Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vargamunka Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7300

Előzmény: vargamunka (7299)
vargamunka Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7299

ismerős ? Te autód (egyeseknek Soroksárról  is mesze vagyok ):::)))

Előzmény: vargamunka (7297)
llaller Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7298

szevasz, nekem az autó csinálja a pénzt, és így is megéri nekem, meg az autónak is

 

Előzmény: Törölt nick (7293)
vargamunka Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7297

válasz ment :)

Előzmény: YURA ua (7295)
vargamunka Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7296

most kapcsoltam be épp olvasom .....mindenkinek üdv

olajtéma nekem megéri a nyugalmam 10,000.km cserélni talán mert túl sok mindent láttam ,,,(turbó ,dugó .de főtengő törést is  )

Előzmény: YURA ua (7295)
YURA ua Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7295

  Email ment

Előzmény: vargamunka (7266)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7293

Akkor számoljunk egy picit.
Az én autómban a durván 420 000 km alatt 30 000km-rel számolva volt 14 olajcsere. Ha 20 000 ft-ot számolunk egy olajcserére szűrőkkel (ennél csak több lehet, mert én magamnak csinálom) akkor ez 14X 20 000= 280 000ft
Ugyanez 10 000km-enkénti olajcsere esetén 42X 20 000=840 000ft. Különbség 560 000ft, mindez alsóhangon!
Ezek csak irányadó számok, nyilván nem pontosak, de jól mutatják a különbséget így is, több mint félmillió forint! Mikor a gyár is 30 000-enkénti olajcserét javasol akkor miért cseréljem gyakrabban? Az én autóm motorjában eddig egy injektoron kívül minden az eredeti tehát olyan nagy galibát nem csinálhattam.(lekopogom:-) )

Ezt egyáltalán nem egy vita kezdetének szánom, ez csak az én véleményem. Az olajcsere kb olyan mint a foci, mindenki ért hozzá, és van is véleménye róla. Ebbe én nem szeretnék beleszólni, nem szeretném megváltoztatni mindenki úgy csinálja ahogyan akarja. Csak egyszerűen felesleges pénzkidobálásnak tartom.


Még annyi hozzá hogy szerintem annyira megfigyelhető úgy általánosságban hogy amelyik autóval finomkodnak, tutujgatják az szinte biztos hamarabb produkál valami problémát mint amelyiket csak használnak úgy ahogyan kell, sőt egy kicsit kíméletlenebbül is annál, persze azért a feltétlenül szükséges dolgokat megadva neki.

Előzmény: Czirab (7292)
Czirab Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7292

Laller.10.000 km után én is dobom az olajat egyetértek

 

llaller Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7291

szevasz, a mi autónk 2002-es,1.9dci, eredeti turbó, eredeti motor, min, 600.000km a motorban garantáltan, 90% autópálya, személyszállítás, a varázsa: a turbó igényli a "friss olajat, a motor szintúgy, tehát 10.000km-ként, motorolaj, szűrő, légszűrő, gázolajszűrő, csere van nálam, egyszer hibáztam, lerobbant az autó németországban, 500.000ft volt a kaland

Előzmény: Törölt nick (7287)
llaller Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7290

kúton tankolsz mindíg?

Előzmény: Ma-Zoo84 (7283)
llaller Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7289

már visszább leírtam, "vargamunka (pest megye) vanyek (baranya megye)

 

Előzmény: Ma-Zoo84 (7283)
Ma-Zoo84 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7288

Köszi a segítséget ! Eddig két év alatt 220 ezret raktam a masinába imádom, ha éppen megy :), van benne új turbó, hengerfej felújítás, 4 injektor vadiúj, a töltőnyomás mérő mágnesszelepet, meg érzékelőt már kétszer kellett cserélnem :) pedig újat vettem, nem szoktam bontózni, ha egy mód van rá, szűrőket 1-2 havonta cserélek, mert sokat járok Budapesten belül...

 

A jobb hátsó fékbetét tényleg kopik, már 3-szor cseréltem, ez ha jól értem a kézifék miatt van ?

 

El akarom vinni chippelni, csak sajna a ház elől sem tudok elindulni vele, először a hibát szeretném megszüntetni! Az egr-t kitakarítom a hétvégén hátha, egyébként kihez tudom elvinni kiköttetni ?

 

Köszi a hozzászólásokat, Üdv!

Előzmény: Czirab (7284)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7287

Itt azért van egy-két túlzó megállapítás, helyesebben nem feltétlenül jön be mindenkinél.

Levegőszűrőt olajjal együtt cserélek 30+ ezer km-enként, néha van az 40 is. (általában elfelejtem, nem direkt)  Légtömegmérő O.K.(lekopogom azért:-) )  Jó, az igaz hogy ennyi km alatt már jó koszos lesz, picit talán alul is van méretezve.

Kézifékem még soha nem rohadt be. (mindent lekopogok, ezt is :-) )

Nekem 2 garnitúra első betét kopik le mire egy adag hátsót kell cserélni.

Általában kinyomom a kuplungot indításkor, de mikor leállítom akkor miért nyomkodjam? Ez mondjuk tényleg érdekel...

 

10 éve van meg és 417 000 van jelenleg az órában.

 

 

Előzmény: Czirab (7284)
tothalbert Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7286

Az EGR elforgatása csak belföldi járásnál jó.Kint harapnak a rendőrök rá.Két ismerősöm is poruljárt osztákoknál 2500euro,németben 3000euró volt a bűntetés és csak miután kifizették indulhattak tovább.2 hónapja voltam Bécs felé az autópályán 20km-át kővetett egy KPM-es kocsi,nézte gyorsitáskor,hogy kormolok.

Előzmény: Czirab (7284)
Czirab Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7285

2200-nál váltok helyesbítés.

Czirab Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7284

Egr szelepet tisztitsd ki és ha lehet forgasd el a szakival. Légtömegmérőt ami a légszűrőnél van nézd meg hogy a két rövid szál ami benne van nincs-e megszakadva az egyik.Turbónyomás szabályzó is lehet kicsi hengeres fekete jobb oldalon a motortérbe hangot ad gyújtásnál zizeg,hanem ő a hibás.Levegőszűrőt 8 ezrenként cserélj megspórolsz egy légtömegmérőt.Indításkor várd meg,hogy elaludjanak a lámpák aaz óránál mert a Sagem elektronika össze tud omolni.Kc tuningot keresd fel rak pár lovat a gépbe és a fogyasztásod is jobb lesz nem kell forgatni én 220-nál váltok rakottan.Kinyomott kuplungal indíts és állítsd le.A kéziféked fél évente berohad ha agyon zsírzod akkor is.A jobb hátsó betét kopik el legelsőnek stb stb 350.000 km-t mentem az enyémmel tehát tapasztaltam ezeket nem okoskodni akarok,Sok sikert és élményt a járműhöz remélem segítettem

Ma-Zoo84 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7283

Gázolajszűrőt max 2 havonta cserélek, de a hiba jelentkezésekor azt is kicseréltem! Hibának pedig sajna csak ezt az egy kódot adja! 

 

Terhelés alatt menet közben olyan, mintha elfogyna az üzemanyag a rendszerből, és lefullad! Álló helyzetben semmi gond nem jelentkezik!

 

Tudtok esetleg valami gurunak elérhetőségét megadni, aki ért ehhez a típushoz ?

 

Válaszokat előre is köszi

csba76 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7282

Köszönöm az infót.

Irány a szerelő....

 

Pali.ua Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7281

Akkor a vezérlés lesz a gond

Előzmény: llaller (7280)
llaller Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7280

akkor kezdésnek, nézesd meg a vezérlést, utána lehet tovább lépni

 

Előzmény: csba76 (7272)
csba76 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7279

Szimatoltam kicsit. Beindítottam a Vivarot meg a Mercit. Az Opel füstje kicsit tényleg emlékeztet a gázolaj szagára.

 

Előzmény: Pali.ua (7278)
Pali.ua Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7278

Beinditás után amikor a motor már jár.

Előzmény: csba76 (7277)
csba76 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7277

Hogy érted? Amikor beinditom, vagy amikor izzitok és még csak a kisnyomásu szivattyu megy?

Előzmény: Pali.ua (7273)
llaller Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7276

ebbe a hibakódba a tanktól, a porlasztóig minden hibalehetőség benne van, tehát, nem kimondottan a rail cső, és kiegészítőjére hagyatkozik a hibakód

Előzmény: Ma-Zoo84 (7274)
llaller Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7275

gázolajszűrőt mikor cseréltél, nekem ez a gyengém?

Előzmény: Ma-Zoo84 (7274)
Ma-Zoo84 Creative Commons License 2014.02.05 0 0 7274

Jó estét Mindenkinek!

 

2002-es Opel Vivaro 1.9-es TDI-nél a következő hiba jelentkezett:

Lomhán reagált a gázpedálra, 3500-nál nem ment feljebb a fordulat, majd kigyulladt a motorkontroll lámpa!

 

Hibakiolvasáskor a következő jött elő:

P0191 Üzemanyag elosztócső nyomásérzékelő áramkör tartomány/működés

 

Beszereztem bontóból a közösnyomócső nyomásérzékelőt, amit ki is cseréltünk (már az eredetin kívül 2-t is megpróbáltunk) de a hiba még mindíg megvan!

 

Hibatörlés után az autó nyőgvenyelősen indul be, álló helyzetben nem ad ki hibát, de amint elindulok a kocsival 100m-en belül lefullad és előjön a hiba!

 

Van esetleg valakinek valami ötlete, hogy mi okozhatja a hibát vagy hogy merre induljak tovább?

 

A hengerfej 3 hónapja lett felújítva, nem ment még 10000 km-t sem, az injektorok mind a négy új 2 db 2 hónapos 2 pedig fél éves

a hiba jelentkezéséig pöccre indult hidegen-melegen az autó, és semmi gond nem volt vele menet közben sem!

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

Üdv, Zoli!

Pali.ua Creative Commons License 2014.02.05 0 0 7273

Előgyújtás.Inditás után érzel gázolaj szagot?

 

Előzmény: csba76 (7272)
csba76 Creative Commons License 2014.02.05 0 0 7272

Szép jó estét mindenkinek.

Panaszkodtam már itt az erőtlen vivarom miatt, akkor azt tanácsoltátok hogy csináltassak egy rendes diagnosztikát. Hàt megtörtént. Opel szervizben maszekban megnézték hiperszuper géppel és bizony SEMMI! 

Elektronikusan tökéletes s gép. Minden érték OK, minden elektromos kütyü (jeladó,érzékelő...) jó.

A villanyász szerint talán a vezérműszíjat rakták fel egy-két fog elcsúszással.

Szerintetek lehetséges ez?

Előzmény: Vivaro 1.9dti vezérműszíjcsere óta erőtlen,2400tól kezd húzni. Pöccre indul,nem füstöl...

Vélemény?????

llaller Creative Commons License 2014.02.05 0 0 7270

most a vezetőfülke lesz alacsonyabb, vagy a hátsórész lesz magasabb?

 

Előzmény: Törölt nick (7269)
Pali.ua Creative Commons License 2014.02.05 0 0 7268

Motorokról nem irnak,állitólag márciusban már bemutatják a Genfi Autószalonban és nyáron már a piacokon lesz.

Előzmény: cs!pesz (7267)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!