Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hexapenta Creative Commons License 2014.02.23 0 0 7342

Sziasztok!

 

Vivaro 1.9 101 LE

Sok bosszúságot okozott a beázás, biztonsági öv vizesedése, szaga.

A jobb oldalon kezdődött és egyre kellemetlenebb lett a jelenség.

Pár hónap múlva megjelent a probléma a bal oldalon is.

Először a rádió antennára gondoltam de nem az volt.

Akkor lettem igazán mérges amikor az utastérben szétázott (bedagadt) a padló borítás alá beépített farost lemez.

Ugyanis a tetőről befolyt víz az oszlopban haladva átáztatta az övet, majd alól kifolyt a fenék lemezre.

A tetőn először nem találtam semmít, később leszedtem az ajtó rázáródó részénél futó, tömítésként is használatos vízlevezetőt és akkor láttam meg a tetőrészen (a gumi alatt) a repedést.

A repedést megbontottam, kitisztítottam, majd tömítő anyaggal lezártam.

A jobb oldalon sokkal durvább volt a repedés a gumi alatt, természetesen ezt is javítottam.

A beázás ezek után megszűnt!!!

Azért írtam le mindezt, mert olvasva a fórumot, úgy gondolom ezzel másoknak is segíthetek.

 

    

 

  

 

 

öcsiboy Creative Commons License 2014.02.22 0 0 7341

Sziasztok

Eddig csak olvastam a fórumot, mivel nyár közepén tulajdonosa lettem egy 9 személyes x83 2008as CDTI Vivaronak. :)

 

Ezt a álltagfogyasztásos fedélzeti komputeres dolgot megkérdeztem márka szervizben én is, ahol közölték hogy az ECU nem tudja kezelni ezért beszerelés után sem fog működni. Na most akkor mi a teljes igazság?

 

Verda:

Előzmény: GARFIELD (7340)
GARFIELD Creative Commons License 2014.02.22 0 0 7340

Bontóban vételezel olyan órát, ami tudja......

(a clió is jó bele, az enyémben az van. Az üzemanyagszint és a hőfok nem stimmel teljesen.)

Előzmény: T_H (7338)
YURA ua Creative Commons License 2014.02.21 0 0 7339

a 315 SPRINTER is két turbos és egy jó nagy fos.A régebbiek között már láttam olyat is amelyiknek a km órája már átugrotta  az 1.000.000 km-t.

Előzmény: cs!pesz (7334)
T_H Creative Commons License 2014.02.21 0 0 7338

A design se rossz, de nekem azt oldjátok meg, hogy okosabb legyen a kijelző pl fogyasztás, átlagfogyasztás kijelzés...

(mondjuk KCtuning után és MGCaps tablettával nagyon szépen beállt a fogyasztáson 7.7-8.4 közé  -jellemzően autopálya/jellemzően város használata mellett)

Előzmény: csipike01 (7337)
csipike01 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 7337

Ilyet nekem is!!!

Előzmény: GARFIELD (7328)
vargamunka Creative Commons License 2014.02.21 0 0 7336

szia  

meg van valahol de sietem ép reggel mert hajtotál ép :)

Előzmény: YURA ua (7335)
YURA ua Creative Commons License 2014.02.21 0 0 7335

A baloldali műanyag az hún van úram?

Előzmény: vargamunka (7332)
cs!pesz Creative Commons License 2014.02.20 0 0 7334

Na itt van :).

cs!pesz Creative Commons License 2014.02.20 0 0 7333

Lehet h. ez lesz az egyik motor az új gépekbe? Ha nem is ilyen erősen.

Azt írják h. 1.6-os, max. 160Le  és 380Nm!! nyomaték két turbóval egy

kisebbel és egy nagyobbal.

Csak érdekességképpen : Az Iveco 3.0-ás dízele Peugeot Boxerekben is van

160 Le és kb ennyi Nm. (1 turbóval igaz) 

Hova fejlődik a technika.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

vargamunka Creative Commons License 2014.02.20 0 0 7332

járó motornál légteleníted .?..csak érdekel 

üdv

Előzmény: Szabó F (7330)
sky777 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 7331
Szabó F Creative Commons License 2014.02.19 0 0 7330

Üdv mindenikek! Sziasztok!

Abba kérném a segítségeteket aki tapasztalt már ilyet az módja már meg mitől van! Előszór is szétdurrant a vízcsövem állul a motornál / túlnyomás/. Mivel nem tudtam javítani kicseréltem, és kicseréltem a termisztort is és a tágulási tartály sapkát. Így megszűnt a túlnyomás, kivéve azt a dolgot hogy néha a rendszerből a víz a tágulási tartályba áramlik és ott is marad, a fűtésem meg elmegy. Öt légtelenítési pontról tudok, ahol rendszeresen kell légteleníteni mikor a víz elvándorol a tágulási tartályba! Valakinek valami ötlet, vagy tapasztalat? Vagy még levegős a rendszer?... Előre is köszönöm!

T_H Creative Commons License 2014.02.17 0 0 7329

"Az előírt 30 000-es olajcserénél azért ilyen nem fog előfordulni, ne csúsztassunk kérem! :-)"

 

Épp a most feldobott olajcserés téma miatt jutott eszembe, hogy párom autójában 30e-es az olajcsere amit be is tartunk.

De pl az elmúlt évben ment kb 8e-et és teljesen bevásárlós kocsi stílusban.

(Elgondolkoztam, hogy lehet, hogy nem kellene megvárni a 30e/4évet.)

 

Ennek ellenére 200e-nél javasolták a hajtókar csapágy cserét, mint az 1.5Dci motorok jellemző problémáját.

Megcsináltattam, de tejesen normális állapotban voltak a gyáriak, semmi extra kopás)

Előzmény: Törölt nick (7327)
GARFIELD Creative Commons License 2014.02.17 0 0 7328

Nu, egy kicsit átberheltem a fényeket :-) 

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.16 0 0 7327

Hétvégén csináltam én is egy szuzukit ami így nézett ki, de ott 6 éve nem cseréltek olajat csak néha töltöttek bele valamit...  (helyesebben még most is csinálom)

 

Az előírt 30 000-es olajcserénél azért ilyen nem fog előfordulni, ne csúsztassunk kérem! :-) Akinek meg sok fölös píze van az cserélje 10-nél, egészségére! :-P

Előzmény: sibaura (7326)
sibaura Creative Commons License 2014.02.16 0 0 7326

NA SRÁCOK ÍGY NÉZ KI A MOTOR HA NEM CSERÉLED AZ OLAJAT IDŐBE HÁLA  AZ ÉGNEK NEM AZ ENYÉM MERT 10 EZ NÉL ÉN KI DOBOM A PICSÁBA ..

YURA ua Creative Commons License 2014.02.16 0 0 7325

   pótoltam amit a francok el..k..tak.

vargamunka Creative Commons License 2014.02.16 0 0 7324

szép napot 

Nem az olaj  ötliteres kiszerelésben leledzik ....

üdv a családnak

Előzmény: YURA ua (7323)
YURA ua Creative Commons License 2014.02.15 0 0 7323

5w40 van 4l kiszerelésben is?

Előzmény: vargamunka (7302)
attys Creative Commons License 2014.02.14 0 0 7322

Rendben, ha megteszed, hogy megcsörgetsz előtte való nap amikor errefelé jössz, azt megköszönöm! 20/9455-265

YURA ua Creative Commons License 2014.02.13 0 0 7321

Megoldható. 18-eft.Csak azt nem tudom előre megmondani hogy mikor megyek.

Előzmény: attys (7320)
attys Creative Commons License 2014.02.13 0 0 7320

Üdv Yura!

 

Érdekelne engem is egy ilyen dönthető kettes ülés. Mennyibe fáj ez vajon? Megoldható-e az, hogy amikor hazafelé mész, Füzesabonynál kiviszem az autópályához az ülést? Amikor meg hozod vissza készen, kimegyek érte ugyanoda.

Köszi a választ előre is!

 

Üdv, A.

sibaura Creative Commons License 2014.02.13 0 0 7319

SZIASZTOK SRÁCOK IGAZ NEM IDE VALÓ TÉMA DE AZÉRT MEG KÉRDEZEM KERESEK ÉN EGY 30CM ÁTMÉRŐJŰ ÉKSZÍJTÁRCSÁT 17 ES ÉS DUPLA  FUTÁSÚT HA ESETLEG LENNE NEKEM KELLENE MEG ADOD A SZÁMOD ÉS FEL HÍVLAK       SOS   KÖSZI. SZÉP NAPOT MINDEN FÓRUM TÁRSNAK......

Atrafis Creative Commons License 2014.02.12 0 0 7318

Köszi a segítséget! Remélem az az "egyszer" hamar eljön! Jó egészséget és üdv!

Előzmény: sibaura (7315)
sky777 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 7317

Hello

 

A "furcsa" jel a motort hivatott jelölni a stop meg hát azt ,hogy lehetőleg mihamarabb vidd szervizbe az autót.Ki kell olvasni a hibakódot,valószínű közelebb leszel a megoldáshoz.

 

Üdv:Gábor

Előzmény: Norby17 (7316)
Norby17 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 7316

A műszerfalon a KIJELÖLT piktogram villan fel és akkor az egész kocsi leáll majd újra indítani már nem lehet. A PIKTOGRAM jobb oldalon alulról felfelé a második. Egy ilyen furcsa jel benne a STOP felirattal. Szóval aki tudja, hogy mi lehet a gond, kérem írja meg mert nagyon sürgős lenne!! :)

Előre is köszönöm: Norbi

sibaura Creative Commons License 2014.02.12 0 0 7315

űdv hát ha a szűrőből jön a gáz olaj ha önindítózol akkor odáig ki lehet zárni hogy probléma van tehát a tank nem koszos a szűrő rendben mehetsz tovább azok a csövek ami megy a nagynyomású szivattyúból kifelé az is fontos hogy szed szét és fújd ki levegővel .de egyébként igen a nyomás szabályzó nyomástartó az egy csak van aki így mondja meg van aki úgy de igazából annak a neve nyomástartó aszt kel ki venned de egyébként be tudják mérni de csak az autóba nekem is mondták de én ki vetem szét szedtem és annak a rugóját húztam szét egy kicsit mert ugyan is az állítólag meg tud ragadni.Nekem ennyi elég volt hogy meg javuljon. és utána vetem bele egy tisztítót ami elméletileg ki tisztítja a csövekből a piszkot 3500 volt de lehet nem ér egy kalap szamócát se de bele öntotem hát ennyi eszt te is próbáld el játszani ha te csinálod nem vesztesz semmit na jó egy kis időt .sok szerencsét hozzá ki tartás egyszer úgy is meg javul....helló...  

Előzmény: Atrafis (7311)
Norby17 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 7314

Üdvözlök minden kedves fórumozót!

 

Van egy 2002-es opel Vivaro 1.9DTi buszom és az vele a gondom, hogy beindítom, jár a motor pár percig aztán leáll.

Én az üzemanyag szivattyúra és az adagolóra gyanakszom, hogy az lehet a hibás valamelyik.

Ha valaki ért hozzá és tudna segíteni, nagyon szépen megköszönném!! :)

 

Az E-mailem: kotinorbertmusics@gmail.com

 

Üdvözlettel. Kóti Norbert

A_music Creative Commons License 2014.02.12 0 0 7313

Sziasztok.

 

Adott egy 2005-ös 1,9-es Vivaro, ami tachográfos volt.

 

Kinntről hozták be a kocsit, és a tachográf nem jó, ki is lett véve stb.

 

A karosszéria vezérlő tárolja az össz kilómétert, de a műszerfal nem irja ki (lásd kép)

 

Karosszéria vezérlőt vettünk újat, fel lett programozva , de semmi változás.

 

A műszerfal jó (ki lett próbálva másikkal, a vezetékelés jó) 

 

Ha valakinek van bármilyen ötlete, legyen szíves irjon az antibuli@freemail.hu-ra

 

örök hála!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!