A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Ma kihoztam kicsit megjáratni , Angyalszemű Agnethámat . Az elmúlt néhány nap Boxerelése , és robogózása után , megint azt éreztem , mint az utolsó szamuráj című film végén elhangzott . Megtaláltam így életem végén a tökéletes "virágot" ! Szerintem , nincs , nem volt , és nem is lesz olyan Honda , ami überelni tudná ezt :)
Volt alkalmam többféle GS-t is kipróbálnom Rezső barátom jóvoltából , és én úgy tapasztaltam , hogy a K16-osokat könnyebb megtartani a nagyobb súlyuk ellenére , akár lámpánál , akár lassú mozgásnál , vagy tologatáskor mint a GS-eket , mert alacsonyabban van a súly pontjuk .
Attól tartok igazad van, pedig továbbra is a GS tetszik a legjobban. De ha 4000 km alatt nem tudam megszeretni, akkor ténlyeg néznem kell valami mást. És lehetőleg valami kissebbet, mert nem nőttem elég magasra a GS-hez sem. Nézegetésben már profi vagyok, minden héten van valami kedvenc, most épp az Africa twin és az eggyel korábbi Tiger 800. Az AT tetszene a DCT miatt, de külsőre nem és nagy is, a Tiger kissebb és volt már az eggyel korábbi változat és tetszett is. A legutolsó változatot próbáltam hosszabban, kibéreltem egy hétvégére, csak szétsütötte a térdemet. Az eggyel korábbiban még nem volt tojássütő és majdnem ugyan azt tudja, csak gyorsváltója nincs, szóval most az a befutó éppen. Meg valahogy ésszerűtlennek tartom, hogy 20e eurós motoron ülök, miközben csak hobbi. Ezt nem tudom megmagyarázni, csak egy kellemetlen lérzés, mintha magasabb lovon ülnék, mint aminek értelme lenne.
Hamvasatnak gyógyulást. Nekem a rendszeres torna segít, minden reggel kb. 5 perc. De nekem más okozza, egyszerűbb eset.
Nekem sokat segitett az igen hasonló hát és derékfájásomon mikor kiropraktőr tanácsára leszoktam a hasonalvásról, csak oldalt, vagy ami mégjobb háton alvás. Volt amikor hónapokig zsibbadtak a lábaim üléstől/állástól, csak a fekvés volt megfelelő neki, szerencsére ezt évek ota nem tapasztaltam mióta az alváspozicióra odafigyelek.
Nem lehet “csak” izomgyulladás? Színpadépítő koromban hátból emeltem fel egy 600 kg-os vasszerkezetet, aminek következtében nagyon sokáig csak egy pozícióban tudtam ülni, mindenhogy máshogyan fájt. Kaptam rá egy csomó szart, végül egy azaz 1 db injekció mulasztotta el. Azóta is érzékenyebb a derekam/hátam, pl. felhúzásnál, guggolásnál nagyon kell figyelnem.
Bocs, hogy offolok, de hátha tudtok segíteni tanáccsal.
Decemberben beállt a derekam, valószínűleg kisizületi kopás miatt csipkedi az izületi tokot. Nem gyógyul. MRI-t nem csinàlták meg a vasak miatt. Profi gyógytornászhoz és masszőrhöz járok, segít, de folyton visszaesek mikor váratlanul becsíp újra és újra. Olyankor 1-2 napig fel se bírok szinte kelni, de utána is nagyon fáj. Igazából használhatatlan vagyok, ülni-állni alig tudok, a motort nézegetem a garázsban és nem tudom rá tudok-e ülni valaha. Reumatológus azt mondta pihentessem, meg szedjek rubofent, de nem csillapodik a gyulladás.
Máskor is volt ilyen, de akkor 1-2 hét alatt elmúlt.
Nem tudom merre kéne menjek vele, ahol segítenek is, mert kezdek befordulni, hogy nem tudok semmit se csinàlni, pedig várnak a hegyek.
Van tip mpetek, személyes tapasztalatotok, kihez forduljak? Privátba légyszi, hogy ne terheljem a fórumot. Mégegyszer bocs az offért.
Nem rossz a K, de bazi nehéz és azért a GS sokkal könnyedebb. Kanyarban is. Viszont nagyon kényelmes, nagyon jó a gyorsváltója. Nem lenne ilyen nehéz, elfogadnám.
A sivítást én folyamatosan hallom a Senán keresztül a cimborám motorjából :-)
Neked valszeg nem a boxer a motorod, én helyedben egy K 1600 Gtl-el próbálkoznék. Na annak csak egyesben csattan a váltója.
H István kolléga jóvoltából, mentem egyet vele a visegrádi szerpentinen, és hihetetlenül jól ment a kanyarokban, szinte már a Gs szintjét súrolta. Amilyen nagy batár, olyan kezesen viselkedett, meglepő volt, és szuper kényelmes. Csak az a sivító hangja ne lenne. Ezért nem az én világom!
Amúgy szerintem vegyél innentől minden évben célszerszámokat. Motorszállító futót, krosszmotort, pályamotort, trialmotort, dirt track motort, kempingmotort, veteránmotort, aztán használd őket jó sokat.:) Minden másea ott a GS :)
Én vagyok a kérdező, direkt átalánosan tettem fel a kérdést. Nekem meglepő, hogy milyen összeszedett válaszokat ad. Nyílván nincs tisztában a körülményeimmel, nem adhat konkrét választ olyan kérdésre, amire magam sem tudok válaszolni. :)