Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Motata Creative Commons License 2009.06.13 0 0 420
akkor jó megnyugodtam..:D köszi szépen a segítséget még egyszer!
Előzmény: Törölt nick (419)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.12 0 0 419

Így működik.... "Kíméli a motort"..

A Multitronic-kal pl. végig az az érzés, hogy csúsztatja a - nem létező - fokozatokat...

Nem csak bizonyos tartományokban...

 

Igazából én Tiptronic-os kocsit nem sokat használtam, de az úgy működött, mint a Tied...

Terepjáróknál is nagyon jó az automataváltó az erdőben, mert nehezebb terepen sokat segít azzal, hogy csúsztat, motort kímél, nem fullad meg stb...

 

Előzmény: Motata (418)
Motata Creative Commons License 2009.06.12 0 0 418
és ezt a csúsztatós dolgot amúgy miért csinálja?van ennek valami funkciója?
Előzmény: Törölt nick (417)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.12 0 0 417

Igaz "ki kéne próbálni" egy biztos válaszhoz, de a leírtak alapján a váltód teljesen rendben van...

Előzmény: Motata (416)
Motata Creative Commons License 2009.06.12 0 0 416
Sziasztok!látom automata váltókról van éppen szó,nekem is automata tiptronicos a6-om van 98-as évjárat és lenne egy kérdésem hátha valaki tudna mondani valamit mert először van tiptronicos autóm és nem tudom,hogy hogyan is kéne neki működni rendesen...szóval a tapasztalat a következő:amikor dombnak fölfele megyek és nem nyomom annyira a gázt csak tartom a fordulatot van hogy a váltó elkezdi egy idő után csúsztatni a sebességet és csak ha elkezdem nyomni akkor engedi rá teljesen,de mondom ez csak akkor csinálja ha tartom a fordulatot vagy ha vissza vált 1-et és dombnak fölfele megyek amúgy szépen vált nem rángat...az lenne a kérdésem,hogy ez normális vagy valami rossz,mert igazából volt aki azt mondta hogy ez gyárilag ilyen de azért megkérdezek másokat is!
köszi a segítséget előre is!
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.11 0 0 415
A szalonban mutatták a faceliftes modellt, nagyon apróságok csak a különbségek.
Ha kijön az új A6, megdöbbentő árakon lehet majd venni pár éves A6-okat. Most úgy látom, hogy marad a 2.4-es, de ha gazdasági fellendülés :) következne be, akkor majd megint megkérlek, hogy válassz nekem egy igen erős motoros A6-ost. :)

Üdv.
Előzmény: hicky (414)
hicky Creative Commons License 2009.06.11 0 0 414
"Az ára tényleg nem rossz, főleg ha a mai világban valaki odaállítana 8 gurigával, lehet nem zavarnák el"
Szerintem se!Bár egy oda-vissza alkudozás alapján még a 8.5 millió is belefér.Nem facelift-es,ez igaz.Na de azon kívül,hogy volt egy kis hátsó átalakítás,mi más változott?Főleg a belső kialakításban?Nem sok!Szóval ez annyira nem gond.
Egyébként szerintem is beszámolnának egy jó állapotú,keveset futott,szinte új Superb-et.Ha 2.5 V6-os,ha nem! :))
Előzmény: LangsamV6 (412)
hicky Creative Commons License 2009.06.11 0 0 413
Gondoltam,hogy jönnek majd a kifogások! :))
Nekem ezek az A6 Audik tetszenek.Semmi utólagos flint-flanc,minden gyári,keveset futott,remek állapotú,honi,és garanciás.
A szín csak egy dolog.Ha 1éves korig bezárólag keres az ember ilyen autót,akkor nem nagyon válogathat.Mondjuk nekem semmi bajom a színével.
Előzmény: Törölt nick (411)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.11 0 0 412
Az ára tényleg nem rossz, főleg ha a mai világban valaki odaállítana 8 gurigával, lehet nem zavarnák el... A facelift ebben szerintem nem vészes, az emberek 99 %-a meg nem mondja, lehet hogy elsőre még én sem. De ezüst autót soha nem vennék már...
Szerintem ez majd 1 év múlva 7 körül lesz ellenfele egy új Superbnek... :)
(szerintem beszámolnának egy V6 2.5TDI-t :)
Üdv.
Előzmény: hicky (410)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.09 0 0 411

Tényleg nem rossz!!

 

De nekem a szokásos problémáim:

-ezüst

-facelift előtti...

 

Ezek mondjuk valszeg csak nekem problémák....

 

Előzmény: hicky (410)
hicky Creative Commons License 2009.06.09 0 0 410
Szili!
Remek vételnek tűnik:

http://www.hasznaltauto.hu/2946748_audi_a6_2008
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 409

Valahogy így....

De a DSG-vel nem volt gondom...

Előzmény: LangsamV6 (407)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 408

Meg fogom mutatni, hogy mi a problémám vele...

Viszont most egy picit elbizonytalanodtam, hogy egyáltalán ott lesz-e a kocsi, vagy csak a meglepi.... Elvileg lesz mindkettő, de erre rá kell, hogy kérdezzek....

Előzmény: hicky (405)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 407
Én már sejtem, Szili nem lépdes állandóan a fékre a váltások előtt, közben, után és nem csak álló autónál kapcsolja a váltóállásokat.
Mint amikor kézi váltóssal úgy gurulsz hátra hogy közben kuplunggal már kapcsolod az egyest, csak itt nincs hagyományos kuplung, ez okozhatja a használati gondokat Nála.

Üdv.
Előzmény: hicky (405)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 406
Máshogy. :):):)

Akkor viszont nem fogok hibát tapasztalni, mert nincs szívem gyorsan lökni a fokozatokat, más autóján meg főleg. És ha lassabban használnád ? :)

Üdv.
Előzmény: Törölt nick (404)
hicky Creative Commons License 2009.06.03 0 0 405
Túl sok variáció nincs a használatára.
Előzmény: Törölt nick (404)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 404

Nem azért írtam!

Máshogy használod a váltót, mint én....

Előzmény: LangsamV6 (403)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 403
Most ezen megsértődjek ? :)

Majd a találkozó után ! :)

Üdv.
Előzmény: Törölt nick (401)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 402
Amen ! :)

Üdv.
Előzmény: hicky (398)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 401

Szerintem Te nem fogsz semmit sem észrevenni rajt...

Báááár ki tudja...

Majd megmutatom, hogy mi a gondom vele.....

Előzmény: LangsamV6 (400)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 400
Most már tényleg nagyon kíváncsi vagyok rá, mert valami akkor tényleg nagyon nem stimmelhet... Üdv.
Előzmény: Törölt nick (399)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 399
Ki is próbálhatod a - szerintem nem jó - Multitronic-ot az A4-esben....
Előzmény: LangsamV6 (397)
hicky Creative Commons License 2009.06.03 0 0 398
A nyerésen én is rajta vagyok! :) Lehet,hogy majd most jön össze,amikor mind együtt vagyunk! :)
Előzmény: LangsamV6 (395)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 397
A találkozó után reagálhatok majd rá ? :):):):):):)

Üdv.
Előzmény: Törölt nick (391)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 396
Ez az MMI-s Audiknál tényleg fontos, egyszerűen annyira új a rendszer (utána már logikus és jól megszokható) és oly sok mindent csak innen lehet állítani, hogy néha muszáj belemélyedni a kezelésibe. Nem szégyen, még manapság is meg-megnézek valamit. De majd meglátod hamarosan és Te is olvasgatni fogod !!!!!! :):):):):):):):)

Üdv.
Előzmény: hicky (393)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 395
A hideg nem ráz ki, de ha lehet máshol venném meg lottónyeremény esetén az RS6-osomat ! :)

Bár az új A8 képei nagyon durvák és ahogy hallom visszatérnek az acéllemez technológiához, az nekem valahogy mindig is szimpatikusabb volt.

Szóval először nyerek és aztán megnézem az új A8-ast a szalonban. :)

Üdv.
Előzmény: hicky (390)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 394
másban = méretben
Előzmény: Törölt nick (392)
hicky Creative Commons License 2009.06.03 0 0 393
"Én nem szoktam kezelésit olvasgatni....Azt meghagyom Hicky-nek..."
Kösz! :)
Egyébként nem árt meg(még neked sem!),ha néha elolvasod azt amit ott írnak.
Előzmény: Törölt nick (391)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 392

"A6 eggyel nagyobb kategória"

 

Árban biztos, de másban nem....:-)

Előzmény: LangsamV6 (387)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 391

Én nem szoktam kezelésit olvasgatni....Azt meghagyom Hicky-nek...:-)

 

Ez is megáll 2 sec-ig, de csak ha totál megállsz, kivársz és belököd R-be...

Én nem így használom....

Előzmény: LangsamV6 (385)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!