Keresés

Részletes keresés

Caf 518 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 9542

Ebben igazad van, en nem is tudom minek kellett 4 savos Thomas Mann, Mikszáth mert eleg gyer a forgalom es ha kozepen lenne a sin a biciklisek se mennenek neki. 

Előzmény: marky-511 (9540)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.23 -1 1 9541

(Fél-)OFF: Pesten átrendszámozták az LMG-094-et PCG-507-re.

marky-511 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 9540

Emellett egyes csomópontokban észszerűtlen a forgalmi rend. Nem vagyok annyira a híve annak, ha letiltanak kanyarodási lehetőségeket, de pl. a Bethlen utcában szükség lett volna rá, hogy ne a harmadik zöldön lehessen átmenni a kereszteződésen.

 

A 2-esre visszatérve, a lámpán túl az is probléma, hogy össze-vissza tekereg a pálya, emiatt sok helyen van lassújel a pályán. Ha a lehető legtöbb helyen középen haladna a pálya, akkor a DAB-székház környéke se lenne ennyire balesetveszélyes.

Előzmény: hajdubus (9538)
hajdubus Creative Commons License 2017.03.23 0 0 9539

Valóban kevesebb a baleset, de azért volt mostanában is bőven, csak már megszokottá vált és a sajtóban meg sem jelenik, így nem is nagyon tudtok róla.

Előzmény: ron89 (9536)
hajdubus Creative Commons License 2017.03.23 0 0 9538

Nem jól látod, mert nagyon jól össze van hangolva, mi kértük így és egy év után teljesült is. A probléma a lámpás csomópontok nem megbízható működésében rejlik. Sokszor sajnos - teljesen váratlanul - az egyes fázisok sorrendjei felcserélődnek, pedig minden feltétel adott lenne. Ez sajnos felborítja a "zöldhullámot" és +2 perc késéseket okoz.

A tetőfokot a Közúthoz tartozó főutak lámpái okozzák, ami totál logikátlanan fázisváltásokba kezd a nap bizonyos állandó időszakaiban. :(

Előzmény: marky-511 (9535)
marky-511 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 9537

Ja, én a forgalomirányító lámpákra gondoltam, a fedező jelzőkkel nincs gond. Sőt, eleve nem utólag kellett volna telepíteni.

A közlekedési lámpák viszont tovább lassítják a forgalmat, és nem sok teljesült abból, hogy a belvárost 10 perc alatt lehet elérni.

Előzmény: ron89 (9536)
ron89 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 9536

Az lehet, hogy az Ibolya utcánál kevesebb lett a baleset...

Félreértetted, itt arra gondoltam, hogy miután beépítették a 2 fedezőjelzőt a DAB székháznál, azóta nem is nagyon volt baleset, előtte meg hetente összetörtek egy Cafot a vakvezetők. Az Ibolya utcai lámpát csak példaként írtam, hogy oda is feleslegesnek tűnt először, de végülis csak kellett, mert nélküle ki tudja hányszor ütköztek volna már ott is.

 

Előzmény: marky-511 (9535)
marky-511 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 9535

Felesleges lenne?

Tulajdonképpen egyik lámpa se lenne felesleges, ha rendesen össze lennének hangolva.

De a meglévő lámpákat is úgy hangolták át, hogy a legtöbb helyen lassítja a forgalmat. Mind a villamosét, mind a közútét. A legrosszabbak a Kálvin tér, Bethlen utca, Bolyai utca, Békessy utcáknál.

 

Az lehet, hogy az Ibolya utcánál kevesebb lett a baleset. Ott eleve sebességkorlátozás volt az ott lévő oktatási intézmények miatt. Most a balra kanyarodás is le van tiltva, ezért gyorsult a közlekedés. Még a 30-as tábla is eltűnt.

Előzmény: ron89 (9534)
ron89 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 9534

Így egy csomó helyen lassítania kell a villamosnak, és sok kereszteződésbe került lámpa feleslegesen.

Felesleges lenne? Én is azt gondoltam, hogy pl. minek a Dózsa Gy. és Ibolya u. sarkára, de ez a rengeteg baleset azért igazolta, hogy kell a lámpa. Mióta kikerült a 2 plusz lámpa, azóta mintha kevesebb baleset is lenne.

Előzmény: marky-511 (9530)
ron89 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 9533

Így van, pár hónapja variálták meg. Hogy ez miért volt lényeges, azt passzolom.

 

És mi lesz, ha a buszvég átkerül a Nagyállomásra? Mi lesz a Böszörményi úti iskolákkal? Mert elvileg azért van most a józsai buszoknak a kitérő.

Ezt még szerintem a DKV-nál se tudják. 2020-ig (?) ráérnek kitalálni, mire elkészül a nagy mű.

Előzmény: Econell99 (9531)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 9532

Már most tényleg nem lenne értelme, de 2014-ben még lett volna, szerintem.

 

És mi lesz, ha a buszvég átkerül a Nagyállomásra? Mi lesz a Böszörményi úti iskolákkal? Mert elvileg azért van most a józsai buszoknak a kitérő.

Előzmény: Caf 518 (9529)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 9531

A Debreceni Menetrend alkalmazás szerint a 43-as a 10-es megállójából indul.

Előzmény: marky-511 (9530)
marky-511 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 9530

A Nagyállomáson miért van külön megállóban a 16, 21 és 37-es busz? 

A megállókat úgy csoportosították, hogy az egy irányba közlekedő viszonylatok közlekedjenek egy megállóból. A 16-os, 21-es, 37-es jobbra kanyarodik a Nagyállomásról, de nem a felüljáróra. A 43-as egyébként nem ugyanott áll meg? Nem nagyon vagyok képben a legújabb állapotokról.

 

a 32-es buszt miért nem hagyták meg egy kis módosítással?

Hámmer a párhuzamosság rossz, értem? :)

Aki a buszvégre akar menni, az szálljon át a 10-esre, vagy a józsai buszokra. Ezt ők mondják, nem én, csak hogy ne legyen félreértés.

 

Én eleve átgondoltam volna az egész 2-es villamost, mert ki sem váltotta a 31-32-es útvonalát, és még csak gyorsabb sem lett. Minimum máshová kellett volna rakni a sínpárt. Végig középre, ahogy az 1-esen is. Így egy csomó helyen lassítania kell a villamosnak, és sok kereszteződésbe került lámpa feleslegesen.

Előzmény: Econell99 (9528)
Caf 518 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 9529

Azért mert a helyközi áthelyezése már akkor is aktuális volt. Ha átköltözik akkor már értelmetlen lenne, így előbb szüntették meg + a szlogen is az volt, hogy a 31-32es járatokat váltja ki a villamos

.

A 32es korai megszüntetése a ló elé fogott szekér esete, hamarabb jött

Előzmény: Econell99 (9528)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 9528

A Nagyállomáson miért van külön megállóban a 16, 21 és 37-es busz? Elég ritkán jár mindegyik, elférnének a 10-es megállójában is, és így hosszabb megállója lenne a déli-keleti városrész felé menő buszoknak.

Egy másik kérdés: a 32-es buszt miért nem hagyták meg egy kis módosítással? Lehetett volna így is: Hatvan utcáig változatlan, utána Tisza István utca - Széchenyi utca - István út - Vincellér utca. Így nem lett volna a villamos konkurenciája és a Helyközivel való kapcsolat is megmaradt volna.

Caf 518 Creative Commons License 2017.03.20 0 0 9527

Ezekbe a nyomorult volvokba a föld összes km-e nem elég lassan, pedig már módosítottak a szerződésen. De ez a bárány banda, mert mást nem tudok rá mondani, inkább trolipótlózik, vasárnaponként -szerencsére csak 1 nap - minthogy a régi megszüntetett viszonylatok közül párat feltámasszon és ott járassa ezeket a múzeumba való szóló csodákat. 
Valaki terjessze már be vagy esetleg lebbentse meg, hogy akkor vasárnap vegyék ki a trolis közlekedés árát és vonják le a bérletekből, kíváncsi lennék akkor mit lépne ez a szerencsétlen banda

Előzmény: ARC187V (9524)
marky-511 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 9526

A 13-asra Pallag miatt is kell, amikor jöbnnek / mennek a diákok. De tanítási időn kívül, meg hétvégén a Volán idejében is szólók mentek, sőt, volt hogy midi.

 

A 30-asok a Nagyállomás környékén telnek meg, ez volt akkor is, amikor még 9-esnek hívták :)

 

25-ösre egyszerűen nem jut. Ahogy már írták előttem, nem 40 csuklóst kellett volna rendelni. Ez a Volán idejében is gond volt, nem jutott csuklós 24-esre, 28-ason se járt vagy másfél évig, miután összevonták a 4A-val. Pedig már akkor is "telt ház" volt rajta, amíg a Bajcsy-ig ment. És a Volánnak több mint kétszer annyi volt a csuklós kapacitása.

Előzmény: Econell99 (9521)
ckg471 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 9525

A 30-asra kell is, láttam én már ott tömegnyomort szóló buszon csúcsidőn kívül, nem is egyszer.

Előzmény: ron89 (9523)
ARC187V Creative Commons License 2017.03.19 0 0 9524
ahogy nézem megint kevés km.van a volvokban mert ma se járnak a solarisok.
ron89 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 9523

Egyébként a 13-ason miért jár olyan gyakran csuklós busz?

Gondolom azért, mert a Segner téren sok csuklós van a józsai buszok miatt, és azokkal összeforog, ha úgy jön ki a forda.

És a 25-ösön miért van olyan kevés?

2009-ben nemcsak 40-et kellett volna venni, és akkor oda is több jutna.

Szerintem a 30-ason elférnek a csuklósok.

Előzmény: Econell99 (9521)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 9522

És a 30-asra is feltétlenül kell olyan sok csuklós?

Előzmény: Econell99 (9521)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 9521

Egyébként a 13-ason miért jár olyan gyakran csuklós busz?

És a 25-ösön miért van olyan kevés?

marky-511 Creative Commons License 2017.03.15 0 0 9520

http://www.dehir.hu/debrecen/szakember-magyarazza-el-hogyan-alakitjak-at-debrecen-kozlekedeset-videoval/2017/03/15/

 

Itt elmagyarázzák kicsit részletesebben is, mi hogyan lesz átalakítva.

Ha jól veszem ki belőle, lesz a Kandia utcának megállópárja. A Csokonai elől viszont mindkét megálló elköltözik a Sas utcára. Így valószínűleg a Földhivatalnál lévő gyalogátkelőhely is megszűnik, csak hogy gyorsuljon a forgalom.

 

Mellesleg, azt magyarázza már meg valaki, hogy a Méliusz térnél hogy fér el négy sáv anélkül, hogy bármit is lebontanának?

Törölt nick Creative Commons License 2017.03.12 0 0 9519

Ugye ilyen lesz Debrecenben is ... előremutató, XXI. századi stb.

http://index.hu/kerekagy/2015/06/05/delft_hollandia_kerekparos_melygarazs_parkolohaz/

(Sóhaj) jó tudom ...

marky-511 Creative Commons License 2017.03.09 0 0 9518

Így is elég nagy a megállótáv a Faraktár utca és a Csokonai Színház között, és ez a megállóáthelyezéssel csak nőni fog.

Pontosan, és eddig rá lehetett fogni, hogy lassítaná a forgalmat, az egyirányúsítás után már nem.

 

A Kandia utcai megállót is közelebb lehetne helyezni a Klaipeda utca sarkához

Talán fogják is, mivel a Kossuth utca szervizútja előbb fog becsatlakozni. Ott elvileg el fog férni 4 sáv, továbbra sem érem, hogy akarják megcsinálni házrombolás nélkül.

Kosábban azért (is) volt hosszabb, mert először a 4A-nak volt külön megállója, később - amíg még arra közlekedtek - a helyközi buszok álltak meg feljebb.

 

A szervizutat lehetne használni a Hajnal utcáról a Szent Annára tartó forgalom lebonyolítására

Az is egy megoldás, de elég nagy katyvasznak tűnik az Attila tér tervezete. Megfordul a Nap utca és a Baross utca közlekedési iránya, ez már eleve okoz majd némi bonyodalmat.

Előzmény: ckg471 (9516)
ckg471 Creative Commons License 2017.03.09 0 0 9517

A szervizutat lehetne használni a Hajnal utcáról a Szent Annára tartó forgalom lebonyolítására, így a templom előtt nem lenne jobbra kisívben kanyarodó forgalom és a zebrát se kéne beszántani.

Előzmény: marky-511 (9485)
ckg471 Creative Commons License 2017.03.09 0 0 9516

A Bányai elé már régóta esedékes egy buszmegálló a belváros irányába és egy zebra a túlsó oldalra. Így is elég nagy a megállótáv a Faraktár utca és a Csokonai Színház között, és ez a megállóáthelyezéssel csak nőni fog.

A Kandia utcai megállót is közelebb lehetne helyezni a Klaipeda utca sarkához, indokolatlanul hosszú, nincs ott akkora forgalom, ami ekkora treffet igényelne.

Előzmény: marky-511 (9478)
Caf 518 Creative Commons License 2017.03.09 0 0 9515

Illetve: 

 

56- NAGYÁLLOMÁS - Szabó Kálmán utca - Gizella utca - Diószegi út - BÁNK 

57- IT SERVICES - Vezér utca - Doberdó utca - Karátcs utca - Móricz Zsigmond krt.- Pallagi út - Nagyerdei krt. - Hadházi út - Benczúr Gyula utca - Kassai út - Sámsoni út - Mátyás király utca - Kincseshegy utca - Mák utca - Vámospércsi út (visszefele Ruyter) - Hétvezér utca - Vágóhíd utca - Szent Anna utca - Klaipeda utca - Kossuth utca - Piac utca - NAGYÁLLOMÁS 

Caf 518 Creative Commons License 2017.03.09 0 0 9514

Itt az én elképzelésem a buszos útvonalakról : 

 

10 --NAGYÁLLOMÁS – Erzsébet utca – Antall József utca – Széchenyi utca- Nyugati utca – Hatvan utca – Bethlen utca – Egyetem sugárút- Nagyerdei krt. – Pallagi út- Móricz Zsigmond krt. – Kartács utca – Doberdó utca – Vezér utca – IT SERVICES.

11—NAGYÁLLOMÁS– Cseresznye utca – Monostorpályi út – Borzán Gáspár utca – Hétvezér utca – Vámospércsi út – Veres Péter utca – Acsádi út – Sámsoni út – Kassai út – Árpád tér – Csapó utca – Burgundia utca – Kossuth utca – Piac utca – SZÉNA TÉR

12 [EGYETEMIJÁRAT] – VINCELLÉR UTCA – István út – Kishegyesi út – Böszörményi út – Mester utca – Dózsa György utca – Nádor utca – Thomas Mann utca – Bólyai utca –Egyetem tér -  Nagyerdei krt. – Pallagi út – TEVA (visszafele szintén Pallagi út – Nagyerdei krt.)

13- NAGYÁLLOMÁS- Erzsébet utca – Külsővásártér- Nyugati utca – Hatvan utca – Bethlen utca— Egyetem sgt. – Nagyerdei krt. – Pallagi út – PALLAG

14 [EGYETEMIJÁRAT]– REPTÉR – Mikepércsi út- Sumen utca – Klaipeda utca – Kossuth utca – Széchenyi utca- Nyugati utca – Pesti utca – Mester utca – Dózsa György utca – Honvéd utca – Egyetem sugárút- Dóczy József utca – Martonfalvi utca – Mikszáth Kálmán utca – Bólyai utca – Böszörményi utca – Vezér utca –IT SERVICES

15 – DOBERDÓ UTCA – Kartács utca – Dóczy József utca – Bólyai utca – Böszörményi út – Mester utca – Hunyadi utca – Rákóczi utca – Burgundia utca – Klaipeda utca – Szent Anna utca- Vágóhíd utca – Diószegi út – Borzán Gáspár utca – Monostorpályi út – Cseresznye utca – SZÉNA TÉR (Kaskötő utca – Alma utca)

16 – NAGYÁLLOMÁS – Erzsébet utca – Szoboszlai út – István út – Széchenyi utca – Tisza István utca – Bethlen utca – Egyetem sugárút – Füredi út – Hadházi utca – Nagyerdei körút – Pallagi út – TEVA

17- NAGYÁLLOMÁS – Erzsébet utca – Külsővásártér- Nyugati utca Kishegyesi út – ONDÓD

18 –NAGYÁLLOMÁS – Mikepércsi út – Monostorpályi út – Cseresznye utca – SZÉNA TÉR  (Kaskötő utca – Alma utca)

19 – JÉGCSARNOK – Derék utca – Vincellér utca – István út – Szoboszlai út – Külsővásártér (oda-vissza)- Széchenyi utca – Kossuth utca – Faraktár utca – Rakovszky utca – Ótemető utca – Huszár Gál utca – Kincseshegy utca – Mátyás király utca – SÁMSONI ÚT

20- NAGYÁLLOMÁS – Erzsébet utca – Antall József utca – Tisza István utca – Hatvan utca – Pesti utca – Böszörményi út – JÓZSA PARK

21- JÓZSA PARK - Szentgyörgyfalvi út – Sillye Gábor utca – Felsőjózsai utca – Elek utca – FELSŐJÓZSA –Elek utca – Felsőjózsai utca – Gönczy Pál utca – Bocskai István út – Tokaji utca – Templom utca – Alsójózsai utca – Nagyszentgyörgy utca – Tokaji utca – Bocskai István út – Szentgyörgyfalvi út – JÓZSA PARK

22 – VINCELLÉR UTCA – István út – Kishegyesi út – Pesti utca – Böszörményi út – Békesy Béla utca – Dóczy József utca – Nagyerdei krt- KLINIKÁK

23—SÁMSONI ÚT – Lovas utca – Kard utca – Diadal utca (oda-vissza) – Sámsoni út – Kassai út – Baksay utca (Zákány visszafele) – Hadházi út – Füredi út –Nádor utca – Thomas Mann utca – Dóczy József utca – Kartács utca – Doberdó utca – Vezér utca – IT SERVICES

24 [EGYETEMIJÁRAT] – VINCELLÉR UTCA – Derék utca – Kishegyesi út – Pesti utca – Mester utca – Hunyadi utca – Rákóczi utca – Csapó utca- Kassai út – Benczúr Gyula utca – Ady Endre utca – Nagyerdei krt. – Egyetem tér – Dóczy József utca – Kartács utca – DOBERDÓ UTCA

25 – VINCELLÉR UTCA – Kishegyesi út – Segner tér – Nyugati utca – Széchenyi utca – Kossuth utca – Faraktár utca – Vámospércsi út – Veres Péter utca – VAY ÁDÁM UTCA  (Veres Péter utca – Acsádi út- Sámsoni út – Budai Nagy Antal utca)

26 – VINCELLÉR UTCA – Derék utca – Kishegyesi út – Segner tér – Hatvan utca – Bethlen utca – Egyetem sugárút – Nagyerdei krt. – Pallagi út – Móricz Zsigmond krt. – AUGUSZTA  (Dóczy József utca – Egyetem sgt.).

27 – VINCELLÉR UTCA – Kishegyesi út – Segner tér – Nyugati utca – Széchenyi utca – Kossuth utca – Faraktár utca – Vámospércsi út – Budai Nagy Antal utca – Sámsoni út – Acsádi út – Veres Péter utca – VAY ÁDÁM UTCA (Veres Péter utca – Vámospércsi út).

28 – VINCELLÉR UTCA – Derék utca – Kishegyesi út – István út – VINCELLÉR UTCA

29 – JÉGCSARNOK – Derék utca – Kishegyesi út – István út – Széchenyi utca – Kossuth utca –Faraktár utca – Vámospércsi út – Mák utca – Kincseshegy utca – Kurucz utca – Budai Nagy Antal utca – Sámsoni út – KÜLSŐ SÁMSONI ÚT (SZIKIGYAKOR)

30 – JÉGCSARNOK – Derék utca – István út – Szoboszlai út – Erzsébet utca – Wesselényi utca – Vágóhíd utca – Diószegi út – BÁNK

31 – NAGYÁLLOMÁS – Mikepércsi út – Leiningen utca – Alma utca – Monostorpályi út – Cseresznye utca – Boróka utca – Makó utca – Gyoma utca – Orosháza utca – BÉKÉS UTCA- (Lencz utca – Gyoma utca)  [Midi busszal]

32 [EGYETEMIJÁRAT] – IT SERVICES – Vezér utca – Doberdó utca – Kartács utca – Dóczy József utca – Nagyerdei krt. – Hadházi utca – Zákány utca (Baksay utca) – Kassai út – Sámsoni út – Acsádi út – Veres Péter utca – Vámospércsi út – ZÚZMARA UTCA

33 – Nagyállomás – Erzsébet utca – Külsővásátér – Nyugati utca – Pesti utca – Böszörményi út – Balmazújvárosi út – NAGYMACS

34 – Nagyállomás – Erzsébet utca – Külsővásátér – Nyugati utca – Hatvan utca – Bethlen utca – Egyetem sugárút – Füredi út – Balmazújvárosi út – KISMACS

35 – VINCELLÉR UTCA – Derék utca – Kishegyesi út – Pósa utca – AUCHAN

36 –DOBERDÓ UTCA – Böszörményi út – Mester utca – Hunyadi utca – Rákóczi utca – Burgundia utca – Klaipeda utca – Sumen utca – Mikepércsi út – Szabó Kálmán utca – Híd utca – Tarányi József utca – Budai Ézsaiás utca – Galamb utca – Csákány utca – Rigó utca – Vágóhíd utca – Diószegi út – HUSZÁR GÁL  GIMNÁZIUM

37 – NAGYÁLLOMÁS – Wesselényi utca – Hajnal utca – Vámospércsi út – HALÁP

38 – DOBERDÓ UTCA – Kartács utca – Móricz Zsigmond krt. – Auguszta – Pallagi út – Klinikák – Nagyerdei krt. – Bólyai utca – Böszörményi út – Bartók Béla út – Dorottya utca – Kishegyesi út – Nyugati utca – Arany János utca – (visszafele Miklós utca) – Piac utca – Nagyállomás – Mikepércsi út – Monostorpályi út – Cseresznye utca – SZÉNA TÉR

39 – NAGYÁLLOMÁS – Raktár utca – Déli sor – István út – SZEPES

40 – VINCELLÉR UTCA – Derék utca – Kishegyesi út – István út – Széchenyi utca – Kossuth utca – Faraktár utca – Vámospércsi út – Létai út – Lahner utca – Diószegi út – HUSZÁR GÁL GIMNÁZIUM

41 – Vincellér utca – István út – Széchenyi utca – Kossuth utca – Faraktár utca – Vámospércsi út – Létai út – KINIZSI NYOMDA

42 – TÉGLÁSKERT UTCA – Vadász utca – Halász utca – Balaton utca – Gázvezeték utca – Mikepércsi út – Erzsébet utca – Piac utca – Széchenyi utca – Nyugati utca – Pesti utca – Bartók Béla utca – Szotyori utca – Kishegyesi út – Pósa utca – Kishatár utca – AUCHAN

43 – NAGYÁLLOMÁS – Wesselényi utca – Hajnal utca – Munkácsy Mihály utca – Víztorony utca – Ótemető utca – Csapó utca – Hunyadi utca – Mester utca – Bartók Béla út – Kunhalom utca – Kishegyesi út – Pósa utca – AUCHAN

44 – NAGYÁLLOMÁS – Mikepércsi út – OZMÁN UTCA – Szávay Gyula utca – Hun utca – NAGYÁLLOMÁS

45 – VINCELLÉR UTCA – István út – Segner tér – Nyugati utca – Széchenyi utca – Kossuth utca – Faraktár utca – Vámospércsi út – ZÚZMARA UTCA

46 – VINCELLÉR UTCA – Derék utca – Kishegyesi út – Peti utca – Bartók Béla utca – Csigekert utca – Szabó Lőrinc utca – Vezér utca – IT SERVICES

47 – NAGYÁLLOMÁS – Mikepércsi út – Gázvezeték utca – Balaton utca – TÉGLÁSKERT UTCA

48 – NAGYÁLLOMÁS – Mikepércsi út – Szabó Kálmán utca – Vécsey utca – Monostorpályi út – PAC

49 – JÚLIA TELEP- Sámsoni út – Budai Nagy Antal utca – Huszár Gál utca – Luther utca – Ruyter utca – Mák utca – Vámospércsi út – Hajnal utca (visszafele Kossuth utca) – Szent Anna utca – Piac utca - NAGYÁLLOMÁS

50 – NAGYÁLLOMÁS – Erzsébet utca – Külsővásátér – Nyugati utca – Kishegyesi út – Műanyaggyár

51 – NAGYÁLLOMÁS – Erzsébet utca – Külsővásátér – Nyugati utca – Kishegyesi út – HATÁR ÚT

52- NAGYÁLLOMÁS – Erzsébet utca – Antall József utca – Tisza István utca – Hatvan utca – Kishegyesi út – Határ út – Medvefű utca – KIGYÓHAGYMA UTCA (Intertanker)

53 – NAGYÁLLOMÁS – Mikepércsi út – Epreskert utca – Mikepércsi út – OZMÁN UTCA (oda-vissza)

54 – NAGYÁLLOMÁS – Mikepércsi út – Mikepércs – Petőfi utca – Mikepércs – Óvoda utca – Mikepércs  - Orosz István utca – MIKEPÉRCS, KÖZTEMETŐ –( Mikepércs-Sugár utca – Mikepércs – Szabadság utca – Mikepércs- Óvoda utca )

55 – NAGYÁLLOMÁS – Piac utca – Kossuth utca – Rakovszky utca – Nyíl utca – Füredi út – Balmazújvárosi út – NYUGATI IPARI PARK 

Econell99 Creative Commons License 2017.03.09 0 0 9513

Szerintem meg pont, hogy ki kellene vinni a külterületi járatokat a Nagyállomásra. Úgy is az intermodalitást harsogják a projekttel kapcsolatban, akkor tényleg el lehessen onnan jutni bárhová. Ebbe a külterületek is beletartoznak.

Előzmény: Caf 518 (9509)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!