Azért vannak hibák, Elég sok a ködölés a motortérben. Légszűrőházon, hűtő tetején, akkkukábelen, az akku mögötti részen, "szokás szerint" a motortető-rugók gumigyűrűin, és ez csak amit erről a nem túl jó képről ki lehet szúrni. Nem leszólásként, csak amit látok.
Én is támogatom ha van pénze akkor inkább drágábbat vegyen, de ha nincs annyi pénz akkor marad a munka, nem? Igaz hogy a megkímélt és drágábbat jobban össze lehet hozni mint a leharcolt csatalovakat ( tapasztalatból tudom).
Én is láttam jobb állapotút és azon is volt kivetni való, az enyém eléggé lelakott volt de amiből tudtam új alkatrészt vettem hozzá és csak azért drágább a felújítása.
Örülök, hogy ilyen sok hozzászólás érkezett, meg annak is, hogy csitult a hangulat, azt nem szerettem volna, ha miattam vita lenne, egy jó hangulatú fórumon. Azt hiszem holnap befektetem a pénzem otp részvénybe és elkezdem túrni a piacokat, tényleg nem sürgős, fater tegnap elszólta magát, hogy majd nyáron nekem adja a picassoját, na az egy újabb problémát vetne fel. Ha ráakadnék egy számomra egy megfelelő példányra, vele is beszélnem kell. Egyébként már kaptam egy jó ajánlatot ( ha nem kapta meg az emailomat, akkor itt köszönöm meg neki).
Igen, benzinesből még a 230.4 lehetne, azt nagyon dícsérik (olyanhoz még nem volt szerencsém, csak kívülről láttam). Én mindenképpen megnézném az USA e-bay kínálatot, sőt belefognék akár egy W108 4.5 V8-ba is. Meglepően alacsonyak néha az árak, az felszereltség mesés, és az állapot is sokkal jobb, mint Európában.
" inkább többért egy jó állapotú, mint olcsón egy gyenge, mert arra végül többet költesz rá, rengeteget kínlódsz, és végül lehet nem lesz olyan, mint egy megkíméltebb (és alapjában tehát olcsóbb) gyári állapotú"
itt nagyon jól sikerült megfogalmaznod a lényeget.Sokan beleesnek abba a hibába, hogy olcsón vesznek egy roncsot, s a felújítás viszont többe lesz mint egy drágább és jobb állapotú kocsi. Inkább alaposabb tájékozódás , több eladó kocsi megtekintése után kell dönteni. Egy-két németországi kiruccanást is érdemes megejteni komoly vételi szándék esetén.
Szerintem a 4 hengeres benzinesek sem rosszak, s lényegesen egyszerűbb gázgyárak (porlasztó) vannak rajtuk , mint a 6 hengereseken.
Egy 220D és egy 230.4 nagyon más menetdinamikát, gyorsulást, fogyasztást ,belsőzajt produkál.
amit leirtál az igaz de az ár is korrekt hiszen egy jo állolányka az minimum 1,5 van coupé még több tehát az a 950 eleve alku képes a mai világban szerintem ha bevillantasz ugy 800 850 et viheted ezeket a 300 400 ezres meg el kell felejteni hogy jo kocsi max jo alap de az se mind szoval a fehér megér egy megnézést és ha tényleg az akkor a kissebb hibák javithatoak de semmi képen nem kijelenhetö képek alapján hogy elkerülendő , akkor mi az ami nem elkerülendő?
Nem tudom Neked mi az elfogadható ár, de saját tapasztalataim alapján (2 állólámpásom volt, 3-at pedig bontottam alkatrésznek) szép állapotú limuzint 1 mFt alatt nem találsz Mo-n és Németo-ban. Az USÁ-ból ki lehet fogni elég jó gépeket 2000-3000 USD körül (most az internetes vásárlás buktatóit hagyjuk ki, ideális állapotot tételezzünk fel), ehhez jön még 1500-2000 USD szállítási költség. 10% vám és ÁFA + az OT-s minősítás költségei. Ezeknél talán előny az, hogy igen jól felszereltek, és sokszor nincs bennük millió kilométer. Ez utóbbiból kiindulva (ha hobbiautó lesz) kerülném a dieseleket, főleg a 200D, 220D "versenyautókat". Én a mai eszemmel mindenképpen benzinest vennék, és abból is inkább hathengerest. Nagyobb érték lesz mindig. 10 éve veteránozom, fogadd meg a tanácsomat: inkább többért egy jó állapotú, mint olcsón egy gyenge, mert arra végül többet költesz rá, rengeteget kínlódsz, és végül lehet nem lesz olyan, mint egy megkíméltebb (és alapjában tehát olcsóbb) gyári állapotú. Idővel manapság pedig az ember rosszul áll (vö. nem ér rá).
A kópét tényleg lehet ismerni. De 2-3 évig fatornyos falumban, tőlem 2 utcányira tanyázott.Télen is az utcán lakott.Szóval arról nem is akarok többet írkálni.
A fehér limóról, pár kis pikcsör és a tulaj meséje alapján amit tudni lehet. A motortérben a polírozott szűrőház, ventildekni meg egyebek nálam az ultragagyi kategória, a kadmiumozott dolgok elmennek. De ugyanakkor a műszerfal szokás szerint repedt, a fa sebváltókar szintén erős ízlésficam.A vezetőülés lelakva, valszeg rugótörött,gumiszőnyeg ohne. A szöveggel nem kívánok tételesen foglalkozni, de hogy egy 220D-vel örömautózni,"mindent orvosoltam"...No comment.
Ez egy erősen cukormázas kocsi, egy normális állólányka nem ebben az árkategóriában tanyázik, ill. egy komolyan felújított kocsi bekerülési ára is sokkal magasabb.A jó állolánykák ritkák és nem is olcsók, s Magyarországon viszonylag szűk a választék belőlük.Picit még túrni kellene a neten,s nem elhamarkodni a vásárlást.
Szóval én ezt inkább kihagynám, de kinek a pap,...
Én csak jamboo székelyesen velős véleményére reflektáltam volna, jó lett volna, szerintem, kicsit bővebben megindokolni a kemény verdiktet, hadd okuljon, aki érdekelt az ügyben.
Ha valaki tökéletes állapotú állólámpást akar, akkor tízezer Euro alatt nem fog találni semmit. Ennyiből Icram kolléga autója nagyon is jó árban van, és most ne kezdjük el a
"németbe nyócszáz Euróé tucatjával utánam dobják az ilyet " című mesét.
Tíz éve talán volt ilyen, ma már nuku. Kapható persze olcsóbb autó, hogyne, de az nem véletlenül annyi, amennyi. A fehér dieselt nem láttam, pedig kerületi.
Köszönöm a válaszokat. Elég sok mindent le tudtam szűrni belőle, az már világos számomra, nagyon nehéz lesz elfogadható áron jó állapotúhoz hozzájutnom. Annyi előnyöm van, hogy nem sürgős, még a helyet is meg kell csinálnom, (áll vagy hat öreg motor a garázsba. Még egyszer köszönöm.
szerintem nem kéne pálcát törni egy márka társ autoja felett bár a coupe előélete itt a topikban akik régota olvassák nyitott könyv azt én sem nézném meg
a fehér meg megér egy megnézést mielött kijenteném hogy elkerülni,vagy netán iyen jo ismered a paripát?
félreértés ne essék egyik sem az enyém semmi hasznom se pro se kontra