Gondoltam már rá,nyáron majd a gumicserénél megcsináltatom,szeretni való ez a tipus de azért igényli a törödést úgy érzem:)Ma is 2-órát görnyedtem alatta mire meglett hol szivárog az olaj,szerencsémre csak nem volt meghúzva 1 bilincs:)
Norin ! Én azt csináltam a felnivel,hogy elvittem homokfúvatni,és utánna szintereztettem őket darabja került 6000ft komplett,és tökéletesen gyönyörű ill.egyedi lett ,ez volt 3 éve és még mindíg ugyanolyan jó!
Én Miskolci vagyok,van itt még valaki Borsodból?Már azt hittem végére jutottam a szervíznek de most valahol szivárog a szervóból az olaj,1 hete porszáraz volt minden:)lassan csak a végére jutok:)
Sziasztok! köszönöm a tippeket, igazából ki kell ismernem az autó tulajdonságait és ehhez azért idő kell. A "megtorpanás" csak AWD-ben volt és az is csak rövid ideig, de leninkább a kopott gumik a fő bűnösök.
Veszek is rá BF goodrich terrain gumit. A gyári méret 255/70R16, de én azt hiszem 235 vagy 245-öst fogok feltenni. A széles gumi nem igazán jó.
Nem biztos, hogy kell emelőszett. Az eleéjt tudod emelni a torziósrugóval, a hátuljában meg valószinüleg egyszerűbb felkovácsoltatni a laprugókat. Az enyém ettől szépen "felállt"
A megjegyzésedhez: Igen az autó hosszú, meg az eleje is kicsit lent van, nem egy niva az biztos. Viszont cserébe kapod a nagy csomagtartót, meg a V6-ot. De ha nincs rajta gallytörő nem lesz vele baj. Ha van nagyon vigyázz, mert hamar felér a hűtőhöz (legalábbis az enyém hamar felért :-(( ). Szvsz a 4x4 hight ne kapcsolgasd az erdőben. Ha kell kapcsold be, vagy ki. Ha be van kapcsolva mindenhol elmész vele. Nekem nem torpant meg sehol. Ment mint a disznó :-)))))
A váltónak az erdőben töltött évek triplán számítanak. Nagy erő, lökésszerű igénybevétel nem a hosszú életü autómata titka. Csak finoman, nehogy csúnya vége legyen.
celszeru a gyujtasvezerlo dobozt vizhatlanna tenni ha sokat jarsz dzsuvaba nehogy a befroccseno viz allitsa meg a tankot.. a legszuro paradesan egyszeruen van megoldva azt nem kell felteni. C
Sziasztok! Szeretném Veletek megosztani a tapasztalatomat az explorerrel kapcsolatban. Néhány hete vettem az autót. Erdész vagyok úgyhogy 90%-ban terepen használom a szekeret. Volt már hosszabb rövidebb ideig a seggem alatt alatt Lada niva, uaz, aro, zil131, ural, btr 80, L200, Range Rover.
ami nem tetszett: -Ez a ford egy nagyon jó kis kocsinak tűnik, de baromi hosszú a hátsója! Állandóan felüt a hátsó lökhárító. Mondhatni picit túllóg! -Az automata összkerék jó dolog, de fixre jobb ha be van kapcsolva mert az automata kapcsolásnál (hozzá teszem finoman kapcsol) megtorpan, na ez az elmúlt néhány napban nem volt túl szerencsés dolog! -Még egy dolog ami úgy nagyon nem tünt fel a típus váasztás előtt, hogy meglehetősen alacsony az eleje. Talán egy jó gumi választás segít vagy egy kis emelés. Tényleg lehet ezekhez valami kis emelő szettet venni?
ami tetszett: -Kényelmes (a range egy kicsit jobb volt) -baromi erős -országúton nagyon szépen halkan megy -olyan finoman vált, hogy lövésem sincs hanyadikban vagyok -volt egy előzésem az 5-ösön visszanyomta mittom hova és 5000 fordulaton mint állat egy pillanat alatt előzni tudtam! -Büdös nagy csomagtartó - egész jól fogyaszt (most mértem először 19 literre jött ki/100 km) Röviden ennyi. Remélem jó választás volt. Majd az idő megmutatja.
:) szép lenne, bár előbb-utóbb úgyis le kell tisztítani a többi felnit is a rozsdától,attól hogy nem látszik a dísztárcsától tuti van alatta:):) Tényleg egy álltalános kérdés( mindenkihez) nem tudtok valakit aki a sofőr ülést felújitja kitömi vagy mit tudom én:)A sok ki -be szálástól le van (ülve) a széle.
97-es évjáratú, hiányzik a "csavarokról a kupak",és az acélfelnin van a többi kereken krómozott dísztárcsa,eggyen nincs meg, lecsiszoltam és lefestettem ideiglenesen de így is randa.:) A stabilkar-pálca végén két szilent volt rossz,a difiből csepeg az olaj ott kell sürgősen tömitést cserélnem.De akkor már az olajat is cserélem a váltóolaj szép rózsaszin tiszta de inkább azt is cserélem.Még nem merem dicsérni de jó vételnek tűnik:)500 km-mentem csak vele.
Norin mit vettel? Disztarcs: nekem csak a csavarokon van egy kupak, egyebkent csak a felni van... Futomu: en is keszulok felujitani, te mit csinaltal rajta?
Sikerült nekem is "végre" egy autot vennem, vásárlás előtt végig olvastam a topicot,így nem kellett senkit se zaklatnom kérdésekkel,rengeteg érdekes infóhoz jutottam. Az általános szerviz közepén járok fék,motor olaj ,futómű készen van,jövő hétre marad a összes olaj és egy tömités csere.Ami nagyon zavar esztétikailag hogy hiányzik egy dísztárcsám középpel eggyütt.Ha van valakinek egy db elfekvőben szívesen megvenném.Előre is köszönöm.Üdv!
Légyszi tegyetek rendet a fejemben. Kiakasztanak a szerelők. Automata váltó olajcsere. Kell vagy nem? Az egyik varázsló szerint akkor teszem tönkre a váltót ha lecserélem, a másik szerint szigorúan rendszeresen gépkönyv szerint cserélni kell. Magam részéről én is a csere mellett vagyok. Bármilyen drága, semmi nem tart örökké.