Keresés

Részletes keresés

toloba Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5343

Ja....

Előzmény: baculum (5340)
Qqberci Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5342

Ha eddig nem az autópályán jöttek, akkor ezután sem ott fognak jönni.

 

A határállomáshoz vezető utolsó 600 métert csak autópályán lehet megtenni... Ezen akartok megtollasodni?...

Előzmény: Törölt nick (5339)
toloba Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5341

Ebbe bele lehet kötni, az M2 télleg nem hoz ezek közül néhányat és ugye egy hiánya is ölég...

Előzmény: aptohu (5338)
baculum Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5340

mintha Péteri major felé a hátsó úton mennél

:-)

Előzmény: toloba (5335)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5339

Nem. A hegyeshalmi határállomáson már csak megyei matricával jöhetnek át...

 

Ha eddig nem az autópályán jöttek, akkor ezután sem ott fognak jönni.

Ha pedig autópályán, akkor eddig is vettek matricát.

Szarul dolgoztok, de nagyon.

Előzmény: Qqberci (5332)
aptohu Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5338

Közben megtaláltam.

Az autóút műszaki feltételei pl:

- középen a fizikai elválasztás

- irányonként több sáv

- különszintű kereszteződések

- burkolt leállósáv

- menetrendszerinti járműnek nem lehet rajta megállóhely

 

A 8-as ezek közül nem teljesít párat, ezért főút, ez a szerencséjük az arra haladóknak.

Viszont sok helyen az M2 sem hozza az elvárt feltételeket, így viszont nem értem, hogy kaphatott autóút besorolást.

 

Előzmény: Donkey Hóte (5331)
Donkey Hóte Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5337

Itt a régi térkép, a kékkel jelölt szakaszok voltak ingyenesek, a zöldeken eddig is fizetni kellett! Tehát a német turista eddig is vett 10 napos mtricát, ezután is fog venni 10 napos matricát, változás nekik nincs!

 

Előzmény: Qqberci (5332)
baculum Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5336

nyugodtan az úrnához járulhatnak, vagy másik úton is jöhet

Előzmény: Donkey Hóte (5333)
toloba Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5335

Ezt ki fejti meg nekem?

 

Útvonal: Dunaharaszti, Gyál - Kisfaludy utca, Vecsés...

 

http://www.nemzetiutdij.hu/Halozat/Pest_megye.jpg

 

A kép alapján elmehetek a nulláson az M0-M5 csomópontig ingyé.

 

 

Az utvonalterv.hu alapján is arra köll mennyek, oszt azon a csomóponton ki is jöhetek Gyálra, mert ott van az ucca...de pár métert a csomópont kialakítása mián megyek az M5-ön...kinagyítva a térképet, láccik...mi lehet a megoldás?

baculum Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5334

látod ez lett a vége a nagy páneuropai pikniknek  ... pedig az elején meg lett mondva, hogy egy lehúzós banda

 

:-)))

Előzmény: Qqberci (5332)
Donkey Hóte Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5333

Szerinted a német turisták hány százaléka nem vett eddig autópálya matricát?

 

Ha elmentek Győrig, akkor a korábbi rendszer szerint is kellett nekik 10 napos matricát venni. (Csak az M15 és a győri elkerülő volt ingyenes korábban.)

Előzmény: Qqberci (5332)
Qqberci Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5332

Amerre eddig jöhettek ingyen, arrafelé a jövőben is jöhetnek ingyen...

 

Nem. A hegyeshalmi határállomáson már csak megyei matricával jöhetnek át...

Előzmény: Donkey Hóte (5327)
Donkey Hóte Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5331

Szakmai szempontból valószínűleg csak annyi a különbség a két út között, hogy az (M)2-est eleve autópályának, autóútnak tervezték, a 8-ast meg csak főútnak (milyen sugarúak a kanyarok, mekkora maximális, lejtés, emelkedés, stb.). Az M2 párhuzamosan megy a 2-es úttal, a 8-asból meg csak egy van.

 

De nem vagyok ebben 100 %-ig biztos, a közlekedésépítő mérnök egy másik kaszt :-)

Előzmény: aptohu (5330)
aptohu Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5330

Kérdésem a dolog szakmai részére irányult.

Az M2 kezdettől fogva autóút (mikor a 2/3 még 1/3 se volt), a 8-as meg főút, holott szemre pont fordítva kellene lennie.

Előzmény: Donkey Hóte (5329)
Donkey Hóte Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5329
Előzmény: aptohu (5326)
pacsepa Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5328
Donkey Hóte Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5327

Jaj, jajj....

 

Mert eddig ingyen jöhettek a német turisták???????

 

Amerre eddig jöhettek ingyen, arrafelé a jövőben is jöhetnek ingyen...

 

(Menj a fenébe, provokátor vagy!!!)

Előzmény: Balliberális Tibi (5324)
aptohu Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5326

Végre valaki.

Miért nem autóút a 8-as út több szakasza, és miért nem főút az M2?

Előzmény: Donkey Hóte (5323)
baculum Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5325

nézd,

elfogadom a bizonyítási kényszereteket :-))), ami egyúttal hatalmat jelent emberek élete és  :-) halála fölött, de valójában csak arról szól az egész történet, hogy A-ból B-be eljussunk és nem kell különféle érdekcsoportok szájíze szerinti megoldásokat erőltetni

 

ha politikai döntés van mögötte, akkor nem kell beleállni :-)

Előzmény: Donkey Hóte (5323)
Balliberális Tibi Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5324

Németország nem nézi jó szemmel, hogy ezentúl pénzért jöhetnek a német turisták a Balatonra.

 

Februárban hozza a selyemzsinórt Vityának.

 

Donkey Hóte Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5323

arra van a közlekedési mérnök, akik egyébként egy kaszt és kb 35 éve keserítik meg a polgárok életét

 

Még szerencse, hogy én közlekedésmérnök vagyok, így nem veszem magamra a kritikádat :-)

 

Amúgy, mint azt az itteni írásaimból láthatod, egy elhibázott marhaságnak tartom az útdíjfizetés kiterjesztését, ami semmilyen szakmai indokkal nem magyarázható!

 

Politika van az egész mögött.

 

(Akkor van csak gond, ha valakiben a politikusi és a közlekedésmérnöki énje belül vív csatát, de a tisztességesebb politikusokban szokott győzni a közlekedésmérnök, lásd pl. Wintermantel Zsolt.)

Előzmény: baculum (5314)
baculum Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5322

olyan útvonalak vannak, amiken át lehetett röppenni a legnagyobb dugóban is, és szándékosan egyirányúsították, hogy nagyobb kaosz legyen

vaze ott ülnek a GPS-el a kocsiba :-))) és azt sem tudják hol vannak

 

Előzmény: dearce (5320)
baculum Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5321

... továbbá a muskotály közt is :-)))

egy retardált faszság, gyönyörűen lehetett közlekedni a városban, hiába sok vidéki lett

 

:-DDDD

Előzmény: baculum (5319)
dearce Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5320

Az urolagnia a húgyivás, tehát az is szereti valaki. A scatophilia a szarevés, ergo ezt is szerti valaki. Ezekután már az arcizmom sem rándul, ha valakinek tetszik a kormány utóbbi vergődése.

 

Előzmény: baculum (5317)
baculum Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5319

követelem, hogy újra kétirányú legyen a Denevér köz, hogy normálisan tudjak közlekedni és ne kelljen a sok vidékivel együtt cammognom :-)))) ha át akarok vágni Budán, de mondhatnék más mazsolásított útvonalat, ami fogyatékosra lett szabva

 

:-))

 

 

kemenesalja2013 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5318

Itt akkora  a káosz, hogy ezt hótziher a kormány számolta.

Igaza van Kovácsnak, ezek ne számoljanak, mert perceken belül csődbe megy az ország...

Előzmény: baculum (5314)
baculum Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5317

menjen busszal és gurulós kocsival a májkonzervért

 

:-)))

Előzmény: toloba (5315)
Anne Duffield Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5316

Az útdíjrendszer 13 legnagyobb szívatása

Habár a kormányzati kommunikáció a megyei matricás rendszer előnyeit hangsúlyozza, bekerült az intézkedések közé néhány olyan elem, amelyet az egyszeri autós simán tekinthet szívatásnak. Nem is egy ilyen kellemetlenséget találtunk. Tovább »

forrás: Index.hu

toloba Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5315

Nagy a szarértelem fideszéknél...a fideszesek erre szavaztak:

 

Az idei büdzsé eredeti javaslata 169 milliárd forintos nettó e-útdíjbevétellel számolt, ami több mint 35 milliárd forintos emelkedést jelentett a 2014-es tervhez képest. A költségvetési vita során azonban ezt átírták, a végszavazásra váró tervezet már csak 149 milliárd forintos bevétellel számolt, ami 16 milliárdos pluszt jelentett volna. A 2014-es e-útdíjbevételek viszont elmaradtak a tervtől: a Napi.hu információi szerint 133,9 milliárd forint helyett 127-129 milliárd forint folyt csak be, amihez képest az idei előirányzat már 20-22 milliárdos többletnek felel meg.

 

 

Megemelték az e-útdíjat

Egészen december 10-éig úgy tűnhetett - sőt, a költségvetési törvényben most is ez szerepel -, hogy ezt a többletet kizárólag a nehéz tehergépjárművek kül- és belföldi üzemeltetőitől szednék be, ám az nemigen volt ismert, hogy milyen módon. Logikus lett volna például a környezetvédelmi besoroláson alapuló díjkategória-rendszer átszabása úgy, hogy a korszerűtlenebb, szennyezőbb járművek után fizetendő tarifákat emelik meg nagyobb mértékben.

Ehelyett a fizetős úthálózat kiterjesztése mellett döntött a szaktárca, továbbá általános tarifaemelést hajtottak végre. Utóbbi azt jelenti, hogy járműkategóriától és környezetvédelmi besorolástól függetlenül 5 százalékos drágulás lépett életbe január 1-jétől. A régi és az új tarifákat mutatja az alábbi tábla:

 

http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/fizetos_m0_es_utdijemeles_meglepot_huzott_a_kormany.591652.html

baculum Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5314

a kormánynak nem a számolgatás a feladata

 

arra van a közlekedési mérnök, akik egyébként egy kaszt és kb 35 éve keserítik meg a polgárok életét

 

:-))))

 

( szerintem lelked mélyén pontosan tudod miről beszélek )

Előzmény: halkergető (5311)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!