbónyomás szabályzó is lehet kicsi hengeres fekete jobb oldalon a motortérbe hangot ad gyújtásnál zizeg,hanem ő a hibás.Levegőszűrőt 8 ezrenként cserélj megspórolsz egy légtömegmérőt.Indításkor várd meg,hogy elaludjanak a lámpák aaz óránál mert a Sagem elektronika össze tud omolni.Kc tuningot keresd fel rak pár lovat a gépbe és a fogyasztásod is jobb lesz nem kell forgatni én 220-nál váltok rakottan.Kinyomott kuplungal indíts és állítsd le.A kéziféked fél évente berohad ha agyon zsírzod akkor is.A jobb hátsó betét kopik el legelsőnek stb stb 350.000 km-t mentem az enyémmel tehát tapasztaltam ezeket nem okoskodni akarok,Sok sikert és élményt a járműhöz remélem segítettem

Ma-Zoo84 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7283

Gázolajszűrőt max 2 havonta cserélek, de a hiba jelentkezésekor azt is kicseréltem! Hibának pedig sajna csak ezt az egy kódot adja! 

 

Terhelés alatt menet közben olyan, mintha elfogyna az üzemanyag a rendszerből, és lefullad! Álló helyzetben semmi gond nem jelentkezik!

 

Tudtok esetleg valami gurunak elérhetőségét megadni, aki ért ehhez a típushoz ?

 

Válaszokat előre is köszi

csba76 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7282

Köszönöm az infót.

Irány a szerelő....

 

Pali.ua Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7281

Akkor a vezérlés lesz a gond

Előzmény: llaller (7280)
llaller Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7280

akkor kezdésnek, nézesd meg a vezérlést, utána lehet tovább lépni

 

Előzmény: csba76 (7272)
csba76 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7279

Szimatoltam kicsit. Beindítottam a Vivarot meg a Mercit. Az Opel füstje kicsit tényleg emlékeztet a gázolaj szagára.

 

Előzmény: Pali.ua (7278)
Pali.ua Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7278

Beinditás után amikor a motor már jár.

Előzmény: csba76 (7277)
csba76 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7277

Hogy érted? Amikor beinditom, vagy amikor izzitok és még csak a kisnyomásu szivattyu megy?

Előzmény: Pali.ua (7273)
llaller Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7276

ebbe a hibakódba a tanktól, a porlasztóig minden hibalehetőség benne van, tehát, nem kimondottan a rail cső, és kiegészítőjére hagyatkozik a hibakód

Előzmény: Ma-Zoo84 (7274)
llaller Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7275

gázolajszűrőt mikor cseréltél, nekem ez a gyengém?

Előzmény: Ma-Zoo84 (7274)
Ma-Zoo84 Creative Commons License 2014.02.05 0 0 7274

Jó estét Mindenkinek!

 

2002-es Opel Vivaro 1.9-es TDI-nél a következő hiba jelentkezett:

Lomhán reagált a gázpedálra, 3500-nál nem ment feljebb a fordulat, majd kigyulladt a motorkontroll lámpa!

 

Hibakiolvasáskor a következő jött elő:

P0191 Üzemanyag elosztócső nyomásérzékelő áramkör tartomány/működés

 

Beszereztem bontóból a közösnyomócső nyomásérzékelőt, amit ki is cseréltünk (már az eredetin kívül 2-t is megpróbáltunk) de a hiba még mindíg megvan!

 

Hibatörlés után az autó nyőgvenyelősen indul be, álló helyzetben nem ad ki hibát, de amint elindulok a kocsival 100m-en belül lefullad és előjön a hiba!

 

Van esetleg valakinek valami ötlete, hogy mi okozhatja a hibát vagy hogy merre induljak tovább?

 

A hengerfej 3 hónapja lett felújítva, nem ment még 10000 km-t sem, az injektorok mind a négy új 2 db 2 hónapos 2 pedig fél éves

a hiba jelentkezéséig pöccre indult hidegen-melegen az autó, és semmi gond nem volt vele menet közben sem!

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

Üdv, Zoli!

Pali.ua Creative Commons License 2014.02.05 0 0 7273

Előgyújtás.Inditás után érzel gázolaj szagot?

 

Előzmény: csba76 (7272)
csba76 Creative Commons License 2014.02.05 0 0 7272

Szép jó estét mindenkinek.

Panaszkodtam már itt az erőtlen vivarom miatt, akkor azt tanácsoltátok hogy csináltassak egy rendes diagnosztikát. Hàt megtörtént. Opel szervizben maszekban megnézték hiperszuper géppel és bizony SEMMI! 

Elektronikusan tökéletes s gép. Minden érték OK, minden elektromos kütyü (jeladó,érzékelő...) jó.

A villanyász szerint talán a vezérműszíjat rakták fel egy-két fog elcsúszással.

Szerintetek lehetséges ez?

Előzmény: Vivaro 1.9dti vezérműszíjcsere óta erőtlen,2400tól kezd húzni. Pöccre indul,nem füstöl...

Vélemény?????

llaller Creative Commons License 2014.02.05 0 0 7270

most a vezetőfülke lesz alacsonyabb, vagy a hátsórész lesz magasabb?

 

Előzmény: Törölt nick (7269)
Pali.ua Creative Commons License 2014.02.05 0 0 7268

Motorokról nem irnak,állitólag márciusban már bemutatják a Genfi Autószalonban és nyáron már a piacokon lesz.

Előzmény: cs!pesz (7267)
cs!pesz Creative Commons License 2014.02.05 0 0 7267

Alig változik. :)

Motorokról nincs szó?

Előzmény: Pali.ua (7264)
vargamunka Creative Commons License 2014.02.05 0 0 7266

Szép reggelt 

köszönöm a gyors emailt 

Remélem minden oké 

üdv mindenkinek balesetmenteset

Előzmény: YURA ua (7265)
YURA ua Creative Commons License 2014.02.04 0 0 7265

email

Előzmény: vargamunka (7245)
Pali.ua Creative Commons License 2014.02.04 0 0 7264

Ilyen lesz az új Opel/Renault/Nissan.Lealábbis az Ukránok ezt  irják. 

sibaura Creative Commons License 2014.02.04 0 0 7263

NA végre meg csináltam sok autó szerelőt hiába kérdeztem mind azzal jött vigyem be és majd 5 ez ki olvassa érdekes már anélkül meg áll az élet vagy csak kell nekik is a lóvé na mindegy de azért voltak jó indulatúak is meg persze itt ti is adtatok ötleteket amit köszönök .Ha valaki nem tudnál én voltam az akinek az autója be indult de le is állt . a következőt tetem hátha valakinek jól jön még ez az infó A közös nyomó csővőn ami van a végén nyomás szabályzó a neve mondták csere ami nem kevés mivel át engedte nem tartotta meg a nyomást így szét szedtem és meg nyújtogattam a rugót legalább 1cm ere nagyobb mint amilyen volt rögtön nagyobbat tudod nyomni ami el zárt de a kicsi nyomó csöveket is ki fújtam így a kettő egyben csodákat művelt nekem szépen jár és megy .REMÉLEM VALAKINEK HASZNOS TANÁCS LESZ MÉG VALAMIKOR ÜDV SRÁCOK .

pappal02 Creative Commons License 2014.02.04 0 0 7262

Sziasztok,

Sikerült megoldani a dolgot!!!

Tehát a vezető oldali főkapcsolót is szétszedtem(leakartam forrasztani az érintkezéseket itt is)csak közben megnéztem mivan alatta,a kapcsoló két lábánál elvolt égve a forrasztás.Újraforrasztottam és minden OK.Gondolom a sok nyomkodástól meglazul és elég v gyárilag gyenge.Köszönöm szépen a segítséget Srácok!

hello.

Előzmény: llaller (7258)
llaller Creative Commons License 2014.02.04 0 0 7261

igen

Előzmény: sibaura (7259)
YURA ua Creative Commons License 2014.02.04 0 0 7260

kéne a tel számod

Előzmény: Pali.ua (7214)
sibaura Creative Commons License 2014.02.04 0 0 7259

A közös nyomora  gondoltál ami bal oldalon található ÉS fűgólegesen megy bele ....HŰM köszönöm már ezzel is sokat segéltél legalább aszt nem vetetik meg velem.

Előzmény: llaller (7257)
llaller Creative Commons License 2014.02.04 0 0 7258

közvetlen a jobb oldali ablakmotornál(pólusainál) tápfesszel próbáltad direktben a motort? egyébként a jobb oldali motor, alaphelyzetben, a bal oldalról is irányítható jobb oldali ablak kapcsoló, nyugalmi érintkezőin kap feszkót, még van olyan hogy a (miltax) kapcsoló elromlik, volt vivarómnál például

Előzmény: pappal02 (7246)
llaller Creative Commons License 2014.02.04 0 0 7257

szesz, ha a nyomócsövön lévő szenzor nem jó, akkor egyáltalán be sem indul az autó

Előzmény: sibaura (7250)
sibaura Creative Commons License 2014.02.03 0 0 7256

oké szerintem biztos nem köszönöm az infót üdv...

Előzmény: llaller (7253)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!