"NINCS ITAL HŰTÉSI MEGOLDÁS !!!( akesztyűtartóba a navi van és a cd tár a szellőző rostély alől eltünt az italtartó, mint a régi 6-osomba), "
Nahát. :)
Egy hete filózom rajta, a kesztyűtartóba a cd tár van, a könyöklőben nem találok zárható rekeszt, már kiszedtem az italtartó gumi borítását is, hogy hátha alulról hűt :) és semmi, de egyszerűen nem hittem el, hogy nincs hűthető rekesze. Itt a nyár ezért kezdtem érdeklődni a téma iránt. Továbbra sem hiszem el, hogy egy A6-osban nem lehet legalább egy dobozos 3 decis üdítőt hidegen tartani.
Valahogy csak lehet, csak mi vagyunk ötletszegények. :)
Az avantra lehet, hogy kevés lesz a 2.0 PDTD, főleg ha automatában gondolkodsz.
Nemtom, én is végig olvastam a népitéleteket, nekem nem jött le, hogy a 2.0 PDTD-k szarok lennének, zömében a drága és gyenge szakszervízek iatt kapzak kevés pontot. A típushiba, hogy 50-70 ekm-ernként ez a kipufogó gáz visszavezető (asszem eiger) szelep megy tönkre és elgyengül az autó. (Talán 30-40.000 ft?)
Olajat a több mint fél éve elvégzett 120-as nagyszervíz után (most van 130.000 km) sem kellet önteni. Igaz az asszony hajtja zömében az autót :-)
A véleményetekre és/vagy tapasztalataitokra lennék kíváncsi. Szeretném a közeljövőben autómat lecseréli egy A6 avant-ra.(2005-töl) Azt hallottam,hogy a 2.0 diesel nem igazán megbízható és jobban ajánlják a 2.7-et.
Várom a véleményeket,akár magáról az autóról is.(népítéleteket már átrágtam)
Nekem sem volt BMW-m, de ha érdekel elmondom miért választottam immár másodszorra az A6-ot. (Döntsd el, hogy ezek Neked szempontok vagy nem)
Az előző A6 C5-sel (1.9 TDI) maxximálisan meg voltam elégedve.(2 év és 110.000 km használat után)
Első kerekes az A6.(Volt pár hátsőkerekes omegám TC nélkül és nem volt annyira jó télen)
Más "réteg" használja a két autót (nem bántás képpen, Te döntsd el hova tartozol), a bömbit fiatalosabbnak mutatkozó rugatós "csávók" használják szerintem,amivel csajozni is sokkal jobban tudsz vitathatatlanul (és ezért látsz belőle sokkal többet az utakon, mint A6-ból), az A6-ot inkább aki már tul van a "megkomolyodás"-on (nem feltétlenül kor függő).
Mivel nem volt BMW-m csak a "népitéletekből" olvasgatva az jött le műszakolag megbízhatóbb az A6.
Kűlsőleg az 5-ös BMW nagyon el lett találva sztm talán veri is az A6-ot, de belülről az A6 a nyerő.
Sokkal kevesebb A6 van mint BMW5-ös az utakon. A lakhelyemen (kis város) 5-6 db 5-ös van, míg a mi 6-osunk az egyetlen.
Amit nem csípek a miénkbe: (negatívum) a 2.0 PDTD főleg hidegen kicsit "traktoros" hangú (viszont 6-6,5 le járunk ami a hamarosan 300 ft-os gázolajnál nem mindegy), NINCS ITAL HŰTÉSI MEGOLDÁS !!!( akesztyűtartóba a navi van és a cd tár a szellőző rostély alől eltünt az italtartó, mint a régi 6-osomba), a mién kézi ülés állítású--tök égő egy benzin kúton átvenni a volánt az asszonytól (zömében Ő hajtja a 6-ost) és pumpálni vissza az ülést, szóval ha cserélgetitek egymást az elektromos ülés kötelező!
"csak a tdi-t nem értem, amikor a legjobb motorja a 2.4-es benzines."
Juj!Csak az Audi mérnökei ezt ne olvassák!De legfőképpen Szili,mert akkor lesz itt "erezd el a hajam". :))
Egyébként nekem nem volt BMW-m,ezért nem nagyon tudok érveket,ellenérveket felhozni.Nekem szimpatikusabb autó az Audi.Szerintem mindenképpen érdemes elolvasni a tulajdonosok írásait a népítéletekben.
Szerintem nem kétséges, hogy ha a megbízhatóság fontos Neked, akkor Audi. Nem a fórum neve miatt mondom, volt BMW-m is, elegáns, sportos gépek, de a VAG csoport tagjai szerintem kiforrottabb technikák. Én tartottam az A6-os technikájától a kategória követelte high-tech megoldások miatt, de lekopogom hogy rendben van. Persze aki nem leellenőrzött és átvizsgált gépet vesz, az azért belehúzhat. Azt szoktam mondani, hogy a tipus kiválasztása mellett ugyanolyan fontos, sőt néha még fontosabb is az adott darab állapota. De az A6 komolyabb gép szerintem.
(csak a tdi-t nem értem, amikor a legjobb motorja a 2.4-es benzines... :):):):)
hali! lenne 1 problémám!ha be van húzva a kézifék nem jelzi a műszerfalon a lámpa! merre találom az érintkezőt amit benyom ha kiengedem?mert a régi autómon a kar alatt volt 1 gomb amit benyomott ha kiengedtem a féket és elaludt a lámpa...gondolom hasonló megoldás kéne hogy legyen de én nem találok semmit a kar alatt... ja és 98-as a6-ról van szó!
Szia. Sajna nincs benne navi. Csak előkészítés, amennyiben annak lehet nevezni azt hogy az MMI-n a navigation not installed jelenik meg. :) Meg a csomagtérben a hi-fi állványról is hiányzik. :) A TMC nekem is át van húzva, de amennyire én tudom, ha van navid akkor még nincs automatikusan TMC-d. Budapesten szerintem is van adás. Az MMI-ben kell beállítani egyébként, nálam szürkén jelenik meg a menü, de persze nem lehet elállítani. Nekem egyébként nem hiányzik (valszeg horror az ára utólagosan) mert az I-GO-nál jobbat szerintem még nem találtak ki. Üdv.
Bizony,hogy nézem a "drágaszágodt"! :-)) Most nem is szeretnék,és nem akarok belegondolni,hogy mennyit is adnának a saját "drágaszágomért"! Jól látod,sodródom felétek. :) De nekem minden messze van még.Ám én nem akartam 3.0 V6-os dízelt,hanem 2.7-es V6-os dízelt néztem,illetve 2.0TFSI A6-ot. Egyébként milyen 105,és 140LE-ről beszélünk?Nekem ennél már most is több van! :))
Hicky: Nagyon sodródsz látom felénk. Azért ne legyenek kétségeid, hogy lehet jó áron veszel autót de, hogy most eladni az sztm. maga kín és elsírnásd magad mennyit adnának a "drágaszágodt"-ért. (Nézed, most megy? :-))
Tudom, hogy nálad számít a fogyi azért mondom, hogy amiénk (2.0 PDTD) most egy 600 km -es balatoni kanyaron végig klímával és sok autópályával ténylegesen 6,7-ből jött ki. Ezt 3.0 TDI-vel nem hozod ki. A 105 Le után pedig a 140LE is elég üdítő lesz :-) vagy rögtön dupláznál???
Ha jól emlékszem Neked is a nagy navis C6-od van. A kérdésem, hoy az természetes, hogy végig szmbázok a 0-áson és a TMC jel áthúzva végig? Úgy tudom BP-en már van TMC adás (az MR2-n ha jól emléxem). Azért furcsa, mert nemrég csehországban és N.O-ban gyönyörűen jött. Vagy valamit állítani kell?
hali! lenne még 1 problémám!ha be van húzva a kézifék nem jelzi a műszerfalon a lámpa! merre találom az érintkezőt amit benyom ha kiengedem?mert a régi autómon a kar alatt volt 1 gomb amit benyomott ha kiengedtem a féket és elaludt a lámpa...gondolom hasonló megoldás kéne hogy legyen de én nem találok semmit a kar alatt... ja és 98-as a6-ról van szó!
"A Multitronic-kal pl. végig az az érzés, hogy csúsztatja a - nem létező - fokozatokat... Nem csak bizonyos tartományokban..."
Khm. :)
Pénztárcakímélő üzemmódban igazad lehet, van hogy enyhe gyorsításra még csökken is a fordulatszám, de az esetek többségében kis gázpedál állásnál konstans marad. Ez valóban olyan érzés lehet, mintha csúszna a kuplung, de rá kell nézni a sebmérőre, látod hogy nő a sebesség. Mondjuk én felkészültem ennél rosszabb érzésre, amilyet a régi CVT-knél mondtak, de ahhoz képest ez abszolúte nem idegesítő.
De S fokozatban késlekedés nélkül jól húz és szigorúan kiforgatja a fokozatokat.
Legalábbis a 7 fokozatú MT-ben. :)
(remélem finoman írtam, mert még dolgoznak a motoromon. :)