Ja, az utolsó hirdetett Audi-t láttam Edelényben. Ott vettem én is a sajátomat, abban a kereskedésben. Egy húzás van a jobb oldalán, azon kívül kívülről rendben van. Az autó egyébként nem magyarországi. Viszont Miskolc közel van, vigyétek el az ottani márkaszervizbe. 10e számlásan, 5e számla nélkül a kocsi átnézése. Ennyit megér. Én is megtettem. Igaz, nem mutattak túl nagy hozzáértést, de a semminél az is több...
Egyébként Miskolcon kettő is van, szóval lehet, hogy nem azt választanám, amit ők ajánlanak, hanem a másikat (de én elég paranoid vagyok, ha autóvásárlásról van szó)...
Én most vettem egy dízel A6-ost. 190e km van benne. Vezetett szervizkönyves, így le tudtam informálni. Hidd el, még ennyi kilométernél is gyanakodni kell. 120e km pedig egyenesen hazugság. Múlt héten voltam a nagykőrösi autópiacon. Néztem ott egy A6-os. Kérdezem mennyi van benne. Azt mondta a kereskedő, hogy most 180e, de hétfőn már csak 120 lesz... Elképesztő.
Főleg az, hogy úgy gondolják, ezt valaki elhiszi. Bár biztosan akad olyan...
Szóval, hacsak nincs igazán hitelt érdemlően bizonyítva, hogy ennyi van benne, akkor 100%, hogy hazugság. Egyébként ezek az autók félmillió km-ig jók, ha rendben vannak tartva. Legalábbis a 3.0TDI, mint az enyém. A 2.0 PDTDI-t nem ismerem.
Anélkül, hogy a konkrét hirdetéseket minősíteném, de azért érdekes, hogy az 5 éves dízel utazó hajók mind 120ezer km körüli futás teljesítménnyel vannak...
Számoljunk már egy kicsit, az max havi 2ezer km-t jelent, és az ilyen autó tulaja nyilván sosem volt nyaralni, telelni, őszölni :) stb, egy olasz út könnyen 4ezer km...
Ilyen dízel autónál 40-50 ezer km a minimális éves futás, ami ugye 5 évnél bőven 200ezer km felett kell hogy legyen, de inkább sokkal több...
Egy kedves fórumtársam mondta, aki éppen az adathordozó csatlakozásnak néz utána :) hogy nyugodtan meg kell szorozni a km-t kettővel, és úgy kell kalkulálni.
Benzinesnél hihetőbb a kevés km (remélem :) nem azzal járják az országot, Európát, stb, az inkább hétvégi családi utazó autó, vagy reprezentációs célú, de a dízel...
Szóval én két márka szervízbe is bevinném átvizsgálásra és csak ha mind a kettőn csont nélkül átment, akkor merném megvenni.
Autó vásárláson töröm a fejem és megláttam ezt a szépséget! A véleményetekre lennék kíváncsi! Hova vigyem Pesten átvizsgáltatni? Nekem kicsit kevésnek tűnik benne a km, ki lehet valahogy deriteni mi is az igazság mondjuk hogy "kb"? Előre is köszönöm a segitségeteket! Nem szeretnék lesre futni,ahhoz egy kicsit drága mulatság!!
Azon vagyok, hogy kicseréljem, de a szerelő azt mondja, hogy teljesen jónak tűnik. És venni egy 105Ah-s akksit "csak úgy" nem olcsó mulatság sajnos... Egyébként akkumulátor cserénél kell valamire figyelnem? Nem nullázódik le valami a memóriában vagy ilyesmi? Az előző gazdáját nem tudom megkérdezni, mert kereskedésben vettem.
Egy dolgot még elfelejtettem. Minden jóval felszerelték az autót (bézs belső, bőr, navi, 2 Cd-tár (hogy minek? Nem tudom), csak épp a tempomatot nem kérték bele a szalonban. Nem is értem, miért? Gondoltam utólag teszek bele egyet. Az Ebayen van belőle bőven. Ha jól tudom, rá lehet programozni a computerére. Ez így van? Vagy igényel bármi komoly átalakítást?
A következő kérdésem lenne. Vettem pár napja egy 2004-es 3.0TDi Quattro A6-ost. Szép, jó, imádom, de az leső baja már elő is jött. Egyszercsak kigyulladt a fék hiba lámpa és letiltott az ABS, az ESP, a szervo nehéz lett, stb. Másnap elvittem autóvillamosságishoz. De mire odaértem az autó megjavult magától. Persze beírt vagy 12 hibakódot. A szerelő gyanítja, hogy valami feszültség probléma van, mert az ABS-nek nincs semmi baja. Ez az első, ami meghülyül, ha valami fesz. ingadozás van.
Hogy a problémát még árnyaljam van egy olyan gondom is, hogy indítózásnál olyan, mintha lemerült volna az akksi. 2-3-at teker lassan, utána semmi nem történik. A következő indítózásnál viszont szépen indul az autó. Ez is lehet, hogy valami feszültség gond. De lehet, hogy ez csak simán önindító probléma... Nem tudom...
Na ez engem is nagyon érdekelne. Szerintem arra gondolhatott, hogy valami Aux szerű bemenet van-e gyárilag az A6-os média rendszerén. Az MMI látszólag szent és sérthetetlen :) viszont alapból nem tud Mp3-at és dvd-t sem, legalábbis nálam. Gondolom egy videojel ráköthetősége elég lenne, mert akkor meg lehetne jeleníteni vagy egy mp3 lejátszó menüjét, vagy pedig egy hordozható dvd lejátszó képét, persze mindkét esetben hang jel bemenet is kéne, már ha valakinek nem csak Chaplin filmjei vannak a némafilm hőskorából. :) Az MMI nagyon futurisztikus, de a hardvere a meglévő eszközökből építkezhet, az erősítője talán egyezhet a CD-s, CD táras és a DVD-s változatoknál, tehát lehet hogy a kesztyűtartó alatt van valami gyári előkészítés a további képre és a hangra. Aztán persze lehet, hogy annyira zárt a rendszer, mint a dalai láma választás. :) Szóval én is kíváncsian várom a lehetőségeket. Üdv.
Köszönöm Kedves Barátom, hogy távollétemben is tartod a frontot helyettem. :) Mivel igazat szóltál, nincs mit hozzá tennem. Tökéletes gépezet, de ezzel nem akarok megbántani semmilyen más márkát és annak rajongóit. Az esetleges hiányosságai meg inkább felszereltségi hiányokból adódnak, bár az részlegesen pótolható (dvd a csemetéknek, jó gyári navigáció a sofőrnek :) Egyet nem értek benne, hogy nem hűthető a kesztyűtartó (a CD tár miatt) és a könyöklő sem. Így nem lehet nyáron italt hűteni. Kategóriájában azért érthetetlen. De ennyi, kibírható. :) Tehát továbbra is a 2.4-es a legjobb motor a világon. :) A legjobb motor címben nálam már benne van a kiforrottság is. :) A Multitronic váltó meg továbbra is fenomenális. Remélem. :) Üdv.
Langsam barátom helyett hagy válaszoljak a kérdésedre,hiszen én többet járok erre,mint ő. :) Az A6-t megtartotta,egyenlőre nem adja el.A részletekről majd ő szól.
Ez normális, hogy a belvárosban nincs TMC? Az igazság, hogy m.o.-n soha nem is jött be. n.o.-ban csehországban,austriában,stb jó volt csak itthon nem.Tudja valaki miért?Mit kell beállítani?
Sziasztok! Eladóvá vált egy 2.5 V6TDI audiba való MULTITRONIC váltó. 5HP-19 CJX 2000-res évjáratúban volt,144000km van benne.Kompletten 159999ft Gyöngyössy Mátyás 06203186649 vagy 06705503624 vagy 06305664926(amelyik szimpatikus:))ÜDV
helló a szétszedésével én nem bajlódnék , nekünk anno összetört az Audink és elvittük műanyag hegesztőhöz ( lökhárítósoz ) és úgy visszahegesztette hogy megsem látszott és ugyanolyan erős is volt , tehát azt javaslom vedd meg és a füleket rakasd át ha a vaterás lámpára ha az szebb állapotban vann , a javítása úgy kb 2-3000 Ft bol megkellene lennie
Áhatos projektoros lámpa (99-es) javítható? Meg van repedve a plexim és most a vaterán talátam 8 rugóért olyat, aminek a fülei töröttek, de a plexije jó. Ha szédszedhető, akkor leütöm, mert a kettőből összerakok egy jót.
A segítségeteket kérném.1 hetem van eldönteni,h milyen autót vegyek.A6 2.7 avant vagy 525d sedan.Mindkettő 2005 évj.Ha estleg tudnátok tanácsokkal ellátni megköszönném.annyira nem ismerek ezt a 2 autót de biztos ezeknek is vannak típushibái meg ilyesmi.Esetleg vételkor mikre kell figyelni.Elörre is köszönöm!