Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

viti2 Creative Commons License 2006.10.28 0 0 59

Eladó!

 

 

A6 2.5 V6 Tdi -re való hibátlan  turbó.

Ára 50000HUF

06-30-235-4324

kalge Creative Commons License 2006.10.24 0 0 58

SZIASZTOK !!

 

VKI SEGÍTSEN !! VAN 99-ES A6 -OM 2.5 V6 TDI 200E KM-EL, AHOGY BEMELEKSZIK ELKEZDENEK CSATTOGNI BENNE A HIDRÓK DE CSAK ALAPJÁRATON,FORDULATON ELHALKUL.

SZERELŐM TELJES HEGERFEJ FELÚJTÁSRA AKAR RÁVENNI!! EZ KB. 400 EZRES MUTATVÁNY...

moneymaker Creative Commons License 2006.10.14 0 0 57
Szia!

Rádugod, vagy rádugatod egy szervízszámítóépre, és ott máris megláod, hogy LongLife üzemmódú-e.
De szerintem még az alvázszám/motorszám alapján is megmondják neked a PoHu szervizeiben.

Magad cserélted az olajat?
Előzmény: dolphin28 (56)
dolphin28 Creative Commons License 2006.10.14 0 0 56

Sziasztok!

 

Nos nekem 99-07 évjáratú a vas!viszonz honnan tudom meg hogy longlife vagy nem? szervizkönyv nincsen olajat nem eszik!sajna későn jött a válasz már vettem 5w40 es magnatec castrol-t remélem jó lessz mert az ára az elég borsos volt (3700/L)!!olvastam róla hogy ebbe a motorba 6.5 L megy bele! háttt hazugság 5.7 L és a maximum fölött volt és le is kellett engednem belőle!szóval egy 5.5 L megy bele!

Előzmény: moneymaker (55)
moneymaker Creative Commons License 2006.10.13 0 0 55
Igazad lehet, 2.5 V6 TDI nagy valószínűséggel nem longlife...

Én nem tapasztaltam olajfogyást, bár hozzáteszem, hogy annakidején az A4 1.9 PDTDI (132LE) autómon sem. Talán azért van, mert nem tapostam ki a lelkét soha egyetlen autómnak sem.

De az átalad ajánlott olajat kipróbálom a köv. olajcserénél. :)

Üdv!
Előzmény: a8lang (54)
a8lang Creative Commons License 2006.10.12 0 0 54

Nem tudom hogy a 2,5 tdi-nél volt-e long life egyáltalán, én először egy 2000-es modell a8-on láttam ilyet, attól még nem árthat ez az olaj, én is ezt használom benzinesbe, szerintem nem volt még 98 körül longlife akkor még minden kocsin 15e km-es szervízperiódus volt. Lehet hogy tévedek vagy fiatalabb a fórumtárs autója.

Én egyébként Longlife 3-as olajat tennék dieselbe ami 5w30as legalábbis azokba amik eszik az olajat pl2.0tdi

Előzmény: moneymaker (53)
moneymaker Creative Commons License 2006.10.12 0 0 53
Szia!

Én kizárólag ilyet használok (2005-ös A6 3.0 V6 TDI):

Castrol SLX LONGLIFE II (0W-30)
(Második generációs, teljesen szintetikus üzemanyagtakarékos motorolaj, amely egyben teljesíti a benzin- és dízelmotorok (szivattyú-fúvókás dízelmotorok is) hosszú szervizperiódusokkal kapcsolatos követelményeit. Audi TT, S3 és RS4 180 LE-nél nagyobb teljesítményű modellek kivételével valamennyi aktivált LongLife rendszerrel rendelkező VW/Audi gépkocsiban alkalmazható. VW 503.00/506.00/506.01)

Az én szervízperiódusom kijelzés szerinti, de kb 30.000 km-es. Meg kell nézned, hogy longlife szervízperiódusra van-e beállítva a vasad. Ha igen, akkor 30ezrenként, egyébként 15ezrenként esedékes az olajcsere.
Előzmény: dolphin28 (52)
dolphin28 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 52

sziasztok!!

2.5 V6 TDI milyen olajat ajánlotok?milyen időközönként van a cseréje?15000km?

válaszotokat elöre is köszi

a8lang Creative Commons License 2006.09.07 0 0 51

Sajnos kevés

Utólag nem érdemes belerakni a rendszert mert a szenzorokon kívül egy csomó minden kell még hozzá

 

Előzmény: bull70 (50)
bull70 Creative Commons License 2006.09.06 0 0 50
2005-ös Navi-Plus RNS-E-m van mint fejegység de akkor ez még kevés hozzá ugye?
Előzmény: a8lang (48)
bunker Creative Commons License 2006.09.05 0 0 49

Próbáld meg a gumis topikban megkérdezni, vannak hozzáértők!

Márkakereskedésben én amúgy sem vennék felnit dupla áron!

Előzmény: moneymaker (45)
a8lang Creative Commons License 2006.09.05 0 0 48

Ezek a szenzorok csak akkor jók ha van gyári rendszer a kocsidban.

A6/A4 2004-től autókhoz jó

Egy vezérlőegységgel kommunikál de vannak még antennák is elhelyezve itt-ott az autóban, meg ugye megjelennek a kijelzőn az értékek.

Tehát csak a gyári rendszerrel működik együtt és 40e Ft-ot szeretnék érte de lehet beszélgetni az árról, mert nekem nem kell tévedésből vettem 4F0907275 a cikkszáma , már megvettem a másikat ami jó A8-hoz az meg 4D0907275 nekem a téli felnieimre kell, azt hittem az az egy betü nem számít ugyanúgy néz ki és mégsem jó a8-hoz (azóta már kiokosodtam) a márkaszervízben kérdeztem ott 120e Ft a 4db

Előzmény: bull70 (46)
a8lang Creative Commons License 2006.09.05 0 0 47

Én a helyedben körülnéznék a kintről hozó kisebb boltok között esetleg bontott újszerű is lehet valakinél. Egyébként még régi A8-ra is létezik gyári vasfelni. Ezt a márkaszervíz bandát el lehet kerülni messziről.

A márkaszervizek hozzáálása a dolgokhoz csapnivaló a szakértelem majdnem 0 sajnos, és az árak az egeket verdesik pl az mmi rendszer hibakeresés 15e/óradíjjal működik és 5 óra után nem tudták mi a baja, az ismerős lakatos román állampolgár lakatos alkalmazottja azonnal rávágta hogy mi a baja a kocsinak, mondta hogy erősítő szar, otthon kipróbáltam és tényleg, miért nem mentem egyből hozzájuk, egy csomó pénzt és időt megspórolhattam volna. Ma megkértem a méltányosságot az erősítőre és nem sok jóval kecsegtettek mert a pohu dönt az ügyben ki sem küldik a kérelmet ingolstadtba és mivel nem magyarországi a szekér ezért eleve halott ügy majd pár nap múlva meglátjuk mi lesz. 

Előzmény: moneymaker (45)
bull70 Creative Commons License 2006.09.05 0 0 46
üdv! érdeklődöm,hogy mivel kommunikál a keréknyomásmérő az autóban? Mennyibe kerül a 4 db? bull70@fibermail.hu köszönöm
Előzmény: a8lang (28)
moneymaker Creative Commons License 2006.09.05 0 0 45
Köszi a választ.

Egyet nem tudok csak, hogy ha a PoHu-nál erőltetik nekem a gyári alufelni vételt télire is, akkor hol a fenében vegyek erre való lemezfelnit?

Ha mégis létezik gyári 16"-os az A6-ra, akkor meg miért nem akarnak nekem ilyet eladni?

Made in Hungary. :(
Előzmény: a8lang (44)
a8lang Creative Commons License 2006.09.04 0 0 44

16-osnál nagyobb lemezfelni ritka nem nagyon láttam még én sem audihoz,de ez a súly dolog egy baromság a lemezfelnik erősek nekünk az egyik lincoln navigatoron 17-es vas felni van króm dísszel és 2700 kg az autó.

Én télinek replika felnit vettem 18-as méretben (a nyári 20-as) és legalább olcsó volt 30/db, az igaz hogy telente legalább egy felnit ki kell dobni de legalább nem kell javíttani, ahhoz képest egész szépen fut vele a kocsi csak a komolyabb gödrökben hajlamos elgörbülni.

Míért nem veszel rá 16-ost télire? abból biztosan van lemezfelni a8-on is szoktam látni.

Csak amit vettem a téli felnikhez szenzorokat abból 2 nem jó ezért rendeltem és elnéztem a cikkszámot, a pohu-nál meg 120e a 4 db szenzor.

Ez a szenzor mindenképp hasznos dolog mert egyszer kaptam egy defektet a téli kerekekkel és olyan szépen futott még így is a kocsi hogy csak 2 km után vettem észre, a nyárival egy gödör után meg azonnal jelezte a defektet (amilyen ócskák voltak tavasszal az utak féltem kimenni a 20-as kerékkel és akárhogy vigyáztam 1 gumi így is a kukában végezte)

Előzmény: moneymaker (41)
bunker Creative Commons License 2006.09.04 0 0 43

"a PoHu-nál azt mondták, hogy nem létezik erre a típusra lemezfelni, mert nem bírná el a kocsi súlyát, összeroppanna."

 

Eddig is tudtam, hogy ott barmok dolgoznak, de ez visz mindent! :-))

Előzmény: moneymaker (41)
sysque Creative Commons License 2006.09.04 0 0 42
Az a6-os audi egy seat-al (nem tudom milyen fajtával, nem ismerem a mostani autókat, én inkább veteránozok) karambolozott. Annak az első sárvédője ment tropára. Az a6-osnak kiszakadt a hátsó hídja, a padlólemezén pördült egyet az autó miközben a kézifékbowdennel rángatta maga után a hátsó futóművet. Ha jól láttam padkának csapódott oldalazva az autó a hátsó kerekeknél, akkor szakadt így ki.
Előzmény: bopat (38)
moneymaker Creative Commons License 2006.09.04 0 0 41
a8lang:

Köszi, de nekem van kerékszenzor a nyári felnimen (17" Stern) és eddig ezt használtam télinek is.

Apropó téli felni: nekem a PoHu-nál azt mondták, hogy nem létezik erre a típusra lemezfelni, mert nem bírná el a kocsi súlyát, összeroppanna. Pedig én télen a nagy büdös gané fekete lemezfelni híve vagyok, úgyis folyton ótvar mocskos az autó a latyaktól.

Tudsz erről valamit?
Előzmény: a8lang (33)
moneymaker Creative Commons License 2006.09.04 0 0 40
Ez kemény...
Előzmény: sysque (35)
a8lang Creative Commons License 2006.09.03 0 0 39
És látszólag egészen egybe van a hátsó híd
Előzmény: bopat (38)
bopat Creative Commons License 2006.09.03 0 0 38
Hogy szakadhatott így ki az egész hátsó futómű?
Előzmény: sysque (37)
sysque Creative Commons License 2006.09.03 0 0 37
Egy a6-os audi karambol után Szolnok határában idén nyáron.
Előzmény: bopat (36)
bopat Creative Commons License 2006.09.03 0 0 36
Ez micsoda?

Előzmény: sysque (35)
sysque Creative Commons License 2006.09.03 0 0 35
a8lang Creative Commons License 2006.09.02 0 0 34

Majd elfelejtettem hogy megjavult (megjavítottam) a kocsi.

Az az átkozott Bose erősítő volt a hiba, kicseréltem egy másikra és most hibátlan.

 

Illetve csak majdnem mert most meg nem megy a kulcs nélküli bejutás, az indítás működik.

Antenna hibát ír ki a gép egyesével végigtesztelve az antennákat mindet jónak találja utána működik is 1-2 alkalommal és egy fél óra múlva megint szar.

Szerintem a jogosultság vezérlő lesz a bibi.

 

Ilyen hibátok sem volt soha? pedig erről is annyit hallani olvasni a népítéletekben.

a8lang Creative Commons License 2006.09.02 0 0 33

A6-ba a 3.0TDI a jó választás jól megy keveset eszik csöndes.

a 2.7-es motor nem eszik kevesebbet és biztos hogy rosszabbul is megy sokkal.

 

Nem kell neked a kerékszenzor? Persze csak akkor jó ha egyáltalán van rendszer a kocsidba és külön téli felnit használsz.

 

Amúgy ez a fogyasztás tényleg jó.

Nálam a köv. adatok vannak igaz ez nehezebb és 4.2 benzin

Város: 13-16 átlag tul sok dugó vagy jobban nyomom :17

autópálya: 160-180km/h:11-12l    200km/h:13 , ha állandóan nyomom a gázt:15

visztont ami érdekes hogy országúti tempónál egyszerűen nem tudok 10-12L-nél kevesebbet megetetni vele, pedig a régi A8 elment finoman 8 literrel is.

Nem baj nem megyek sokat egy év alatt, most van meg egy éve a kocsi és 16e km van benne ebből 3e németország a többi itthon.

Előzmény: moneymaker (32)
moneymaker Creative Commons License 2006.09.02 0 0 32
bopat és a8lang:

Én is nézegettem a 2.7TDI-t, de végül azért lett 3.0TDI, mert sokkal könnyebb belőle quattro tiptronic-ot találni, jól összeválogatott extralistával. Ha újonnan veszed, akkor ez nem kérdés, de használtan könnyebb a dolgod a 3 literessel.

Amúgy - ha van lehetőséged - próbáld ki egymás után a kettőt, valamiért én úgy éreztem, hogy 3 lityós érezhetően jobban megy.

A fogyasztása nálam a köv. (a8lang kollega kérdésére is válaszolva):

városban: 12 liter
országúton (90-100 km/h körül): 6 liter
autópálya (150-re állított tempomattal): 7,5 liter
autópálya (killer üzemmódban :)) leterelve mindenkit, nem ritkán 240 felett): 9-10(!!!) liter
vegyes: 8,5 liter


A 2.7TDI fogyasztási értékei nem nagyon térnek el ettől, decikben mérhető a különbség.
Előzmény: bopat (31)
bopat Creative Commons License 2006.08.30 0 0 31
Én is ezen gondolkodtam, de lehet a 2.7 es motor is elég lenne.
Eddig majdnem csak japán autóm volt, igaz még fiatalkoromban volt 728i BMW m is.
Sajnos a japán autókkal sok bajom volt akár Mitsubishi akár Mazda volt.
Most van egy Nissan Pathfinderem, alig 1 hónapos, ez eddig rendben van :)))
Az Audi már régi vágyam de eddig soha nem jött össze, mindig akadt valami más ami megfogott. De jövő tavasszal aktuális lesz a csere, és ez eléggé elöl van a listán.
Bár még a Lexus és a Volvó is szóbajöhet...
Előzmény: moneymaker (27)
a8lang Creative Commons License 2006.08.30 0 0 30

Egyébként én sem szeretem a japán autókat általában.

Kicsi, egyszerű, puha mindenhol nincs az a masszivítás mint a németeknél, de a megbízhatóság mellett nem lehet szó nélkül elmenni, az ember csak használja és nem költ rá nem jár vele szervízbe állandóan.

Ezekkel együtt is csak az új Lexus LS 600 L Hybridet tudom közülük elképzelni magamnak e helyett, mert ebbe már az anyagok is nagyon ott vannak, összkerék, a teljesítmény is elfogadható 435LE és a fogyasztás is normális lesz szerintem, csak az a baj hogy erre legalább 3 évet kell még várnom (1,5év mire elkezdik árulni és még 1,5 év mire nem kell várni rá és normálisabb ára lesz)

és addig jó lenne kihúzni ezzel az audival végülis 5 évre vettem eredetileg abból 1 letelt. Most van benne 16e km 3 év múlva is csak 60-70e km lesz benne, az még nem olyan gáz.

Pedig régen nem tudtam volna más autót elképzelni magamnak mint audi-t (A8) mindig a legújabb generációt.

Az A6-os amikor megjelent egészen tetszett csak láttam élőben egyet-kettőt és utána megnéztem egy fullos A8 L-t és valahogy mindig is az A8-akhoz húzott a szívem. Meg a dízelt utálom pedig ez a 3.0TDI már egész kultúrált csöndes és jól megy de akkor is dízel marad.

Látom az egész új dízeleket menni az úton (részecskeszűrő nélkül) és úgy kormol a nagyja hogy legszívesebben kitiltatnám a forgalomból az ilyeneket, de legalább is kötelezővé tenném a szűrőt nekik.

Városban mennyit eszik nektek a 3.0TDI

Előzmény: moneymaker (27)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!