A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Nem rossz a K, de bazi nehéz és azért a GS sokkal könnyedebb. Kanyarban is. Viszont nagyon kényelmes, nagyon jó a gyorsváltója. Nem lenne ilyen nehéz, elfogadnám.
A sivítást én folyamatosan hallom a Senán keresztül a cimborám motorjából :-)
Neked valszeg nem a boxer a motorod, én helyedben egy K 1600 Gtl-el próbálkoznék. Na annak csak egyesben csattan a váltója.
H István kolléga jóvoltából, mentem egyet vele a visegrádi szerpentinen, és hihetetlenül jól ment a kanyarokban, szinte már a Gs szintjét súrolta. Amilyen nagy batár, olyan kezesen viselkedett, meglepő volt, és szuper kényelmes. Csak az a sivító hangja ne lenne. Ezért nem az én világom!
Amúgy szerintem vegyél innentől minden évben célszerszámokat. Motorszállító futót, krosszmotort, pályamotort, trialmotort, dirt track motort, kempingmotort, veteránmotort, aztán használd őket jó sokat.:) Minden másea ott a GS :)
Én vagyok a kérdező, direkt átalánosan tettem fel a kérdést. Nekem meglepő, hogy milyen összeszedett válaszokat ad. Nyílván nincs tisztában a körülményeimmel, nem adhat konkrét választ olyan kérdésre, amire magam sem tudok válaszolni. :)
Persze tudom, a legjobb lenne a hiba feltárása, de Eko-nak elmeséltem a jelenséget, és asszem annyiban maradtunk, hogy jelezzem ha gyakrabban történik, így hogy ilyen ritkán történik, (van hogy többezer km alatt egyáltalán nem) egyértelműt ő sem tudott mondani.
Hogy őszinte legyek nem vennék feltétlenül még egy újat, mert akkor a rossz "tartalékkal" meg azzal ami most van a motoromban már 3db-om lenne, egy motorhoz.. :)
Épp ezért én is a javíttatás útján indultam volna el, de valóban, az elpostázás és a 110+19EUR visszapostázással már kb. ugyanott lennék.
És amúgy alapvetően a most bent lévővel nem volt még esőben sem probléma, lekopogom. Viszont a tavalyi évben a kb. 5000 (tudom nem túl sok) km-em alatt azt tapasztaltam, hogy néha megtorpan a motor. Csinálta időjárástól és terheléstől függetlenül, állandó gázon és gyorsításnál is, de nagyon ritkán fordult elő. (Évek óta csak 100-ast tankolok bele) Hogy most ez a gyújtótrafó vagy mi a bánat miatt lehetett azt nem tudom, persze nehéz is lenne ennyiből bármit is megállapítani. De tervezek egy hosszabb túrát, és az egyértelműen érezhető megtorpanások miatt gondolkodtam el egy tartalék gyertyapipa beszerzésén, meg a tartalék szenzorom javíttatásán. Hiába, régen szerettem ennél azért veszélyesebben élni, de hát ez van, öregszem.
Van egy kiszerelt, elvileg rossz hall jeladóm R1150GSA-ból.
Volt itt korábban nekem egy oldal ajánlva/elmentve asszem? ahol ha jól emlékszem visszapostázzák nekem a saját rossz Hall szenzoromat egy felújítás után és lifetime garanciát is adnak rá.
Az nem tudom mennyire járható út , hogy mondjuk más forgalmazó által küldöd el "javításra" .
Ha már úgysincs garancia , akkor teljesen mindegy , ha meg garis akkor meg bármelyik forgalmazó tudja intézni ( szerintem ) ( Ha magyar BMW-d van azt nem csak ott tudják javítani/tattni , ahol vetted , hanem bármelyikben . )
Ez egy olyan út volt , hogy Salgótarjánnál mentem át a határon , aztán a főúton Zójom felé , jó darabig , és ott fordultam balra . Valami nagyon keskeny erdei úton jöttem sokáig . Egy épülő autópálya szakasz mentém vitt az út jó pár kilométeren keresztül , majd jött egy néhány kilométer rosszabb minőségű szakasz , és bele torkollott egy nagyobb útba , ami szintén jó minőségű volt , és az vitt Ipolyságig ...Ennyire emlékszem . Vissza nem találnák , az tuti :)