nekem automata váltos városban 10-11 l.országuton szépen haladva 7-7.5 l 100-110-es temponál,de átlagban 10 alatt foghato.az enyém gyárilag 150 lovas,most uj adagoloval 180 lovas csucsokkal meg chip tuninggal.egy jo chipptől nem biztos hogy többet eszik.sőőőt....
nekem pályán 120-130-nál nem előzgetve 8,4-8,6 (most télen)városban 12,5 . (quattro ,automata 180 lovas). kicsit a városit soknak érzem, de ezek szerint ez normális. mondjuk érdekes hogy pályán mindegy, hogy bent van-e 500 kiló raksúly, vagy üres. remélem a váltóm nem szivat meg mostanság, más komoly baja meg nemigen szokott lenni ezeknek (már legalábbis ami nem ilyen irreálisan magas kiadás) .
Nekünk is volt V6tdi-k 4 évig , quattro-autómata, vp44 abban is beszart, a legtöbben beszarik 180000km-210000 km között kb, ahogy az opelokban is, fogyasztása 10.5 körül volt, télen 11.2 körül, de ha nehéz a lábad akkor városban a 12 sem gond, sztem ez sem sok hiszen 1730 kg autómat+4X4, . Amúgy a többi is beszarik nem csak a bosch cuccok, delphi ugyanúgy beszarik a rönókban meg a mercikben rendszeresen fele ennyi km alatt, persze ez nem vigasz, hiszen az adagoló 200000 ft-ba került nekünk(is). Az automatával szoktak még gondok lenni, de ez nem mindegyiknél jellemző.
sziasztok .nekem már 4 éve van v6 tdi-m.ami előjöhetett rajta az mind megvolt.az adagolójavittásról annyit,hogy az előbefecskendezést nem tudja állittani ha beszarik.ez a gyengéjük.nézesd meg előbb diag.-gal.ha előbefecskendezést ir,ami 550-es kód ,akkor van adagoló javittás,ha nem irja akkor olcsobol kihozod.
én Gyálra járok egy Miklós néven ismert emberhez, szerintem nagyon korrekt ,kultúrált árakkal. ha kell a címe, jelezd. egyébként A Hungária körúton is van egy társaság, nekik is van ez-az .
Egy kis segítség kellene, hátha valaki már túl van ugyanezen problémán:
2001-es A6 2,5 Tdi Ake 196e Km E jelű adagoló.
A karácsony előtti időben az autóm 2 napot állt. A problémát megelőzően semmilyen gondom nem volt ,se füst, se indítási nehézségek(-4 fokban is pöccre indult izzítás nélkül is),a fogyasztás is normális. A 2 napos állás alatt -mint kiderült- teljesen visszafolyt a gázolaj a tankba ígytotál lelevegősödött a rendszer,úgyhogy tojt beindulni. Azon "melegében" kicseréltem az összes gumicsövet az üzemanyagrendszerben, résolajcsövestül, gázolajszűrőstül. bár utóbbi helyett visszakerült a régi, mivel az új Alko eresztett a légtelenitőcsavarja alatt-így ennek cseréje függőben . a hiba ezek után maradt ugyanaz, de közben az egészestés lelevegősödés 1-2 órára rövidült. ekkor kapott helyet a szívóágba a gázolajszűrő és az adagoló közé egy visszacsapószelep. így működött minden tekintetben hibátlanul 3 kemény napig .
a 4 , 5 nap reggel már csak 3. hosszú köszörűre indult, majd pár másodpercig kellemesen kopogott a belekeveredett levegőtől.
a 6. nap : fityisz.
ekkor jön a kannás-tölcséres-ejtőtankos légtelenítés(pedig az adagoló előtti csőben buborékmentes volt az üzemanyag!),és bizony sokat kellett indítózni, mire végre kidolgozta magából a levegőt. aztán nagy nehezen beindult.
most tehát a szívó ágban van egy visszacsapószelep, a vékonyabb visszatérőt pedig elszorítottam egy asztalosszorítóval közvetlenül a szűrő előtt, az adagoló felőli oldalon. déltől estig állt , majd beindítottam , és habár pöccre indult, hallani lehetett, hogy pár másodpercig megint levegősen kopog.
hangsúlyozom, ha egyszer beindul, menet közben nincs vele gond.
tanácstalan vagyok,az adagolós szerint nem jellemző erre az autóra a levegősödés.
van ezirányú tapasztalata valakinek? potyára nem szeretnék adagolót javíttatni....
Nemrég vettem egy 2003 A6 2,5tdi v6-ot. Vannak rajt hibák, pl csak a bal hatsó ajtora reagál a belső világítás. Mi lehet a gond komfort elektronika, v ajtokba a mikrokapcsolo? Bontott alkatreszeket honnan tudok beszerezni, tudtok valami jo címet? Köszönöm előre is!
Szerintem elsődleges a picit hosszabb váltó, mármint ha valószínűleg az utolsó fokozatban éri el a végsebességet (nem mindegyik autónál van így) amely bőven megadhatja a plusz 10-20 km különbséget, mindez megtámogatva egy kicsivel jobb cw értékkel és már meg is van az eredmény. Abban nem hiszek hogy ugyanazon erősnek mondott motor más-más teljesítménnyel kerülne más-más autókba a konszernen belül. Esetleg a minőség ellenőrzés talán erősebb lehet a prémium szegmensben, de hát akkor sem szórják ki a 180 lovast a 190 lovas ellenében... :) Szóval szvsz. váltó és cw. Üdv.
Az 10%! :o Szerintem ez simán lehet az okok fele... a másik felét meg mondtam már, szerintem felül nem veszi el annyira a kaját, meg nagyon igaz, amit írnak mások, hogy adott széria erősebb/gyengébb darabjáról van szó (lehet köztük 10 ló is, ha amúgy a minimumot a gyengébbik is hozza).
Pl. a 2.0 TFSI-kből is van ám eltérő mérés itt: http://www.rri.se/?DN=29
"Jobban is megy, meg sokkal kevesebbet eszik, mint az 1,8 TFSI Multi...."
A tapasztalataim alapján nem is volt kétséges, a Superb II-ben szerintem lelépte a dízel a benzines turbót, bármit is mondanak a többiek... :)
Az, hogy a dízelhez jobb-e az MT, nem tudom. Nekem semmilyen nyomaték gondom nincsen, sőt induláskor akkorát ránt azonnal minden átmenet nélkül az autón, hogy lámpánál nem nagyon van ellenfele az első 50 méteren. Utána már rendesen fogja az autót, érezhető hogy eszi meg a lovacskákat, de ahogy elindul, az egyszerűen fenomenális. Egyedül a fogyasztása nem tetszik, bár azt írják hogy a sima tiptronichoz képest sokkal jobb, de így is elég sok, főleg egy dízelhez képest.
Üdv.
Elvishez:
Mit csináljak, ha 4 év múlva lett csak ilyen autóm ? Te mutattad meg a reklámját. :)
Szia. Engem elvileg érdekelne, de néhány kérdés. Mekkora felnin volt a közép és a védő, vagy jó minden gyári Audi felnire, csavarra ? (ha megmérnéd az átmérőjét és megírnád, az talán még nem nagy fáradtság) Milyen állapotban vannak, mert a kép elég életlen, nem látszik tisztán. Köszi. Üdv.
Ez igaz, a sportfokozatban viszont ahogy meghajtottam azt hittem hogy 20+ lesz, meg is lepődtem a 14.7 literen. Városban óvatosan el lehet ketyegni 12-vel. 10-el is, de az nem autózás és feltartom a többieket. :)
HOL VAN AZ ÍGÉRT MULTITRONIC TÁNCOLÓ ELVIS AJÁNDÉK FIGURÁM ? :):):):):):):):):)
Teljesen igazad van. Én pár hónapja végig néztem ebből a típusból (pontosabban 2.5-ös TDI) rengeteget. 10 autóból 10 átverés volt, a többségükről már a neten ordított a svindli, 2-nél meg a helyszínen lettem rosszul. Használt dízel presztízsautót venni orosz rulett Magyarországon, csak ott jobbak az esélyek, mert ha 6-8-10-12 lövetű a pisztoly :) akkor 1/6-1/8-1/10-1/12 az esélyed. :) De itt én 1 %-ot adok. Volt amelyikhez szép szervízkönyv is volt, de ha azzal annyit mentek akkor én vagyok az USA elnöke. Pedig nem :) (sajnos, mert jó járgányaim lehetnének :)
Autó csere elött vagyok. És fontolgatom egy audi A6 1.9TDI (97-2004) megvételét. Azt szeretném kérdezni tölletek, mik azok a jellegzetes hibák amikre oda kell figyelni vásárlás elött. A másik hogy a felfügesztésről hol találok olyan táblázatot amiben az összes audi tipusa (és felfüggesztési megoldásaik) szerepelnek?
Én csak azt tudom mondni, amit a gép kiír :) Többször mértem a fogysztást én is, amikor mondjuk átlagra kiírta, hogy 12,4 L, akkor én 12,1 L-re számoltam. Azért figyelek is néha a fogyasztásra, de amikor bekapcsol a kick-down kapcsoló, na akkor rá sem nézek a fogyasztásra:)