Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Atrafis Creative Commons License 2014.02.11 0 0 7312

Ja, és még egy érdekesség vagyis tünet. Ha felpumpálás után, azonnal beindítom és ütemesen, nem is nagyokat nyomkodok a gumilabdán, folyamatosan jár a motor. Ha, abbahagyom az ütemes nyomkodást, akkor elkezd elcsendesedni a motor hangja, majd leáll.

Előzmény: sibaura (7310)
Atrafis Creative Commons License 2014.02.11 0 0 7311

Igen, mindenképp tudtál segíteni.... Köszi a választ!  Aksi kitartóan tekerne, ha hagynám. A szűrőt cseréltem először. A szűrőház kivezetésén könnyen jön a gázolaj, ha nyomkodom a gumilabdát. Viszont, ha leveszem a gumilabda csövét a szűrőről, akkor azonnal visszafolyik a tankba az összes gázolaj. Ez baj? Egyébként könnyen végigfújhatok a tankig. 

 

A nyomástartó az, amiben valami leragad?

A nyomásszabályzó szelep az, amiben a rugót nyújtottad meg?

 

Ez két külön alkatrész?

 

Köszi! Jó egészséget! Üdv!

Előzmény: sibaura (7310)
sibaura Creative Commons License 2014.02.11 0 0 7310

 

üdv hát az enyém 1.9 vivaro dti m van nekem a közös nyomó cső végén de szerintem neked is ot csak le kell bontani a légszűrő házat tekerd ki és utána egy ínbusszal ki hajtod találsz benne egy rugót amit én egy kicsit meg nyújtottam kb 1cmrel hosszabb mint ami volt és még valami a nagynyomású szivattyúból ki jőnek a csövek még aszt se ártana szét húzgálni és ki takarítani mert ott is lehet benne piszok nekem utána jó lett de mindenek előtt a szűrő nem baj ha tiszta sőt a szűrő után meg kel nézni jön e gáz olaj lehet a tankod piszkos ez ilyen türelem játék és eszt végig kell zongorázni sorba nekem itt lett meg a gond ja és nekem nem kellet légteleníteni csak egy jó aksi kell hozzá és meg teszi helyetted az önindító hát remélem a tied is meg gyógyul és nem húznak le a szerelők hogy eszt is vedd meg meg aszt is bár oszt lehet a nyomástartód a rossz de mondom az le szokott ragadni.üdv legyen szép napod ......rem segítettem valamit .

Előzmény: Atrafis (7307)
YURA ua Creative Commons License 2014.02.11 0 0 7309

UNGVÁR,UKRAJNA.Gyakran vagyok Pesten de csak itthon tudom meg csinálni.

Előzmény: Czirab (7308)
Czirab Creative Commons License 2014.02.11 0 0 7308

Üdv.Helyileg hol vagy és mennyibe kerül az átalakítás érdekelne két autó is van.

Előzmény: YURA ua (7306)
Atrafis Creative Commons License 2014.02.11 0 0 7307

sibaura!

 

"REMÉLEM VALAKINEK HASZNOS TANÁCS LESZ MÉG VALAMIKOR ÜDV SRÁCOK ."

 

Köszi!

Nem pusztába kiáltott szavak ezek!

Nekem is előjött tegnap! Sajnos!

Viszont kérdezném, hogy melyik típuson volt neked?

 

Kérdezném továbbá, Tőled és Mindenkitől, hogy:

- a 2.5l G9U motoroson, pontosan hol van ez a szabályzószelep?

- lehet-e csak úgy felspanolni, vagy valami pontos gyári nyomásértéket kellene ennek a szelepnek tartania?

- előjöhetett-e attól, hogy 8-9l környékén volt az üzemanyag, amikor egészen megdőlve, fel kellett állnom egy partoldalra, és akkor le is ált az autó. Csak nagyon nehezen, vízszintes terepen, légtelentés után indúlt el. De, azóta azt csinálja amit a Tiéd.

 

Köszönöm a segtségeteket!

Balesetmenteset kívánok!

Előzmény: sibaura (7263)
YURA ua Creative Commons License 2014.02.10 0 0 7306

Ezeket én alakítom át egyedül.Akiknek már meg csináltam azok dicsérik.MAX 12 óra és kész van.

Előzmény: GARFIELD (7305)
GARFIELD Creative Commons License 2014.02.10 0 0 7305

Yura

 

Ilyen dönthető ülést  hol lehet beszerezni?

Előzmény: YURA ua (7232)
sky777 Creative Commons License 2014.02.09 0 0 7304

Üdv mindenkinek

 

Én télen érek rá olajat cseréltetni meg átnézetni az autóm(1.9dci100 2003)mert akkor nem használom.Addig 15ezret megyek.Megnéztem mit engedett le a mester,hát én nem tartanám bent tovább azt ha nem muszáj.Nem áruszállító vagyok tehát közvetve keresem vele a kenyerem de szerintem ez a km-enkénti csere bele kell,hogy férjen.Aki meg többet megy vele az nyilván többet is keres vele tehát annak meg azért.Most 250ezer van bent de még minden eredeti(leszámítva pár érzékelőt)rajt.Persze én is  lekopogom:-)

 

Üdv:Gábor

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7303

Úgy legyen!:-)500 000-rel én már elégedett leszek.:-)

 

Nem kell hogy az idő eldöntse kinek van igaza, mert nekem nem fontos hogy igazam legyen, egyszerűen csak így csinálom és kész, eddig bejött.

Van még pár autó a családban, azoknál is.

 

Szűrőket én is így cserélem mint te, talán a levegőszűrő kicsit alul van tervezve, az esetleg igényelné a gyakoribb cserét. Az 1.6-os benzines Astrámban 2x akkora van.

 

 

 

Előzmény: cs!pesz (7301)
vargamunka Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7302

nem baj mert

kímélt   nem dohányzóként esetleg orvos házaspártó,,,,l stb stb meg lehet majd kapni

Előzmény: cs!pesz (7301)
cs!pesz Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7301

Mi 15-20 ezrenként cseréljük. Egyébként már hallani a motor hangján 15 körül h.  kezd hangosabban "csattogni". 

Gázolajszűrőt minden 2. olajcserénél, levegőszűrőt az olajszűrővel együtt minden alkalommal cserélünk. 

Mindkettő chippelve már kb. 30 ezer km utántól. (eredeti turbó...) (1.9 és 2.0)

Nem kíméljük őket, néha többet megyek a szemközti sávba :) (előzök), mint a helyes oldalon.

 

Sztem az idő majd eldönti h. kinek lesz igaza. 

Lehet h. a 30-40 ezrenként elvégzett olajcsere után a Tiéd 500 ezer után v. hamarabb kimúlik (elkopik...), a miénk meg akár 700-ig is elmehet, esetleg tovább. 

Kívánom h. ne legyen igazam és Te is élvezd még jó sokáig a géped.

 

Szép hétvégét MINDENKINEK !!

vargamunka Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7300

Előzmény: vargamunka (7299)
vargamunka Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7299

ismerős ? Te autód (egyeseknek Soroksárról  is mesze vagyok ):::)))

Előzmény: vargamunka (7297)
llaller Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7298

szevasz, nekem az autó csinálja a pénzt, és így is megéri nekem, meg az autónak is

 

Előzmény: Törölt nick (7293)
vargamunka Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7297

válasz ment :)

Előzmény: YURA ua (7295)
vargamunka Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7296

most kapcsoltam be épp olvasom .....mindenkinek üdv

olajtéma nekem megéri a nyugalmam 10,000.km cserélni talán mert túl sok mindent láttam ,,,(turbó ,dugó .de főtengő törést is  )

Előzmény: YURA ua (7295)
YURA ua Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7295

  Email ment

Előzmény: vargamunka (7266)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7293

Akkor számoljunk egy picit.
Az én autómban a durván 420 000 km alatt 30 000km-rel számolva volt 14 olajcsere. Ha 20 000 ft-ot számolunk egy olajcserére szűrőkkel (ennél csak több lehet, mert én magamnak csinálom) akkor ez 14X 20 000= 280 000ft
Ugyanez 10 000km-enkénti olajcsere esetén 42X 20 000=840 000ft. Különbség 560 000ft, mindez alsóhangon!
Ezek csak irányadó számok, nyilván nem pontosak, de jól mutatják a különbséget így is, több mint félmillió forint! Mikor a gyár is 30 000-enkénti olajcserét javasol akkor miért cseréljem gyakrabban? Az én autóm motorjában eddig egy injektoron kívül minden az eredeti tehát olyan nagy galibát nem csinálhattam.(lekopogom:-) )

Ezt egyáltalán nem egy vita kezdetének szánom, ez csak az én véleményem. Az olajcsere kb olyan mint a foci, mindenki ért hozzá, és van is véleménye róla. Ebbe én nem szeretnék beleszólni, nem szeretném megváltoztatni mindenki úgy csinálja ahogyan akarja. Csak egyszerűen felesleges pénzkidobálásnak tartom.


Még annyi hozzá hogy szerintem annyira megfigyelhető úgy általánosságban hogy amelyik autóval finomkodnak, tutujgatják az szinte biztos hamarabb produkál valami problémát mint amelyiket csak használnak úgy ahogyan kell, sőt egy kicsit kíméletlenebbül is annál, persze azért a feltétlenül szükséges dolgokat megadva neki.

Előzmény: Czirab (7292)
Czirab Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7292

Laller.10.000 km után én is dobom az olajat egyetértek

 

llaller Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7291

szevasz, a mi autónk 2002-es,1.9dci, eredeti turbó, eredeti motor, min, 600.000km a motorban garantáltan, 90% autópálya, személyszállítás, a varázsa: a turbó igényli a "friss olajat, a motor szintúgy, tehát 10.000km-ként, motorolaj, szűrő, légszűrő, gázolajszűrő, csere van nálam, egyszer hibáztam, lerobbant az autó németországban, 500.000ft volt a kaland

Előzmény: Törölt nick (7287)
llaller Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7290

kúton tankolsz mindíg?

Előzmény: Ma-Zoo84 (7283)
llaller Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7289

már visszább leírtam, "vargamunka (pest megye) vanyek (baranya megye)

 

Előzmény: Ma-Zoo84 (7283)
Ma-Zoo84 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7288

Köszi a segítséget ! Eddig két év alatt 220 ezret raktam a masinába imádom, ha éppen megy :), van benne új turbó, hengerfej felújítás, 4 injektor vadiúj, a töltőnyomás mérő mágnesszelepet, meg érzékelőt már kétszer kellett cserélnem :) pedig újat vettem, nem szoktam bontózni, ha egy mód van rá, szűrőket 1-2 havonta cserélek, mert sokat járok Budapesten belül...

 

A jobb hátsó fékbetét tényleg kopik, már 3-szor cseréltem, ez ha jól értem a kézifék miatt van ?

 

El akarom vinni chippelni, csak sajna a ház elől sem tudok elindulni vele, először a hibát szeretném megszüntetni! Az egr-t kitakarítom a hétvégén hátha, egyébként kihez tudom elvinni kiköttetni ?

 

Köszi a hozzászólásokat, Üdv!

Előzmény: Czirab (7284)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7287

Itt azért van egy-két túlzó megállapítás, helyesebben nem feltétlenül jön be mindenkinél.

Levegőszűrőt olajjal együtt cserélek 30+ ezer km-enként, néha van az 40 is. (általában elfelejtem, nem direkt)  Légtömegmérő O.K.(lekopogom azért:-) )  Jó, az igaz hogy ennyi km alatt már jó koszos lesz, picit talán alul is van méretezve.

Kézifékem még soha nem rohadt be. (mindent lekopogok, ezt is :-) )

Nekem 2 garnitúra első betét kopik le mire egy adag hátsót kell cserélni.

Általában kinyomom a kuplungot indításkor, de mikor leállítom akkor miért nyomkodjam? Ez mondjuk tényleg érdekel...

 

10 éve van meg és 417 000 van jelenleg az órában.

 

 

Előzmény: Czirab (7284)
tothalbert Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7286

Az EGR elforgatása csak belföldi járásnál jó.Kint harapnak a rendőrök rá.Két ismerősöm is poruljárt osztákoknál 2500euro,németben 3000euró volt a bűntetés és csak miután kifizették indulhattak tovább.2 hónapja voltam Bécs felé az autópályán 20km-át kővetett egy KPM-es kocsi,nézte gyorsitáskor,hogy kormolok.

Előzmény: Czirab (7284)
Czirab Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7285

2200-nál váltok helyesbítés.

Czirab Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7284

Egr szelepet tisztitsd ki és ha lehet forgasd el a szakival. Légtömegmérőt ami a légszűrőnél van nézd meg hogy a két rövid szál ami benne van nincs-e megszakadva az egyik.Turbónyomás szabályzó is lehet kicsi hengeres fekete jobb oldalon a motortérbe hangot ad gyújtásnál zizeg,hanem ő a hibás.Levegőszűrőt 8 ezrenként cserélj megspórolsz egy légtömegmérőt.Indításkor várd meg,hogy elaludjanak a lámpák aaz óránál mert a Sagem elektronika össze tud omolni.Kc tuningot keresd fel rak pár lovat a gépbe és a fogyasztásod is jobb lesz nem kell forgatni én 220-nál váltok rakottan.Kinyomott kuplungal indíts és állítsd le.A kéziféked fél évente berohad ha agyon zsírzod akkor is.A jobb hátsó betét kopik el legelsőnek stb stb 350.000 km-t mentem az enyémmel tehát tapasztaltam ezeket nem okoskodni akarok,Sok sikert és élményt a járműhöz remélem segítettem

Ma-Zoo84 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7283

Gázolajszűrőt max 2 havonta cserélek, de a hiba jelentkezésekor azt is kicseréltem! Hibának pedig sajna csak ezt az egy kódot adja! 

 

Terhelés alatt menet közben olyan, mintha elfogyna az üzemanyag a rendszerből, és lefullad! Álló helyzetben semmi gond nem jelentkezik!

 

Tudtok esetleg valami gurunak elérhetőségét megadni, aki ért ehhez a típushoz ?

 

Válaszokat előre is köszi

csba76 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 7282

Köszönöm az infót.

Irány a szerelő....

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!