Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gyuri85 Creative Commons License 2012.03.21 0 0 289

Helló!

 

Először is köszönöm szépen a választ ismét tanultam új dolgokat.

Arra lennék kíváncsi, hogy ugye ez projektoros gyárilag is csak ugye nem magától állítja a motor a magasságot hanem én tudom bentről állítani.

Azt tudom, hogy volt ebben gyárilag xenonos amiben magától állítja a magasságot és mosó is volt a lökhárítóban.

Én most vettem az autót néztem olyat is de inkább a 6os váltó és navi mellett maradtam mint, hogy legyen gyári xenonos és akkor azononkívül full alap.

Persze lehetett volna mindez együtt is csak kellett volna hozzá még legalább 1000 euro. :-/

 

Azt nem tudom, hogy az a motor ami a lámpába van az ugyan az-e mint ami a gyári xenonosban vagy az is más...

Mert néztem a lámpáját annak is ami gyári xenonos meg az enyémnek is de kivülről nem láttam különbséget...

A mosós lökhárítót is lehet szerezni nem is olyan horror összeg csak a mosó működése és bekötése nem világos nekem. :)

 

Köszi mégegyszer is...

Előzmény: tamiya (287)
kerkyra Creative Commons License 2012.03.21 0 0 288

A vakitás nem a xenontól van, hanem a lámpa kialakításából... Sajnos sokan a szar tükrös lámpákba  rakják, mikor az csak  igazából projektorosba való, abba is találták ki....

Előzmény: tamiya (287)
tamiya Creative Commons License 2012.03.21 0 0 287

Szevasz!

 

Az utólagosan beépített xenon szettek több, mint fele hulladék. Én kb. egy éve utána jártam a dolgoknak, s ha tényleg HIVATALOS, NEM VAKÍTÓ XENON-T szeretnél, az kb. 200.000,- nél kezdődik.

Szerencsére 2012 januártól elveheti a rendőr a papírokat (MŰSZAKIRA KÜLDI AZ AUTÓT), ha nem olyan xenon szett van beépítve. Pl. az 50.000,- es, ami úgy elvakítja a szemből érkezőt, hogy ezzel balesetveszélyt okoz. Én nagyon sokat vezetek, napi 300-400 km-t, nagyon zavaró a rossz szett látványa, mert nem állítja automatikusan a magasságot.

Ez az állítómotor majdnem a lelke az egésznek, ettől függ a xenon. Azt hiszem olyan elven működik, mint a rádiótávirányítású helikopterekben a gyroskop(ezzel hozza egyensúlyba az elektronika a helit). Ha jól emlékszem, ezt nem minden szetthez adják, ezért olcsóbb.

Nekem Espace-be kellett volna, szereléssel együtt a legolcsóbban 250-300.000,- körül mondtak.

Remélem tudtam segíteni.

Előzmény: Gyuri85 (284)
kerkyra Creative Commons License 2012.03.20 0 0 286

Nekem volt 97-es a4  Audim 205x50x17-es kerekekkel,  plusz le is volt ültetve... Nem éreztem hogy lefogná azt a marha sok lóerőt:)) Kanyarban meg határozottan jobb lett...

Előzmény: mittudomé (285)
mittudomé Creative Commons License 2012.03.20 0 0 285

Serintetek '95 A4 1.6 konfortján, dinamikáján sokat rontana a 205/55 R16 méret?

Esetleg valakinek tapasztalat?

Előzmény: mittudomé (281)
Gyuri85 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 284

Sziasztok!

 

Előre is bocsi ha hülyeséget kérdezek de ez a téma új nekem. :)

Szóval múlt héten vettem egy A4-est 2003as évjáratú 1.9 TDi-t.

 

A kérdésem a következő lenne:

Ez sajnos gyárilag nem xenon-os de szeretnék bele mert azért úgy mégis csak jobban látni.

Mit kell kicserélnem, hogy teljesen hivatalos legyen benne a xenon és a rendőr ne tudjon belekötni meg persze műszakin sem?

Lámpamosós lökhárító ha jól tudom, meg lehet hülyeséget mondok de azt a motort is ki kell cserélnem ami a lámpában van magasságállító?

Mi alapján állítja be a magasságot?

 

Köszönöm szépen előre is a segítségeteket!

 

Üdv.:

Gyuri

tamiya Creative Commons License 2012.03.19 0 0 283

Hülye kérdésem: Hogyan lehet az automata klímát kikapcsolni az A4-ben?

 

Milért nem találok egy k*va magyar nyelvű kezelési leírást sem? Ez már eszméletlen. Valaki nem tudná kölcsön adni, hogy lemásolhassam?

 

Daniel

kerkyra Creative Commons License 2012.03.19 0 0 282

Szerintem igen... De én akkor már 205x55x16-os gumit tennék rá...

Előzmény: mittudomé (281)
mittudomé Creative Commons License 2012.03.19 0 0 281

Sziasztok!

 

Ez a felni szerintetek jó lesz '95 A4 1.6 alá?

 

 

Felni átmérő:16"

Felni szélesség:7"

Felni mélysége (ET szám):45 mm

Lyukosztó (csavar db):5 db

Osztókör:112 mm

 

195/60 gumit szeretnék rá, azzal gond nélkül lehet majd használni?

kerkyra Creative Commons License 2012.03.18 0 0 280

Írj az emailomra publikus. Megbeszéljük..

Előzmény: tamiya (279)
tamiya Creative Commons License 2012.03.18 0 0 279

Hello!

 

Milyet tudsz, mennyiét?

 

Köszi, Daniel

Előzmény: kerkyra (277)
Bertalan59 Creative Commons License 2012.03.18 0 0 278
Sziasztok!
Szeretném kérni a tanácsotokat-tapasztalatokat egy 2008as A4essel kapcsolatban 2.0tdi motorral.Szeretnék venni csak kiváncsi vagyok milyen tapasztalotok van vele:)
Remélem csupa jó lessz:)
Köszi előre is:)
kerkyra Creative Commons License 2012.03.18 0 0 277
Hali ezek nem jo árak .. Ha gondolod én ennél olcsobban betudom neked ezeket az alkatrészeket szerezni...
Előzmény: tamiya (274)
tamiya Creative Commons License 2012.03.18 0 0 276

Jó estét!

 

KERESEK üléshuzatot A4-esbe. A színe szürke vagy inkább barnás, illetve bézs árnyalatú. Gyári kagylós ülés deréktámasszal, oldallégzsákkal. Sajna a vezetőoldali tenyérnyi helyen kiszakadt. Képet vmikor teszek fel.

Mit javasoltok a javításra? Arra gondoltam, hogy kiveszem az ülést és a helyére varr a kárpitos barátom egy darabot. Bár ezt jó lenne valami gyári vagy ahhoz hasonló darabból csinálni.

 

Akinek van B5-ös A4-hez kartámasza, jelezzen, szívesen megvenném.

 

Köszi, Daniel

tamiya Creative Commons License 2012.03.18 0 0 275

Hoppá, lemaradt, hogy AFN a motorkód.

Előzmény: tamiya (274)
tamiya Creative Commons License 2012.03.18 0 0 274

Vissza a '97-es Audi A4-hez (1,9 TDI 110 LE)

 

A 250.000 km-es nagyszerviz ára cirka 100-150.000 Ft. Bocs, de elírtam a számokat a régebbi írásomban. Az általam készített listát írom, mert a szerelővel még nem véglegesítettük mi és mennyiért legyen. Ő 125.000 Ft-t mondott szereléssel együtt, jövő héten beszélünk róla.

 

Ami benne van:

- Vezérműszíj készlet - DAYCO 26.000,-; GATES 33.000,-; CONTITECH ~26.000,-

- Hosszbordásszíj      - DAYCO 1400,- + 1600,- ; GATES 2000,- + 3900,-;                                                                       CONTITECH 1900,- + 3900,- (klíma + generátor)

- Vízpumpa                 - RUVILLE 12.000,-; SKF 14.500,-

- Olajszűrő                 - MANN 2.600,-; BOSCH 3.000,-

- Levegőszűrő            - MANN 3.000,- BOSCH 2.900,-

- Pollenszűrő (aktív szénszűrős!) - MANN 5.780,-; BOSCH 7.109,-

- Üzemanyagszűrő - MANN 5.800,- - 8.000,- BOSCH 5.400,- - 7.100,- (alvázszámtól függ)

- Motorolaj (3,8l)        - Valvoline Maxlife Synpower 14.000,- a 4 liter

- Hűtőfolyadék (6,5l)  - Valvoline Maxlife Coolant AF 0,- van a polcomon.

- Fékfolyadék             - Valvoline Brake & Clutch DOT 3/4  3.000,- / liter

- Váltóolaj (2,3l)        - ValvolineSynpower TDL 75W-90  13.000,- a 2,5 liter

 

Bocsi, ha buta lennék, s emiatt hülyét írok vagy kérdezek, de még nem láttam az 1,9 TDI motor vezérlését. Eddig Renault 4 és Renault 5 Super volt a kezeim alatt.

 

Kérdésem:

-Miből milyen márkát ajánlotok, ami tuti jó, bevált?

-Kell-e feszítőgörgő is a hosszbordáshoz? Hosszbordásszíj készletet eddig nem találtam.

-Kell-e cserélni a generátor szabadonfutót? FEBI 25.000,- ; GATES 13.700,-

-Hol tudom megnézni a alvázszámot? 8D-Y-160000 v. 8D-Y-160001 (üzemanyagszűrőhöz)

-Klímában kell-e szárítópatront cserélni? Vagy ellenőrizzék le a légkondit, aztán ennyi?

-Motorolajból 5W-40 vagy 5W-30 mehet bele vagy inkább a 10W-40? Az eredeti Audi olaj mennyi, hol kapható? Illetve mi az, ami még jó márka?

-Van a hűtőfolyadéknak szavatossága vagy bontatlanul bármeddig felhasználható?

-Hol találok Audi A4-hez könyvet, infot? (pl. magyar kezelési útmutató, szervizintervallumok)

-Feltöltési adatokat tudtok-e mondani? (pl. fékfolyadék) Olajcsere, levegőszűrő, pollenszűrő csere ideje, futásteljesítménye?

- Szervoolajat kell-e cserélni?

- Váltóolajat mennyi km-enként kell cserélni?

 

Ha tudtok még olyat mondani, amit kihagytam, légyszíves írjátok meg.

Előre is nagyon szépen köszönöm, hogy segítetek!

 

Üdv, Daniel

Előzmény: tamiya (273)
tamiya Creative Commons License 2012.03.18 0 0 273

Szevasz!

 

Bocsi, hogy nem írtam, de agyaltam, számoltam, s  álmodoztam álmatlan éjszakákon át. :)

Nos, mióta megláttam a gépcsodát valami különös érzés volt bennem. Végül megnéztük alaposabban, s nemrégiben megvettem. Az, hogy jó vétel volt-e az idővel fog kiderülni. Remélem, hogy igen...

Előzmény: kerkyra (261)
nmsbalint Creative Commons License 2012.03.09 0 0 272

Sziasztok,

 

tudtok akár könyvet, akár szoftvert ami előírja a szervízintervallumot és hogy mikor mit kell cserélni?

Audi A4 2007 1.9PD

 

Köszi!

kerkyra Creative Commons License 2012.03.06 0 0 271
Előzmény: kulistvan (269)
kerkyra Creative Commons License 2012.03.06 0 0 270

Itt lehet többen tudnak segiteni a problémádra..

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9086228&la=113705071

Előzmény: kulistvan (269)
kulistvan Creative Commons License 2012.03.05 0 1 269

AUDI A4 1.9 TDI - hiba diagnosztizálás

 

Van egy 1995-ös évjáratú Audi A4 1.9 TDI 90 lovas személygépkocsim.

 

Feltételezett adagoló meghibásodásos problémával fordulnék hozzátok, és kérném a segítségetek a minél pontosabb diagnosztikához.

 

Menet közben, 4-5 sebességfokozatban néha-néha rángat az autó. Kezdetben olyan 1000 kilométerenként rántott egyet-egyet, aztán egyre gyakrabban, már 10-20kilóméterenként, és nem csak egyet-egyet, hanem egy-egy sorozatot rángatózik pár másodpercig.

Valamint 1-es sebességfokozatban amikor hideg motorral indulok, amíg átmelegszik a motor, nagyon rázza az autót amíg sebességet vesz fel (tehát berakom egyesbe hogy induljak, engedem a kuplungot és nagyon ráz, akár adok gázt a kuplung mellé, akár nem. De ez a fajta rángatás mindig csak 1-es sebességfokozatban hidegmotornál fordul elő).

 

Már több szerelőnél is voltam ezzel a problémával és sehol nem tudták megjavítani. Azt mondták, hogy ki kell cserélni az adagolót, ami újan 120.000 ft körül van és használtat nem is érdemes tenni bele, de ha ki is cserélik, nem biztos, hogy ez a hibája.

 

A nagy hidegekben le is robbant, egyik reggel, menet közben csak megállt. Elvittem szervizbe, kiderült, hogy az adagoló elektromos vezetékei sérültek, és az adagoló tömítéseknél is folyt ki a gázolaj. Megjavították, tömítést cseréltek, ésegy hétig, kb 700 km-t gyönyörűen ment az autó, sem hideg indításkor nem rángatózott, sem a nagyobb sebességfokozatokban nem rántott menet közben. Utána egyszer csak megint elkezdte, hideg motornál induláskor megint ráz folyamatosan, és távolsági használatban, 4-es, 5-ös fokozatban rángat egyet-egyet 30 kilométerenként, csak enyhébbeket mint azelőtt.

 

Már nagyon ki vagyok készülve ezektől a rángatózásoktól, és nagyon hálás lennék, ha valaki tudna hozzáfűzni szakvéleményt a jelenséghez.

 

las vegas Creative Commons License 2012.03.03 0 0 268

Nekem is ilyen van én ezt vettem:  Castrol Edge FST 5W-40

Előzmény: ohfuck (265)
ohfuck Creative Commons License 2012.03.03 0 0 267

Köszi

 

Előzmény: kerkyra (266)
kerkyra Creative Commons License 2012.03.03 0 0 266
Előzmény: ohfuck (265)
ohfuck Creative Commons License 2012.03.03 0 0 265

Sziasztok.

Vettem egy 2002-es a4et 1.6 benzin.

Meg tudná mondani valaki hogy a gyár milyen olajat ír elő neki?

Sürgős lenne!!!

Köszönöm.

kerkyra Creative Commons License 2012.03.03 0 0 264
Gyari rs4 felni volt a meretere nem emlekszem de ne 55 os gumiit tgyel ra hanem 205 osbem 50 est 225 os guminal meg 45 ost . Nem fog beleermi sehol...
Előzmény: a4b51997 (263)
a4b51997 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 263

Kerkyra!

Köszönöm a segítséget!

A felni szélességed mekkora volt? mert a gyári 6J.

A 6,5 - 7J esetleg a 7,5J is elférne alatta?

205/55-R17-es gumi érzésem szerint rácuppana 6-6,5-7J-s szélességre is.

(bár hozzáteszm nem értek hozzá!!!)

Várom a további hasznos tanácsokat, hozzászólásokat is a felniszélsséget és az átmérőt illetően!

A4 B5 1997 1,9 tDi

 

Üdv.:

zsolt

Kbarnuska Creative Commons License 2012.03.03 0 0 262

Üdv. Mindenkinek!

Szeretnék infot szerezni 1 szekszárdi műhelyről.Takács Autószervíz.Ha esetleg van valakinek tapasztalata róluk megoszthatná velem.Vásárlás elött vagyok és szeretnék pár dolgot átnézetni a gépen./motordiagnosztika,futómű/Ha tudtok esetleg valakit ajánlani a környéken azt örömmel venném.Előre is KÖSSZ!!

kerkyra Creative Commons License 2012.03.03 0 0 261

Elmentem egy szervizes ismerősömhöz, ahol kiszámította a 250 ezres nagyszerviz költségeit anyagokkal. Mivel nem tudunk semmit az autó előéletéről, ezért szinte minden cserét (vezérmű, hosszbordás, vízpumpa, feszítőgörgők, szűrök és még sorolhatom) beszámított az árba, ami cirka 200-250.000 Ft lenne anyaggal és munkadíjjal együtt.

 

Sorold már el  ez hogy jön ki   a szerelö szerint ennyire??? Szerintem nincs egy százas sem, ha jó helyen veszed meg hozzá az alkatrészt....

Előzmény: tamiya (258)
kerkyra Creative Commons License 2012.03.03 0 0 260

Miért akarsz 16-os kereket? optikailag semmivel nem lesz szebb az autó, akkor már  egy 17-est inkább. Ne félj a 17-estöl. Komfortban szerintem semmivel nem rosszabb mint a gyári méret. Ráadásul nekem le is volt ültetve   szépen futott nem rázott abszolute.... 205x50x17 volt  a gumi mérete.. Én 17-es mellett döntenék:)

Előzmény: a4b51997 (257)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!