Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.06.21 0 0 450

Kb. 6-12 között...

Nagyátlag 8-9 liter kb....

Előzmény: Motata (447)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.21 0 0 449
Figyelek, de nem reagáltam....:-)))))
Előzmény: hicky (433)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.21 0 0 448

2005-ös 2,0 PD chip???

Hengerfej necces... Jobb azt az évjáratot békén hagyni!!!!

Előzmény: oliroli (441)
Motata Creative Commons License 2009.06.21 0 0 447
sziasztok!
valaki tudna segíteni,hogy 2,5 tdi nek mennyi kéne,hogy legyen a fogyasztása?tiptronicos 98-as évjárat
hicky Creative Commons License 2009.06.21 0 0 446
"királyok autója, autók királya"
Az enyém királynő. :))
Előzmény: treekkeer (442)
treekkeer Creative Commons License 2009.06.21 0 0 445

szia mégegyszer

a te autódat mikor gyártották?

szerencséd van, hogy bejött a 2,0 tdi

nagyon kevés a pozítív véleméy róla

igazából nekem is elég lenne, de pont a megbízhatósági problémák miatt nem foglalkoztam vele

üdv

Előzmény: Cornetto33 (437)
treekkeer Creative Commons License 2009.06.21 0 0 444

szia mégegyszer

a te autódat mikor gyártották?

szerencséd van, hogy bejött a 2,0 tdi

nagyon kevés a pozítív véleméy róla

igazából nekem is elég lenne, de pont a megbízhatósági problémák miatt nem foglalkoztam vele

Előzmény: Cornetto33 (437)
treekkeer Creative Commons License 2009.06.21 0 0 443

köszönöm a válaszodat

eléggé hasonlóan látjuk a dolgokat

Előzmény: Cornetto33 (434)
treekkeer Creative Commons License 2009.06.21 0 0 442

azt az autót, amelykre te gondolsz, nem lehet összehasonlítani semmilyen más típussal

királyok autója, autók királya

Előzmény: hicky (440)
oliroli Creative Commons License 2009.06.21 0 0 441
És 1 kis CHIP se rázná helyre?
Előzmény: Cornetto33 (436)
hicky Creative Commons License 2009.06.21 0 0 440
Szegény A6 tulajdonosok! :))
Persze egy másik márka nagy bálna típusának két helyen is van hűthető rekesze.Még ilyet! :))
Előzmény: LangsamV6 (439)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.21 0 0 439
"NINCS ITAL HŰTÉSI MEGOLDÁS !!!( akesztyűtartóba a navi van és a cd tár a szellőző rostély alől eltünt az italtartó, mint a régi 6-osomba), "

Nahát. :)

Egy hete filózom rajta, a kesztyűtartóba a cd tár van, a könyöklőben nem találok zárható rekeszt, már kiszedtem az italtartó gumi borítását is, hogy hátha alulról hűt :) és semmi, de egyszerűen nem hittem el, hogy nincs hűthető rekesze.
Itt a nyár ezért kezdtem érdeklődni a téma iránt.
Továbbra sem hiszem el, hogy egy A6-osban nem lehet legalább egy dobozos 3 decis üdítőt hidegen tartani.

Valahogy csak lehet, csak mi vagyunk ötletszegények. :)

Üdv.
Előzmény: Cornetto33 (434)
Cornetto33 Creative Commons License 2009.06.21 0 0 438
Ha nem akarsz 8.500 ft/lit-ért venni LONG-LIFE III-asat : (4000 ft/lit) http://www.olajfutar.hu/CA0048/
Cornetto33 Creative Commons License 2009.06.21 0 0 437
Ja, mégegy. Amost bevezetésre kerülő luxusautó adó alol (ha bevezetik) az A6 2.0 PDTD kivételt élvez.
Cornetto33 Creative Commons License 2009.06.21 0 0 436

Hali.

Az avantra lehet, hogy kevés lesz a 2.0 PDTD, főleg ha automatában gondolkodsz.

Nemtom, én is végig olvastam a népitéleteket, nekem nem jött le, hogy a 2.0 PDTD-k szarok lennének, zömében a drága és gyenge szakszervízek iatt kapzak kevés pontot. A típushiba, hogy 50-70 ekm-ernként ez a kipufogó gáz visszavezető (asszem eiger) szelep megy tönkre és elgyengül az autó. (Talán 30-40.000 ft?)

Olajat a több mint fél éve elvégzett 120-as nagyszervíz után (most van 130.000 km) sem kellet önteni. Igaz az asszony hajtja zömében az autót :-)

Előzmény: oliroli (435)
oliroli Creative Commons License 2009.06.21 0 0 435
Helló,üdv mindenkinek!

A véleményetekre és/vagy tapasztalataitokra lennék kíváncsi.
Szeretném a közeljövőben autómat lecseréli egy A6 avant-ra.(2005-töl)
Azt hallottam,hogy a 2.0 diesel nem igazán megbízható és jobban ajánlják a 2.7-et.

Várom a véleményeket,akár magáról az autóról is.(népítéleteket már átrágtam)

Roland.
Cornetto33 Creative Commons License 2009.06.21 0 0 434

Nekem sem volt BMW-m, de ha érdekel elmondom miért választottam immár másodszorra az A6-ot. (Döntsd el, hogy ezek Neked szempontok vagy nem)

  • Az előző A6 C5-sel (1.9 TDI) maxximálisan meg voltam elégedve.(2 év és 110.000 km használat után)
  • Első kerekes az A6.(Volt pár hátsőkerekes omegám TC nélkül és nem volt annyira jó télen)
  • Más "réteg" használja a két autót (nem bántás képpen, Te döntsd el hova tartozol), a bömbit fiatalosabbnak mutatkozó rugatós "csávók" használják szerintem,amivel csajozni is sokkal jobban tudsz vitathatatlanul (és ezért látsz belőle sokkal többet az utakon, mint A6-ból), az A6-ot inkább aki már tul van a "megkomolyodás"-on (nem feltétlenül kor függő).
  • Mivel nem volt BMW-m csak a "népitéletekből"  olvasgatva az jött le műszakolag megbízhatóbb az A6.
  • Kűlsőleg az 5-ös BMW nagyon el lett találva sztm talán veri is az A6-ot, de belülről az A6 a nyerő.
  • Sokkal kevesebb A6 van mint BMW5-ös az utakon. A lakhelyemen (kis város) 5-6 db 5-ös van, míg a mi 6-osunk az egyetlen.
  • Amit nem csípek a miénkbe: (negatívum) a 2.0 PDTD főleg hidegen kicsit "traktoros" hangú (viszont 6-6,5 le járunk ami a hamarosan 300 ft-os gázolajnál nem mindegy), NINCS ITAL HŰTÉSI MEGOLDÁS !!!( akesztyűtartóba a navi van és a cd tár a szellőző rostély alől eltünt az italtartó, mint a régi 6-osomba), a mién kézi ülés állítású--tök égő egy benzin kúton átvenni a volánt az asszonytól (zömében Ő hajtja a 6-ost) és pumpálni vissza az ülést, szóval ha cserélgetitek egymást az elektromos ülés kötelező!
  • Itt több infó: http://totalcar.hu/nepitelet/?op=modell&cat_id=23013

 

 

 

Amiket írtam szubjektív dolgok, írj be a BMW fórumba is és halgasd meg őket is.

 

Előzmény: treekkeer (431)
hicky Creative Commons License 2009.06.21 0 0 433
"csak a tdi-t nem értem, amikor a legjobb motorja a 2.4-es benzines."

Juj!Csak az Audi mérnökei ezt ne olvassák!De legfőképpen Szili,mert akkor lesz itt "erezd el a hajam". :))

Egyébként nekem nem volt BMW-m,ezért nem nagyon tudok érveket,ellenérveket felhozni.Nekem szimpatikusabb autó az Audi.Szerintem mindenképpen érdemes elolvasni a tulajdonosok írásait a népítéletekben.
Előzmény: LangsamV6 (432)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.19 0 0 432
Szerintem nem kétséges, hogy ha a megbízhatóság fontos Neked, akkor Audi.
Nem a fórum neve miatt mondom, volt BMW-m is, elegáns, sportos gépek, de a VAG csoport tagjai szerintem kiforrottabb technikák. Én tartottam az A6-os technikájától a kategória követelte high-tech megoldások miatt, de lekopogom hogy rendben van. Persze aki nem leellenőrzött és átvizsgált gépet vesz, az azért belehúzhat.
Azt szoktam mondani, hogy a tipus kiválasztása mellett ugyanolyan fontos, sőt néha még fontosabb is az adott darab állapota. De az A6 komolyabb gép szerintem.

(csak a tdi-t nem értem, amikor a legjobb motorja a 2.4-es benzines... :):):):)

Üdv.
Előzmény: treekkeer (431)
treekkeer Creative Commons License 2009.06.19 0 0 431

sziasztok Audisok

autócserét tervezek a remélhetőleg nem túl távoli jövőben és két típus érdekel igazán: Audi a6 3.0 tdi vagy Bmw 525 d (e60)....

győzzetek meg, hogy az Audi mellett döntsek, mert jelenleg döntésképtelen vagyok

mik a 6os típushibái, vannak ilyenek?

mire figyeljek vásárlás esetén????

válaszotokat előre is köszönöm

üdv

Motata Creative Commons License 2009.06.18 0 0 430
hali!
lenne 1 problémám!ha be van húzva a kézifék nem jelzi a műszerfalon a lámpa!
merre találom az érintkezőt amit benyom ha kiengedem?mert a régi autómon a kar alatt volt 1 gomb amit benyomott ha kiengedtem a féket és elaludt a lámpa...gondolom hasonló megoldás kéne hogy legyen de én nem találok semmit a kar alatt...
ja és 98-as a6-ról van szó!

hicky Creative Commons License 2009.06.16 0 0 429
Mi az a 115ló?Sajnos nem értem miről beszélsz! :))
Viszont valóban szép az életük a V6-nak! :))
Előzmény: LangsamV6 (428)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.15 0 0 428
"Egyébként milyen 105,és 140LE-ről beszélünk?Nekem ennél már most is több van!"

:):):):):):):):):):):):):):):):):)

Még 115 ló sem volt ? :)

Szép is a V6-osok élete ! :)

Üdv.

Előzmény: hicky (426)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.15 0 0 427
Szia. Sajna nincs benne navi. Csak előkészítés, amennyiben annak lehet nevezni azt hogy az MMI-n a navigation not installed jelenik meg. :) Meg a csomagtérben a hi-fi állványról is hiányzik. :) A TMC nekem is át van húzva, de amennyire én tudom, ha van navid akkor még nincs automatikusan TMC-d. Budapesten szerintem is van adás. Az MMI-ben kell beállítani egyébként, nálam szürkén jelenik meg a menü, de persze nem lehet elállítani. Nekem egyébként nem hiányzik (valszeg horror az ára utólagosan) mert az I-GO-nál jobbat szerintem még nem találtak ki. Üdv.

Előzmény: Cornetto33 (424)
hicky Creative Commons License 2009.06.14 0 0 426
Bizony,hogy nézem a "drágaszágodt"! :-))
Most nem is szeretnék,és nem akarok belegondolni,hogy mennyit is adnának a saját "drágaszágomért"!
Jól látod,sodródom felétek. :) De nekem minden messze van még.Ám én nem akartam 3.0 V6-os dízelt,hanem 2.7-es V6-os dízelt néztem,illetve 2.0TFSI A6-ot.
Egyébként milyen 105,és 140LE-ről beszélünk?Nekem ennél már most is több van! :))
Előzmény: Cornetto33 (425)
Cornetto33 Creative Commons License 2009.06.14 0 0 425

Hicky: Nagyon sodródsz látom felénk. Azért ne legyenek kétségeid, hogy lehet jó áron veszel autót de, hogy most eladni az sztm. maga kín és elsírnásd magad mennyit adnának a "drágaszágodt"-ért. (Nézed, most megy? :-))

Tudom, hogy nálad számít a fogyi azért mondom, hogy amiénk (2.0 PDTD) most egy 600 km -es balatoni kanyaron végig klímával és sok autópályával ténylegesen 6,7-ből jött ki. Ezt 3.0 TDI-vel nem hozod ki. A 105 Le után pedig a 140LE is elég üdítő lesz :-) vagy rögtön dupláznál???

Előzmény: hicky (414)
Cornetto33 Creative Commons License 2009.06.14 0 0 424
LangsamV6

Szia.

Ha jól emlékszem Neked is a nagy navis C6-od van. A kérdésem, hoy az természetes, hogy végig szmbázok a 0-áson és a TMC jel áthúzva végig? Úgy tudom BP-en már van TMC adás (az MR2-n ha jól emléxem). Azért furcsa, mert nemrég csehországban és N.O-ban gyönyörűen jött. Vagy valamit állítani kell?

C.

Motata Creative Commons License 2009.06.14 0 0 423
hali!
lenne még 1 problémám!ha be van húzva a kézifék nem jelzi a műszerfalon a lámpa!
merre találom az érintkezőt amit benyom ha kiengedem?mert a régi autómon a kar alatt volt 1 gomb amit benyomott ha kiengedtem a féket és elaludt a lámpa...gondolom hasonló megoldás kéne hogy legyen de én nem találok semmit a kar alatt...
ja és 98-as a6-ról van szó!

Törölt nick Creative Commons License 2009.06.14 0 0 422

Pont ahogy leírtad arra gondoltam...

Olyan mintha csúszna a kuplung, a kocsi meg közben folyamatosan gyorsul, vagy tartja a sebességet (igaz ott fix minden)

Előzmény: LangsamV6 (421)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.13 0 0 421
"A Multitronic-kal pl. végig az az érzés, hogy csúsztatja a - nem létező - fokozatokat...
Nem csak bizonyos tartományokban..."

Khm. :)

Pénztárcakímélő üzemmódban igazad lehet, van hogy enyhe gyorsításra még csökken is a fordulatszám, de az esetek többségében kis gázpedál állásnál konstans marad.
Ez valóban olyan érzés lehet, mintha csúszna a kuplung, de rá kell nézni a sebmérőre, látod hogy nő a sebesség. Mondjuk én felkészültem ennél rosszabb érzésre, amilyet a régi CVT-knél mondtak, de ahhoz képest ez abszolúte nem idegesítő.

De S fokozatban késlekedés nélkül jól húz és szigorúan kiforgatja a fokozatokat.

Legalábbis a 7 fokozatú MT-ben. :)

(remélem finoman írtam, mert még dolgoznak a motoromon. :)

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (419)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!