Sziasztok!látom automata váltókról van éppen szó,nekem is automata tiptronicos a6-om van 98-as évjárat és lenne egy kérdésem hátha valaki tudna mondani valamit mert először van tiptronicos autóm és nem tudom,hogy hogyan is kéne neki működni rendesen...szóval a tapasztalat a következő:amikor dombnak fölfele megyek és nem nyomom annyira a gázt csak tartom a fordulatot van hogy a váltó elkezdi egy idő után csúsztatni a sebességet és csak ha elkezdem nyomni akkor engedi rá teljesen,de mondom ez csak akkor csinálja ha tartom a fordulatot vagy ha vissza vált 1-et és dombnak fölfele megyek amúgy szépen vált nem rángat...az lenne a kérdésem,hogy ez normális vagy valami rossz,mert igazából volt aki azt mondta hogy ez gyárilag ilyen de azért megkérdezek másokat is! köszi a segítséget előre is!
A szalonban mutatták a faceliftes modellt, nagyon apróságok csak a különbségek. Ha kijön az új A6, megdöbbentő árakon lehet majd venni pár éves A6-okat. Most úgy látom, hogy marad a 2.4-es, de ha gazdasági fellendülés :) következne be, akkor majd megint megkérlek, hogy válassz nekem egy igen erős motoros A6-ost. :)
"Az ára tényleg nem rossz, főleg ha a mai világban valaki odaállítana 8 gurigával, lehet nem zavarnák el" Szerintem se!Bár egy oda-vissza alkudozás alapján még a 8.5 millió is belefér.Nem facelift-es,ez igaz.Na de azon kívül,hogy volt egy kis hátsó átalakítás,mi más változott?Főleg a belső kialakításban?Nem sok!Szóval ez annyira nem gond. Egyébként szerintem is beszámolnának egy jó állapotú,keveset futott,szinte új Superb-et.Ha 2.5 V6-os,ha nem! :))
Gondoltam,hogy jönnek majd a kifogások! :)) Nekem ezek az A6 Audik tetszenek.Semmi utólagos flint-flanc,minden gyári,keveset futott,remek állapotú,honi,és garanciás. A szín csak egy dolog.Ha 1éves korig bezárólag keres az ember ilyen autót,akkor nem nagyon válogathat.Mondjuk nekem semmi bajom a színével.
Az ára tényleg nem rossz, főleg ha a mai világban valaki odaállítana 8 gurigával, lehet nem zavarnák el... A facelift ebben szerintem nem vészes, az emberek 99 %-a meg nem mondja, lehet hogy elsőre még én sem. De ezüst autót soha nem vennék már... Szerintem ez majd 1 év múlva 7 körül lesz ellenfele egy új Superbnek... :) (szerintem beszámolnának egy V6 2.5TDI-t :) Üdv.
Viszont most egy picit elbizonytalanodtam, hogy egyáltalán ott lesz-e a kocsi, vagy csak a meglepi.... Elvileg lesz mindkettő, de erre rá kell, hogy kérdezzek....
Én már sejtem, Szili nem lépdes állandóan a fékre a váltások előtt, közben, után és nem csak álló autónál kapcsolja a váltóállásokat. Mint amikor kézi váltóssal úgy gurulsz hátra hogy közben kuplunggal már kapcsolod az egyest, csak itt nincs hagyományos kuplung, ez okozhatja a használati gondokat Nála.
Ez az MMI-s Audiknál tényleg fontos, egyszerűen annyira új a rendszer (utána már logikus és jól megszokható) és oly sok mindent csak innen lehet állítani, hogy néha muszáj belemélyedni a kezelésibe. Nem szégyen, még manapság is meg-megnézek valamit. De majd meglátod hamarosan és Te is olvasgatni fogod !!!!!! :):):):):):):):)
"Én nem szoktam kezelésit olvasgatni....Azt meghagyom Hicky-nek..." Kösz! :) Egyébként nem árt meg(még neked sem!),ha néha elolvasod azt amit ott írnak.