Sziasztok! Egy 2004-es Audi A6 vételén gondolkozok. Az autót külföldről hozták be és állítólag 140.000 km van benne. (nekem egy kicsit gyanús a dolog) Kérlek, adjatok tanácsot: - Érdemes foglalkozni az autóval? - Hol tudnám megérdeklődni a valós km állást? - Ha mégis elmegyek és átnézettetem a szerelőmmel, akkor mire kell odafigyelnie, amivel esetleg leleplezetnénk az esetleges sumákolást?
helló mindenki! segítséget szeretnék kérni van egy audi a6-osom és sehol sem találok a lámpa alá krómcsíkot!!! csak a jobb oldali kellene ha tudnátok segíteni merre keressem légyszives szóljatok! előre is köszi!
Ezt most néztem, mert lassan lekopik a G-Y Excellence 17-es gumim. Most nagyon jó áron árulják a startgumin: 31.900.-/db .(Én 2 éve 250-es euronál vettem 33-34 körül) Nagyon jó gumi, mert szinte abszolút nem sétál az úton a 225-ös szélessége miatt.
A szerelőm megnyugtatott, hogy az újabb A6-osnál rengeteg elektronikai hiba fordul elő, és a szerelői fórumok így kezdődnek, hogy gyerekek képzeljétek megint itt van nálam az a múltheti A6-os és nem találjuk, miért nem működik a ... :)
Remélem ez csak az ütött-vágott rossz gazdás nem szervizelt A6-osokra vonatkozik !
Elolvastam az össze népítéletet (bár 2.4-est nem találtam) hát nem valami fényes, én sokkal elégedettebb írásokat vártam...
Kíváncsi leszek.Sok ilyet is meg olyat is lehet hallani.De hát melyik motorról nem? Az biztos, hogy a chippet nem fogom be rakni ezt már eldöntöttem. Nagy tapasztalatom nincs még, bár már 8-ik hónapja van meg az autó, de még csak most tart az álltalunk beletett 15.000 km-erbe (Most van benne 124.000 km). Mivel zömében (90%-ban) az asszony hajtja meglepne ha szétesne :-) Eddig a kötelező nagyszervízen kívül csak az eiger szelepet kellet cserélni (a turbo potyára lett cserélve...60 e-ft -ért eladó:-))
A főnököd superb-je milyen évjárat és hány km-er van benne?
Abszolút friss A6-os (2.4 multitronic) tulajként (1 napos nekem, egyébként 2005. decemberi) jelentkezem be és kérnék mindjárt egy kis segítséget.
Nem ég a hátsó tolatólámpa, persze nekiálltam a cserének (eddig egy autómnál sem okozott gondot) de bevallom első körben nem ment. Van ugye egy fekete műanyag dugóval védett hosszú műanyagfejű csavar az autó közepéhez való irányban, azt kiszedtem rögtön elkezdett lötyögni a lámpatest. Kiszedtem még a fekete műanyag védőlemezt is, de rögtön visszaraktam mert a helyzet nem változott. Valami még fogja az autó széle felé, de akárhogy nézelődtem nem láttam semmilyen csavart, két nagyot igen, de az szerintem a löklap felfogatói.
Megköszönném, ha segítenétek, hogy ezért ne menjek márkaszervízbe... :)
Plusz nem kaptam hozzá magyar nyelvű kezelésit csak az MMI-ről) letölthető esetleg valahonnan ?
A főnökömnek van egy ilyen motorral szerelt Superb (2.0 PDTDI) nagyon sok motorikus gond van vele, a hengerfejtömítés többször átégett... Pár hete motorcserén volt... Az 1.9 PDTDI motorral fele ennyi gond sincs. Üdv mindenkinek!
Megtudná valaki mondani hogy lehet benyomni a Concert II tekerőgombjait? Nem tudom lehejtani a takarólapot a gomboktól... Esetleg nem mindegyik benyomható? Előre is köszi mindenkinek!
Szerintem ki kell fogni. Ha olcsó autót veszel,de minden betojik az is drága. Ha drága autót veszel,de semmi nem romlik el akkor olcsó. Szóval jól nézd meg az autót. Szerintem egyébként ezek közül az 1.9-es 110Le-s a legolcsóbban fentartható autó.Nekem is volt ilyenem (majd 3 éven keresztül) azért mondom. Csak ebbe a korosztályba kb min. 20-at meg kell nézni,hogy találj egy max 200-250.000km-ert (valósat) futottat.
Az adott motorral nem ismerem az A6-ot, nekem csak diesel kivitelűek voltak.
Magam részéről inkább a quattro-ra szavazok, sokkal stabilabb és biztonságosabb.
Valóban drágább fenntartani, mint egy Suzukit vagy egy Daewoo-t, de sokkal kedvezőbb a fenntartása egy BMW-nél vagy egy Mercedesnél (ezt szintén tapasztalatból tudom.)
Úgy láttam még "igazi" topikja nem volt az A6-osnak, pedig szerintem megérdemli, mivel az egyik legmegbízhatóbb legjobb gép a kategóriájában.
Nekem egy 2005-ös 3 literes, S-Line, Quattro-m van, amit tegnap vettem:))
Szóval nekem még frissek az élmények és van egy nagycsomó kérdésem.
Elsőként azt kérdezném, hogy 5 cd-s tár van az autóban de úgy tűnik, hogy az mp3-as lemezeket nem olvassa. Hogyan lehet mp3 olvasásra alkalmassá tenni? Szoftverfrissítés, vagy csere?
Egy kis segítségre lenne szükségem. Autócserén töröm a fejem és a 98-00 évjáratú 1.8T A6-os Audikat nézegetem. Van valakinek tapasztalata? Vannak a típusnak buktatói? 2 kerék vagy Quattro? Évente kb. 15-20e km-t szoktam beletenni az aktuális autómba. Sok helyen azt olvasom, hogy drága fenntartani egy Audit. De ez mit jelent?
Valaki tudna segíteni. Birtokomba került egy 2007-es A6-os. Szuper az MMI, de nincs hozzá BT telefon egyésg , bár az MMI tudná kezelni. Kérdésem , hogyan lehetne egy BT telefont hozzákötni. más. Esetleg USB kulcsot hozzálehetne kötni , vagy valami külső adatforrást ? Van erre "egyszerű" megoldás , aminek az ára nem horror ?
Ja és a jobb hátsó üvegem megoldódott. Valamit csinált vele a festő (állítólag csak lemosta) és nem látszanak a karcok, de természetesen én már rendeltem. Most van egy a jobb hátsó gyári üvegem eladó LLumor Tr 35-ös fóliával eladó, ha valakit érdekelne.....
Van vakinek BLB kódos (16 szelepes 2.0 PDTD) mocivak és sok km-errel ilyen verdája? Azért kérdezem, mert olyat hallottam, hogy ezek hengerfej hibásak szoktak lenni. (Akár passatos, supeb-s, 2005-2006 között) Olyan tapasztalatára lennék kíváncsi aki 200.000 km felett jár.
Nekem is lassan aktuális lesz a 120.000 km-es szervíz.
A prsche szeged 270.000 ft-ja helyett úgy néz ki, hogy németből hozatom az anyagot 105.000-ért és kecskeméten a brill berakja cirka 50.000-ért és be lesz jegyezve a km-er a rendszerbe! Annyi, hogy megjegyzés lesz, hogy hozott anyag volt, így erre nem adnak garanciát (pedig gyári cucccok lesznek).
Így már azért nem olyan húzós...270 helyett 155!
Más.
Miért nem nézel 1.9 pdtd multitronicot? Legfeljebb egy kis chippel?
Vagy dobsz rá egy kicsit és 5,5 körül egy 2.0 pdtd C6-ot?