Keresés

Részletes keresés

mmarek Creative Commons License 2007.04.10 0 0 8
Sziasztok!
Köszi a topicot!
Marcsi vagyok. Október 15-re várom az első babámat. Egyébként tanár vagyok, jelenleg táppénzen. A táppénz azért van, mert az első babám nem jött össze. De most optimista vagyok, remélem minden jó lesz! Ja, és van orvosom, Kiskunhalason fogok szülni saját felelősségre, mert egyébként a Dél-Pesti Kórházban kellene. De a jelenlegi orvosomban jobban megbízom, ezért nem szeretnék visszamenni a pesti dokihoz.
fnémonika Creative Commons License 2007.04.10 0 0 7
Én júni.18-án leszek 30 éves, Május 3.-án leszünk 10 éves házasok.
Hozzá tartozik ez a baba nem volt a tervekben, júni-ba letetem a gyógyszert ,mert terhes letem,de mire rájötem már késő volt igy azt elvetéltem, utána gyogyszer szünetet rendeltem, igy ovó mellet lettem terhes," fényt kapot" :))Már apszolult nem bánjuk ,valahogy kárpotlás az élettől ugy tünik ez volt megirva. Teszem hozzá mindig is nagycsaládot szeretünk volna, az álmok ugytünik néha valora válnak.:)))))
Előzmény: csacskamacs (6)
csacskamacs Creative Commons License 2007.04.10 0 0 6
Köszi Móni!!!!
Aranyos vagy!
Amugy a keresztnevem Ágnes, és okt. 2-án leszek 30 éves. Mondjuk érdekes lesz az október, lehet a szülinapomon szülök!
Férjem van és Budapesten lakom.
Neked meg gratula 3 gyerekhez!!! Nem semmi 29 évesen! És még egy (Fiú) jön majd októberben!!!
Előzmény: fnémonika (4)
fnémonika Creative Commons License 2007.04.10 0 0 5
Viktória '98.12.18. Virág "01.01.14. László '03.09.25.Születek a pontoság kedvéjért.
Előzmény: fnémonika (4)
fnémonika Creative Commons License 2007.04.10 0 0 4
Nos siker koronáza a Királyt, gratula csacskamacs!!!! :))
Bemutatkozom, Farkasné Kovács Móni vagyok, immár 3 gyermek anya: 8 éves Viktória,6 éves Virág, 3,5 éves László ,most a 13+6 napban ,kiirva okt.11-re Férjem szülinapjára.(valoszinüleg fiam lesz.)
Bács-Kiskun megyei, Pálmonostori lakos .29 éves.
Ha valaki másra is kiváncsi kérdezen bátran.:-)))