Keresés

Részletes keresés

FOMA Creative Commons License 2004.10.18 0 0 5094
1. Lehet

2. Oda biztosan nem, de azért kijöhetne néha a peronra levegőzni.:-))

3. A pécsi istennőkkel nagyjából tisztában vagyok, ezért van tippem.:-)))

+ 1 Komlón Cs. D. forgalmászlány volt minden idők Nu(é)mber One-ja.:-))
Előzmény: _nyunyuka (5093)
_nyunyuka Creative Commons License 2004.10.18 0 0 5093

ha egyedül megyek, akkor soha nem láthatom a kedvenc pénztároslányodat.:-))

 

Két eset lehetséges:

 

1. rossz napon mész oda

 

2. nem mész be a váróterembe. A legutóbbi utamon is ő volt (egy másikuknak kellett volna lennie, aki lebetegedett), Tőle vettem 200km-es diákjegyet egyik utazótársunknak :-)))))).

 

Egy titkot még elérulok: volt ott egy másik szőke istennő is, aki Pécsre került. Majd személyesen elárulom a nevét, hogy meg tudd keresni :-)))).

Előzmény: FOMA (5091)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.10.18 0 0 5092

Jó értem a célzást, én tartozom most, mert te voltál már a 88-ason én meg még nem a 47-esen, de majd pótlom.

 

:-)))))))))))))))))))))

Előzmény: _nyunyuka (5090)
FOMA Creative Commons License 2004.10.18 0 0 5091
1szer majd engem is magaddal vihetnél, mert úgy látszik, hogy ha egyedül megyek, akkor soha nem láthatom a kedvenc pénztároslányodat.:-))
Előzmény: _nyunyuka (5090)
_nyunyuka Creative Commons License 2004.10.18 0 0 5090

egy kis lokálpatriotizmus

 

:-))))

 

Engem nem köt a 47-eshez semmi, igazából csak azért rohantam le tavasszal, hogy a végnapjait lefotózzam. Fölfegyverkeztem fotógéppel, videokamerával, mozd. ut. engedéllyel, meg némi anyagiakkal a pénztár készletének a megcsapolásához. Elsőre megtetszett a vonalvezetés, a vonat meg az állomás személyzetének a pozitív, utasbarát magatartása. Közben beindult 3 párhuzamos, ütemterves beruházás, amin meghatározott napokon egy laptoppal meg kellett jelennem. A beruházások véget értek, de az állomás mögötti kisbolt változatlanul remek finomságokat kínált, így soxor Pécsre is Komlón keresztül mentem le :-))))). Még idén lesznek kisebb-nagyobb átalakítások, mostanra már megtaláltam a Dombóvárról 7.00-kor induló vonat Pestről való elérésének kényelmes ésprofi módját is :-))))).

 

Amit még nem hagyhattam ki: az utasszámlálás. Kíváncsi voltam arra, hogy tényleg 3-4 utas van-e vonatonként. Volt/van olyan, amelyiken igen, de ezeknek a fordulópárja mindig dugig volt "hobbyból utazgatókkal".

Előzmény: radio100jozsi (5088)
_nyunyuka Creative Commons License 2004.10.18 0 0 5089
Le is rántottam a leplet, vagyis a jelszót. Jó QQcskát!
Előzmény: _nyunyuka (5086)
radio100jozsi Creative Commons License 2004.10.18 0 0 5088

Gyönyörű vonal, az egyik kedvencemmé lépett elő a 11-essel együtt.

 

És a 88-as?

 

Csak azért, hogy egy kis lokálpatriotizmus is legyen bennem:-)))

Előzmény: _nyunyuka (5084)
FOMA Creative Commons License 2004.10.18 0 0 5087
M40 225 nagyon gyakori vendég, az utóbbi napokban főleg ő járt arra. M40 302-re már nem sok esély van, mert hamarosan hazamegy.
Előzmény: M41 2127 (5085)
_nyunyuka Creative Commons License 2004.10.18 0 0 5086

egy bézé fog ökörködni

 

A hiányzó, meg nem tervezett és meg nem épített szakaszt Pécsig megépítve jócskán nőhetne a forgalom ("S-Bahn" :-))))

 

Még egy kis kiegészítés: a pénztár bevétele is megnőtt, ennek dacára mégis kivették a kihasznált vonatot. Meg bízom benne, hogy azért jó sokáig elökörködik az a bézé ott, Pestről ez a legnormálisabb és legkényelmesebb lejutási lehetőség. (a 8002+Carpy-taxis verzió nem jött be)

 

Pár percen belül elérhető lesz a Pécs környéki vonatozgatások II., benne komlói meg nagyatádi "világvége-mellékvonal"-túrák képeivel. Jó nézelődést!!!

Előzmény: FOMA (5081)
M41 2127 Creative Commons License 2004.10.18 0 0 5085
Én annak örülnék a legjobban, ha a Púpost sikerülne kifogni!! :-)
Előzmény: FOMA (5083)
_nyunyuka Creative Commons License 2004.10.18 0 0 5084

aztán majd valamikor a télen beiktatom Komlót, lehetőleg hóban szeretnék menni! :-))

 

Ezt én sem hagyom ki, remélem jókat lehet majd fotózni meg videózni :-)))). Gyönyörű vonal, az egyik kedvencemmé lépett elő a 11-essel együtt.

Előzmény: M41 2127 (5082)
FOMA Creative Commons License 2004.10.18 0 0 5083
Igen, most már naponta van teher. Elvileg a hatályos menetrend szerint 88610 Ud i.: 06.00, Komló érk. 07.00, 88611 Komló i.: 11.00, Ud érk.: 13.30. (Bocs, ha rosszul írom, itthon nincs menetrendem, de nagyjából ilyesmi.) A gyakorlatban Komlóra 06.30, 06.45 között szokott érkezni, vissza pedig mostanában 18 óra körül, mivel nem végez időben, és Magyarszék visszaminősítése óta 38613 előtt necces lenne visszazavarni a komolyabb tehereket.

A mozdonyforda elvileg M47, de a gyakorlatban pont Dacia jár a legkevesebbet. (Amúgy pécsi remot-gép lenne tapsilfalvi személyzettel.) Általában M62, gyakran M40, 1x M40 302-t (ex-104) is látták kémeim, nagyon ritkán Csörgő.

Általában van néhány Eas (és leszármazottai) a fához, a Mecsekjánosi mrh-n történő tolatás is élmény a közbesorozott mozdonnyal, erre 08-09 óra között kerül sor. A jellemző mostanában az Faccpp, Faccpps kocsi, de néha van Fal, Fals, Res, nagyon ritkán Hbbillns kocsi, ami az egyik varrodába hoz bélésanyagot. Időnként van homokfeladás is Eas-be.
Előzmény: M41 2127 (5082)
M41 2127 Creative Commons License 2004.10.18 0 0 5082
Amúgy minden nap van tehervonat?? És, ha igen, mikor? Előbb vagy utóbb mostmár úgyis eljutok Komlóra, szal" szeretnék majd minél több érdekességet látni! :-) Most hétvégén Salgótarjánba megyünk, aztán majd valamikor a télen beiktatom Komlót, lehetőleg hóban szeretnék menni! :-))
Előzmény: FOMA (5081)
FOMA Creative Commons License 2004.10.18 0 0 5081
Az elmúlt egy évben nagyon soxor került szóba a 47-es vonal. Néhány topictárs már mindenáron temetni akarta.:-) Próbáltam helyretenni a dolgokat - polgármesteri elképzelések, kőbánya, MÁV-álláspont, állomás-áttelepítés stb. - és ehhez sok segítséget kaptam néhány olvtárstól, amit ezúton is köszönök.

Nos, úgy néz ki, hogy az általam terjesztett rémhírek nem lettek rémhírek.:-) A 47-es vonal köszöni, jól van, az elmúlt évek heti párszáz tonnás áruforgalma szépen megnövekedett, kezd beállni a heti 5000 tonna körüli értékre. Ez ugyan jóval elmarad a szénbányászat fénykorának áruforgalmától, amikor ez napi mennyiség volt, azonban még jó néhány évig biztosítja a komlói vasút létjogosultságát. Ettől persze még "egy bézé fog ökörködni", de a vasút marad, és pont azt a funkciót fogja betölteni, amire ma alkalmas, nagy tömegű áru, irányvonatokkal történő továbbítása.

Ma már M40 225 nem tudta elvinni a megrakott Faccpp és Faccpps kocsikat, holnapra már egy komplett rakott szerelvény várja. A végén még ismét lesz állomási tartalék is:-))) (Persze biztosan nem 4 Dacia, mint a fénykorban.:-) )
_nyunyuka Creative Commons License 2004.10.18 0 0 5080

Sziasztok!

 

Kedvenc tárunk megemberelte magát, feltöltésre kerültek a romhányi vicinálistúra képei. Jó nézelődést!

_nyunyuka Creative Commons License 2004.10.17 0 0 5079
20 percig álltunk Pátkán, nem a fotózás miatt késtünk. Az ívfotózás kb. fél perc volt. Tehervonatok még a héten is mentek föl, a lovasberényi illetőségű kollégám tud napi helyzetjelentéssel szolgálni :-))).
Előzmény: M41 2127 (5078)
M41 2127 Creative Commons License 2004.10.17 0 0 5078
Hááát, reménykedjünk... Ha nem kezdenek bontani, vagy lopni, akkor sztem meglesz jövőre is a különvonat, hiszen látható, hogy mekkora érdeklődés volt! Tök jó volt Pátkán is, amikor leugráltunk fotózni és emiatt is összejött az a késés, ami miatt lekéstük a vonatunkat... Viszont jó, hogy így alakult, legalább Szabadbattyán is lett szedve... ;-)))
Előzmény: _nyunyuka (5077)
_nyunyuka Creative Commons License 2004.10.17 0 0 5077

(De jó is volt, bárcsak jövőre is mehetnénk...)

 

És jövőre vihetné a talán föltámadó M61 010, vagy egy MDmot, utóbbi persze Btx-szel :-)))).

 

Egy jó poén volt még a lovasberényi menet utóéletével: egyik kollégám ott lakik. Bejött a céghez a 23 éves lánya, nézegette a túra képeit. Csak az nem fért a fejébe, hogy kerül Lovasberénybe személyvonat :-)))).

Előzmény: M41 2127 (5076)
M41 2127 Creative Commons License 2004.10.17 0 0 5076
Nem akarok kukacoskodni, de sztem ugyanarról az oldalról fotóztál mint én (csak Te a menetiránnyal szembe, ezért nincs rajta az épület). Meg úgy rémlik, hogy az utasok is csak az egyik oldalról szálltak fel. Amúgy részletkérdés.. :-) (De jó is volt, bárcsak jövőre is mehetnénk...)
Előzmény: _nyunyuka (5075)
_nyunyuka Creative Commons License 2004.10.17 0 0 5075

Emléxem, csak rosszul írtam, vagyis a másik oldalról. (a tiéden rajta van az állomásépület)

 

Csak érdekességképpen: csütörtökön utaztam le a szabadbattyáni kérget :-)))).

Előzmény: M41 2127 (5074)
M41 2127 Creative Commons License 2004.10.17 0 0 5074
Én is visszauton csináltam. Tudod, együtt jöttünk haza! :-) Persze előtte még elugrottunk kéregért Szabadbattyánba! :-)
Előzmény: _nyunyuka (5071)
Sinbiciklis Creative Commons License 2004.10.17 0 0 5073

Bocsi, igaz.

 

Pedig jó voltam földrajzból.

Előzmény: kopaszhaj (5072)
kopaszhaj Creative Commons License 2004.10.17 0 0 5072

Mesztegnyő-Letenye... Helyesen: Csömödér-Lenti :-)

Előzmény: Sinbiciklis (5067)
_nyunyuka Creative Commons License 2004.10.17 0 0 5071

Ugyanez visszaútban:

 

 

Előzmény: M41 2127 (5069)
DGKUm Creative Commons License 2004.10.17 0 0 5070
Vasúti kapcsolatot is akarnak!

Majd elmúlik náluk.
Előzmény: hjvb (5066)
M41 2127 Creative Commons License 2004.10.17 0 0 5069
Tehát:

M41 2127 Creative Commons License 2004.10.17 0 0 5068
"minden nyugodtnak tűnt" Bezzeg tavasszal volt nyüzsgés: :-))) [image1] [image2]
Előzmény: Hentes2 (5057)
Sinbiciklis Creative Commons License 2004.10.17 0 0 5067
Az szerintem tévedés, mert a Börgönd-Szabadbattyán vonalat tudtommal 1x használták már a 30-as kiváltására. Inkább a Fehérvér-Lovasberényt bontják, ha bontják. A 49-en a pályamester a Mesztegnyő-Letenyei kisvasutaknak bontott. Az ott felszedett anyagot a 2 kivasut összekapcsolására használták fel. Ez szép dolog, de biztosan találtak volna máshol is használt sint.
Előzmény: hjvb (5066)
hjvb Creative Commons License 2004.10.17 0 0 5066
Az szép baleset lesz, mivel lesz logisztikai központ Börgöndön a repülőtéren, ahová közepes gépeket akarnak fogadni! Vasúti kapcsolatot is akarnak!
Előzmény: v_peti (5061)
roosevelt Creative Commons License 2004.10.17 0 0 5065

Itt egy példa a felújításra (sajnos nem itthonról):

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!