Ha német, akkor kár leinformálni.... (igaz le lehet: fel kell hívni a kinti a szervizt)
Szóval egy 10+ milliós autót a sarki "zsigaszervizben" szervizelték??
Ez a sok "állítólag"..... sok...
Tehát ez egy 2 éves autó, amivel "koccantak" (igaz elöl is, meg hátul is) + nincs vezetett szervizkönyve....
Az én véleményem látatlanban: ez egy kintről behozott törött autó (a törés mértéke nagy kérdés, de szerintem nem volt értelme megjavítani, mert ugye ilyen fiatal autót nem szoktak eladni), aminek még a rendes szervizelésére is szartak...
Igaz lehet, hogy tévedek...
Próbáld meg leinfózni, hogy ki volt a német tulaj és hívd/hívasd fel....
Hú, most sokat találtam a hasznaltauto.hu-n. De elég sok a gyanús... Németből hozták. Szervízkönyv van, bár csak az átvételi és 1 szervíz pecsét van. A 2. szervíz már itt lett volna esedékes, de állítólag a tulaj csak lecseréltette az olajat, de nem márkaszervízben. Leinformálni? Van valami tipp, hogy német autót hogyan lehet???
Van egy olyan VAG.COM (6.xxx verzió) ami elvileg ki tudja olvasni, de ha hozzáértő ütötte vissza, akkor nincs mit tenned, tehát csak a megérzésre, tapasztalatra lehet adni...
Adaléknak: ha 1-2 évesen akarják eladni, akkor nagy eséllyel évi 100000+ -ot futott a kocsi, vagy rongyá volt törve, majd "kikalapálva"... Illetve lehet, hogy kevés van benn, de akkor megkérik az árát...
Most állok egy A6 vásárlása előtt. Párat megnézve elég elkeseredett vagyok. Nagyon nehéz megítélni, hogy melyik autó mennyire cinkes! :( Mert ugye használtan ebben az prémium kategóriában elég nagy a biznisz. Kérdésem az lenne, hogy ki lehet-e olvastatni egy szakszervízben a VALÓS km óra állást?
Én is gondoltam a valamelyik kerék jeladóra,mert amikor a fékbetéteket cseréltem hirtelen megint megjavult. Aztán indítom be,hogy kiállok a műhelyből és megint besípolt.... Nem sűrűn járok sajnos Balatonlelle felé,azért köszönöm a felajánlásod! Aztán lehet,hogy meglátogatlak,ha úgy nagyon ráérek,megadhatnád a számod. Az előző tulaj azt mondta mikor megvettem,hogy nemrég cseréltek adagolót,300rugójába volt. Akkor az órába 230000km lehetett kb.(persze a fene se tudja valós-e) Úgyhogy hála istennek nincs adagoló gondom,le is kopogom gyorsan!:)
Ui.: Azért ránézek a jeladókra,köszönöm a tanácsaidat!!!!
Kérem segítsetek, ha tudtok ! Sógorom tegnap jött meg lengyelből, estére beállt az elektronikus rögzítőfékje. kocsi nem mozdul, nem indítható... Para van, ez egy 2006-os audi a6 5 ajtós v6-os autó. mit lehet v kell ilyenkor tenni???
Kommunikáció: nálam is előjött, hogy nem mindennel tudott kommunikálni a program, míg rá nem jöttem, hogy a kommunikáció sebességével kell variálni. Nekem soros portra csatlakozó kábelem van, tehát pl. usb-snél nem biztos, hogy segít. A végső megoldás az lett, hogy átállítottam auto-ra, így gyorsabb sebességről kezdi a próbálkozást, és sikertelen kapcsolódás esetén veszi vissza folyamatosan. Más sebességgel tud az ecu-val kommunikálni, és más sebességgel pl. a klímavezérlővel, vagy a műszerfallal.
ABS: mindenféle képpen próbáld meg valahogy kiolvastatni a hibatárolót. Nem hinném, hogy nyáktörés, meg ilyesmi baja lehet. Kicsi a valószínűsége, hogy néha megjavuljon ilesmi esetben. Inkább arra tippelnék, hogy valamelyik kerékjeladó nem jó, vagy csak egyszerűen koszos lett. Ráadásul ez csak szereléssel jár, nem kell egy halom pénzt kiadni. Egy ilyen hibajelenségre csak úgy 50 rongyot, vagy 250-et kiadni, kérni meg pláne! Pfff....
Egyébként nekem is olyan autóm van, mint Neked!! 99-es A6 Avant, 110kW (volt pár évvel ezelőttig). Adagolóproblémád nem volt még?
Ha XI. ker., vagy Balatonlelle környékén jársz, akkor megpróbálhatom én is kiolvasni.
Mint ahogy szili09 írta, autópályán (legalábbis a megengedettel, vagy gyorsabban haladva) reális a 7-8-9 literes fogasztás. De ott is 110 tempomattal 6 liter alatt kell, hogy fogyasszon a gép.
Lenne egy pár kérdésem,ti itt biztosan jobban értetek a témához,mint én,hátha közelebb jutok a problémám megoldásához. Az ABS lámpám világít,néha az ASR is.Amikor világít az ABS lámpa akkor már egyik sem működik. Amikor nem világít akkor mindkettő rendesen szuperál. Merthogy olyan is van,hogy gondol egyet és nem gyullad ki,olyankor teljesen jó.2helyen is voltam már megnézetni ,de nem kommunikál a motor az ABS-el,azt írja a program,nem tud kapcsolatba lépni az ABS-el. Az egyik ember azt mondta szivesen megcsinálja a vezérlő egységet 50 ezerért(mert,hogy valami nyák eltörhetett) ,vagy újat ad 250ezerért. A másik srác meg azt mondta bármi lehet,akár egyik jeladó valamelyik keréknél,szinte bármi...:S Szerintetek mi lehet? JA a tipus: 1999-es A6 2.5TDI a 110kw-os verzió még. Előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv.: Doxxa
két passat van a cégnél, az egyik 1,9 pd, a másik 2,0 pd, mindkető manuális elsőkerekes.(2003-2004 ) .autópályán 6,8-8,2 erősen vezetésfüggö.én nem értem neked hogy jöttek ki ezek az adatok.
Az biztos, hogy az automata, meg az összkerék sokat dob rajta (én direkt kerestem manuális elsőkerekest). Volt 130-as pd Passatunk is, elsőkerekes, tiptronicos. Az kb. 0.5-1 literrel evett kevesebbet, mint az enyém. Vezettem ugyanilyen Passatot, csak manuálisat, és az még kevesebbet evett! Hosszú távon, nagyjából betartva a sebességhatárokat 4.7l/100km! Ha városba dugózni kell, vagy nagy tempo autópályán, akkor ez értelemszerűen bőven nem tartható. Az enyémnek is jópár literrel megugrik a fogyasztása, ha bemegyek Bp-re!
Hali! Köszi az infókat.A fogyasztás a tiédhez hasonlóan 8,5-12ig,szerintem egy ekkora autónál kevesebbre nem lehet számítani.180le,quattro+nem kicsi a gép.Van egy 30éves Audi 80 1.6TD melózni járok vele az 4.5-5literbe megáll.625.000km van az órában,de a motorja az doxa!
Nem egyszerű ez a multi. haverom is szívott utána egy darabig, neki meg nem indult el miután lelépett a fékről, rángatott is egy kicsit, kiolvasónk az van, de semmi hibát nem írt ki, szóval inkább vidd be egy hivatalos szerízbe, mert bár kicsit lehet, hogy drága lesz, viszont ha elszáll megint akkor még drágább
Szia!! Igen bele való az olaj.............(vagyis a szerelő ezt mondta)Váltó szaki szerint elektronika a baj..legalábbis ő ezt állítja tehát valóban az a gond??!!Sajnos elektronikailag nem tudunk bele nézni!