Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hanes666 Creative Commons License 2010.01.13 0 0 670
nekem automata váltos városban 10-11 l.országuton szépen haladva 7-7.5 l 100-110-es temponál,de átlagban 10 alatt foghato.az enyém gyárilag 150 lovas,most uj adagoloval 180 lovas csucsokkal meg chip tuninggal.egy jo chipptől nem biztos hogy többet eszik.sőőőt....
szamy06 Creative Commons License 2010.01.13 0 0 669

köszönöm az infókat....

 

nekem pályán 120-130-nál nem előzgetve 8,4-8,6 (most télen)városban 12,5 . (quattro ,automata 180 lovas). kicsit a városit soknak érzem, de ezek szerint ez normális. mondjuk érdekes hogy pályán mindegy, hogy bent van-e 500 kiló raksúly, vagy üres. remélem a váltóm nem szivat meg mostanság, más komoly baja meg nemigen szokott lenni ezeknek (már legalábbis ami nem ilyen irreálisan magas kiadás) .

Előzmény: Törölt nick (668)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.12 0 0 668
Országúton kb. 8-9-10 liter....
Előzmény: szamy06 (666)
srgli Creative Commons License 2010.01.12 0 0 667
Nekünk is volt V6tdi-k 4 évig , quattro-autómata, vp44 abban is beszart, a legtöbben beszarik 180000km-210000 km között kb, ahogy az opelokban is, fogyasztása 10.5 körül volt, télen 11.2 körül, de ha nehéz a lábad akkor városban a 12 sem gond, sztem ez sem sok hiszen 1730 kg autómat+4X4, . Amúgy a többi is beszarik nem csak a bosch cuccok, delphi ugyanúgy beszarik a rönókban meg a mercikben rendszeresen fele ennyi km alatt, persze ez nem vigasz, hiszen az adagoló 200000 ft-ba került nekünk(is). Az automatával szoktak még gondok lenni, de ez nem mindegyiknél jellemző.
szamy06 Creative Commons License 2010.01.12 0 0 666

 

 

hát, 2 nap alatt rengeteg infóval lettem gazdagabb, valamint 260e-rel szegényebb.

 

adagoló csere volt. :(

"befecskendezés kezdet hiba"

német autó  volt ,tényleges 191000-rel vettem, most 201000 van benne, tehát szinte óramű pontossággal  ment tönkre az adagoló. Köcsög Bosch.

 

azt, hogy vp44, egy életre megjegyeztem.

 

őszinte adatokra lennék kiváncsi, kinek mennyit fogyaszt. Az autópályán 6,5 városban 9,5 meg hasonló meséket ha lehet kihagynám...

Előzmény: hanes666 (665)
hanes666 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 665
sziasztok .nekem már 4 éve van v6 tdi-m.ami előjöhetett rajta az mind megvolt.az adagolójavittásról annyit,hogy az előbefecskendezést nem tudja állittani ha beszarik.ez a gyengéjük.nézesd meg előbb diag.-gal.ha előbefecskendezést ir,ami 550-es kód ,akkor van adagoló javittás,ha nem irja akkor olcsobol kihozod.
Előzmény: szamy06 (663)
szamy06 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 664

 

én Gyálra járok egy Miklós néven ismert emberhez, szerintem nagyon korrekt ,kultúrált árakkal. ha kell a címe, jelezd. egyébként A Hungária körúton is van egy társaság, nekik is van ez-az .

Előzmény: OOOOA4Avant (662)
szamy06 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 663

Üdvözletek!

 

Egy kis segítség kellene, hátha valaki már túl van ugyanezen problémán:

 

2001-es A6 2,5 Tdi Ake 196e Km E jelű adagoló.

A karácsony előtti időben az autóm 2 napot állt. A problémát megelőzően semmilyen gondom nem volt ,se füst, se indítási nehézségek(-4 fokban is pöccre indult izzítás nélkül is),a fogyasztás is normális. A 2 napos állás alatt -mint kiderült- teljesen visszafolyt a gázolaj a tankba ígytotál lelevegősödött a rendszer,úgyhogy tojt beindulni. Azon "melegében" kicseréltem az összes gumicsövet az üzemanyagrendszerben, résolajcsövestül, gázolajszűrőstül. bár utóbbi helyett visszakerült a régi, mivel az új Alko eresztett a légtelenitőcsavarja alatt-így ennek cseréje függőben . a hiba ezek után maradt ugyanaz, de közben az egészestés lelevegősödés 1-2 órára rövidült. ekkor kapott helyet a szívóágba a gázolajszűrő és az adagoló közé egy visszacsapószelep. így működött minden tekintetben hibátlanul 3 kemény napig .

a 4 , 5 nap reggel már csak 3. hosszú köszörűre indult, majd pár másodpercig kellemesen kopogott a belekeveredett levegőtől.

a 6. nap : fityisz.

ekkor jön a kannás-tölcséres-ejtőtankos légtelenítés(pedig az adagoló előtti csőben buborékmentes volt az üzemanyag!),és bizony sokat kellett indítózni, mire végre kidolgozta magából a levegőt. aztán nagy nehezen beindult.

 

most tehát a szívó ágban van egy visszacsapószelep, a vékonyabb visszatérőt pedig elszorítottam egy asztalosszorítóval közvetlenül a szűrő előtt, az adagoló felőli oldalon. déltől estig állt , majd beindítottam , és habár pöccre indult, hallani lehetett, hogy pár másodpercig megint levegősen kopog.

hangsúlyozom, ha egyszer beindul, menet közben nincs vele gond.

tanácstalan vagyok,az adagolós szerint nem jellemző erre az autóra a levegősödés.

 

 

van ezirányú tapasztalata valakinek? potyára nem szeretnék adagolót javíttatni....

OOOOA4Avant Creative Commons License 2010.01.10 0 0 662
Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2003 A6 2,5tdi v6-ot. Vannak rajt hibák, pl csak a bal hatsó ajtora reagál a belső világítás. Mi lehet a gond komfort elektronika, v ajtokba a mikrokapcsolo?
Bontott alkatreszeket honnan tudok beszerezni, tudtok valami jo címet?
Köszönöm előre is!
w.lacika Creative Commons License 2010.01.10 0 0 661
helyesebben 17mm-es kulcsnyilásu csavarra való a kupak
Előzmény: w.lacika (660)
w.lacika Creative Commons License 2010.01.07 0 0 660
szia
a csavar kulcsnyilása 17mm a csavarvédö cikszáma321 601 173A


a közép külső átméröje 69mm
a rögzittő körmöké 59mm
cikszáma 4B0 601 170A
állapota hibátlan ,ha jol rémlik 19"-os felnié volt
helyileg merre vagy?
Előzmény: LangsamV6 (651)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.06 0 0 659

A Superb 2000-nél 110-et megy, az A4 112-t... (GPS)

szerintem ez nem különbség...

A motor ugyanaz, Győrből kerül válogatás nélkül az egyes márkákhoz, csak a szoftver más rajtuk.... A Skoda-é "butább"

Még annyi, hogy az Audi hossz, a Superb keresztmotoros.

A hosszmotor jobb "hatásfokú"...

 

Amúgy Varshi-nak igaz lehet...

 

Én elsősorban cw-re gondolok....

 

Ahol mérettem a Superb-t 185 lovasnak, ott azt mondták, hogy az Audik sem szoktak ilyen erősek lenni..... Valszeg jól járattam be....

Előzmény: LangsamV6 (658)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 658
Szerintem elsődleges a picit hosszabb váltó, mármint ha valószínűleg az utolsó fokozatban éri el a végsebességet (nem mindegyik autónál van így) amely bőven megadhatja a plusz 10-20 km különbséget, mindez megtámogatva egy kicsivel jobb cw értékkel és már meg is van az eredmény. Abban nem hiszek hogy ugyanazon erősnek mondott motor más-más teljesítménnyel kerülne más-más autókba a konszernen belül. Esetleg a minőség ellenőrzés talán erősebb lehet a prémium szegmensben, de hát akkor sem szórják ki a 180 lovast a 190 lovas ellenében... :) Szóval szvsz. váltó és cw. Üdv.
Előzmény: Varshi (657)
Varshi Creative Commons License 2010.01.05 0 0 657
> Cw értékben pedig 0.27 kontra 0,30

Az 10%! :o
Szerintem ez simán lehet az okok fele... a másik felét meg mondtam már, szerintem felül nem veszi el annyira a kaját, meg nagyon igaz, amit írnak mások, hogy adott széria erősebb/gyengébb darabjáról van szó (lehet köztük 10 ló is, ha amúgy a minimumot a gyengébbik is hozza).

Pl. a 2.0 TFSI-kből is van ám eltérő mérés itt: http://www.rri.se/?DN=29
Előzmény: Törölt nick (654)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.05 0 0 656

170-es CR A4-es vége óra szerint 250

170-es CR Superb vége óra szerint 230-240 között

Az Audi órája pontosabb egy picit

Az Audi váltója egy árnyalattal hosszabb

Az Audi még bejáratós

 

Hány lovas az Audi, ha a Superb 185?

 

 

Az 1,8 TFSi Multitronic A4-es vége 240 volt...

Előzmény: LangsamV6 (655)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 655
1. Valamelyikből erősebbet, a másikból gyengébb motort fogtál ki.
2. Más a hangolása a váltóknak.
3. Audi. :)
4. Mit tudom én. :)

Mennyi a sebesség különbség ?

(a német autópályán :)

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (654)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.04 0 0 654

Az A4-ben lévő 170-es CR pedig lenyomja az ugyanolyan motorral szerelt SuperbII-t.... Végsebességre különösen...

Érdekes, pedig a SuperbII-m mért széria teljesítménye 185 lóerő volt...

 

Tömegkülönbség minimális, Cw értékben pedig 0.27 kontra 0,30

Nem (??) igazán értem....

Előzmény: LangsamV6 (653)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 653
"Jobban is megy, meg sokkal kevesebbet eszik, mint az 1,8 TFSI Multi...."

A tapasztalataim alapján nem is volt kétséges, a Superb II-ben szerintem lelépte a dízel a benzines turbót, bármit is mondanak a többiek... :)

Az, hogy a dízelhez jobb-e az MT, nem tudom. Nekem semmilyen nyomaték gondom nincsen, sőt induláskor akkorát ránt azonnal minden átmenet nélkül az autón, hogy lámpánál nem nagyon van ellenfele az első 50 méteren. Utána már rendesen fogja az autót, érezhető hogy eszi meg a lovacskákat, de ahogy elindul, az egyszerűen fenomenális. Egyedül a fogyasztása nem tetszik, bár azt írják hogy a sima tiptronichoz képest sokkal jobb, de így is elég sok, főleg egy dízelhez képest.

Üdv.

Elvishez:

Mit csináljak, ha 4 év múlva lett csak ilyen autóm ? Te mutattad meg a reklámját. :)
Előzmény: Törölt nick (652)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.04 0 0 652

Lejárt a mandátuma (6 hónapos lett...)

 

Most van helyette egy 170 lovas 2,0 CR fehér színű, S-line kéziváltóval...

Jobban is megy, meg sokkal kevesebbet eszik, mint az 1,8 TFSI Multi....

 

Igaz - állítólag - a dízelekhez jobb a Multitronic, mint a benzinesekhez....

 

Tapasztalat valakinek??

 

Elvis figura.... Ha tudok szerzek Neked egyet, de megígérni sajna nem tudom, mert

elég régi történet már ez a figura...

Előzmény: LangsamV6 (649)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 651
Szia.
Engem elvileg érdekelne, de néhány kérdés.
Mekkora felnin volt a közép és a védő, vagy jó minden gyári Audi felnire, csavarra ?
(ha megmérnéd az átmérőjét és megírnád, az talán még nem nagy fáradtság)
Milyen állapotban vannak, mert a kép elég életlen, nem látszik tisztán.
Köszi.
Üdv.
Előzmény: w.lacika (650)
w.lacika Creative Commons License 2010.01.04 0 0 650
sziasztok
van 3db felnikupakom és16+4 csavarvédőm (igaz A8-on volt)de ha valakit érdekel irjon mailt
LangsamV6 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 649
Multitronicos Audit eladni, ki hallott már ilyet, de mindenkinek lehetnek gyenge pillanatai. :)

Konkrétan mi történt az Audival, mi lett helyette ?

(már ami publikus belőle :)

Üdv.

(sajnos az Elvis figurát én ígéretnek tekintettem és az ugye szép szó :)
Előzmény: Törölt nick (647)
Gégé81 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 648

Sziasztok!

 

Van egy eladó légzsák szettem , komplett műszerfal , kormány légzsák és függöny légzsák indítóval  2002-es A6  Audihoz.

Tel:0620-9756703

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.03 0 0 647

Eltűnt egy hozzászólásom....

 

 

A lényege:

Nincs meg az Elvis figura, mert unokaöcsém letörte a végtagjait, anyám meg eldobta... Én meg csak akkor tudtam meg, amikor Neked kerestem....

 

 

Pedig nekem már nekem nem is kellene, mert - hál Istennek - már nincs meg a Multitronic-os Audi és többet nem is lesz.....

Előzmény: LangsamV6 (646)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.01.03 0 0 646
Ez igaz, a sportfokozatban viszont ahogy meghajtottam azt hittem hogy 20+ lesz, meg is lepődtem a 14.7 literen. Városban óvatosan el lehet ketyegni 12-vel. 10-el is, de az nem autózás és feltartom a többieket. :)

HOL VAN AZ ÍGÉRT MULTITRONIC TÁNCOLÓ ELVIS AJÁNDÉK FIGURÁM ? :):):):):):):):):)

Üdv.
Előzmény: Törölt nick (644)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.01.03 0 0 645
Teljesen igazad van.
Én pár hónapja végig néztem ebből a típusból (pontosabban 2.5-ös TDI) rengeteget. 10 autóból 10 átverés volt, a többségükről már a neten ordított a svindli, 2-nél meg a helyszínen lettem rosszul.
Használt dízel presztízsautót venni orosz rulett Magyarországon, csak ott jobbak az esélyek, mert ha 6-8-10-12 lövetű a pisztoly :) akkor 1/6-1/8-1/10-1/12 az esélyed. :)
De itt én 1 %-ot adok.
Volt amelyikhez szép szervízkönyv is volt, de ha azzal annyit mentek akkor én vagyok az USA elnöke. Pedig nem :) (sajnos, mert jó járgányaim lehetnének :)

Üdv.
Előzmény: Törölt nick (643)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.03 0 0 644

"Országúton: 6,5-7.5 L (130-nál), 8,5 (150-160 körül)"

 

Ahogy nézem kb. (minimum) 2 literrel kisebb számokat írtál, mint a valós fogyija....

:-)

Előzmény: tomee007007 (639)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.03 0 0 643

Nem a kedvedet akarom elvenni de gondolj bele a következőkbe:

 

Ki vett nagyon nagy eséllyel - 1997-2004 között dízel A6-os Audit, (de ide sorolhatnék szinte bármilyen dízel autótípust):

Aki évente legalább 50000 km-t ment.... De lehet az bőven 100 felett is....

 

Szorozd meg az évek számával és megkapod a kocsi eddigi futásteljesítményét...

Az órát átállítani meg jó ha 2 percig tart.....

 

Egy ennyit futott autónál meg ugye bármi előfordulhat már, pláne, ha még néha a szervizek is elmaradtak + került bele valami mocsok gázolaj is....

 

Természetesen lehet, hogy tévedek és pont Neked lesz szerencséd egy keveset futott és rendszeresen karbantartott példánnyal....

Előzmény: chmihu (642)
chmihu Creative Commons License 2010.01.03 0 0 642
Üdv mindenkinek !

Autó csere elött vagyok. És fontolgatom egy audi A6 1.9TDI (97-2004) megvételét.
Azt szeretném kérdezni tölletek, mik azok a jellegzetes hibák amikre oda kell figyelni vásárlás elött.
A másik hogy a felfügesztésről hol találok olyan táblázatot amiben az összes audi tipusa (és felfüggesztési megoldásaik) szerepelnek?

Várom tapasztalataitokat, köszönöm mindenkinek.
tomee007007 Creative Commons License 2010.01.03 0 0 641

Én csak azt tudom mondni, amit a gép kiír :) Többször mértem a fogysztást én is, amikor mondjuk átlagra kiírta, hogy 12,4 L, akkor én 12,1 L-re számoltam. Azért figyelek is néha a fogyasztásra, de amikor bekapcsol a kick-down kapcsoló, na akkor rá sem nézek a fogyasztásra:)

 

Üdv! 

Előzmény: LangsamV6 (640)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!