Sziasztok, sajnos engem is utolért az első ablak bezuhanása, most kellene egy gyors kipöckölést ejtenem, hogyan fogjak neki a kárpit lebontásához? Simán kipattintós vagy van valami trükk a leszedésében. Amúgy javíthatóak ezek?, mert a pug szalonban adott 80e+rezsidíj kicsit szívenütött.
Hello! Igen gondoltam, nem lesz egyszerű, már futottam néhány kört ez ügyben sikertelenül. Ha tudsz a későbbiekben valamit kérlek dobj egy e mail: csukvuku@chello.hu ra. Köszönettel!
Kérném segítségeteket valaki tud e ajánlani megbízható, hozzáértő, és elfogadható áron dolgozó szerelőt 607 benzines a gép Budapesten. Várom az esetleges infókat csukvuku@chello.hu ra. Köszönettel: Zsolt
Szükségem lenne még, bár tudom szinte lehetetlen egy középső kijelzőre mert ugye ez gyári hibás és eltűnik róla minden adat, ha bemelegszik, esetleg lehet e valahol javíttatni?
Jócskán " túlárazott " a gép . A Használtauto- n hasonló korú , és futás teljesítményű vasak kaphatók 2.8 - 3.0 millió forintért , persze e miatt is látni kéne az említett autót !
Új tag vagyok, nemrég vettem az autómat, ami egy 2005. évjáratú gép, 2.7-es napfénytető kivételével asszem fullos.
Írta valaki korábban, hogy a lámpamosóval kapcsolatos hibákban tud segíteni. Szívesen venném, mert az enyém azt csinálja, hogy a jobb oldali nem húzódik vissza, van hogy csak 2 cm-re marad int, van hogy 6-7 cm-re is. Így nekem kell kézzel visszanyomnom, ami igen nagy ellenállással leheséges. (Szorul?) Néha a bal oodali is, csinálja, de az ritkán, míg a jobb állandóan. A kilökést gondolom az ablakmosó folyadék nyomássával érik el, de hogy működik a visszahúzás? Rugóval, és az gyengült el, vagy szervoval, és az szart be? Tudtok erre költséghatékony megoldást?
Pls. ne írjátok, hogy olvassak vissza. Áprilsi környékén végignyálaztam a fórumot és nincs kedvem, meg időm sem mégegyszer elolvasni.
Szóval ha tud valaki segíteni, szívesen venném, mert attól tarok, hogy a kis takaró lemezét a lökhárítón így el fogom majd hagyni.
üdv! A mai nap folyamán jöttünk haza érdről szeretett 607esünk-el,és menet közben egész egszerüen csak megállt többször is egymás után! minden előjel nélkül! Aztán ercsi után többször leállt 15méterenkén kb! Ekkor ujraindítás utánn leesik a fordulat alapjárat ingadozik és fullad a kocsi majd leáll egyfolytában! Üzemanyagra gyanakodtam de felnyitottam a motorháztetőt és sípoló hangot hallottam,kiderült hogy a folytó/pillangó szelep sípol. Ezt úgy derítettem fel,hogy lehúztam róla a csatlakozót és akkor nem sípolt! Visszadugva megint sípolt! Persze eközben semmi hibakód, utánnaészrevettem hogy tűz forró a szelep lehűtöttem (lelocsoltam vízzel) és láss csodát tökéletesen működött utánna minden! Valamitől túlmelegedett, csak nemtom mitől és hogyan???????? Vízhőfok normál volt végig, de ehhez nem sok köze van gondolom. Mitől melegedhetett fel és mit tudnék ellene tenni esetleg?? mindíg legyen nálam víz?:D Esetleg valami ötlet tapasztalat segítség jöhetne;D
Sok pénztől megszabadított már!! nemszeretnék új pillangószeepet venni! de persze ha nincs más út........:(
Megoldódott a pillangószelep gondom. A pillangószelepre ami megy csati, abban el volt törve a "piros" vezeték. Erre akkor jöttem rá, mikor elkezdtem mozgatni a csatit. Csati szétszed a benne lévő kis "csuszkát" áttforrasztottam egy másik régi csatiból és azóta sokkal szebb, egyenletesebb az alapjártom és persze egyenletesebben is húz a kocsi. Megspóróltam hála az égnek 88.000 Ft (pill. szelep új ára). Gondoltam megosztom a tapasztalatom hátha valakinek egyszer még hasznára válhat.
Nem valami jó megoldás a hibákat törölni,mert vannak típusok amik 50 törlést engednak és aztán mehet a levesbe.....A hibát kijavítva kell törölni....Könnyen kinyírhatod a vezérlő egységet.....De te tudod...Hali!
Sziasztok! Megadta magát az elektromos csomagtérajtóm.Először csak akadozott,de most már a lezáró gombra nem reagál semmit.Esetleg valakinek valami tippje?Vagy valaki tudja hol találom a motort?Előre is köszi:HK
Sziasztok! Tudna valaki abban segiteni, hogy megmodja hogy egy 2001-es évjárat rendelkezik-e OBD2 elérhetőséggel és ha igen akkor a gyártó mely egységeket kötött rá az OBD2 rendszerre a motor vezérlésen kivűl?
Sziasztok! Megtudná mondani valaki, hogy hol található az OBD csatlakozó? ugyan is lehet kapni U480 kézi autódiagnosztikai interfész OBD2 EOBD OBD 2 Multiprotokoll hibakódolvasót és ezzel szeretném törölni a hibakódokat csak azt nem tudom még, hogy ez a készülék jó-e kocsihoz az autó 2001-es évjáratú.
Leszereltem a pillangószelepet. 2007-es a szelep (kocsi 2002) tehát cserélték. Viszont nem merek venni újat, mert mi van ha nem ez a baja :S és nem találok bontottan sehol..... Kérlek benneteket akinek van egy elfekvőben írjon rám. mert biztosra kell mennem, hogy ne dobáljam feleslegesen a pénz. Sajnos senki nem meri 100%-ban rámondani, hogy ez a baja. Szervíbe nem akarom vinni, mert a kocsi árát ott hagyom.
Óriási bajban vagyok. Van egy 2.2 16V man. váltó 607 (2002)- es Peugeotom. Egyik nap mikor indítottam nem aludt el a motorcsekk és a vele járó tünet az az ,hogy a motor 1300-as fordulatnál feljebb nem megy (leszabályoz). El is gurultam vele egy diagnosztikára és ott kiírta a "pillangószelep" hibát.
Két hete mikor hazafelé tartottam (tartósan 100 km/h-val) és levettem a gázról a lábam a motor megállt. Újraindítottam minden oké volt. Majd ezt csinálta még egyszer az út alatt, megint félre és újraindít és minden ok. Használtam a gépsárkányt városban is még majdnem két hétig és probléma nem volt, egészen az adott indításig.
A diagos srácok megállapították, hogy a pillangószelep nem nyit ki, nem pozícionál és nem is "búg" ahogy ők fogalmaztak. Hoztak egy bontottat "elvileg jót" , de eléggé gatyán volt az is. Na az sem nyitott ki és nem reagált. Biztiket átnézték és rendben.
Holnap ha hazaviszem a kocsit szétkapom a rendszer.
Segítségeteket kérem és ötleteket várok. Ha valaki járt hasonló cipőben kérem írjon.