Koszi a valaszt. Hasonlokra gondoltam en is. Nem latok kulonbseget, csak most figyeltem fel a gumi kopasra. A szerelom most szabin van. Nekem meg ezer a munkam. Max. harom het mulva szabin leszek es nekiugrom. Nagyon koszonom megegyszer.
Merev hátsó híd van a cc ben is nem sok minden van ami miatt terpeszt,állítási lehetőség nincs.
1 lépésben emeld fel rángasd át a futóművet ,ha minden rendben,még lehetséges a keréktengely meg lett ütve,vagy szélesítés van benne,rugótörés,ültetés.
A futóművesnél kiderül tényleg terpeszt vagy minden oké!.
Hátsókerék összetartása 7mm,dőlése(1° 41 ') abban az esetben ha kerék méret után megadott talaj és küszöb emelési pontja közötti méret a megadott értéken van elöl és hátul.
Pl:3/5ajtós,kerék méret 195/65R15
H1:(első emelési pont és a talaj közötti távolság):150mm
Hát, mivel nekem nem kellett még, ezért csak felületesen olvasgattam. A végállás viszont egyértelműen szerintem a lapátok teljesen zárt vagy nyitott állapota és ott akadnia kell, ha tekered. Keress rá videókra, ott is írják. Én csak akkor mélyedek el benne, ha nekem is aktuális. Vagyis nem, mert nekem egyzónás van és nem hiszem, hogy ilyen gond lenne.
Köszi! Hát ez a végállás dolog nekem nem igazán tiszta. Tehát vagy a legmelegebb vagy a leghidegebb állásban legyen? Erre gondolnak a leírásban? Honnan tudom, h biztosan abban van e a rendszer? Mert ugye lehet, hogy hideget fúj de lehetne meg hidegebb is.
Kicseréltem a klíma légterelő kis lamellákat mozgató mechanikát a gyári javító készlettel. Valamit elszúrhattam ugyanis a vezető oldalon érezhetően melegebb levegőt fúj a légkondi. Mire kell figyelnem mikor összerakom? Van valamilyen állás amiben szerelni lehet? Légyszíves segítsetek benne. Köszönöm
Két hónapja én is szenvedtem vele kipufogó csere után, a gyári sokkal jobb, teljesen más mint az utángyártott, ez pluszba szerintem teflonnal átvan itatva
(bár én leengedett ablak mellett meghallom ezzel is, de sokkal sokkal halkabb... ~5ezer volt közvetlenül Peu márkaboltból)
Segítséget szeretnék kérni. Asszonynak van egy 2002-es 1.4-es benzines 307-es autója. Kipufogó tűzkarika nyikorog, már kétszer bekenték ami kb két hétig volt jó de most megint nyikorog. A szerelő azt mondta hogy utángyártott volt benne kb 2 ezerért de ha az eredeti Peugeot tűzkarikát tesszük bele kb 8 ezerért akkor tuti nem fog nyikorogni. Mi a véleményetek esetleg volt már ilyen valakinek mert azt hallottam hogy ez típus hiba. Előre is köszönöm a válaszokat.
Személyes átvétel Halásztelek (M0 mellett közvetlenül). Szerelés Csepel. Budapesti kiszállítás most ingyenes. Országos kiszállítás: megbeszélés alapján.
Írj rám! Az email címem a nevemre kattintás után nyilvános.
Stabilizátor cseréhez kell szakember vagy azt házilag egy 13-as kulccsal könnyen el lehet végezni? Utána gondolom futómű állításra nincs szükség?
Rendeltem úgy nívópálcát, de különbözik a régitől és nem is megy be rendesen a helyére. Alvázszám alapján néztem ki a kódját a servicebox-ban (1174 E2), de nagyon más jött. Az enyém az rugós, az új pedig egy vékony lemez, mindenféle rugós rész nélkül. Ez azért van, mert 2003 óta ez az alkatrész megújult vagy egyszerűen több különböző nívópálca is fut ugyanazon a kódon?
"Elvileg, ha kiemeled a fejegységet és a kihúzott koax csatlakozó helyére dogsz egy szimpla drótot és ha ezzel veszi a transmittert vagy valamelyik erősebb adót akkor tényleg az antenna lesz".
Üdvözletem, nemrégiben írtam h sajna valamiért a 307-es peugeotomban meghalt a rádió.. pontosabban irdatlanul recseg, halgathatatlan.. kicseréltem az antennát talpazattal együtt.. a probléma még mindig fenn áll.. akár adón.. akár transzmitterrel probálom. Valakinek valami hasonló probléma volt e? Vagy további ötlet h mi lehet a baj?
Teljesen egyetértek. Nálam hónapok óta világít a diag lámpa,és bimbammol rendületlenül...Első lambda-szonda vezetéke van valahol elszakadva, vagy kontakthibás, vagy mittomén'. Ezt írta ki a diag. El is hiszem neki, kicsit megugrott a fogyi és elég bödös benzinszag van körülötte, főleg hidegen. Szóval ez egy n+1-ik AP hiba. Igazad van: Le az AP hibaüzenettel :D
Vásároltam nemrég egy Peugeot 1.4 break 88le kfu motorkódú autót. Olyan hiba jelentkezett hogy nem tudom beindítani. Az aksit 2 hete cseréltem ki. Minden előzmény nélkül leállítottam és 5 perc elteltével már nem indult be. Nem tudjuk bebikázni sem. Mi lehet a problémája. Gyújtás van de ha elfordítom a kulcyot csak relékattanást hallok a motortnem tekeri... Előre is köszönöm a segítséget.