Csak a töltés miatt akarsz adaptert? Bluetooth van bent? Én rászereltem (ragasztottam) egy autós tartót, plusz odavezettem a töltőt. Teljesen ergonómikus és nem túl sufnituning-látvány. 2000 forint. Ha akarod, lefényképezem.
lassan fél éve büszke tulaja vagyok egy A4-es paripának. az auto 2005-ös évjáratú, a jelenlegi -remélem egyben az utolsó - hibája, hogy a CHORUS hifi, nem kezeli az MP3 formátumot. tudtok e valamit arról, hogy esetleg a kesőbbi kiadású hifi-k kezelik e az MP3at? ha már csak CD-ről az is tökéletes, de ha esetleg külső meghajtó csatlakoztatható hozzá, hát az maga lenne a gyönyör.
Egy kérdésem lenne. Új vagyok még itt ezen a fórumon. Régebben volt egy 96 os évjáratú 1.8 t quattro Audim, majd váltottam Hondára. Most ismét szeretnék egy ilyen Audit, de szeretnék egy kicsit belepiszkálni a motorba. Némi tapasztalatom van már turbózás téren, de Audival még nem foglalkoztam. Tehát a kérdés a következő lenne: Van e esetleg valakinek tapasztalata, hogy egy stock (gyári) blokk milyen turbónyomást bír el, illetve mennyi a gyári érték? (persze a nyomásnövelés nem gyári turbóval képzeltem el) Vagy esetleg tudok e más oldalt ajánlani vagy olyat aki tud ilyenben segíteni nekem? Egyértelmű és tudom, hogy nem csak egy másik turbó kell, illetve programozás stb stb stb. ezekben otthon vagyok. Előre is köszönöm!!!
Elektromos ablakemelő szokott elromlani, van benne egy müanyag csúszka ami eltörik de van hozzá javitókészlett.. Hátsó féknyereg berohadás benzinszintjelző hiba. hirtelen ennyi. Első lámpákkal nem voltam megelégedve gyengén világitottak xenonnal orvosolva.. Nekem most egy PDTDI 2003-as van semmi pénzért nem válnék meg tőle imádom, megy mint a veszedelem:))
Ha nem volt törve akkor nem igazán rozsdásodik . Nekem volt 97-es szoktam még látni az új tulajjal és nem vettem rajta észre sehol sem még rozsda pöttyöt sem... Ha szar az első futóműved akkor én a felújított alumínium alkatrészeket ajánlom, mert tartósabb mint az utángyártott. Szintén ebben az autóban még 2006 környékén cseréltettem pár alkatrészt, és még mindig nem kopog az eleje... Az akkori szerelőm tanácsára nem az utángyártott cuccok mentek bele hanem a felújított..
Én is diesel párti vagyok. Második kocsinak gondoltam egy A4 TDI Avantot, nekem praktikus lenne.
1998 körülieket néztem, a népitélet szerint a futómű szokott rossz lenni. Rozsda ugye nincs, csak ha sérülve volt? Tudtommal full horganyzott a karoszéria?
Az ember nem csak azért vesz dízelt mert kevesebbet eszik, hanem a nyomaték a kevesebb fordulat nagyobb tempó miatt is. Legalábbis én ezért vettem dízelt, sokat megyek pályán, nem mindegy hogy 140-nél forog 4000ezret, vagy csak 2200-öt . Volt nekem is 97-es 1.6 benyás a4-em hosszu úton 6-6.5 között zabált, városban a 9-10 lement a torkán, de legalább nem is ment ...
Ezek szerint volt TDI-s A4-ed is. Ennek ellenére ugy gondolod, hogy fogyasztrásban nincs akkora különbség, hogy dieselt vegyen az ember???
Nekem 190/D-m volt az mindig 6,5 ivott bárhogy(bármikor) mentem vele (igaz nem volt fogyimérője, csak visszaszámoltam) A mostani diesel Corollám is 4,8-5,8 között iszik. Kis benzineseim voltak, de azok is 6-8 megittak, ezért gondolom hogy egy benzines A4-es is legalább ennyit benyel, vagy tévedek?
Az lenne a kérdésem, hogy van egy A4-esem amiben a climatronic a hibajelzőben hibákat ír, de ezek csak számok, hol lehetne megnézni hogy milyen hiba tartozik ahhoz a kódhoz?
Az mitől lehet, hogy télen normális az alapjárat, és amikor melegebb van kb. +10fok-tól elkezd összevissza esni és emelkedni a fordulatszám, és kicsit nehézkesebben is gyorsul?