Hali! a műszerfal nem jelzi ha be van húzva a kézifék!tudna valaki segíteni,hogy merre találom az érintkezőt vagy esetleg mit nézzek meg?? 98-as a6-ról van szó nem tudom számít e de tiptronicos 2.5 tdi köszi a segítséget előre is!
Ha nagyon szereted a sebességet és sokat előzöl sportosan, akkor kevés. Egyébként szerintem elég a teljesítménye, igazából akkor tűnik inkább kevésnek, ha úgy mész, hogy tele van utasokkal az autó plusz még a csomagtartó is fullos. Akkor a plusz 3 mázsa miatt már érezhetően belassul az egyszemélyes tulajdonságaihoz képest, ezt nyilván jobban kezeli egy nagyobb köbcentis motorral az autó. A fogyasztása viszont a méretéhez képest nagyon jó, nálam multitronic váltóval 9 (országút) 12 (város) között alakul rugalmas stilussal. Nekem csak elsőkerekes, nyilván egy quattro hajtás még rátesz minimum egy literrel. A megbízhatósága nagyon jó, tehát az nem kérdés. Üdv.
Csatlakoznék én is hozzátok. Audi 100 (C4) 2.5 TDi Avant s-line automatával.
Lenne is egyből egy kérdésem. Ugy vettem a vasat, hogy a légzsák átvezetője ki van szerelve, és sehogy nem találom a helyét annak az alkatrésznek, amit kaptam. A kormányoszlop takarása szintén kisipari módszerekkel át van alakítva, amitől még kevésbé találom a helyüket a dolgoknak. Tudna valaki valami valami képet ezekről az alkatrészekről, illetve elhelyezkedésükről, mert már kezdek ideggyenge lenni... :)
uj vagyok itt az a6 forumon igazibol nincs is a6osom:)
gondolkozom az a6oson de mindefelekeppen csak benzinest szeretnek.most van egy e60as bmw 530d-m amit elszeretnek cserelni egy a6-ra.ezelott volt egy 2.5tdi a6osom tehat tisztaba vagyok a marka szepsegeivel es buktatoival is:) sok penzt rakellett koltenem igaz csak idosebb korara jottek ki a gondok rajta, de akkor eleg sok.pedig szalonauto volt en voltam az egyetlen tulaja,nem valami hasznalt,lerugott visszatekert ceges auto.
3.2fsi-n gondolkozok de akarmilyen benzinesrol varnek velemenyeket.teljesitmeny,fogyasztas stb stb.
ugy vagyok vele,h dizelt soha tobbet mert rettenetesen szerviz igenyesek.a mostani bmw-m-re is most kellett koltenem 1 millio ft-ot,ugyh meg "olcsobban" megszereztem a dolgokat bele.ha valaki szanna ram egy kis idot es segitene,adna tanacsot,h megis milyenek a benzines "uj" audik azt nagyon megkoszonnem!!!
Hello! Audi A6 3.0 TDI S-line quattro-ba milyen sebváltóolaj szükséges, illetve hány liter? És olyan kérdésem lenne még, hogy mi az az "egér"?-valahol a váltóval van kapcsolatban azt tudom. Előre is köszönöm. üdv.madi
Szia. Pedig elvileg már működik Budapesten. Volt cikk is már a neten is róla, bár gyakorlatilag hatástalannak írták le. Nem frissít vagy nagy késéssel. Egyébként utólag szerelted be vagy gyárilag volt benne a gyári navid ? Nekem is C6-osom van, a csomagtartóban van 2 üres hely is a "hi-fi toronyban". Be tudnál tenni egy képet, hogy Neked milyen plusz egységek is vannak még benne a navihoz ? Homály vagyok a témában, gondolom egy dvd-s egység és egy GPS-es egység kell még pluszban, az MMI tartalmaz valamilyen előkészítést, non-installed menüponttal. Köszi. Üdv.
Még mindig nem értem miért nem működik itthon a TMC-m? N.O.-ban hibátlan volt(egy helyen le is terelt nagy meglepetésemre).Hazafele a 0-áson sem írt semmit (TMC áthúzva),pedig ott kellene nem? BP.-en beljebb nem teszteltem még.Valaki tudja mi lehet a gond?
Egyébként a 2.0 PDTD 3500 km átlaga 5,9 L/100 volt comp. szerint.
Tudod,én külföldön dolgozom és az autóval is járnák ki,úgy hogy a GPS csak-csak elkélne. A digit meg csak a látvány miatt:).Nekem tök gagyinak néz ki a sima tekerős.
Tul. a 2,7 V6 TDI-nek nincs különösebb típushibája, hasonlóan a 3,0 V6 TDI-hez, csak gyengébb a motor... Mellényúlni csak sokat futott, vagy nem normálisan szervizelt autóval lehet...
Sajna a külföldről behozottak zöme nagyon sokat - is - futhatott rövid idő alatt...
Azon cégek alkalmazottai választják maguknak általában a 2,7 TDI-t, ahol be van határolva a kocsi bekerülési ára és a 3,0 TDI vagy nem fér bele, vagy csak 0 extrával , így inkább egy extrásabb 2,7 TDI-t rendelnek...
Igazából tényleg szeretnék mostanság venni egy A6-ot(2005-töl)és ezért érdeklődöm utána.Csak még nincs teljesen eldöntve,h milyet is.De valószínű,h maradok a 2.7 avant-nál.
Azt hallottam, hogya 2.0 pdtd-hez már lehet venni utángyártott hengerfejet 200 alatt.Ráadásul ebbe már nincs a BLB motorkódos típushiba.Erről mi a véleményed? Ha ez igaz lenne nem is citeráznék a hengerfej miatt, hogy tönkre megy.Sajnos úgy néz ki nincs már győri vonal, így nem polcozok.
A T turbót jelent, az FSI pedig közvetlen befecskendezést.
A TFSI (TSI) pedig- értelemszerűen - turbós közvetlen befecskendezős.
(A 3,0 TFSI kompresszoros közvetlen befecskendezéses, tehát jelenleg ennél az egynél a "T" kompresszort jelent... Ebből lesz majd egy turbós kompresszoros is, de az még nincs gyártásban)
Ahol a "T" nem szerepel az feltöltés nélküli, tehát szívómotor
A 2,4 V6-ból volt MPI és van FSI is..
(Az MPI "hagyományos" hengerenkénti befecskendezős)
Jelenleg már csak kínai piacra gyártják Győrben az FSI-t.
Mondjuk úgy, hogy nem korszerű, de egy kiforrott motorról van szó. Korábbi évjáratok (~1998-2001) jelentős olajfogyasztásúak voltak az olajlehúzógyűrű hibája miatt. Ezt mára korrigálták... A fogyasztásáról, menetteljesítményéről stb. kérdezd Langsam kollégát....
Igen a korábbi A6-on voltak 2,4Turbó benzines változatok, de abból kevés van belőle, a scrác jól értette...:-))) egyik ismerősömnek is ez van, és ha jól emléxem akkor 1999-es évjáratúban