Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

w.lacika Creative Commons License 2010.01.10 0 0 661
helyesebben 17mm-es kulcsnyilásu csavarra való a kupak
Előzmény: w.lacika (660)
w.lacika Creative Commons License 2010.01.07 0 0 660
szia
a csavar kulcsnyilása 17mm a csavarvédö cikszáma321 601 173A


a közép külső átméröje 69mm
a rögzittő körmöké 59mm
cikszáma 4B0 601 170A
állapota hibátlan ,ha jol rémlik 19"-os felnié volt
helyileg merre vagy?
Előzmény: LangsamV6 (651)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.06 0 0 659

A Superb 2000-nél 110-et megy, az A4 112-t... (GPS)

szerintem ez nem különbség...

A motor ugyanaz, Győrből kerül válogatás nélkül az egyes márkákhoz, csak a szoftver más rajtuk.... A Skoda-é "butább"

Még annyi, hogy az Audi hossz, a Superb keresztmotoros.

A hosszmotor jobb "hatásfokú"...

 

Amúgy Varshi-nak igaz lehet...

 

Én elsősorban cw-re gondolok....

 

Ahol mérettem a Superb-t 185 lovasnak, ott azt mondták, hogy az Audik sem szoktak ilyen erősek lenni..... Valszeg jól járattam be....

Előzmény: LangsamV6 (658)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 658
Szerintem elsődleges a picit hosszabb váltó, mármint ha valószínűleg az utolsó fokozatban éri el a végsebességet (nem mindegyik autónál van így) amely bőven megadhatja a plusz 10-20 km különbséget, mindez megtámogatva egy kicsivel jobb cw értékkel és már meg is van az eredmény. Abban nem hiszek hogy ugyanazon erősnek mondott motor más-más teljesítménnyel kerülne más-más autókba a konszernen belül. Esetleg a minőség ellenőrzés talán erősebb lehet a prémium szegmensben, de hát akkor sem szórják ki a 180 lovast a 190 lovas ellenében... :) Szóval szvsz. váltó és cw. Üdv.
Előzmény: Varshi (657)
Varshi Creative Commons License 2010.01.05 0 0 657
> Cw értékben pedig 0.27 kontra 0,30

Az 10%! :o
Szerintem ez simán lehet az okok fele... a másik felét meg mondtam már, szerintem felül nem veszi el annyira a kaját, meg nagyon igaz, amit írnak mások, hogy adott széria erősebb/gyengébb darabjáról van szó (lehet köztük 10 ló is, ha amúgy a minimumot a gyengébbik is hozza).

Pl. a 2.0 TFSI-kből is van ám eltérő mérés itt: http://www.rri.se/?DN=29
Előzmény: Törölt nick (654)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.05 0 0 656

170-es CR A4-es vége óra szerint 250

170-es CR Superb vége óra szerint 230-240 között

Az Audi órája pontosabb egy picit

Az Audi váltója egy árnyalattal hosszabb

Az Audi még bejáratós

 

Hány lovas az Audi, ha a Superb 185?

 

 

Az 1,8 TFSi Multitronic A4-es vége 240 volt...

Előzmény: LangsamV6 (655)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 655
1. Valamelyikből erősebbet, a másikból gyengébb motort fogtál ki.
2. Más a hangolása a váltóknak.
3. Audi. :)
4. Mit tudom én. :)

Mennyi a sebesség különbség ?

(a német autópályán :)

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (654)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.04 0 0 654

Az A4-ben lévő 170-es CR pedig lenyomja az ugyanolyan motorral szerelt SuperbII-t.... Végsebességre különösen...

Érdekes, pedig a SuperbII-m mért széria teljesítménye 185 lóerő volt...

 

Tömegkülönbség minimális, Cw értékben pedig 0.27 kontra 0,30

Nem (??) igazán értem....

Előzmény: LangsamV6 (653)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 653
"Jobban is megy, meg sokkal kevesebbet eszik, mint az 1,8 TFSI Multi...."

A tapasztalataim alapján nem is volt kétséges, a Superb II-ben szerintem lelépte a dízel a benzines turbót, bármit is mondanak a többiek... :)

Az, hogy a dízelhez jobb-e az MT, nem tudom. Nekem semmilyen nyomaték gondom nincsen, sőt induláskor akkorát ránt azonnal minden átmenet nélkül az autón, hogy lámpánál nem nagyon van ellenfele az első 50 méteren. Utána már rendesen fogja az autót, érezhető hogy eszi meg a lovacskákat, de ahogy elindul, az egyszerűen fenomenális. Egyedül a fogyasztása nem tetszik, bár azt írják hogy a sima tiptronichoz képest sokkal jobb, de így is elég sok, főleg egy dízelhez képest.

Üdv.

Elvishez:

Mit csináljak, ha 4 év múlva lett csak ilyen autóm ? Te mutattad meg a reklámját. :)
Előzmény: Törölt nick (652)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.04 0 0 652

Lejárt a mandátuma (6 hónapos lett...)

 

Most van helyette egy 170 lovas 2,0 CR fehér színű, S-line kéziváltóval...

Jobban is megy, meg sokkal kevesebbet eszik, mint az 1,8 TFSI Multi....

 

Igaz - állítólag - a dízelekhez jobb a Multitronic, mint a benzinesekhez....

 

Tapasztalat valakinek??

 

Elvis figura.... Ha tudok szerzek Neked egyet, de megígérni sajna nem tudom, mert

elég régi történet már ez a figura...

Előzmény: LangsamV6 (649)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 651
Szia.
Engem elvileg érdekelne, de néhány kérdés.
Mekkora felnin volt a közép és a védő, vagy jó minden gyári Audi felnire, csavarra ?
(ha megmérnéd az átmérőjét és megírnád, az talán még nem nagy fáradtság)
Milyen állapotban vannak, mert a kép elég életlen, nem látszik tisztán.
Köszi.
Üdv.
Előzmény: w.lacika (650)
w.lacika Creative Commons License 2010.01.04 0 0 650
sziasztok
van 3db felnikupakom és16+4 csavarvédőm (igaz A8-on volt)de ha valakit érdekel irjon mailt
LangsamV6 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 649
Multitronicos Audit eladni, ki hallott már ilyet, de mindenkinek lehetnek gyenge pillanatai. :)

Konkrétan mi történt az Audival, mi lett helyette ?

(már ami publikus belőle :)

Üdv.

(sajnos az Elvis figurát én ígéretnek tekintettem és az ugye szép szó :)
Előzmény: Törölt nick (647)
Gégé81 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 648

Sziasztok!

 

Van egy eladó légzsák szettem , komplett műszerfal , kormány légzsák és függöny légzsák indítóval  2002-es A6  Audihoz.

Tel:0620-9756703

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.03 0 0 647

Eltűnt egy hozzászólásom....

 

 

A lényege:

Nincs meg az Elvis figura, mert unokaöcsém letörte a végtagjait, anyám meg eldobta... Én meg csak akkor tudtam meg, amikor Neked kerestem....

 

 

Pedig nekem már nekem nem is kellene, mert - hál Istennek - már nincs meg a Multitronic-os Audi és többet nem is lesz.....

Előzmény: LangsamV6 (646)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.01.03 0 0 646
Ez igaz, a sportfokozatban viszont ahogy meghajtottam azt hittem hogy 20+ lesz, meg is lepődtem a 14.7 literen. Városban óvatosan el lehet ketyegni 12-vel. 10-el is, de az nem autózás és feltartom a többieket. :)

HOL VAN AZ ÍGÉRT MULTITRONIC TÁNCOLÓ ELVIS AJÁNDÉK FIGURÁM ? :):):):):):):):):)

Üdv.
Előzmény: Törölt nick (644)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.01.03 0 0 645
Teljesen igazad van.
Én pár hónapja végig néztem ebből a típusból (pontosabban 2.5-ös TDI) rengeteget. 10 autóból 10 átverés volt, a többségükről már a neten ordított a svindli, 2-nél meg a helyszínen lettem rosszul.
Használt dízel presztízsautót venni orosz rulett Magyarországon, csak ott jobbak az esélyek, mert ha 6-8-10-12 lövetű a pisztoly :) akkor 1/6-1/8-1/10-1/12 az esélyed. :)
De itt én 1 %-ot adok.
Volt amelyikhez szép szervízkönyv is volt, de ha azzal annyit mentek akkor én vagyok az USA elnöke. Pedig nem :) (sajnos, mert jó járgányaim lehetnének :)

Üdv.
Előzmény: Törölt nick (643)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.03 0 0 644

"Országúton: 6,5-7.5 L (130-nál), 8,5 (150-160 körül)"

 

Ahogy nézem kb. (minimum) 2 literrel kisebb számokat írtál, mint a valós fogyija....

:-)

Előzmény: tomee007007 (639)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.03 0 0 643

Nem a kedvedet akarom elvenni de gondolj bele a következőkbe:

 

Ki vett nagyon nagy eséllyel - 1997-2004 között dízel A6-os Audit, (de ide sorolhatnék szinte bármilyen dízel autótípust):

Aki évente legalább 50000 km-t ment.... De lehet az bőven 100 felett is....

 

Szorozd meg az évek számával és megkapod a kocsi eddigi futásteljesítményét...

Az órát átállítani meg jó ha 2 percig tart.....

 

Egy ennyit futott autónál meg ugye bármi előfordulhat már, pláne, ha még néha a szervizek is elmaradtak + került bele valami mocsok gázolaj is....

 

Természetesen lehet, hogy tévedek és pont Neked lesz szerencséd egy keveset futott és rendszeresen karbantartott példánnyal....

Előzmény: chmihu (642)
chmihu Creative Commons License 2010.01.03 0 0 642
Üdv mindenkinek !

Autó csere elött vagyok. És fontolgatom egy audi A6 1.9TDI (97-2004) megvételét.
Azt szeretném kérdezni tölletek, mik azok a jellegzetes hibák amikre oda kell figyelni vásárlás elött.
A másik hogy a felfügesztésről hol találok olyan táblázatot amiben az összes audi tipusa (és felfüggesztési megoldásaik) szerepelnek?

Várom tapasztalataitokat, köszönöm mindenkinek.
tomee007007 Creative Commons License 2010.01.03 0 0 641

Én csak azt tudom mondni, amit a gép kiír :) Többször mértem a fogysztást én is, amikor mondjuk átlagra kiírta, hogy 12,4 L, akkor én 12,1 L-re számoltam. Azért figyelek is néha a fogyasztásra, de amikor bekapcsol a kick-down kapcsoló, na akkor rá sem nézek a fogyasztásra:)

 

Üdv! 

Előzmény: LangsamV6 (640)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.01.02 0 0 640
Köszönöm, bár nem azt kérdeztem milyen fogyasztást szeretnél elérni... :):):):)

130-al a 6.5 szerintem irreálisan kevés. Az új típus nehezebb, bár elvileg fejlettebb kéne hogy legyen (motor, váltó módosított) de nekem 7.3-at akkor sikerült elérni, amikor maximálisan ügyeltem a vezetésre, a sebességhatárokra (mint mindig :) de ekkor vezetési élményről nem beszélhetünk, csak kíváncsi voltam. 130-nál 2 literrel többet eszik nálam.

A városi adat visszafogott gázpedál kezeléssel elérhető, a sportfokozattal majdnem ugyanannyit, 14.7-et mértem én is.

Ha hiszel a kompjúternek, akkor teletankolás után szerintem azért meglepődnél.

Üdv.
Előzmény: tomee007007 (639)
tomee007007 Creative Commons License 2010.01.02 0 0 639

Üdv!

 

Köszönöm, most azért megnyugtattál. Tényleg elég ritka jelenség a 2.4-es:)

 

Fogyasztás:

Országúton: 6,5-7.5 L (130-nál), 8,5 (150-160 körül)

Városban: 11,5-12,5 L, mondjuk most a jó kis jeges-havas úton, amikor 300km-re volt 23 km/h az átlagsebességem 13,5 L

Vegyesben: 8,5-9,5 L

Sportban: 14,5 L

Előzmény: LangsamV6 (638)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 638
Remélem hogy semmi. :)

(nekem is 2.4-es Multitronic van, igaz fiatalabb évjáratú 2005-ös)

A váltóval az a gond, hogy ha a számítógépes diagnosztika nem hoz ki semmit, aknán nem találsz nyilvánvalóan szembetűnő dolgot (olajfolyás, elszakadt kábel, stb.) akkor nem az a kategória, hogy kapja szét mester, úgy leszek nyugodt. Ha azóta nem csinálta, nem nagyon tudsz mit csinálni, ami nem nagyon zsebbenyúlós dolog :)

Érdekelne mennyi a fogyasztásod, város, országút, vegyes, kímélő és sportos üzemmód szerinti bontásban. :)

Köszi.

Üdv.

(a szervizben azt mondták, hogy a 2.4-es ritka mint a fehér holló, Multitronic-kal kombinálva meg mint a griff madár :)
Előzmény: tomee007007 (637)
tomee007007 Creative Commons License 2009.12.21 0 0 637
Sziasztok!

5 hónapja vagyok A6 (2002-es 2,4 V6 multitronic) tulajdonos. Megvétel előtt és után is átnézettem a motort, futóművet, diagnosztika, minden volt: kopóalkatrészeket, olajokat cseréltettem. Azóta kb. 5000 km-t mentem vele, és egy érdekes dolog jött ki két alkalommal: (egyszer pár kilométerrel a váltóolaj csere után, egyszer pedig most a nagy hidegben) mindkétszer nagyon egyenetlenül fékeztem, és a műszerfal kijelzőén a PRND fokozatjelző villogni kezdett, és nem indult el a gép, viszont járt a motor, utána újra indítottam, és kutya baja. Szerintetek mi lehetett a probléma a váltónál?

Törölt nick Creative Commons License 2009.12.18 0 0 636

"de azt mondták nem lehet beszerelni mert nem lehet leszedni az üléshuzatot. "

 

Én konkrétan nem tudok válaszolni, de a kérdésedre, de:

 

Valahogy felhúzták rá azt a huzatot, nem???

Ha felhúzták, akkor le is lehet húzni...

 

Úgyhogy szerintem bénák...

Előzmény: isti7509 (635)
isti7509 Creative Commons License 2009.12.18 0 0 635

Sziasztok!

 

Van valakinek utólag beépített ülésfűtése?

Szerettem volna egy waecot, de azt mondták nem lehet beszerelni mert nem lehet leszedni az üléshuzatot. Most ez így van, vagy csak bénák a szerelők a Moroalarm-nál?

mistermekkmester Creative Commons License 2009.12.02 0 0 634
Hali, ELADÓ egy 35mm-t ültető APEX rugó szett, A6 4 hengeres autókba való 35pénz az ára. (új ár 51000)
isti7509 Creative Commons License 2009.11.24 0 0 633

 Köszi szépen!  Üdv!

 

Előzmény: Törölt nick (632)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.24 0 0 632

Az ebay-en árulnak egy kábelt amit a klímavezérlő és az ülésfűtés közé kell tenni:

http://cgi.ebay.de/Kabelsatz-Sitzheizung-Sitze-Audi-A6-4B-ab-1997-bis-2004_W0QQitemZ160360340818QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item2556389d52

 

A szövegben pedig azt lehet olvasni, hogy egy olyan üléshez (Recaro-t írnak, ami szerintem utólagos ülésnek tekinthető jelen esetben) amiben már bent vannak a fűtőszálak, vagyis az ülésfűtés maga....

 

Magyarul: ha tudsz venni 2 db "ülésfűtés-betétet", akkor ezzel a kábellel ez összeköthető a klímavezérlőddel... Természetesen feltételezem azt, hogy a csatlakozók stimmelnek, de szerintem ez csak a klímavezérlőnél fontos, magánál a betétnél "összefaragható"....

Előzmény: isti7509 (631)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!