A vakitás nem a xenontól van, hanem a lámpa kialakításából... Sajnos sokan a szar tükrös lámpákba rakják, mikor az csak igazából projektorosba való, abba is találták ki....
Az utólagosan beépített xenon szettek több, mint fele hulladék. Én kb. egy éve utána jártam a dolgoknak, s ha tényleg HIVATALOS, NEM VAKÍTÓ XENON-T szeretnél, az kb. 200.000,- nél kezdődik.
Szerencsére 2012 januártól elveheti a rendőr a papírokat (MŰSZAKIRA KÜLDI AZ AUTÓT), ha nem olyan xenon szett van beépítve. Pl. az 50.000,- es, ami úgy elvakítja a szemből érkezőt, hogy ezzel balesetveszélyt okoz. Én nagyon sokat vezetek, napi 300-400 km-t, nagyon zavaró a rossz szett látványa, mert nem állítja automatikusan a magasságot.
Ez az állítómotor majdnem a lelke az egésznek, ettől függ a xenon. Azt hiszem olyan elven működik, mint a rádiótávirányítású helikopterekben a gyroskop(ezzel hozza egyensúlyba az elektronika a helit). Ha jól emlékszem, ezt nem minden szetthez adják, ezért olcsóbb.
Nekem Espace-be kellett volna, szereléssel együtt a legolcsóbban 250-300.000,- körül mondtak.
Nekem volt 97-es a4 Audim 205x50x17-es kerekekkel, plusz le is volt ültetve... Nem éreztem hogy lefogná azt a marha sok lóerőt:)) Kanyarban meg határozottan jobb lett...
Sziasztok!
Szeretném kérni a tanácsotokat-tapasztalatokat egy 2008as A4essel kapcsolatban 2.0tdi motorral.Szeretnék venni csak kiváncsi vagyok milyen tapasztalotok van vele:)
Remélem csupa jó lessz:)
Köszi előre is:)
KERESEK üléshuzatot A4-esbe. A színe szürke vagy inkább barnás, illetve bézs árnyalatú. Gyári kagylós ülés deréktámasszal, oldallégzsákkal. Sajna a vezetőoldali tenyérnyi helyen kiszakadt. Képet vmikor teszek fel.
Mit javasoltok a javításra? Arra gondoltam, hogy kiveszem az ülést és a helyére varr a kárpitos barátom egy darabot. Bár ezt jó lenne valami gyári vagy ahhoz hasonló darabból csinálni.
Akinek van B5-ös A4-hez kartámasza, jelezzen, szívesen megvenném.
A 250.000 km-es nagyszerviz ára cirka 100-150.000 Ft. Bocs, de elírtam a számokat a régebbi írásomban. Az általam készített listát írom, mert a szerelővel még nem véglegesítettük mi és mennyiért legyen. Ő 125.000 Ft-t mondott szereléssel együtt, jövő héten beszélünk róla.
Bocsi, ha buta lennék, s emiatt hülyét írok vagy kérdezek, de még nem láttam az 1,9 TDI motor vezérlését. Eddig Renault 4 és Renault 5 Super volt a kezeim alatt.
Kérdésem:
-Miből milyen márkát ajánlotok, ami tuti jó, bevált?
-Kell-e feszítőgörgő is a hosszbordáshoz? Hosszbordásszíj készletet eddig nem találtam.
-Kell-e cserélni a generátor szabadonfutót? FEBI 25.000,- ; GATES 13.700,-
-Hol tudom megnézni a alvázszámot? 8D-Y-160000 v. 8D-Y-160001 (üzemanyagszűrőhöz)
-Klímában kell-e szárítópatront cserélni? Vagy ellenőrizzék le a légkondit, aztán ennyi?
-Motorolajból 5W-40 vagy 5W-30 mehet bele vagy inkább a 10W-40? Az eredeti Audi olaj mennyi, hol kapható? Illetve mi az, ami még jó márka?
-Van a hűtőfolyadéknak szavatossága vagy bontatlanul bármeddig felhasználható?
-Hol találok Audi A4-hez könyvet, infot? (pl. magyar kezelési útmutató, szervizintervallumok)
Bocsi, hogy nem írtam, de agyaltam, számoltam, s álmodoztam álmatlan éjszakákon át. :)
Nos, mióta megláttam a gépcsodát valami különös érzés volt bennem. Végül megnéztük alaposabban, s nemrégiben megvettem. Az, hogy jó vétel volt-e az idővel fog kiderülni. Remélem, hogy igen...
Van egy 1995-ös évjáratú Audi A4 1.9 TDI 90 lovas személygépkocsim.
Feltételezett adagoló meghibásodásos problémával fordulnék hozzátok, és kérném a segítségetek a minél pontosabb diagnosztikához.
Menet közben, 4-5 sebességfokozatban néha-néha rángat az autó. Kezdetben olyan 1000 kilométerenként rántott egyet-egyet, aztán egyre gyakrabban, már 10-20kilóméterenként, és nem csak egyet-egyet, hanem egy-egy sorozatot rángatózik pár másodpercig.
Valamint 1-es sebességfokozatban amikor hideg motorral indulok, amíg átmelegszik a motor, nagyon rázza az autót amíg sebességet vesz fel (tehát berakom egyesbe hogy induljak, engedem a kuplungot és nagyon ráz, akár adok gázt a kuplung mellé, akár nem. De ez a fajta rángatás mindig csak 1-es sebességfokozatban hidegmotornál fordul elő).
Már több szerelőnél is voltam ezzel a problémával és sehol nem tudták megjavítani. Azt mondták, hogy ki kell cserélni az adagolót, ami újan 120.000 ft körül van és használtat nem is érdemes tenni bele, de ha ki is cserélik, nem biztos, hogy ez a hibája.
A nagy hidegekben le is robbant, egyik reggel, menet közben csak megállt. Elvittem szervizbe, kiderült, hogy az adagoló elektromos vezetékei sérültek, és az adagoló tömítéseknél is folyt ki a gázolaj. Megjavították, tömítést cseréltek, ésegy hétig, kb 700 km-t gyönyörűen ment az autó, sem hideg indításkor nem rángatózott, sem a nagyobb sebességfokozatokban nem rántott menet közben. Utána egyszer csak megint elkezdte, hideg motornál induláskor megint ráz folyamatosan, és távolsági használatban, 4-es, 5-ös fokozatban rángat egyet-egyet 30 kilométerenként, csak enyhébbeket mint azelőtt.
Már nagyon ki vagyok készülve ezektől a rángatózásoktól, és nagyon hálás lennék, ha valaki tudna hozzáfűzni szakvéleményt a jelenséghez.
Szeretnék infot szerezni 1 szekszárdi műhelyről.Takács Autószervíz.Ha esetleg van valakinek tapasztalata róluk megoszthatná velem.Vásárlás elött vagyok és szeretnék pár dolgot átnézetni a gépen./motordiagnosztika,futómű/Ha tudtok esetleg valakit ajánlani a környéken azt örömmel venném.Előre is KÖSSZ!!
Elmentem egy szervizes ismerősömhöz, ahol kiszámította a 250 ezres nagyszerviz költségeit anyagokkal. Mivel nem tudunk semmit az autó előéletéről, ezért szinte minden cserét (vezérmű, hosszbordás, vízpumpa, feszítőgörgők, szűrök és még sorolhatom) beszámított az árba, ami cirka 200-250.000 Ft lenne anyaggal és munkadíjjal együtt.
Sorold már el ez hogy jön ki a szerelö szerint ennyire??? Szerintem nincs egy százas sem, ha jó helyen veszed meg hozzá az alkatrészt....
Miért akarsz 16-os kereket? optikailag semmivel nem lesz szebb az autó, akkor már egy 17-est inkább. Ne félj a 17-estöl. Komfortban szerintem semmivel nem rosszabb mint a gyári méret. Ráadásul nekem le is volt ültetve szépen futott nem rázott abszolute.... 205x50x17 volt a gumi mérete.. Én 17-es mellett döntenék:)