Tul. a 2,7 V6 TDI-nek nincs különösebb típushibája, hasonlóan a 3,0 V6 TDI-hez, csak gyengébb a motor... Mellényúlni csak sokat futott, vagy nem normálisan szervizelt autóval lehet...
Sajna a külföldről behozottak zöme nagyon sokat - is - futhatott rövid idő alatt...
Azon cégek alkalmazottai választják maguknak általában a 2,7 TDI-t, ahol be van határolva a kocsi bekerülési ára és a 3,0 TDI vagy nem fér bele, vagy csak 0 extrával , így inkább egy extrásabb 2,7 TDI-t rendelnek...
Igazából tényleg szeretnék mostanság venni egy A6-ot(2005-töl)és ezért érdeklődöm utána.Csak még nincs teljesen eldöntve,h milyet is.De valószínű,h maradok a 2.7 avant-nál.
Azt hallottam, hogya 2.0 pdtd-hez már lehet venni utángyártott hengerfejet 200 alatt.Ráadásul ebbe már nincs a BLB motorkódos típushiba.Erről mi a véleményed? Ha ez igaz lenne nem is citeráznék a hengerfej miatt, hogy tönkre megy.Sajnos úgy néz ki nincs már győri vonal, így nem polcozok.
A T turbót jelent, az FSI pedig közvetlen befecskendezést.
A TFSI (TSI) pedig- értelemszerűen - turbós közvetlen befecskendezős.
(A 3,0 TFSI kompresszoros közvetlen befecskendezéses, tehát jelenleg ennél az egynél a "T" kompresszort jelent... Ebből lesz majd egy turbós kompresszoros is, de az még nincs gyártásban)
Ahol a "T" nem szerepel az feltöltés nélküli, tehát szívómotor
A 2,4 V6-ból volt MPI és van FSI is..
(Az MPI "hagyományos" hengerenkénti befecskendezős)
Jelenleg már csak kínai piacra gyártják Győrben az FSI-t.
Mondjuk úgy, hogy nem korszerű, de egy kiforrott motorról van szó. Korábbi évjáratok (~1998-2001) jelentős olajfogyasztásúak voltak az olajlehúzógyűrű hibája miatt. Ezt mára korrigálták... A fogyasztásáról, menetteljesítményéről stb. kérdezd Langsam kollégát....
Igen a korábbi A6-on voltak 2,4Turbó benzines változatok, de abból kevés van belőle, a scrác jól értette...:-))) egyik ismerősömnek is ez van, és ha jól emléxem akkor 1999-es évjáratúban
Sziasztok! tiptronic váltóhoz tartóbak mennyibe kerül?keresgéltem de nem találtam sehol...sajnos eltört valahogy az egyik:( köszi a segítséget előre is!!
Még egy fontos dolg. Nyílván meg kell alaposan nézni az autót vagy ki kell fogni,de:
NAGYON FONTOS JÓ ÉS HOZZÁ ÉRTŐ SZERELŐT TALÁLNI + MEGFELELŐ GYŐRI FORRÁST ALKATRÉSZRE! :-)
Lehet beruházok (egyenlőre) a polcra egy hengerfejre ha tudok "okos" megoldást találni. Egyszer már ajánlottak 160.000 -ért újat Győrböl. Lehet beruházok egyre, ha nem kell ennyiért úgyis eladom még évek múlva is, ha már ez a típus betegségem...:-) és van egy turbóm is a polcon....
Valós km? Nehéz ügy. Én egy számomra sem szokványos módon hozattam be az autót ugyanis netről kellet kiválasztani.
Én itthon kb 6-7 db 6-ost néztem meg és kivétel nélkül mindig hányingerem volt utánuk, mígnem ehez a szegedi nepper gyerekhez mentem és az első olyan gépet láttam nála ami tetszett.Egy gond volt, hogy már elkelt, mire odaértem.(Nem véletlenül) Azt mondta nem gond hoz még ha akarom (nyári szünetes leállás előtt voltunk) válasszunk közösen (ad benne tanácsot Ő is) netről.
Jó, de mondtam Neki, hogy csak igazoltan keveset futott érdekel. Mondta nem gond, de azok kint is drágábbek. Mondtam neki rendben hajlandó vagyok megfizetni az ilyet.
Szóval ez 2008 júniusában volt és akkor került nekem (247-es euróval, ha jól emléxem) 5.360.000-be.Nem volt olcsó, mert már akkor is lehetett itthon venni 5 körül A6-ost.
2008.06-ben hozták be Nekem 109.000 km-errel amit szegeden a PH.-nál gép szerint is meg erősítettek! Most van benne 131.000 km.
NAVI Plus (2008-as EU térképpel)
(Utólagos) XENON
Kormányról vez.-hető DSP HIFI
BT-os telefonkihangosító
PDC
Ülésfűtés
Nincs pótkerék, javító szettes.
(Utólagos) Tempomat
Ami érdekes, hogy most megnéztem az olajszintet, min.-on volt (nem jelzett még a szintjelző, csak hosszabb út előtt állunk) és utoljára 118.500 km-ernél (amikor volt a szervíz) kapott olajat most 131.000 nél tettem bel 0.6 L Longlife III-asat és max-on van. Szóval én elégedett vagyok az olajfogyasztással. 13.000 km/0,6 Liter
Bocs akkor félreértettem, azért kérdeztem hogy mit tekintesz faceliftnek, mert A6-os maradt a neve továbbra is. Bár a Toyota Corolla első és utolsó generációjának amennyi köze van egymáshoz... :) Üdv.
"Na meg a többlengőkaros futómű is a magyar utakon elég költséges tud lenni és elég sok drága(gyári) alkatrészből áll.... A facelift-esnél már javítottak a futóművön..."
Ennek nagyon örülnék ha így lenne, bár pontosan melyik faceliftre is gondoltál ? :)
A C6-os német tesztjei kevesellték a futóműbe rakott anyag mennyiséget, magyarul filigránnak találták a lengőkarokat, stb. Mikor mondtam egy autókereskedelemmel foglalkozó barátomnak mit vettem, azt mondta hogy a C6-os A6-nak egyetlen komoly gyenge és költséges pontja a Multilink futómű, mert gyenge a magyar utakhoz és több darabot csak egyben lehet cserélni, ami megdrágítja a szervizelést. Én persze rögtön alábújtam de elég meggyőző darabokat láttam alatta, persze nem Hummer után. :) De ha már megalkották a típus legjobb motorját a 2.4 V6-ost, akkor annyi már igazán megengedhető, hogy a futómű egy kicsit könnyedebbre sikeredett... :):):) Üdv.
'05-ös ben gondolkodom.Azért az a 180 paci nem olyan rossz,bár mindenképp avant kell! S természetesen csak magyarországi autó,semmi kép nem behozott. Tehát szerinted????????????
Ha őszinte akarok lenni, akkor sajna elég sok a probléma...
Ha a 150 lovas V6 TDI van benn (szerintem az), akkor fel lehet készülni egypár költséges problémára. Nem törvényszerű, de az esélye megvan a következőknek:
- vezérműtengely elkopása
- vezérműtengely törése
- tömítések elfáradása (fossa az olajat mindenhol)
- feszítőgörgők lógása, törése
- szíjszakadás
- vízpumpa beállása
- gyenge motorszerkezet miatt csapágyak, főtengely pláne, ha chippes volt valamikor
Egymás mellé téve a 150 lovas és a 155 lovas (újabb verzió) motorok hajtókar, dugattyú, főtengely + ezek csapágyait óriási a különbség az újabb verzió javára....
Tehát a motor eléggé gyenge láncszem
Az automata váltónál olajcsere az előírásoknak megfelelően + chipet elfelejteni + kímélni... A futott kilométerek növekedésével - igaz ez minden dologra igaz - nő a veszélye a tönkremenetelnek. 11 éves autó lévén már a kilométerfutás és az előélet is nagyon kérdéses lehet...
Na meg a többlengőkaros futómű is a magyar utakon elég költséges tud lenni és elég sok drága(gyári) alkatrészből áll....
A facelift-esnél már javítottak a futóművön...
Nem idegesíteni akarlak, mert nem az volt a célom, csak a kérdésedre próbáltam válaszolni.....
Az Common Rail motor.... V6-os győri motor... Teljesen OK műszakilag, csak egy picit gyengécske... Németeknél relatíve sok fut belőlük cégautóként: A kilométerfutásra nagyon figyelni kell.....
Sziasztok! Nekem 98-as 2.5 v6 tdi tiptronicos a6-om van,valakinek van valamilyen tapasztalata,hogy mikre figyeljek oda?leginkább az automata váltó érdekelne mert azt mondják mindegyiknél meghal akármennyire van odafigyelve rá!Ha az olajcserére figyelek és nem hajtom szét a gépet akkor ez elkerülhető esetleg?és ez a tipus télleg olyan szar mint mondják?? köszi előre is az infókat!