Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2005.01.04 0 0 5637

Csak az jutott eszembe, hogy ha egy kisforgalmú mellékvonalon kisiklik a Bz, akkor elég lenne az utasokért segélymenetként egy mozdonyt küldeni. :)

 

Amúgy egyszer tényleg hallottam ilyent. Egy erdei vasúton amolyan "igény szerint közlekedik" menetrendet alkalmaztak holtszezonban, de a mozdonynak amúgyis mennie kellett, mert itt még erdőgazdasági célokat is szolgál(t) a vasút. Csak ha nem volt utas, akkor nem kapcsoltak rá személykocsit. És amikor meglátták, hogy van utas, akkor mondták, hogy kapcsolnak hozzá kocsit, miközben a vasútbarát srácnak megfelelt volna a mozdony is.

 

Jó, nem egészen így volt, de nagyjából ez a lényege.

 

 

Előzmény: Sinbiciklis (5635)
ZE Creative Commons License 2005.01.04 0 0 5636
Énisénisénis...
Előzmény: Sinbiciklis (5635)
Sinbiciklis Creative Commons License 2005.01.04 0 0 5635
Hol lehet igy utazni? Már indulok is. :-D
Előzmény: v_peti (5634)
v_peti Creative Commons License 2005.01.04 0 0 5634

Vannak olyan vonalak, ahol tényleg elég lenne a tolatómozdony is. Szépen elférnének a vezetőálláson, és nem könyökölnének bele a mozdonyvezető hátába.

 

 

Előzmény: FOMA (5632)
M41 2127 Creative Commons License 2005.01.04 0 0 5633
Ha pl. Púpost küldenek, akkor még a trepnin is elfér néhány vállalkozó szellemű utas.... ;-)))
Előzmény: FOMA (5632)
FOMA Creative Commons License 2005.01.04 0 0 5632
"Utasokért egy tolatómozdony ment érte a legközelebbi állomásról. Lehet ilyen? Nem akarom elhinni. Meséljetek róla!" Mivel az utasoktól nem várható el, hogy begyalogoljanak az állomásig, a Bz-t pedig nem a nyílt pályán fogják javítani, ezért biztosan lehet.:-))) Az utasokért azért küldtek tolatómozdonyt, mert azon sokan elférnek a géptér körül.:-))) Bocs, de picit félreérthetőre sikeredett a kérdés.:-))
Előzmény: Hentes2 (5608)
István Gyuri Creative Commons License 2005.01.04 0 0 5631

Én valami olyasmire emlékszek, hogy azt mondta a miniszter, hogy a mellékvonalakon újra tervezzük/gondoljuk a forgalmat.

Beszélt arról is, hogy vannak/voltak olyan járatok is, amin egyáltalán vagy csak 2 ember utazott, akiket taxival gazdaságosabb lenne elszállítani.

Szóval, szerintem 2006-ig nem lesz jelentős nyirbálás (újraindítás pedig biztosan nem), utána viszont igen. E felé mutat az, hogy először hangzik el szerintem felelős vezető szájából ilyen durva utasszám. Tehát a statisztikák mögé már nem lehet bújni, ezért lehet, hogy a politikusok még azt is meg merik lépni, hogy 1-2-3 vonalat látványosan becsuknak (ahol tényleg nem lesz semmilyen jelentős tiltakozás), ezzel mutatva azt, hogy mennyire vigyázunk az ország pénzére.

Én az egész beszélgetésből ezt szűrtem le, lehet, hogy a konkrét félmondatban esetleg félreérthetően (mellékvonalpáriaknak reménytkeltően?) fogalmazott.

Előzmény: Sinbiciklis (5629)
division by zero Creative Commons License 2005.01.04 0 0 5630
Pont ezt az újra indítást nem értem! Visszaépítik a felszedett vonalakat??? Mert különben nincs több ezer km, ahol újra lehetne indítani...
Előzmény: Sinbiciklis (5629)
Sinbiciklis Creative Commons License 2005.01.04 0 0 5629
Én sem teljesen, bocsi ha valamit félre értettem, de kb. igy hangzott. Ismétlés du. az M2-őn. A lényeg az újra indítás, erre irtam, hogy szvsz úgy legyen.
Előzmény: division by zero (5628)
division by zero Creative Commons License 2005.01.04 0 0 5628
Én ezt a mondatot nem értem...
Előzmény: Sinbiciklis (5626)
Carpy Creative Commons License 2005.01.04 0 0 5627
??
Előzmény: Sinbiciklis (5626)
Sinbiciklis Creative Commons License 2005.01.04 0 0 5626
"Több ezer km mellékvonalon újra inditjuk a forgalmat. Ezt nem úgy csináljuk, hogy megszüntetjük a mellékvonalakat, mert nem ez a célunk" MTV1 7ó38' Kóka János Gazdasági és Közlekedési Miniszter.
úgy legyen
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.02 0 0 5625
Elment.
Előzmény: v_peti (5624)
v_peti Creative Commons License 2005.01.02 0 0 5624

Melyik? Ahová eddig is küldted a cuccokat. A freemailos.

 

 

Előzmény: Törölt nick (5623)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.02 0 0 5623

OFF

 

Peti !

 

Melyik mél címed él ?

 

Kldenék egy anyagot.

 

Laci

 

ON

Előzmény: v_peti (5621)
Sinbiciklis Creative Commons License 2005.01.02 0 0 5622
Nyugodjék békében.

Ha az új év ilyen, és M41 2127 fotóihoz hasonlókkal lesz tele, akkor nem is kell külön boldogot kivánni.8-)
Ilyen jó, Vicinális(okkal) fotókkal Teli Új Évet Kivánok!
Előzmény: _nyunyuka (5619)
v_peti Creative Commons License 2005.01.02 0 0 5621

Kösz az infót! Sejtettem, hogy a szocilaista építések idején épülhetett.

 

Előzmény: Törölt nick (5620)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.01 0 0 5620

v_peti ...."......1. Mikor épült ez a vonal? (Hejőkeresztúr-Tiszapalkonya Erőmű)?............"

 

 

traficc : 1955.07.01.

Előzmény: v_peti (5591)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.01.01 0 0 5619

Sziasztok!

 

Boldog Új Évet a vicinálisok kedvelőinek (is)!

 

A rossz hír: tegnap este Komlóra érkezvén szomorú hír ért: egy fekete zászló volt kitéve a forgalmi irodára.  Váratlanul elhunyt "Viktor bácsi", a munkáját az utolsó pillanatig szívvel-lélekkel ellátó forgalmi szolgálattevő, a 02-es pénztár kezelője. Pont tegnap temették :-(((.

 

Vidámabb új évet!!! Teganpi fotó a 2004. év utolsó komlói vonatáról:

 

2004. utolsó 38611-es vonata indulásra készen...
M41 2127 Creative Commons License 2005.01.01 0 0 5618
"Orosháza és Bécsaba között mindig (14 évvel ezelőtt) hosszú nagy szerelvények minimum egy csörgővel az elején szoktak menni. Nem értem hogy most mit akart ott ez a kis vonat."

Az utóbbi jópár évben Szeged és Békéscsaba között MD motorvonatok fordáztak, illetve mindig volt 1-1 Bz vagy M41-es forda is (persze MD döglés esetén - amire volt már egy pár példa - a segélygép lehetett M41, M40, M62 sőt még M44 is). Az új Bp motorvonatok ("Putyin", "Uzsgyi", "Pusztametró") kb. egy fél éve jelent meg Szentesen, azóta folyamatosan veszi át a fordákat. Mostmár Szeged és Békéscsaba között is kezdik átvenni a hegemóniát... (Az MD-k ha minden igaz majd mennek Debrecenbe)

Végezetül néhány kép: (1. kép MDmot 3036-tal az élén robog a Szeged-Rendező előtti kanyarban egy MD szerelvény idén tavasszal, 2. kép: MD döglés miatt M62 109 segélyezik, a szerelvény itt éppen Szeged-Rókusról indul, 3. kép M40 113 segélyezik, Szegeden)

Előzmény: Hentes2 (5608)
hjvb Creative Commons License 2005.01.01 0 0 5617
A Bz 60-12, az IP 61-12, a 63-12 az az iker buzenyka lesz, mdbz egyik topic-ba beszúrt képe alapján IP célra, konzervatív formával.
Előzmény: Sinbiciklis (5610)
bubu88 Creative Commons License 2005.01.01 0 0 5616
Boldog új évet kívánok mindenkinek!BÚÉK
M40 120 Creative Commons License 2005.01.01 0 0 5615
BÚÉK !
M40 120 Creative Commons License 2004.12.31 0 0 5614
Most 20.35-kor indul az utolsó vonat Sbogárdról Fehérvárra. Most kell nőzni ott. :-)
Előzmény: Törölt nick (5611)
Sinbiciklis Creative Commons License 2004.12.30 0 0 5610
Ja, és 63-41. A Bz pedig már 63-12.
Előzmény: Sinbiciklis (5609)
Sinbiciklis Creative Commons License 2004.12.30 0 0 5609
Uzsgyi a neve, és tényleg ott követték el. 8-)
Lehet ilyen.

B.U.É.K!
Előzmény: Hentes2 (5608)
Hentes2 Creative Commons License 2004.12.30 0 0 5608

Köszönöm az információkat!

Szertnék képeket készíteni ezekről a vonalakról is és a hozzájuk tartozó épületekről.

CSak azért kérdeztem mert szinte sosem látok rajtuk vonatot. Pl a Soltin kb 6 éve nem láttam. Most már tudom, hogy mindig rossz időben jártam arra.

A múltkor láttam egy szerintem ruszki vonatot Orosháza és Békécsaba között.

Olyan Bz féle volt kinézetre. Eddig még sosem láttam csak képen. Azért gondolom, hogy orosz gyártmány mert mintha olyan logó lenne az elején mint a budapesti metrószerelvényen szoktam látni. (metrózni régen voltam. Gyerekkoromban ha Budapesten jártam a szüleimmel nem lehetett kihagyni a metrózást. Ha volt arra dolgunk ha nem. Mai napig rettentően érdekel.-)

Szóval milyen gép ez? Újjabb fajta Bz?

Orosháza és Bécsaba között mindig (14 évvel ezelőtt) hosszú nagy szerelvények minimum egy csörgővel az elején szoktak menni. Nem értem hogy most mit akart ott ez a kis vonat.

Sárbogárdnál pedig elég elavultaknak találtam a biztosítóberendezéseket ezért gondoltam, hogy késik a fejlesztés.

Remélem sokáig fog még járni a felsorolt szakaszokon.

 

A múltkor egy kalauz barátom mesélte, hogy gyakran előfordul hogy lerobban egy vonat. El sem tudom képzelni, hogy hogy tud lerobbanni egy vonat?! Egyszercsak megállt a Bz a pálya közepén mert elfolyt az összes hűtővíz. A kocsiban utasokkal. Milyen gáz lehetett. Utasokért egy tolatómozdony ment érte a legközelebbi állomásról. Lehet ilyen? Nem akarom elhinni. Meséljetek róla!

 

Kösz: Hentes.

Előzmény: M41 2127 (5606)
gmarc Creative Commons License 2004.12.30 0 0 5607

A 62-es vonal végig napi két és fél pár közvetlen vonattal operál. A legrosszabb a Középrigóc és Sellye közötti menetrend.

 

Egyébként BÚÉK!!

M41 2127 Creative Commons License 2004.12.30 0 0 5606
Egyelőre még mindenhol jár!

- a solti vonalon maradt a 6 pár vonat, igaz, csak szombatonként (hétköznap és vasárnap már csak 5 pár van)
- Székesfehérvár és Sárbogárd között sem történt jelentős változás, nagyságrendileg ugyanannyi vonat közlekedik, mint idáig.
- Dunaföldvár és Előszállás között még 1-el nőtt is a vonatok száma, az előző időszakhoz képest (11 van most összesen)

Dihéjban ennyi! :)
Előzmény: Hentes2 (5604)
Carpy Creative Commons License 2004.12.30 0 0 5605
jar, jar, jar
Előzmény: Hentes2 (5604)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!