nekem AGR hűtőt kellett benne cserélni,de előző gazdájánál,ez elvileg típushibájuk volt, illetve a csomagtérajtózár ment tönkre,állítólag az is.
A rendszámvilágításnál jobbára jobb oldalon (kombinál) megáll a víz,ami talán a hátsó ablatörlőnél folyik be,és ott korrodál a cs.térajtó,már a 4 évesen is,de javítható időben.
Nekem az állófűtése is rossz volt,de az majdnem mindegyikben beszarik...A vezérlés-féktárcsák/betétek,és kuplung cseréjét (akkor már persze kettőstömegűt is...) nem számolnám hibának,214000km van benne,2011/5 havi.
Hát erre a kérdésre azért nem válaszoltam mert nagyon típushibát nem találtam én sem, pedig végig olvastam pár oldalt mielőtt megvettem. A megbízhatóság pedig relatív. Attól függ, hogy milyen gazdája volt előtted. Csak pár hónapja van nálam, de én 100% -osan meg vagyok vele elégedve. Mielőtt megvettem újra műszakiztatták és persze gond nélkül átment. De ugye ez teljesen attól függ hogy milyen gazdája volt előtted.
ha rajtam múlna akkor én az elsőt választanám. Nekem teljessen ugyan ez van csak fekete bor belül. Azért az első az ugye highline felszereltség a másik kettő pedig confortline. Ha neked viszont ez nem szempont akkor igen a masikba kevesebb km van valamivel. az enyémbe 74000 km van gyárilag ültetett Kicsit Így keményebb de meg elfogadható. nézd meg és próbáld ki az összeset amit csak tudsz hogy legyen viszonyítási alapod.
Véleményetek szerint hova érdemes vinni Óbudáról egy 2008-as Passatot vezérműszíj cserére, hogy biztonságos is legyen, illetve ne túl drága? 126 ezer km van az autóban. És vajon mennyibe fog ez kerülni?
Biztos, hogy a legjobb megoldás a szakszervíz? Merthogy az valószínűleg igen drága.
Nekem van egy 2013-as Passat kombim 2.0Crdi,ami Németországból lett behozva,így a használati útmutató is német,ami nekem kevésbé megy.:-)A gép Kessy rendszerrel van szerelve,és az lenne a kérdésm,hogy hogyan lehet beállítani,hogy ne csak a vezetőoldali ajtó kilincsén,és a csomagtérajtón érzékelje a kulcsnélküli nyitást az autó!
B7-es, 2011-es,2.0TDI modellelt szeretnék venni, kérdezném , hogy mennyire megbízható ez a típus, milyen problémákkal/költségekkel kell számolni ennél a modellnél.Amiket néztem 1 tulajos, 140-165ezer km futással,kb. évi 30.000km-t használnám,főképp főút de nagyrészt autópályán.
No, megjártam a szervizt a befagyó B1 ajtózár miatt. Sajnos egyébként sem volt ma nagyon hideg és mire beértem a szervizbe egyébként is kiolvadt volna. Mindenesetre szétszedték a két első ajtót, újrakenték és beállították a zárakat, de nem láttak semmi rendelleneset. A szerelő állítólag találkozott már ilyen hibával más Passat-on is és azzal is ezt csinálta. Ott a hiba nem jött elő. Remélem még lesz jó hideg a télen és kiderül, hogy megoldódott-e a probléma! Minden esetre az ajtónak jobb hangja lett csukáskor, nem tudom pontosan leírni, de olyan újszerűen, nem zörgősen szól most.
Minden esetre még a jövő télen befagyhat ha akar, mert még akkor is garis lesz!
Simán gariban foglalkoztak az autóval nem akadékoskodtak. Amíg dolgoztak én bejártam a szalonokat (ott van a konszern mind a négy márkájának szalonja) és a TURAN elég bejövős, persze az új Passat is szép, de az drága is... ...mondjuk a mostani helyett is új golfot akartam venni, és egy 1 éves Passat lett! :-)
Ennyire nem ismerem a benzines motorokat. Azt tudom csak, hogy az 1.4 TSI első generációja érintett volt, de állítólag született rá megoldás, és a többi, pl.: 1,2 TSI már nem szenvedett a lánccal.
Sajnos az emberek (a VW sugalmazására) azt hiszik, hogy a láncos motor örök élet és nem is kalkulálnak a vezérlés cseréjével, pedig ha megnyúlik akkor azt is kell cserélni! Ezek a láncok és mechanizmusok már nem sok közöset tudnak felmutatni a korábbi láncos vezérlésekhez amik tényleg kibírták a motor élettartamának végéig. Ezeket már súly és belső súrlódás csökkentése miatt alkalmazzák és így a lánc sem sokkal erősebb (ha erősebb egyáltalán) mint egy közönséges bringa lánca...
Hm, pont ilyen felnim van nekem is, télire ezt használom. Párszor használtam kölcsönzött futókkal, érdekes egyszer egy nagyobb 1300kg-os fékest tudtak csak adni, azt szerette a legjobban. Az Alpokban vittem nyáron a képen látható szerelvényt, a hegyről lefelé lökdöste rendesen a kocsit, ezt már érezte súlyban is, meg persze a fogyasztás is megugrott.
Még horogra szerelhető bicikli tartót szeretnék egyszer, ha a gyerekek kicsit nagyobbak lesznek akkor szükség lesz rá.
(A megmaradt tartóvasat kerülgettem pár hónapig, aztán elvittem a méh-be :D)
Ez a funkció nem a vészfék asszisztenshez köthető, egyszerűen szoftveres dolog. Amikor minden feltétel teljesül akkor aktiválja az elakadásjelzőt. Már a kettes Octavia is tudta ezt a funkciót, felszereltségtől függetlenül.
Hát ha annyira nem fontos ne csináltasd meg, a teljes költsége kb 85e Ft. Érdekes nekem régóta nem volt vonóhorgos kocsim sosem hiányzott, erre tavaly felkerült azóta többször is szükség volt rá.
Boccs h ide,de sehol nem kapok valaszt arra,,hogy a 2010-2014 kozotti tsi es nem tsi 1.0,1.2,1.4 benzines motorok turbon kivul egyformak?szoval a vezerles/lanc problema a nem tsi de 2010 utaniakra is vonatkozik?koszi
Értem, köszönöm! A tiédben van vészfék asszisztens? Mert írták azt is ,hogy ez csak akkor villog ha van az autóban ilyen! Másik kérdésem, hogy mikor meg vettem az autót, akkor meg tudtam nézni benne az olaj hő fokát! El lett víve vezérlés olaj stb cserére, azóta nem látom, nem tudom meg jeleníteni, de a beállításoknál sem tudom be pipálni, mert nincs ott mint opció.. Mi lehet a baj? Hibakód mentes az autó, a csati össze van dugva, újra alá lett menve, a VW szervizben sem értik mi lehet a baj!? Járt már így valaki?
A vészfékezésnek ha jól tudom azt veszi a rendszer, ha 60km/h sebességnél nagyobb sebességről és olyan intenzitással fékezel hogy a blokkolásgátló aktiválódik. Nekem már volt szerencsém kipróbálni és jól működik...
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata B7 variant vészfék következtében hátsó lámpa villogtatásával? Hogy működik ez? Mikor villog? Mert elméletileg be van kapcsolva nekem, mégsem teszi a dolgát. VCDS-re lett rá dugva az autó, alapból ki volt pipálva az, hogy a féklámpa villogjon, vészfékezéskor, és még mellé be pipáltuk azt is ,hogy ki rakja az elakadás jelzőt. De egyiket sem csinálja.
amit leírtam azt produkálja nálam ha regenerál,megemelt alapjárat,kipufogó hőmérsékletét emeli a Porsche szerint,ezért megy jobban a ventillátor az elejében,kikapcsolja a Start-Stop-ot ha úgy gondolja,ezeket mondták.Meg nekem kéziváltós,magasabb fordulatokon is kiírja h kapcsoljak vissza,magyarul kicsit jobban pörgessem a motort.
A füstszagra pedig,attól függ milyen szag,nekem 1,3 diesel grande punto-nál volt olyan h álló helyzetben jött be a klímából füstszag,de az a katalizátor előtti diesel szag,olyan mint annó a 295-ös IKARUS buszoknak szokott lenni...
Az egyik porlasztócsúcs alatt a tömítés volt szar, kb. 480ft volt 2db, de ugye ki kellett venni a porlasztócsúcsot hozzá.
De lehet h a kollégának van igaza,és az állófűtés szagát viszi be,persze ha van benne,csak akkor,és ha elindul magától, 7 fok alatt megy míg üzemmeleg nem lesz a motor.
Az jobb elöl van benne, a kipufogója is ott van jobb elöl a motor alatt.
Én 1 éve csináltattam, szedánra, igen KELL canbus elektronika, kompletten az egész került kb 65e Ft-ba szereléssel együtt, Autohak típus. Pont műszaki előtt voltam így az nem került külön pénzbe, viszont forgalmi csere kell 6000 Ft. Ha kell itt pesten meg tudom mondani hogy hol, pár óra alatt kész volt, szép munka, a lökhárítóból csak nagyon kicsit kellett kivágni, szinte nem is látszik, ez fontos mert vannak olyan horgok aminél jóval többet kell vágni.