A világi tudománynak van igaza, miszerint a házaséletnek csupa jótékony hatása van, netán az igaz híveknek, kik szerint testet-lelket megront eme tevékenység?
Hiszen a házasélet sok hülyeséggel jár együtt, mert nő is van a képletben. Szorozva négyzet deriválba
A házasélet egy rengeteg időt elvesz az életünkből, keresztényeknek, az Egyház szolgálatából. És olyankor a telefont se vesszük fel.
és egy férfi sem járult hozzá egy nő sikeréhez sem. a nőknek akkor sikerült bármi, amikor megszabadultak a férfiaktól, vagy amikor eleve szóba sem álltak velük. a nőnek nem kell a férfi, a férfinak viszont kell a nő. ez az igazság. a nőket azért nyomják el, mert a férfi annyira nyomorék, hogy egyedül soha nem keveredne ki a szarból, vagy derékig mindig benne állna legnagyobb erőfeszítései ellenére is. a nő meg annyira teljes, hogy magától eszébe nem jutna lealacsonyodni a férfihoz. el kell nyomni, tönkre kell tenni ahhoz, hogy hagyja, hogy egy balfék mellé szegődjön, és eljátszhassa, hogy majd ő segít. aztán ül a hátán, szívja a nő vérét, gondolatait, a férfiak előtt meg gyávaságból még le is tagadja, hogy a feleségétől tud mindent. aztán egy szép nap megáll a fejlődésben, és az asszonyt kezdi hibáztatni, hogy miért értelmesebb nála még így, elnyomottan is.
Rengeteg nő járult hozzá a férfiak sikereihez, ötleteikkel, feltalálásaikkal, jó meglátásaikkal..., de ahogyan a férfiak sem egyformák, így a nők sem... Én mindig tiszteltem őket, egyesek vonzanak, persze ez is egy belső érzelmi dolgon alapul, most sincs ez másképen...
ha a férfi férfi lett volna már a kezdetek kezdetén, nem lett volna egyenjogúságért harc sem, ha emberszámba vették volna a nőt..., ez a vallások bűne!
Nos, Pál azt írt amit akart, nem Isten..., de még csak felesége sem volt, így azt hantázott amit csak tudott másoktól, hogy érzelmeket is adjon a témának!
az hogy hány nőt szeret egy férfi az életében és hány férfit szeret egy nő életében, ez sokszor későn, avagy nem igazán derül ki!
A szeretet nem parancsra, sem nem vallásos hitre kellene, hogy működjön, a szeretet vagy az emberrel született tulajdonságából fakadó érzelmi kötelék, vagy egy megjátszott szerep az egész:
és mi a különbség a szerzetes meg a nem szerzetes között. ugggyan az. vagy nem látom az összefüggést, hogy a szerzetes minek maradt szerzetes. mer olyan cuki, és tuggya, hogy a világi ruhában ronda?
a nőket nem kérdezné meg valaki? aztán csodálkoztok, ha egy szép nap megmérgezik a ffiakat, mint a patkányokat. bár manapság a ffiak lassú halálra vannak ítélve.
ÍGY VAN, BIBLIAI A TÖBBNEJŰSÉG, ELLENBEN 104 KÖRÜL AZ EGYIK KERESZTÉNY PÜSPÖK BEVEZETTE A HÁZASSÁG INTÉZMÉNYÉT, ESKÜTÉTELLEL ÉS AKKOR MÉÁGCSAK GYERMEKNEMZÉS CÉLLAL...., DE ÖRÖKKÉ TARTÓAN!
( a nagybetűs rész kiemelés, nem kiabálás )
Pál utalt arra a görög életformákra, pl. az erkölcstelenségekre, hisz náluk annak idején nem volt szokatlan, hogy pl. katonák kisfiúkkal elégítették ki magukat ha messze mentek háborúzni, a szokásuk béke időben sem veszett ki... A többnejűség az ószövetség szerint sem bűn, Jézus szerint sem! Az egy dolog, hogy valaki megírja, hogy amit istene egybe szerkesztett, azt ne válassza el senki, itt pl. nem feleségről van szó, hanem nő és férfi esetről, a nemi illesztékekről, a heteroszexualitás kapcsolatról!
Az ókori Közel-Keleten továbbra is elterjedt a többnejűség, mégpedig, akárcsak a törzsi viszonyok között, – itt is nő a feleségek száma a társadalmi ranglétra teteje felé, vagyis a nők – illetve családjaik – igyekeznek „felfelé” házasodni, rangosabb, előkelőbb férjet találni. (A „felfelé” házasodás szokását hívják hipergámiának). Hiszen – láthattuk – így látják leginkább biztosítva utódaik életét, egészségét, jólétét. A zsidó Talmud például azt tanácsolta, hogy „a nő emelkedjen a férje által, s ne süllyedjen általa”, amit feltehetően nem csak szellemi, hanem anyagi és társadalmi értelemben is kell érteni. Mivel a társadalmi piramis csúcsa és alapja itt a törzsi társadalomhoz képest jóval „távolabb” van egymástól, az előkelők feleségeinek száma is ennek arányában minden korábbinál nagyobb lehet, nem ritka a több száz vagy több ezer fős hárem sem. (Ennek a többnejűségnek már nem sok köze van a vadászok biológiailag is „ésszerű” házasságaihoz, a feleségek száma elsősorban a rang és gazdagság mércéje.) Mivel az előkelő férfiak sok nőt gyűjtenek maguk köré, a többiek nehezebben jutnak értékes (szép, fiatal) feleséghez. Biológiai okai is vannak, de elsősorban kulturális jelenség, hogy az előzőek megőrizni, megvédeni, elzárni próbálják értékes feleségeiket, az utóbbiak viszont megszerezni. Ekkor és itt alakul ki a nők elfátyolozása és elzárása az idegenek elől. Minél magasabb rangú a család, annál elzártabban élnek a nők. (Észak-India hagyományos társadalmaiban például megfigyelhető: minél magasabban vannak egy ház ablakai, és minél kisebbek, annál gazdagabb család lakik ott. A legelőkelőbb hölgyek házasságuk után ki sem tekinthetnek az utcára.) A háremet eunuchokkal őriztetik. Az elkülönítésnek sok vonása (például menyasszonyi fátyol, jegygyűrű, kísérő násznagy az esküvőn) máig megmaradt. A társadalom alsó rétegében élők viszont megelégedtek egy feleséggel is. A többnejűség szokásban volt Indiában és az ókori zsidó államban is, míg Kínában inkább csak akkor vettek a háztartásba újabb nőt, ha az első gyermektelen volt. A többnejűség nem jelentette azt, hogy a feleségek egymással azonos jogokat birtokoltak volna. Lehetett fő- és mellékfeleség, nem is beszélve természetesen a gazdag férfi házában élő ágyasokról. "
" Poligámia: A Poligámia egy igen elfogadott társadalmi forma volt a régi időkben, ma is akadnak követői szép számmal, még úgy is, hogy a törvény bünteti, legalábbis tiltja a legtöbb országban. Többnejűségen régen Elfogadott volt az ókori görögöknél, keltáknál, zsidóknál (Bibliában is több helyen van szó róla). Többnyire gazdasági okai voltak, hogy a föld ne legyen osztott, illetve minél több utódot akartak hagyni maguk után a férfiak, aztán a nőket tehermentesítette a többi nő-feleség, stb. Akkoriban ez nem a szexuális dolgokról szólt, hanem gazdasági és lelki szerepe volt.Ha valaki megtehette, hogy több feleséget tartson, senki sem állta útját, mindenkinek annyi asszonya lehetett, akit tökéletesen el tudott tartani. A 3-4 feleség volt az a szám, aminél nem volt több neje senkinek sem, talán csak a kirívóan gazdag embereknek. Ennek a korszaknak a Római Birodalom és a katolikus vallás vetett teljesen véget, amely nem ismerte el ezt az akkoriban igen népszerű életformát. Ázsia egyes országaiban pedig létezett a többférjűség is, ennek oka a nők alacsony száma volt, de erről lesz még szó lentebb. "
1. Timóteus 3:12A diakónusok egy feleségű férfiak legyenek, a kik gyermekeiket és tulajdon házaikat jól igazgatják. 1. Timóteus 3:12 A diakónusok legyenek egyfeleségű férfiak, akik mind gyermekeiket, mind a maguk háza népét jól vezetik. 1. Timóteus 3:12 A diakónusok egy feleség? férfiak legyenek, gyermekeiket és saját házukat szépen vezet?k.
Miki egér aszonta, hogy nős vagy és unalmas az életed, há akko mit ágálsz a házasság ellen? Örüjé hogy már most úgy élsz, mint mások a temető romantikus mélyén.