Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Szabó F Creative Commons License 2014.02.19 0 0 7330

Üdv mindenikek! Sziasztok!

Abba kérném a segítségeteket aki tapasztalt már ilyet az módja már meg mitől van! Előszór is szétdurrant a vízcsövem állul a motornál / túlnyomás/. Mivel nem tudtam javítani kicseréltem, és kicseréltem a termisztort is és a tágulási tartály sapkát. Így megszűnt a túlnyomás, kivéve azt a dolgot hogy néha a rendszerből a víz a tágulási tartályba áramlik és ott is marad, a fűtésem meg elmegy. Öt légtelenítési pontról tudok, ahol rendszeresen kell légteleníteni mikor a víz elvándorol a tágulási tartályba! Valakinek valami ötlet, vagy tapasztalat? Vagy még levegős a rendszer?... Előre is köszönöm!

T_H Creative Commons License 2014.02.17 0 0 7329

"Az előírt 30 000-es olajcserénél azért ilyen nem fog előfordulni, ne csúsztassunk kérem! :-)"

 

Épp a most feldobott olajcserés téma miatt jutott eszembe, hogy párom autójában 30e-es az olajcsere amit be is tartunk.

De pl az elmúlt évben ment kb 8e-et és teljesen bevásárlós kocsi stílusban.

(Elgondolkoztam, hogy lehet, hogy nem kellene megvárni a 30e/4évet.)

 

Ennek ellenére 200e-nél javasolták a hajtókar csapágy cserét, mint az 1.5Dci motorok jellemző problémáját.

Megcsináltattam, de tejesen normális állapotban voltak a gyáriak, semmi extra kopás)

Előzmény: Törölt nick (7327)
GARFIELD Creative Commons License 2014.02.17 0 0 7328

Nu, egy kicsit átberheltem a fényeket :-) 

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.16 0 0 7327

Hétvégén csináltam én is egy szuzukit ami így nézett ki, de ott 6 éve nem cseréltek olajat csak néha töltöttek bele valamit...  (helyesebben még most is csinálom)

 

Az előírt 30 000-es olajcserénél azért ilyen nem fog előfordulni, ne csúsztassunk kérem! :-) Akinek meg sok fölös píze van az cserélje 10-nél, egészségére! :-P

Előzmény: sibaura (7326)
sibaura Creative Commons License 2014.02.16 0 0 7326

NA SRÁCOK ÍGY NÉZ KI A MOTOR HA NEM CSERÉLED AZ OLAJAT IDŐBE HÁLA  AZ ÉGNEK NEM AZ ENYÉM MERT 10 EZ NÉL ÉN KI DOBOM A PICSÁBA ..

YURA ua Creative Commons License 2014.02.16 0 0 7325

   pótoltam amit a francok el..k..tak.

vargamunka Creative Commons License 2014.02.16 0 0 7324

szép napot 

Nem az olaj  ötliteres kiszerelésben leledzik ....

üdv a családnak

Előzmény: YURA ua (7323)
YURA ua Creative Commons License 2014.02.15 0 0 7323

5w40 van 4l kiszerelésben is?

Előzmény: vargamunka (7302)
attys Creative Commons License 2014.02.14 0 0 7322

Rendben, ha megteszed, hogy megcsörgetsz előtte való nap amikor errefelé jössz, azt megköszönöm! 20/9455-265

YURA ua Creative Commons License 2014.02.13 0 0 7321

Megoldható. 18-eft.Csak azt nem tudom előre megmondani hogy mikor megyek.

Előzmény: attys (7320)
attys Creative Commons License 2014.02.13 0 0 7320

Üdv Yura!

 

Érdekelne engem is egy ilyen dönthető kettes ülés. Mennyibe fáj ez vajon? Megoldható-e az, hogy amikor hazafelé mész, Füzesabonynál kiviszem az autópályához az ülést? Amikor meg hozod vissza készen, kimegyek érte ugyanoda.

Köszi a választ előre is!

 

Üdv, A.

sibaura Creative Commons License 2014.02.13 0 0 7319

SZIASZTOK SRÁCOK IGAZ NEM IDE VALÓ TÉMA DE AZÉRT MEG KÉRDEZEM KERESEK ÉN EGY 30CM ÁTMÉRŐJŰ ÉKSZÍJTÁRCSÁT 17 ES ÉS DUPLA  FUTÁSÚT HA ESETLEG LENNE NEKEM KELLENE MEG ADOD A SZÁMOD ÉS FEL HÍVLAK       SOS   KÖSZI. SZÉP NAPOT MINDEN FÓRUM TÁRSNAK......

Atrafis Creative Commons License 2014.02.12 0 0 7318

Köszi a segítséget! Remélem az az "egyszer" hamar eljön! Jó egészséget és üdv!

Előzmény: sibaura (7315)
sky777 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 7317

Hello

 

A "furcsa" jel a motort hivatott jelölni a stop meg hát azt ,hogy lehetőleg mihamarabb vidd szervizbe az autót.Ki kell olvasni a hibakódot,valószínű közelebb leszel a megoldáshoz.

 

Üdv:Gábor

Előzmény: Norby17 (7316)
Norby17 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 7316

A műszerfalon a KIJELÖLT piktogram villan fel és akkor az egész kocsi leáll majd újra indítani már nem lehet. A PIKTOGRAM jobb oldalon alulról felfelé a második. Egy ilyen furcsa jel benne a STOP felirattal. Szóval aki tudja, hogy mi lehet a gond, kérem írja meg mert nagyon sürgős lenne!! :)

Előre is köszönöm: Norbi

sibaura Creative Commons License 2014.02.12 0 0 7315

űdv hát ha a szűrőből jön a gáz olaj ha önindítózol akkor odáig ki lehet zárni hogy probléma van tehát a tank nem koszos a szűrő rendben mehetsz tovább azok a csövek ami megy a nagynyomású szivattyúból kifelé az is fontos hogy szed szét és fújd ki levegővel .de egyébként igen a nyomás szabályzó nyomástartó az egy csak van aki így mondja meg van aki úgy de igazából annak a neve nyomástartó aszt kel ki venned de egyébként be tudják mérni de csak az autóba nekem is mondták de én ki vetem szét szedtem és annak a rugóját húztam szét egy kicsit mert ugyan is az állítólag meg tud ragadni.Nekem ennyi elég volt hogy meg javuljon. és utána vetem bele egy tisztítót ami elméletileg ki tisztítja a csövekből a piszkot 3500 volt de lehet nem ér egy kalap szamócát se de bele öntotem hát ennyi eszt te is próbáld el játszani ha te csinálod nem vesztesz semmit na jó egy kis időt .sok szerencsét hozzá ki tartás egyszer úgy is meg javul....helló...  

Előzmény: Atrafis (7311)
Norby17 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 7314

Üdvözlök minden kedves fórumozót!

 

Van egy 2002-es opel Vivaro 1.9DTi buszom és az vele a gondom, hogy beindítom, jár a motor pár percig aztán leáll.

Én az üzemanyag szivattyúra és az adagolóra gyanakszom, hogy az lehet a hibás valamelyik.

Ha valaki ért hozzá és tudna segíteni, nagyon szépen megköszönném!! :)

 

Az E-mailem: kotinorbertmusics@gmail.com

 

Üdvözlettel. Kóti Norbert

A_music Creative Commons License 2014.02.12 0 0 7313

Sziasztok.

 

Adott egy 2005-ös 1,9-es Vivaro, ami tachográfos volt.

 

Kinntről hozták be a kocsit, és a tachográf nem jó, ki is lett véve stb.

 

A karosszéria vezérlő tárolja az össz kilómétert, de a műszerfal nem irja ki (lásd kép)

 

Karosszéria vezérlőt vettünk újat, fel lett programozva , de semmi változás.

 

A műszerfal jó (ki lett próbálva másikkal, a vezetékelés jó) 

 

Ha valakinek van bármilyen ötlete, legyen szíves irjon az antibuli@freemail.hu-ra

 

örök hála!

Atrafis Creative Commons License 2014.02.11 0 0 7312

Ja, és még egy érdekesség vagyis tünet. Ha felpumpálás után, azonnal beindítom és ütemesen, nem is nagyokat nyomkodok a gumilabdán, folyamatosan jár a motor. Ha, abbahagyom az ütemes nyomkodást, akkor elkezd elcsendesedni a motor hangja, majd leáll.

Előzmény: sibaura (7310)
Atrafis Creative Commons License 2014.02.11 0 0 7311

Igen, mindenképp tudtál segíteni.... Köszi a választ!  Aksi kitartóan tekerne, ha hagynám. A szűrőt cseréltem először. A szűrőház kivezetésén könnyen jön a gázolaj, ha nyomkodom a gumilabdát. Viszont, ha leveszem a gumilabda csövét a szűrőről, akkor azonnal visszafolyik a tankba az összes gázolaj. Ez baj? Egyébként könnyen végigfújhatok a tankig. 

 

A nyomástartó az, amiben valami leragad?

A nyomásszabályzó szelep az, amiben a rugót nyújtottad meg?

 

Ez két külön alkatrész?

 

Köszi! Jó egészséget! Üdv!

Előzmény: sibaura (7310)
sibaura Creative Commons License 2014.02.11 0 0 7310

 

üdv hát az enyém 1.9 vivaro dti m van nekem a közös nyomó cső végén de szerintem neked is ot csak le kell bontani a légszűrő házat tekerd ki és utána egy ínbusszal ki hajtod találsz benne egy rugót amit én egy kicsit meg nyújtottam kb 1cmrel hosszabb mint ami volt és még valami a nagynyomású szivattyúból ki jőnek a csövek még aszt se ártana szét húzgálni és ki takarítani mert ott is lehet benne piszok nekem utána jó lett de mindenek előtt a szűrő nem baj ha tiszta sőt a szűrő után meg kel nézni jön e gáz olaj lehet a tankod piszkos ez ilyen türelem játék és eszt végig kell zongorázni sorba nekem itt lett meg a gond ja és nekem nem kellet légteleníteni csak egy jó aksi kell hozzá és meg teszi helyetted az önindító hát remélem a tied is meg gyógyul és nem húznak le a szerelők hogy eszt is vedd meg meg aszt is bár oszt lehet a nyomástartód a rossz de mondom az le szokott ragadni.üdv legyen szép napod ......rem segítettem valamit .

Előzmény: Atrafis (7307)
YURA ua Creative Commons License 2014.02.11 0 0 7309

UNGVÁR,UKRAJNA.Gyakran vagyok Pesten de csak itthon tudom meg csinálni.

Előzmény: Czirab (7308)
Czirab Creative Commons License 2014.02.11 0 0 7308

Üdv.Helyileg hol vagy és mennyibe kerül az átalakítás érdekelne két autó is van.

Előzmény: YURA ua (7306)
Atrafis Creative Commons License 2014.02.11 0 0 7307

sibaura!

 

"REMÉLEM VALAKINEK HASZNOS TANÁCS LESZ MÉG VALAMIKOR ÜDV SRÁCOK ."

 

Köszi!

Nem pusztába kiáltott szavak ezek!

Nekem is előjött tegnap! Sajnos!

Viszont kérdezném, hogy melyik típuson volt neked?

 

Kérdezném továbbá, Tőled és Mindenkitől, hogy:

- a 2.5l G9U motoroson, pontosan hol van ez a szabályzószelep?

- lehet-e csak úgy felspanolni, vagy valami pontos gyári nyomásértéket kellene ennek a szelepnek tartania?

- előjöhetett-e attól, hogy 8-9l környékén volt az üzemanyag, amikor egészen megdőlve, fel kellett állnom egy partoldalra, és akkor le is ált az autó. Csak nagyon nehezen, vízszintes terepen, légtelentés után indúlt el. De, azóta azt csinálja amit a Tiéd.

 

Köszönöm a segtségeteket!

Balesetmenteset kívánok!

Előzmény: sibaura (7263)
YURA ua Creative Commons License 2014.02.10 0 0 7306

Ezeket én alakítom át egyedül.Akiknek már meg csináltam azok dicsérik.MAX 12 óra és kész van.

Előzmény: GARFIELD (7305)
GARFIELD Creative Commons License 2014.02.10 0 0 7305

Yura

 

Ilyen dönthető ülést  hol lehet beszerezni?

Előzmény: YURA ua (7232)
sky777 Creative Commons License 2014.02.09 0 0 7304

Üdv mindenkinek

 

Én télen érek rá olajat cseréltetni meg átnézetni az autóm(1.9dci100 2003)mert akkor nem használom.Addig 15ezret megyek.Megnéztem mit engedett le a mester,hát én nem tartanám bent tovább azt ha nem muszáj.Nem áruszállító vagyok tehát közvetve keresem vele a kenyerem de szerintem ez a km-enkénti csere bele kell,hogy férjen.Aki meg többet megy vele az nyilván többet is keres vele tehát annak meg azért.Most 250ezer van bent de még minden eredeti(leszámítva pár érzékelőt)rajt.Persze én is  lekopogom:-)

 

Üdv:Gábor

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7303

Úgy legyen!:-)500 000-rel én már elégedett leszek.:-)

 

Nem kell hogy az idő eldöntse kinek van igaza, mert nekem nem fontos hogy igazam legyen, egyszerűen csak így csinálom és kész, eddig bejött.

Van még pár autó a családban, azoknál is.

 

Szűrőket én is így cserélem mint te, talán a levegőszűrő kicsit alul van tervezve, az esetleg igényelné a gyakoribb cserét. Az 1.6-os benzines Astrámban 2x akkora van.

 

 

 

Előzmény: cs!pesz (7301)
vargamunka Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7302

nem baj mert

kímélt   nem dohányzóként esetleg orvos házaspártó,,,,l stb stb meg lehet majd kapni

Előzmény: cs!pesz (7301)
cs!pesz Creative Commons License 2014.02.07 0 0 7301

Mi 15-20 ezrenként cseréljük. Egyébként már hallani a motor hangján 15 körül h.  kezd hangosabban "csattogni". 

Gázolajszűrőt minden 2. olajcserénél, levegőszűrőt az olajszűrővel együtt minden alkalommal cserélünk. 

Mindkettő chippelve már kb. 30 ezer km utántól. (eredeti turbó...) (1.9 és 2.0)

Nem kíméljük őket, néha többet megyek a szemközti sávba :) (előzök), mint a helyes oldalon.

 

Sztem az idő majd eldönti h. kinek lesz igaza. 

Lehet h. a 30-40 ezrenként elvégzett olajcsere után a Tiéd 500 ezer után v. hamarabb kimúlik (elkopik...), a miénk meg akár 700-ig is elmehet, esetleg tovább. 

Kívánom h. ne legyen igazam és Te is élvezd még jó sokáig a géped.

 

Szép hétvégét MINDENKINEK !!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!