Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

oliroli Creative Commons License 2009.06.27 0 0 489
Na igen.A 3.0 lényegesn drágább amiatt a 44-45Le miatt.

Biztos nem veszek alap modellt,csakhogy 3.0-em legyen.
Mindenképp kell:MMI,GPS,Dupla Digit.
Előzmény: Törölt nick (488)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.26 0 0 488

Tul. a 2,7 V6 TDI-nek nincs különösebb típushibája, hasonlóan a 3,0 V6 TDI-hez, csak gyengébb a motor... Mellényúlni csak sokat futott, vagy nem normálisan szervizelt autóval lehet...

 

Sajna a külföldről behozottak zöme nagyon sokat - is - futhatott rövid idő alatt...

Azon cégek alkalmazottai választják maguknak általában a 2,7 TDI-t, ahol be van határolva a kocsi bekerülési ára és a 3,0 TDI vagy nem fér bele, vagy csak 0 extrával , így inkább egy extrásabb 2,7 TDI-t rendelnek...

Előzmény: oliroli (486)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.26 0 0 487

Passzolom a kérdést...

Amit tudok, hogy elég sokat és sokszor módosították a 2,0 PD-t, többek között a hengerfejet...

 

Utángyártott hengerfej??? Az meg milyen???

Csak nem valami "Ajusa-féle" szenny???

Számomra felejtős kategória lenne, az biztos.... 

Ha netán egy módosított gyári, akkor OK!

Előzmény: Cornetto33 (485)
oliroli Creative Commons License 2009.06.26 0 0 486
Ok.Nyertél:) Látom nagyon képben vagy........

Igazából tényleg szeretnék mostanság venni egy A6-ot(2005-töl)és ezért érdeklődöm utána.Csak még nincs teljesen eldöntve,h milyet is.De valószínű,h maradok a 2.7 avant-nál.
Előzmény: Törölt nick (484)
Cornetto33 Creative Commons License 2009.06.26 0 0 485

szili09:

Azt hallottam, hogya 2.0 pdtd-hez már lehet venni utángyártott hengerfejet 200 alatt.Ráadásul ebbe már nincs a BLB motorkódos típushiba.Erről mi a véleményed? Ha ez igaz lenne nem is citeráznék a hengerfej miatt, hogy tönkre megy.Sajnos úgy néz ki nincs már győri vonal, így nem polcozok.

Előzmény: Törölt nick (484)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.26 0 0 484

A T turbót jelent, az FSI pedig közvetlen befecskendezést.

A TFSI (TSI) pedig- értelemszerűen - turbós közvetlen befecskendezős.

(A 3,0 TFSI kompresszoros közvetlen befecskendezéses, tehát jelenleg ennél az egynél a "T" kompresszort jelent... Ebből lesz majd egy turbós kompresszoros is, de az még nincs gyártásban)

Ahol a "T" nem szerepel az feltöltés nélküli, tehát szívómotor

 

 

A 2,4 V6-ból volt MPI és van FSI is..

(Az MPI "hagyományos" hengerenkénti befecskendezős)

Jelenleg már csak kínai piacra gyártják Győrben az FSI-t.

Mondjuk úgy, hogy nem korszerű, de egy kiforrott motorról van szó. Korábbi évjáratok (~1998-2001) jelentős olajfogyasztásúak voltak az olajlehúzógyűrű hibája miatt. Ezt mára korrigálták... A fogyasztásáról, menetteljesítményéről stb. kérdezd Langsam kollégát....

 

Előzmény: oliroli (480)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.26 0 0 483

Jó lesz az 2,7 biturbónak....

 

Régebben volt 2,2 turbó, ami soros 5-ös motor volt...

A 2,7-es az V6..

A legújabb 2,5 turbó pedig soros 5-ös..

 

2,4 turbó nem volt....

Előzmény: VRS-170 (482)
VRS-170 Creative Commons License 2009.06.25 0 0 482

szia szili!

 

Igen a korábbi A6-on voltak 2,4Turbó benzines változatok, de abból kevés van belőle, a scrác jól értette...:-))) egyik ismerősömnek is ez van, és ha jól emléxem akkor 1999-es évjáratúban

Előzmény: Törölt nick (479)
hicky Creative Commons License 2009.06.25 0 0 481
"Nekem egy Superb-em van, de ismerem az Audi motorjait, főleg a V6-osokat..."
Nagyon szerény vagy barátom! :))
Előzmény: Törölt nick (479)
oliroli Creative Commons License 2009.06.25 0 0 480
Nem. 2.4 V6. Csak ezeket lehet nem igy nevezik,h TFSi,nem tom. Mert 2.0-ben így van jelölve. vagy ugye még ott van a 3.2 FSi.
Előzmény: Törölt nick (479)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.24 0 0 479

Nekem egy Superb-em van, de ismerem az Audi motorjait, főleg a V6-osokat...

 

2,4 TFSI???

Az meg mi???

 

Nem a 2,5-ösre gondoltál?? Vagy a 3,0-sra???

Előzmény: oliroli (478)
oliroli Creative Commons License 2009.06.24 0 0 478
Igen,tudom s még egyszer kösy.Egyébként neked milyen géped van?3.0 Q?


S mi a véleményed a 2.4 TFSI-ről? Fogyasztás,teljesítmény,megbízhatóság stb.....
Előzmény: Törölt nick (473)
Motata Creative Commons License 2009.06.24 0 0 477
Sziasztok!
tiptronic váltóhoz tartóbak mennyibe kerül?keresgéltem de nem találtam sehol...sajnos eltört valahogy az egyik:(
köszi a segítséget előre is!!
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.23 0 0 476

"MEGFELELŐ GYŐRI FORRÁST ALKATRÉSZRE! :-)"

 

Vigyázz, mert figyel a nagytesó!!!

Előzmény: Cornetto33 (475)
Cornetto33 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 475

Még egy fontos dolg. Nyílván meg kell alaposan nézni az autót vagy ki kell fogni,de:

NAGYON FONTOS JÓ ÉS HOZZÁ ÉRTŐ SZERELŐT TALÁLNI + MEGFELELŐ GYŐRI FORRÁST ALKATRÉSZRE! :-)

Lehet beruházok (egyenlőre) a polcra egy hengerfejre ha tudok "okos" megoldást találni. Egyszer már ajánlottak 160.000 -ért újat Győrböl. Lehet beruházok egyre, ha nem kell ennyiért úgyis eladom még évek múlva is, ha már ez a típus betegségem...:-) és van egy turbóm is a polcon....

Cornetto33 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 474

Valós km? Nehéz ügy. Én egy számomra sem szokványos módon hozattam be az autót ugyanis netről kellet kiválasztani.

Én itthon kb 6-7 db 6-ost néztem meg és kivétel nélkül mindig hányingerem volt utánuk, mígnem ehez a szegedi nepper gyerekhez mentem és az első olyan gépet láttam nála ami tetszett.Egy gond volt, hogy már elkelt, mire odaértem.(Nem véletlenül) Azt mondta nem gond hoz még ha akarom (nyári szünetes leállás előtt voltunk) válasszunk közösen (ad benne tanácsot Ő is) netről.

Jó, de mondtam Neki, hogy csak igazoltan keveset futott érdekel. Mondta nem gond, de azok kint is drágábbek. Mondtam neki rendben hajlandó vagyok megfizetni az ilyet.

Szóval ez 2008 júniusában volt és akkor került nekem (247-es euróval, ha jól emléxem) 5.360.000-be.Nem volt olcsó, mert már akkor is lehetett itthon venni 5 körül A6-ost.

Szóval ez így zajlott nálam.

Előzmény: oliroli (470)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.23 0 0 473
Küldtem egy emailt....
Előzmény: oliroli (470)
oliroli Creative Commons License 2009.06.23 0 0 472
Szép!!!
Előzmény: Cornetto33 (471)
Cornetto33 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 471

Szóval az autóm:

 

  • A6 (C6) 2.0 PDTD 140 Le (No chip!)
  • 2005 -ös N.O.-ból való
  • Fekete
  • 2008.06-ben hozták be Nekem 109.000 km-errel amit szegeden a PH.-nál gép szerint is meg erősítettek! Most van benne 131.000 km.
  • NAVI Plus (2008-as EU térképpel)
  • (Utólagos) XENON
  • Kormányról vez.-hető DSP HIFI
  • BT-os telefonkihangosító
  • PDC
  • Ülésfűtés
  • Nincs pótkerék, javító szettes.
  • (Utólagos) Tempomat

Ami érdekes, hogy most megnéztem az olajszintet, min.-on volt (nem jelzett még a szintjelző, csak hosszabb út előtt állunk) és utoljára 118.500 km-ernél (amikor volt a szervíz) kapott olajat most 131.000 nél tettem bel 0.6 L  Longlife III-asat és max-on van. Szóval én elégedett vagyok az olajfogyasztással. 13.000 km/0,6 Liter

1
Előzmény: treekkeer (445)
oliroli Creative Commons License 2009.06.23 0 0 470
Hogy tudom megállapítani a valós km-t? Egy aféle BOSCH kütyü elég hozzá?
Előzmény: Törölt nick (466)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 469
Bocs akkor félreértettem, azért kérdeztem hogy mit tekintesz faceliftnek, mert A6-os maradt a neve továbbra is.
Bár a Toyota Corolla első és utolsó generációjának amennyi köze van egymáshoz... :) Üdv.
Előzmény: Törölt nick (468)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.23 0 0 468
Itt speciel a C5-ösről volt szó....
Előzmény: LangsamV6 (467)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 467
"Na meg a többlengőkaros futómű is a magyar utakon elég költséges tud lenni és elég
sok drága(gyári) alkatrészből áll.... A facelift-esnél már javítottak a futóművön..."

Ennek nagyon örülnék ha így lenne, bár pontosan melyik faceliftre is gondoltál ? :)

A C6-os német tesztjei kevesellték a futóműbe rakott anyag mennyiséget, magyarul filigránnak találták a lengőkarokat, stb. Mikor mondtam egy autókereskedelemmel foglalkozó barátomnak mit vettem, azt mondta hogy a C6-os A6-nak egyetlen komoly gyenge és költséges pontja a Multilink futómű, mert gyenge a magyar utakhoz és több darabot csak egyben lehet cserélni, ami megdrágítja a szervizelést. Én persze rögtön alábújtam de elég meggyőző darabokat láttam alatta, persze nem Hummer után. :)
De ha már megalkották a típus legjobb motorját a 2.4 V6-ost, akkor annyi már igazán megengedhető, hogy a futómű egy kicsit könnyedebbre sikeredett... :):):) Üdv.

Előzmény: Törölt nick (463)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.22 0 0 466

Szerintem mindenképpen a futásteljesítmény a fő kérdés!

2005-ösben is simán lehet már 0,5 milliót futott autó, akár nálunk is (na persze ne a kilométeróráját figyeld)

Ha kifogsz egy jó, keveset futott autót akkor az biztos, hogy hálás lesz, mert különösebb betegségekről nem hallottam ennél a 2,7-esnél...

Nem egy "agyonélezett" motor...

Előzmény: oliroli (465)
oliroli Creative Commons License 2009.06.22 0 0 465
:)hehe bocsi.Javítok:2.7 TDI.

'05-ös ben gondolkodom.Azért az a 180 paci nem olyan rossz,bár mindenképp avant kell! S természetesen csak magyarországi autó,semmi kép nem behozott.
Tehát szerinted????????????
Előzmény: Törölt nick (462)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.22 0 0 464

csak egy picit gyengécske = minden relatív!!

 

 

Előzmény: Törölt nick (462)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.22 0 0 463

Ha őszinte akarok lenni, akkor sajna elég sok a probléma...

 

Ha a 150 lovas V6 TDI van benn (szerintem az), akkor fel lehet készülni egypár költséges problémára. Nem törvényszerű, de az esélye megvan a következőknek:

- vezérműtengely elkopása

- vezérműtengely törése

- tömítések elfáradása (fossa az olajat mindenhol)

- feszítőgörgők lógása, törése

- szíjszakadás

- vízpumpa beállása

- gyenge motorszerkezet miatt csapágyak, főtengely pláne, ha chippes volt valamikor

 Egymás mellé téve a 150 lovas és a 155 lovas (újabb verzió) motorok hajtókar, dugattyú, főtengely + ezek csapágyait óriási a különbség az újabb verzió javára....

Tehát a motor eléggé gyenge láncszem

 

Az automata váltónál olajcsere az előírásoknak megfelelően + chipet elfelejteni + kímélni... A futott kilométerek növekedésével - igaz ez minden dologra igaz - nő a veszélye a tönkremenetelnek. 11 éves autó lévén már a kilométerfutás és az előélet is nagyon kérdéses lehet...

 

Na meg a többlengőkaros futómű is a magyar utakon elég költséges tud lenni és elég sok drága(gyári) alkatrészből áll....

A facelift-esnél már javítottak a futóművön...

 

Nem idegesíteni akarlak, mert nem az volt a célom, csak a kérdésedre próbáltam válaszolni..... 

Előzmény: Motata (461)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.22 0 0 462

2,7 PD??

 

Olyan nincs...

Az Common Rail motor.... V6-os győri motor... Teljesen OK műszakilag, csak egy picit gyengécske... Németeknél relatíve sok fut belőlük cégautóként: A kilométerfutásra nagyon figyelni kell.....

Előzmény: oliroli (460)
Motata Creative Commons License 2009.06.22 0 0 461
Sziasztok!
Nekem 98-as 2.5 v6 tdi tiptronicos a6-om van,valakinek van valamilyen tapasztalata,hogy mikre figyeljek oda?leginkább az automata váltó érdekelne mert azt mondják mindegyiknél meghal akármennyire van odafigyelve rá!Ha az olajcserére figyelek és nem hajtom szét a gépet akkor ez elkerülhető esetleg?és ez a tipus télleg olyan szar mint mondják??
köszi előre is az infókat!
oliroli Creative Commons License 2009.06.22 0 0 460
Értem.Akkor inkább maradjak a 2.7 Pd-nél??(az viszont még 4.5Mill alatt nem nagyon mozdul meg:(
Előzmény: Törölt nick (448)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!