Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

LangsamV6 Creative Commons License 2010.01.02 0 0 640
Köszönöm, bár nem azt kérdeztem milyen fogyasztást szeretnél elérni... :):):):)

130-al a 6.5 szerintem irreálisan kevés. Az új típus nehezebb, bár elvileg fejlettebb kéne hogy legyen (motor, váltó módosított) de nekem 7.3-at akkor sikerült elérni, amikor maximálisan ügyeltem a vezetésre, a sebességhatárokra (mint mindig :) de ekkor vezetési élményről nem beszélhetünk, csak kíváncsi voltam. 130-nál 2 literrel többet eszik nálam.

A városi adat visszafogott gázpedál kezeléssel elérhető, a sportfokozattal majdnem ugyanannyit, 14.7-et mértem én is.

Ha hiszel a kompjúternek, akkor teletankolás után szerintem azért meglepődnél.

Üdv.
Előzmény: tomee007007 (639)
tomee007007 Creative Commons License 2010.01.02 0 0 639

Üdv!

 

Köszönöm, most azért megnyugtattál. Tényleg elég ritka jelenség a 2.4-es:)

 

Fogyasztás:

Országúton: 6,5-7.5 L (130-nál), 8,5 (150-160 körül)

Városban: 11,5-12,5 L, mondjuk most a jó kis jeges-havas úton, amikor 300km-re volt 23 km/h az átlagsebességem 13,5 L

Vegyesben: 8,5-9,5 L

Sportban: 14,5 L

Előzmény: LangsamV6 (638)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 638
Remélem hogy semmi. :)

(nekem is 2.4-es Multitronic van, igaz fiatalabb évjáratú 2005-ös)

A váltóval az a gond, hogy ha a számítógépes diagnosztika nem hoz ki semmit, aknán nem találsz nyilvánvalóan szembetűnő dolgot (olajfolyás, elszakadt kábel, stb.) akkor nem az a kategória, hogy kapja szét mester, úgy leszek nyugodt. Ha azóta nem csinálta, nem nagyon tudsz mit csinálni, ami nem nagyon zsebbenyúlós dolog :)

Érdekelne mennyi a fogyasztásod, város, országút, vegyes, kímélő és sportos üzemmód szerinti bontásban. :)

Köszi.

Üdv.

(a szervizben azt mondták, hogy a 2.4-es ritka mint a fehér holló, Multitronic-kal kombinálva meg mint a griff madár :)
Előzmény: tomee007007 (637)
tomee007007 Creative Commons License 2009.12.21 0 0 637
Sziasztok!

5 hónapja vagyok A6 (2002-es 2,4 V6 multitronic) tulajdonos. Megvétel előtt és után is átnézettem a motort, futóművet, diagnosztika, minden volt: kopóalkatrészeket, olajokat cseréltettem. Azóta kb. 5000 km-t mentem vele, és egy érdekes dolog jött ki két alkalommal: (egyszer pár kilométerrel a váltóolaj csere után, egyszer pedig most a nagy hidegben) mindkétszer nagyon egyenetlenül fékeztem, és a műszerfal kijelzőén a PRND fokozatjelző villogni kezdett, és nem indult el a gép, viszont járt a motor, utána újra indítottam, és kutya baja. Szerintetek mi lehetett a probléma a váltónál?

Törölt nick Creative Commons License 2009.12.18 0 0 636

"de azt mondták nem lehet beszerelni mert nem lehet leszedni az üléshuzatot. "

 

Én konkrétan nem tudok válaszolni, de a kérdésedre, de:

 

Valahogy felhúzták rá azt a huzatot, nem???

Ha felhúzták, akkor le is lehet húzni...

 

Úgyhogy szerintem bénák...

Előzmény: isti7509 (635)
isti7509 Creative Commons License 2009.12.18 0 0 635

Sziasztok!

 

Van valakinek utólag beépített ülésfűtése?

Szerettem volna egy waecot, de azt mondták nem lehet beszerelni mert nem lehet leszedni az üléshuzatot. Most ez így van, vagy csak bénák a szerelők a Moroalarm-nál?

mistermekkmester Creative Commons License 2009.12.02 0 0 634
Hali, ELADÓ egy 35mm-t ültető APEX rugó szett, A6 4 hengeres autókba való 35pénz az ára. (új ár 51000)
isti7509 Creative Commons License 2009.11.24 0 0 633

 Köszi szépen!  Üdv!

 

Előzmény: Törölt nick (632)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.24 0 0 632

Az ebay-en árulnak egy kábelt amit a klímavezérlő és az ülésfűtés közé kell tenni:

http://cgi.ebay.de/Kabelsatz-Sitzheizung-Sitze-Audi-A6-4B-ab-1997-bis-2004_W0QQitemZ160360340818QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item2556389d52

 

A szövegben pedig azt lehet olvasni, hogy egy olyan üléshez (Recaro-t írnak, ami szerintem utólagos ülésnek tekinthető jelen esetben) amiben már bent vannak a fűtőszálak, vagyis az ülésfűtés maga....

 

Magyarul: ha tudsz venni 2 db "ülésfűtés-betétet", akkor ezzel a kábellel ez összeköthető a klímavezérlőddel... Természetesen feltételezem azt, hogy a csatlakozók stimmelnek, de szerintem ez csak a klímavezérlőnél fontos, magánál a betétnél "összefaragható"....

Előzmény: isti7509 (631)
isti7509 Creative Commons License 2009.11.24 0 0 631

A gyári kapcsoló a klímavezérlőn van. Ráadásul 6 fokozatban állítható és nem is szeretném kifúratni a műszerfalat egyodanemillő 2 fokozatúkapcsolónak... és 45000Ft. :-(   gyári megoldás kellene.

 

Előzmény: Törölt nick (630)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.24 0 0 630

Elvileg igen, de szerintem sokkal egyszerűbb venni bele egy beépíthetőt és beszerelni, vagy beszereltetni...

 

Nem kerülhet többe, mint 20-25000 Ft beszereléssel együtt és esetleg a gyári kapcsolót fel is lehetne használni hozzá....

Előzmény: isti7509 (629)
isti7509 Creative Commons License 2009.11.24 0 0 629

Sziasztok!

 

Meglehet oldani gyári ülésfűtés utólagos beszerelését valahogy?

Van egy gyári ülésfűtéses klímavezérlőm. (A6 4B)

 

           Üdv!

treekkeer Creative Commons License 2009.11.22 0 0 627
kössz az infót
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.22 0 0 626

Nem.. én nem értem meg...

Az infóim máshonnan származnak....

Előzmény: treekkeer (623)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.22 0 0 625

Köszi...

 

Akkor jól sejtettem, hogy új kódot kapott....

Előzmény: A6 PDTDI (624)
A6 PDTDI Creative Commons License 2009.11.22 0 0 624
Sziasztok!

Bocs, hogy beleszólok, 2006-tól BRE a motorkód.
Előzmény: Törölt nick (621)
treekkeer Creative Commons License 2009.11.22 0 0 623
remélem, te nem :-)))
Előzmény: treekkeer (622)
treekkeer Creative Commons License 2009.11.22 0 0 622

egyik cimborám már a harmadikat nyúzza, mondjuk évente 100e felett megy plusz még teherautóval is jár :-)

-az első (2005ös) hengerfejproblémák miatt motorcserés lett 92ezernél

-a második (2006os) az olajpumpa megállása miatt halt meg 230ezernél, mondjuk haver is hibás volt, megnézte a nívót, aztán ment tovább, hiába írta ki a kocsi, h nincs olajnyomás

-a harmadik még fut, bár még csak 40-50e körül van benne (fél éves)

úgyhogy amit írtál (hengerfej, olajszivattyú) azt ő megélte :-)

Előzmény: Törölt nick (621)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.22 0 0 621

Amúgy hengerfej és olajpumpa gondok voltak vele zömében....

Tervezési hibás... Ha jól tudom - de erre nem esküdnék meg - nem egészen 1 évig gyártották, majd módosítottak rajt... Ilyen kaliberű változtatásoknak már szoktak új motorkódot adni, de ha esetleg ez nem történt volna, akkor az a biztos, ha 2006 utáni kocsit választasz...

Előzmény: Törölt nick (620)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.22 0 0 620

Utána kéne néznem, de tudtommal BLB kóddal csak a már említett időszakban gyártottak 2,0 PD-t...

 

Ha esetleg mégis a BLB menne tovább (amit szinte kizártnak tartok), akkor 2006-tól vehető meg... A korábbikat inkább hanyagold....

Előzmény: treekkeer (619)
treekkeer Creative Commons License 2009.11.22 0 0 619

néztem a BLB motorkódot az Unix katalógusban

aszerint egészen napjainkig gyártják az A6ot BLB motorkóddal

vagy úgy értetted, hogy 2005 után ez a motor lett megbízhatóbb?

Előzmény: Törölt nick (617)
treekkeer Creative Commons License 2009.11.22 0 0 618

köszönöm a gyors választ

szép napot

Előzmény: Törölt nick (617)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.21 0 0 617

BLB = felejtős kategória.... 2004-2005 környéke

Az újabbak jobbak.... Ugyanarra a motorra is van többféle motorkód: kereszt/hossz, kézi/automataváltó, illetve ezek kombinációja

 

Amúgy az olajfogyasztás (átlagosan kb. 1 liter/10000 km) minden PD-re jellemző motorkódtól függetlenül...

Előzmény: treekkeer (616)
treekkeer Creative Commons License 2009.11.21 0 0 616

sziasztok

egy kérdést szeretnék feltenni hozzáértőknek:

több helyen hallottam és olvastam, hogy a 2,0 pd tdi (140le) motorral igen sok gond van(olajfogyasztás, hengerfej, stb...)

állítólag azonban egy idő után a gyártó korrigált ezen a motoron és lényegesen javult a meghibásodások tekintetében

tudjátok-e mikor volt ez, és mi a motorkód a régi (meghibásodásra hajlamosabb), és az  újabb, megbízhatóbb moci esetében?

hozzáértő válaszotokat előre is köszönöm.......................

üdv.

Bajoros Creative Commons License 2009.11.15 0 0 615
Üdv a nagyérdeműhöz.

Ugyan OFF tipus fórumáról jöttem de talán lesz ki segítsen rajtam./Ha tud/

Adott egy A6-os modell 2005-ös amiben Bluetooth kihangosító van.Természetesen gyárilag MMI-vel kombinálva.NOKIA 5800-as tipusú telefonnal párosítva a telefonkönyv adatait sehogyan sem sikerül megjeleníteni az autó kijelzőjére.
Beállítással lehetnek gondjaim vagy a telefon ill. a kihangosító nem támogatja eme funkciót.
Bárminemű tippet,ötletet szívesen fogadok.

Köszönettel


Bajoros
isti7509 Creative Commons License 2009.11.13 0 0 614
Úgy tudom ez csak a  facelift előtti modelleken működik így. Vagy a facelift utániakon is? Köszi szépen. Üdv!
Előzmény: mistermekkmester (613)
mistermekkmester Creative Commons License 2009.11.12 0 0 613
Lehet, a jobb oldali gombot benyomva tartod és ráadod a gyújtást amíg a kijelzőn meg nem jelenik a service in 15000km.
Előzmény: isti7509 (611)
audilacko Creative Commons License 2009.11.09 0 0 612

Na, ennek baromira nem örülök akkor! Így akkor nem igazán tudom használni a telefont. Kíváncsi lennék, hogy ezt a hülyeséget egyik szoftverfrissítésben sem oldották meg? Kiderül, mert csütörötökön viszem a járgányt szervizbe

 

Előzmény: Cornetto33 (610)
isti7509 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 611

Sziasztok!

 

A6 4B /Évj.:2002/ lehet valahogy az olajcserekijelzést nullázni vagy csak külön készülékkel?

Cornetto33 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 610

Bocs az A8-as fórumban taglaltuk a telefont: http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=1500&na_step=50&t=9031748&na_order=

1856-1877 közötti hozzászólásokban.

Előzmény: audilacko (608)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!