Szia. Sajna nincs benne navi. Csak előkészítés, amennyiben annak lehet nevezni azt hogy az MMI-n a navigation not installed jelenik meg. :) Meg a csomagtérben a hi-fi állványról is hiányzik. :) A TMC nekem is át van húzva, de amennyire én tudom, ha van navid akkor még nincs automatikusan TMC-d. Budapesten szerintem is van adás. Az MMI-ben kell beállítani egyébként, nálam szürkén jelenik meg a menü, de persze nem lehet elállítani. Nekem egyébként nem hiányzik (valszeg horror az ára utólagosan) mert az I-GO-nál jobbat szerintem még nem találtak ki. Üdv.
Bizony,hogy nézem a "drágaszágodt"! :-)) Most nem is szeretnék,és nem akarok belegondolni,hogy mennyit is adnának a saját "drágaszágomért"! Jól látod,sodródom felétek. :) De nekem minden messze van még.Ám én nem akartam 3.0 V6-os dízelt,hanem 2.7-es V6-os dízelt néztem,illetve 2.0TFSI A6-ot. Egyébként milyen 105,és 140LE-ről beszélünk?Nekem ennél már most is több van! :))
Hicky: Nagyon sodródsz látom felénk. Azért ne legyenek kétségeid, hogy lehet jó áron veszel autót de, hogy most eladni az sztm. maga kín és elsírnásd magad mennyit adnának a "drágaszágodt"-ért. (Nézed, most megy? :-))
Tudom, hogy nálad számít a fogyi azért mondom, hogy amiénk (2.0 PDTD) most egy 600 km -es balatoni kanyaron végig klímával és sok autópályával ténylegesen 6,7-ből jött ki. Ezt 3.0 TDI-vel nem hozod ki. A 105 Le után pedig a 140LE is elég üdítő lesz :-) vagy rögtön dupláznál???
Ha jól emlékszem Neked is a nagy navis C6-od van. A kérdésem, hoy az természetes, hogy végig szmbázok a 0-áson és a TMC jel áthúzva végig? Úgy tudom BP-en már van TMC adás (az MR2-n ha jól emléxem). Azért furcsa, mert nemrég csehországban és N.O-ban gyönyörűen jött. Vagy valamit állítani kell?
hali! lenne még 1 problémám!ha be van húzva a kézifék nem jelzi a műszerfalon a lámpa! merre találom az érintkezőt amit benyom ha kiengedem?mert a régi autómon a kar alatt volt 1 gomb amit benyomott ha kiengedtem a féket és elaludt a lámpa...gondolom hasonló megoldás kéne hogy legyen de én nem találok semmit a kar alatt... ja és 98-as a6-ról van szó!
"A Multitronic-kal pl. végig az az érzés, hogy csúsztatja a - nem létező - fokozatokat... Nem csak bizonyos tartományokban..."
Khm. :)
Pénztárcakímélő üzemmódban igazad lehet, van hogy enyhe gyorsításra még csökken is a fordulatszám, de az esetek többségében kis gázpedál állásnál konstans marad. Ez valóban olyan érzés lehet, mintha csúszna a kuplung, de rá kell nézni a sebmérőre, látod hogy nő a sebesség. Mondjuk én felkészültem ennél rosszabb érzésre, amilyet a régi CVT-knél mondtak, de ahhoz képest ez abszolúte nem idegesítő.
De S fokozatban késlekedés nélkül jól húz és szigorúan kiforgatja a fokozatokat.
Legalábbis a 7 fokozatú MT-ben. :)
(remélem finoman írtam, mert még dolgoznak a motoromon. :)
Sziasztok!látom automata váltókról van éppen szó,nekem is automata tiptronicos a6-om van 98-as évjárat és lenne egy kérdésem hátha valaki tudna mondani valamit mert először van tiptronicos autóm és nem tudom,hogy hogyan is kéne neki működni rendesen...szóval a tapasztalat a következő:amikor dombnak fölfele megyek és nem nyomom annyira a gázt csak tartom a fordulatot van hogy a váltó elkezdi egy idő után csúsztatni a sebességet és csak ha elkezdem nyomni akkor engedi rá teljesen,de mondom ez csak akkor csinálja ha tartom a fordulatot vagy ha vissza vált 1-et és dombnak fölfele megyek amúgy szépen vált nem rángat...az lenne a kérdésem,hogy ez normális vagy valami rossz,mert igazából volt aki azt mondta hogy ez gyárilag ilyen de azért megkérdezek másokat is! köszi a segítséget előre is!
A szalonban mutatták a faceliftes modellt, nagyon apróságok csak a különbségek. Ha kijön az új A6, megdöbbentő árakon lehet majd venni pár éves A6-okat. Most úgy látom, hogy marad a 2.4-es, de ha gazdasági fellendülés :) következne be, akkor majd megint megkérlek, hogy válassz nekem egy igen erős motoros A6-ost. :)
"Az ára tényleg nem rossz, főleg ha a mai világban valaki odaállítana 8 gurigával, lehet nem zavarnák el" Szerintem se!Bár egy oda-vissza alkudozás alapján még a 8.5 millió is belefér.Nem facelift-es,ez igaz.Na de azon kívül,hogy volt egy kis hátsó átalakítás,mi más változott?Főleg a belső kialakításban?Nem sok!Szóval ez annyira nem gond. Egyébként szerintem is beszámolnának egy jó állapotú,keveset futott,szinte új Superb-et.Ha 2.5 V6-os,ha nem! :))
Gondoltam,hogy jönnek majd a kifogások! :)) Nekem ezek az A6 Audik tetszenek.Semmi utólagos flint-flanc,minden gyári,keveset futott,remek állapotú,honi,és garanciás. A szín csak egy dolog.Ha 1éves korig bezárólag keres az ember ilyen autót,akkor nem nagyon válogathat.Mondjuk nekem semmi bajom a színével.
Az ára tényleg nem rossz, főleg ha a mai világban valaki odaállítana 8 gurigával, lehet nem zavarnák el... A facelift ebben szerintem nem vészes, az emberek 99 %-a meg nem mondja, lehet hogy elsőre még én sem. De ezüst autót soha nem vennék már... Szerintem ez majd 1 év múlva 7 körül lesz ellenfele egy új Superbnek... :) (szerintem beszámolnának egy V6 2.5TDI-t :) Üdv.
Viszont most egy picit elbizonytalanodtam, hogy egyáltalán ott lesz-e a kocsi, vagy csak a meglepi.... Elvileg lesz mindkettő, de erre rá kell, hogy kérdezzek....
Én már sejtem, Szili nem lépdes állandóan a fékre a váltások előtt, közben, után és nem csak álló autónál kapcsolja a váltóállásokat. Mint amikor kézi váltóssal úgy gurulsz hátra hogy közben kuplunggal már kapcsolod az egyest, csak itt nincs hagyományos kuplung, ez okozhatja a használati gondokat Nála.