Nekem 3.0 TDI van 233 LE-vel. Gondolkodtam én is a chip-en, de minek ennél több paci? Bár ha kevesebb lenne a fogyasztás, azt tudnám értékelni. Mondjuk a tuning mindig 2 oldalú. Ha több a lóerő, gyorsabb az elhasználódás. Szerintem...
Köszi a válaszokat! A bajuszkapcsolón hiába léptetem semmi ilyen menüpont nincs szóval ez nekem felejtő, és ha kábelközelben leszek akkor meg bepróbálom majd a radar dolgot. Itt valaki chippelte már az autóját valami tapasztalat esetleg?
A digitális kijelzés tudtommal csak a 2006 második felétől van. Elvileg a jobb oldali bajuszkapcsolón kell egy RESET nevű gombnak lennie. Azt nyomogatva egyik képernyőn ott kell lennie. Ha nem jelenik meg, akkor nem megoldható. Ahogy olvastam, az km óra egység szoftverétől függ. De ez otthoni körülmények között nem frissíthető, tudtommal a szerviz sem tudja.
A parkoló radar képe viszont szerintem bekapcsolható a VAG-COM kábellel. De ez függ attól is, hogy milyen vezérlő lett beszerelve.
Nagyon nőies válasz lesz. Nem lehet vmelyik kispöcökkel állítani a kijelzőt? Nekünk is 2004 utáni van és változtatható. Meg a kép is látszik a radarnak. De jönnek a szakik és korrekt választ adnak. Bocs, tényleg nőies válasz volt:)))
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem, hogy 2004 utáni a6-ba meglehet azt oldani valahogy, hogy az aktuális sebességet is mutassa a kis középső kijelzőn, meg hogy nekem elől és hátul is van parkolóradar de csak hanggal csipog de képet nem mutat (az egy jobb változata ennél vagy valahogy meglehet azt is szoftveresen csinálni?)Válaszotokat előre is köszi!
Na fasza, én is ezzel szopok!!!! De már rájöttem a hiba okára... A zárban van egy mikrokapcsoló, amit a zár benyom vagy felenged attól függően, h az ajtó milyen helyzetbe van. Na ez a mikro kapcsoló tengelye v a zárnak az a része amelyik benyomja a kapcsolót elkopott... Próbálom megcsinálni , h ne kelljen sok pénzért másik zárat venni. Ja és bal első ajtóról van szó, mivel az nyitódik a legtöbbet
Fura dolgokat művel az autóm rákérdezek hátha itt van valakinnek valmi ötlete... Ajtózárnyitás után a zár egy nagyobbat majd egy kisebbet kattan. A beltérvilágítás bekapcsol aztán kb. egy másodperc múlva lassan kialszik. Csukott ajtónál nem lehet felkapcsolni a beltérvilágítást és az olvasólámpákat sem, valamint nem működik az ajtózárókapcsoló. Jöhetnek az ötletek! :-)
Még nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy be lehet azt valahogy állítani hogy a kiskijelzőn(km órától jobbra) hogy ott kiírja hogy mennyivel megy az autó(vagy ez 2007esektol létezik csak?)Amúgy használt autót főleg ami ilyen nagyobb értékű sajnos nem szabad itthon venni mert én is átmentem anno ezen és csak ha nagyon sok helyen van ismerősöd akkor tudod ÚGY AHOGY látni, hogy stimmelnek a dolgok vagy nem(megérné emiatt inkább szerintem kinntről hozni)
Sziasztok! Lenne egy pár A6 cuccom.2004-es autóból valóak.Szövet és bőrbelső.Az ár képlékeny.(le vagyok égve és kell a pénz konkrétan.mondj egy árat és meglátjuk)
Látatlanban mondok egy x2-t (vagy többet) a kilométerre... Ugye egy újonnan kb. 15 millás kocsiról beszélgetünk, amit 2-2,5 évesen az új ár 40 %-áért árulnak kevés kilométerrel... "Teljesen életszerű"....
Én nem azt mondtam, hogy nem hiteles, hanem azt, hogy nem lehet biztosan leellenőrizni, hogy mennyit futott az autó...
Mondok példákat:
- A kocsi ment 30000-et, majd elvitték szervizbe. A tulaj azt mondta, hogy csak 15000-et írjanak be a központi rendszerbe (volt ismerőse), majd eladás előtt visszaírta az óráját...
- a kocsi ment 30000-et, majd visszaírták az óráját 15000-re, majd elment szervízbe. Ezt eljátszották eddig 5x... A visszaírás költsége vastagon megjön a magasabb használtérték és/vagy a könnyebb eladhatóságon...
Hangsúlyozom, gyanakvó vagyok, de simán elképzelhető a fenti történet és még túl nagy fantázia sem kell hozzá.. Ugye?
Szóval az audi nemzetközi szervíz rendszerében az autó most, 2010 február elején volt kötelező szervízen kb75e km-el. Most akkor ez nem hiteles szerinted? Kérdeztem a szervízes srácot, hogy szerinte ez mókolható-e, szerinte nem.