Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hicky Creative Commons License 2009.06.16 0 0 429
Mi az a 115ló?Sajnos nem értem miről beszélsz! :))
Viszont valóban szép az életük a V6-nak! :))
Előzmény: LangsamV6 (428)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.15 0 0 428
"Egyébként milyen 105,és 140LE-ről beszélünk?Nekem ennél már most is több van!"

:):):):):):):):):):):):):):):):):)

Még 115 ló sem volt ? :)

Szép is a V6-osok élete ! :)

Üdv.

Előzmény: hicky (426)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.15 0 0 427
Szia. Sajna nincs benne navi. Csak előkészítés, amennyiben annak lehet nevezni azt hogy az MMI-n a navigation not installed jelenik meg. :) Meg a csomagtérben a hi-fi állványról is hiányzik. :) A TMC nekem is át van húzva, de amennyire én tudom, ha van navid akkor még nincs automatikusan TMC-d. Budapesten szerintem is van adás. Az MMI-ben kell beállítani egyébként, nálam szürkén jelenik meg a menü, de persze nem lehet elállítani. Nekem egyébként nem hiányzik (valszeg horror az ára utólagosan) mert az I-GO-nál jobbat szerintem még nem találtak ki. Üdv.

Előzmény: Cornetto33 (424)
hicky Creative Commons License 2009.06.14 0 0 426
Bizony,hogy nézem a "drágaszágodt"! :-))
Most nem is szeretnék,és nem akarok belegondolni,hogy mennyit is adnának a saját "drágaszágomért"!
Jól látod,sodródom felétek. :) De nekem minden messze van még.Ám én nem akartam 3.0 V6-os dízelt,hanem 2.7-es V6-os dízelt néztem,illetve 2.0TFSI A6-ot.
Egyébként milyen 105,és 140LE-ről beszélünk?Nekem ennél már most is több van! :))
Előzmény: Cornetto33 (425)
Cornetto33 Creative Commons License 2009.06.14 0 0 425

Hicky: Nagyon sodródsz látom felénk. Azért ne legyenek kétségeid, hogy lehet jó áron veszel autót de, hogy most eladni az sztm. maga kín és elsírnásd magad mennyit adnának a "drágaszágodt"-ért. (Nézed, most megy? :-))

Tudom, hogy nálad számít a fogyi azért mondom, hogy amiénk (2.0 PDTD) most egy 600 km -es balatoni kanyaron végig klímával és sok autópályával ténylegesen 6,7-ből jött ki. Ezt 3.0 TDI-vel nem hozod ki. A 105 Le után pedig a 140LE is elég üdítő lesz :-) vagy rögtön dupláznál???

Előzmény: hicky (414)
Cornetto33 Creative Commons License 2009.06.14 0 0 424
LangsamV6

Szia.

Ha jól emlékszem Neked is a nagy navis C6-od van. A kérdésem, hoy az természetes, hogy végig szmbázok a 0-áson és a TMC jel áthúzva végig? Úgy tudom BP-en már van TMC adás (az MR2-n ha jól emléxem). Azért furcsa, mert nemrég csehországban és N.O-ban gyönyörűen jött. Vagy valamit állítani kell?

C.

Motata Creative Commons License 2009.06.14 0 0 423
hali!
lenne még 1 problémám!ha be van húzva a kézifék nem jelzi a műszerfalon a lámpa!
merre találom az érintkezőt amit benyom ha kiengedem?mert a régi autómon a kar alatt volt 1 gomb amit benyomott ha kiengedtem a féket és elaludt a lámpa...gondolom hasonló megoldás kéne hogy legyen de én nem találok semmit a kar alatt...
ja és 98-as a6-ról van szó!

Törölt nick Creative Commons License 2009.06.14 0 0 422

Pont ahogy leírtad arra gondoltam...

Olyan mintha csúszna a kuplung, a kocsi meg közben folyamatosan gyorsul, vagy tartja a sebességet (igaz ott fix minden)

Előzmény: LangsamV6 (421)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.13 0 0 421
"A Multitronic-kal pl. végig az az érzés, hogy csúsztatja a - nem létező - fokozatokat...
Nem csak bizonyos tartományokban..."

Khm. :)

Pénztárcakímélő üzemmódban igazad lehet, van hogy enyhe gyorsításra még csökken is a fordulatszám, de az esetek többségében kis gázpedál állásnál konstans marad.
Ez valóban olyan érzés lehet, mintha csúszna a kuplung, de rá kell nézni a sebmérőre, látod hogy nő a sebesség. Mondjuk én felkészültem ennél rosszabb érzésre, amilyet a régi CVT-knél mondtak, de ahhoz képest ez abszolúte nem idegesítő.

De S fokozatban késlekedés nélkül jól húz és szigorúan kiforgatja a fokozatokat.

Legalábbis a 7 fokozatú MT-ben. :)

(remélem finoman írtam, mert még dolgoznak a motoromon. :)

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (419)
Motata Creative Commons License 2009.06.13 0 0 420
akkor jó megnyugodtam..:D köszi szépen a segítséget még egyszer!
Előzmény: Törölt nick (419)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.12 0 0 419

Így működik.... "Kíméli a motort"..

A Multitronic-kal pl. végig az az érzés, hogy csúsztatja a - nem létező - fokozatokat...

Nem csak bizonyos tartományokban...

 

Igazából én Tiptronic-os kocsit nem sokat használtam, de az úgy működött, mint a Tied...

Terepjáróknál is nagyon jó az automataváltó az erdőben, mert nehezebb terepen sokat segít azzal, hogy csúsztat, motort kímél, nem fullad meg stb...

 

Előzmény: Motata (418)
Motata Creative Commons License 2009.06.12 0 0 418
és ezt a csúsztatós dolgot amúgy miért csinálja?van ennek valami funkciója?
Előzmény: Törölt nick (417)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.12 0 0 417

Igaz "ki kéne próbálni" egy biztos válaszhoz, de a leírtak alapján a váltód teljesen rendben van...

Előzmény: Motata (416)
Motata Creative Commons License 2009.06.12 0 0 416
Sziasztok!látom automata váltókról van éppen szó,nekem is automata tiptronicos a6-om van 98-as évjárat és lenne egy kérdésem hátha valaki tudna mondani valamit mert először van tiptronicos autóm és nem tudom,hogy hogyan is kéne neki működni rendesen...szóval a tapasztalat a következő:amikor dombnak fölfele megyek és nem nyomom annyira a gázt csak tartom a fordulatot van hogy a váltó elkezdi egy idő után csúsztatni a sebességet és csak ha elkezdem nyomni akkor engedi rá teljesen,de mondom ez csak akkor csinálja ha tartom a fordulatot vagy ha vissza vált 1-et és dombnak fölfele megyek amúgy szépen vált nem rángat...az lenne a kérdésem,hogy ez normális vagy valami rossz,mert igazából volt aki azt mondta hogy ez gyárilag ilyen de azért megkérdezek másokat is!
köszi a segítséget előre is!
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.11 0 0 415
A szalonban mutatták a faceliftes modellt, nagyon apróságok csak a különbségek.
Ha kijön az új A6, megdöbbentő árakon lehet majd venni pár éves A6-okat. Most úgy látom, hogy marad a 2.4-es, de ha gazdasági fellendülés :) következne be, akkor majd megint megkérlek, hogy válassz nekem egy igen erős motoros A6-ost. :)

Üdv.
Előzmény: hicky (414)
hicky Creative Commons License 2009.06.11 0 0 414
"Az ára tényleg nem rossz, főleg ha a mai világban valaki odaállítana 8 gurigával, lehet nem zavarnák el"
Szerintem se!Bár egy oda-vissza alkudozás alapján még a 8.5 millió is belefér.Nem facelift-es,ez igaz.Na de azon kívül,hogy volt egy kis hátsó átalakítás,mi más változott?Főleg a belső kialakításban?Nem sok!Szóval ez annyira nem gond.
Egyébként szerintem is beszámolnának egy jó állapotú,keveset futott,szinte új Superb-et.Ha 2.5 V6-os,ha nem! :))
Előzmény: LangsamV6 (412)
hicky Creative Commons License 2009.06.11 0 0 413
Gondoltam,hogy jönnek majd a kifogások! :))
Nekem ezek az A6 Audik tetszenek.Semmi utólagos flint-flanc,minden gyári,keveset futott,remek állapotú,honi,és garanciás.
A szín csak egy dolog.Ha 1éves korig bezárólag keres az ember ilyen autót,akkor nem nagyon válogathat.Mondjuk nekem semmi bajom a színével.
Előzmény: Törölt nick (411)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.11 0 0 412
Az ára tényleg nem rossz, főleg ha a mai világban valaki odaállítana 8 gurigával, lehet nem zavarnák el... A facelift ebben szerintem nem vészes, az emberek 99 %-a meg nem mondja, lehet hogy elsőre még én sem. De ezüst autót soha nem vennék már...
Szerintem ez majd 1 év múlva 7 körül lesz ellenfele egy új Superbnek... :)
(szerintem beszámolnának egy V6 2.5TDI-t :)
Üdv.
Előzmény: hicky (410)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.09 0 0 411

Tényleg nem rossz!!

 

De nekem a szokásos problémáim:

-ezüst

-facelift előtti...

 

Ezek mondjuk valszeg csak nekem problémák....

 

Előzmény: hicky (410)
hicky Creative Commons License 2009.06.09 0 0 410
Szili!
Remek vételnek tűnik:

http://www.hasznaltauto.hu/2946748_audi_a6_2008
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 409

Valahogy így....

De a DSG-vel nem volt gondom...

Előzmény: LangsamV6 (407)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 408

Meg fogom mutatni, hogy mi a problémám vele...

Viszont most egy picit elbizonytalanodtam, hogy egyáltalán ott lesz-e a kocsi, vagy csak a meglepi.... Elvileg lesz mindkettő, de erre rá kell, hogy kérdezzek....

Előzmény: hicky (405)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 407
Én már sejtem, Szili nem lépdes állandóan a fékre a váltások előtt, közben, után és nem csak álló autónál kapcsolja a váltóállásokat.
Mint amikor kézi váltóssal úgy gurulsz hátra hogy közben kuplunggal már kapcsolod az egyest, csak itt nincs hagyományos kuplung, ez okozhatja a használati gondokat Nála.

Üdv.
Előzmény: hicky (405)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 406
Máshogy. :):):)

Akkor viszont nem fogok hibát tapasztalni, mert nincs szívem gyorsan lökni a fokozatokat, más autóján meg főleg. És ha lassabban használnád ? :)

Üdv.
Előzmény: Törölt nick (404)
hicky Creative Commons License 2009.06.03 0 0 405
Túl sok variáció nincs a használatára.
Előzmény: Törölt nick (404)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 404

Nem azért írtam!

Máshogy használod a váltót, mint én....

Előzmény: LangsamV6 (403)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 403
Most ezen megsértődjek ? :)

Majd a találkozó után ! :)

Üdv.
Előzmény: Törölt nick (401)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 402
Amen ! :)

Üdv.
Előzmény: hicky (398)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 401

Szerintem Te nem fogsz semmit sem észrevenni rajt...

Báááár ki tudja...

Majd megmutatom, hogy mi a gondom vele.....

Előzmény: LangsamV6 (400)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 400
Most már tényleg nagyon kíváncsi vagyok rá, mert valami akkor tényleg nagyon nem stimmelhet... Üdv.
Előzmény: Törölt nick (399)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!