Én is egy 2001-es 955-ös Daytona büszke tulajdonosa vagyok lassan 3 éve. A motorral teljesen meg vagyok elégedve, viszont van egy-két dolog amely bosszant és a Ti tapasztalatotokat szeretném segítségül hívni:
1. a kilóméterórám hol elindul (mér, mutat), hol pedig nem. Ha elindul akkor folyamatosan működik amím meg nem állítom a motort, ha viszont nem indul el akkor már menet közben sem kezd el mutatni. Olyan, mintha egyszer "bekapcsolná" valami egyszer pedig nem. Az arány durván 5-ből 2x indul. A jeladó mágnesgyűrűt már cseréltem, az teljesen jó, nem törött. Ha csak egy kontakthiba akkor menet közben miért nem kezd el mérni néha. Igaz van amikor ilyenkor is van valami kis "zaj", mert néha beugrik a 0 helyett az egyes, de semmi több. Az is furcsa, ha simán gyújtáson tolom, akkor szinte mindig mutat, de ha ilyenkor gurulás közben ráindítok akkor pedig járó motornál már nem mutat.
2. a moci ha bemelegszik akkor az alapjáratom olyan szinten leesik, hogy a fordulatszámmérő szinte ki sem tér (a gyári 1300 F/min helyett), ami nagyobb baj hogy gyakran le is áll. Ez elég ciki és balesetveszélyes is. Na meg egyfolytában túráztatnom kell a kereszteződéseknél. A motoron van egy gyári nyitott dob és egy K & N sportlégszűrő, lehet, hogy ezek miatt nincs normális alapjáratom? Hidegen megvan frankón az emelt alapjárat és ez szép fokozatosan vissza is esik.
3. mindenhol azt olvastam, hogy nagyon baráti a fogyasztása a mocinak, viszont én nem ezt tapasztaltam: városban és "forszírozottabb tempónál" (160-170) már sokszor 170 Km után bevillanik a sárga figyelmeztető lámpa ami durván olyan 7 litert jelent. Az 1200-es banditom fogyasztott ennyit. Szerintetek ez normális.
Asszem durván hosszú lett a levelem, de azért remélem, hogy tudtok nekem hasznos tanácsokat adni a fentiekben,
Szia! Te előfizetője vagy a MR-nek? Mert én igen és eddig mindig előbb kaptam meg mint ahogy kikerült a boltokba. Most nem ez történt még nem kaptam meg a boltokba már ott van és már te is olvastad! Tehát érdekelne, hogy boltban vetted vagy előfizetője vagy. Nagyon remélem, hogy holnap megkapom. Köszi
tényleg? kipróbálod? van ha kell, hátha javít rajtad :)
amúgy fura a dunlop mert az utcai sport kategóriában neki van Qualifier 2, meg ez az új Sportsmart ami szerintem túrázni is, szerpentinezni is, meg pályázni is jó... és a Qualifier 2 is egy éve ha kijött, szintén 2 kompenensű... én még egyelőre kimegyek ezzel a gyári sima Dunlop Qualifierrel, hűvösben nem gáz, nem tud elmelegedni 3 év kihagyás után :)
Bízva a jó időben a héten még bevásároltam egy első gumit. (köszi Mcemru) Bár ma felénk nagyon jó idő volt inkább a kutyával sétáltam. Persze már fent van az új gumi is, ha holnap kisüt a nap kipróbálom. jaaa a conti road attac2 első gumit sikerült 7500km alatt kinyírni...
sajna nem leszek az országba...pedig nagyon kimennék hátha javítana valamit a gumimon...Most olvastam a MR-be a gumi tesztet és az én BT016-om az utolsó lett és a Dunlop Sportsmart lett a legjobb...
háááát...ha ma felszáradna elgurulnék a mosóba...Kicsit gyorsabb és tisztább lenne a moci. Még az is lehet, hogy gyorsabb!!! Bár a zöldtől tuti gyorsabb hiszen fekete :-) Na kész van már az idomzat :-))))))))) Én már felkészültem agy EURHUF pozival :-)
nem pörög a fórum... én a héten ismét sokszor eláztam :-(. Már, akkor érzem magam szarul ha nem esik :-) Esőmenő lettem, eső ruha nélkül :-) A gumim kocka a mocim tiszta retek...Ennyi
Igen semmi gond. A motorral minden okés. Leszámítva hogy hamarosan megint olajcserére fog szorulni. Csodálkoztam és csalódtam volna, ha tényleg valami alkatrész baja lett volna. Hétvégén xar időt mond, úgyhogy nemtom mikor lesz mocizós idő, de ami késik az nem múlik :)))
szia, hívtalak mikor már észrevettem, hogy hívtál de nem vetted már fel. Egy ideig ott volt a telló a kezemben hátha hív valaki de egy idő után lepakoltam a többi cucc közé és már csak otthon néztem meg... pedig jó lett volna beszélgetni, mi részünkről is jó csapat jött össze..majd következőleg.
Voltunk ám mocizni Balassagyarmaton. Kb 5 percedt mi is láttunk a versenyből. Eljött velem Géza is a zöld és Blacktriple barátunk is a fekete street-tel + egy haverom suzukival. 225 km-et mociztunk. Jól esett. És egész kellemes idő volt. Ezért hívtalak csibukám 2x is. Majd máskor akkor hamarabb egyeztetünk. remélem folyt köv
Igen a supermoto egy nagyon jó kis kategória. Ha "nagy" garázsom lenne, tuti állna benne egy Duke R.
Azt mondjuk még úgy ahogy megértem, ha valaki az értékes régi járműveket kedveli, de ezeket az ótvar szocialista vackokat nagyon rühellem. Egy rossz időszak rossz emlékei. Versenyezni velük meg egyszerűen elmebaj. Annak idején állt egy zsír új Simpson a garázsunkban, elég nehéz volt hozzájutni, de én mégsem motorztam vele, nem érdekelt, egy RD Yamahát akartam. Addig nem is vettem sajátot, amíg nem lett elég pénzem, hogy rendes motort vegyek magamnak.
Ma például láttam egy régi fekete BMW-t, na az gyönyörű volt. Egy olyan szintén állna abban a nagy garázsban.
Tudtam, hogy jó lesz, de óriási meglepetés volt. Minden kategóriában volt 2-4 ember aki igazán jól ment. A supermotosok nagyon izgalmasan nyomták, és a tempó már már irreálisan soknak tűnt. Kedvet kaptam megnézni egy komolyabb supermoto versenyt.
Sok simson volt, igen komoly motorikus átalakítással, jópárnak simson létére igen szép hangja és gyorsulása volt.
A veteránok nagy része inkább csak a részvétel miatt jött, de természetesen ott voltak a p20-p21, Mz-k "picit" tuningolva.
A versenyről még annyit, hogy tavaly volt az első verseny előtte 77ben volt az utolsó. Sok néző volt most is, a rendezők is kitettek magukért egyik kategória követte a másikat pár perces szünetekkel. Jövőre minden képpen megyünk.