Erről jut eszembe, mikor járt utoljára vonat azon az iparvágányon? Augusztusban voltunk Szilvásváradon, a 87-es vonali leágazás környéke nem arra utalt, mintha előtte nap ment volna arra valami...
A szilvásváradi erdészet embereinek elmondása szerint tervezik a szilvásváradi fatelep közel 2 km hosszú iparvágányának elbontását (az "i" sínanyagot és "c" kitérőket mgtartanák a kisvasútjaik számára). Az ok nem a faanyagfuvaroztatás megszűnése, hanem hogy a csatlakozó MÁV vonal Bélapátfalva-Szilvásvárad közti alacsony tengelyterhelése miatt nem éri meg Szilvásváradon rakodni, inkább leviszik a feladandó fát Bélapátfalvára és ott rakják tele az Eas-t.
_nyunyuka: Taktika: nem a pénztárablak, hanem a forgalmi iroda felől kell közelíteni. Így nyaktól lefelé is megtekinthető, hidd el, nem fogsz csalódni! :-)))
Nekem jobb taktikám van :) Megvárom míg kijön meneszteni a vonatot ;-PP
> ... ilyen fotóst még nem látott, aki az állomási illemhely épületét fényképezi minden oldalról ... Vigyázat! Maradjunk a témánál: vicinálisok, mellékvonalak...
Amikor év elején (február) ott jártam már akkor is panaszkodott a szolgálattevő a körülményeket illetően. Pl. nincs bevezetve a gáz, holott a csap néhány méterre van az épületttől. Mondjuk nekem, a külső szemlélődőnek nagyon érdekes és izgalmas volt látni az őskori, múzeumba való berendezéseket a forgalmiban, de ott dolgozni az biztosan megint egy más dolog... Azt nem tudod véletlenül, hogy Mártélyt mikor csinosították ki?
Én is szoktam vicivasúti állomási illemhelyeket fotózgatni. Erre mifelénk van 1-2 elég szép példány, mármint külsőleg. Ezekbe a különálló kis WCépületekbe gyarkan nem érdemes bemenni, hanem egézségi állapotunkra nézve biztonságosabb, ha a természet lágy ölén intézzük el amit el kell.. :) vagy inkább :(
Szóval mindenféle "veszélyek" leselkednek a védtelen fotósokra Dunavecsén.
Engem is megszólított egy fiatal nő /mint kiderült a helyi tanítónők egyike/, hogy ilyen fotóst még nem látott, aki az állomási illemhely épületét fényképezi minden
oldalról. Ezek szerint a vasút fotózása kiváló terep lehet mindenféle utazó vagy
dolgozó "démonnal" való megismerkedésre. Vigyázat! Maradjunk a témánál:
Ez szerintem is egy jó ötlet. Én is be tudnék szállni a buliba a DK-i vicivonalak dokumentációjával! Van is már jópár témába vágó képem, de ezek a Tár-os oldalam "lenullázódása" óta sajnos nem elérhetőek...
Diósjenő: Egy időben lehet ott három személyvonat is. Lehet ott tehervonat is, valamint katonatvonat is. (Volt vagy van katonai objektum (laktanya) Nagyorosziban és Rétságon is.)
Hadgyakorlat, iskolai táborozás, tolómozdony egy harckocsikkal megrakott vonathoz? Lehet, hogy szépen összejöttek a dolgok.