Keresés

Részletes keresés

pzg Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5757
keresztszemeshímzés-minta
:))
Előzmény: Carpy (5754)
István Gyuri Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5756

Titibi: Még mindíg nem értek veled egyet, az ingázónak is jó, hogy két óránként megy a vonat, jobb mintha reggel egy behozná délután egy hazavinné, s ha lekési a bérletét felhejezheti a .....-ba.

Ha két órás ütemben jár a vonat, akkor nem 6:30-kor, hanem 8:30-kor mehet haza a jómunkásember - hát, ennek még nem fog örülni...

 

Elkerülte a figyelmeteket, hogy 4 Bz-vel számoltam, így minden nap van egy szabad gép, a napivizsgálathoz elég a szabad gépet beállítani a fordába.

No, először is ahhoz, hogy 2 órás ütem legyen a 13-ason is, akkor összesen 4 motornak kell pörögnie. Másrészről nem egy eszközhatékony megoldás, hogy az ólban 24 keresztül van szabad gép! A karbantartási ciklusnak is be kell épülnie a fordába (lásd még: csúcsidőben megy a vonat, napközben karbantart, szerel stb.)

Még egy megjegyzés: itt is jól kiütközik az, hogy ilyen kis piacon, 4-5-6 Bz-vel nem lehet hatékonyan működni, mert az 1 Bzmot tartalék a 3 dolgozó géphez képes nagyon rossz arány. Tehát két vonalban nem érdemes gondolkodni, mert nem lehet 0,6 Bz-t tartalékolni :))

 

Mi lenne (..) ha az állam nem kérne a vonalakból, és ekkor mentenénk meg a közlekedést Titibi HÉV-ként. Ekkor az UIC csak jelenthet, a HÜSZ csak jelenthet, vagy nem?

És ki tartja karban a pályát? A Titibi Kft.?

 

Mert meggyőződésük, hogy több utast visznek el és így miért adnának nekünk ajándékba gempát amiért szerintük ők dolgoznak meg.

Nem érted az együttműködés lényegét. A csúcsidőben, amikor a Bz (akár mellékekkel is) be tud segíteni, azzal tud nyerni egy eszközt, amivel egy másik vonalon újabb bevételt tud elérni.

 

Amúgy meggyőződésem, hogy cirka 20-30 perc különbségről akarol engem meggyőzni, hogy megéri felborítani a menetrendet, és már írtam, hogy ha erre utas igény lesz akkor természetesen én belőlük élek és korrigálok.

De ha sehol nincs keresztezési lehetőséged, akkor nincs túl nagy játszási lehetőséged.

 

Egyébként is csak fikció a menetrendünk, úgy cirka lett ide rittyentve.

No, hogy ne csak fikció legyen, mindjárt rittyentek ide egyet :)

 

division by zero: Keresztezéshez miért kell ember? Minden állomáson rúgosváltók kellenek, és kész!

Azok beépítéséhez, karbantartásához is pénz kell (és visszajelentés miatt emberszükséglete is van). Valamint az elágazó állomásokon ahol 3-4 vonat is randevút ad egymásnak, nem kivitelezhető.

 

Titibi: Nem tartanám jónak akkor inkább a 37 km távolság menettartamát 30perc alá kellene szorítani, és több lehetőség lenne a menetrendben.

A Pápa-Csorna vonal 60-as, a párszáz méteres lassújelektől tekintsünk el... A 37 km folyamatos menettel is 37 perc... Mégis mit szeretnél? 80-as, 100-as pályát? Desirót?? Most egy picit elszaladt veled az álombeli lovacska...

 

No, és akkor az ígért menetrendi ábra a 13-14 vonalakra:

http://members.chello.hu/g.istvan/MAV/titibi_1.PDF

http://members.chello.hu/g.istvan/MAV/titibi_2.PDF

 

Titibi! Most már láthatod, hogy a 13-ason lényegében nem lenne lehetőséged a játszadozásra az indulási időpontokban, kivéve ha franciavágásnál lehet (lehet?) keresztezni.

Ha Császár mrh-n lenne lehetőség keresztezni, akkor nem kell dekkolni Tatabánya felé, hanem ott és Környén lehetne keresztezni, ez az oroszlányi vonalnak is jobb lenne, mert a mostani ábrában a Bz-k előtt kell érkezniük a tatabányai "pók"-hoz, és csak utánuk tud indulni, márpedig onnan (órás ütem mellett) szinte biztosan több utas lenne, mint Kisbér felől.

 

traficc:Egy MÁV táblázatból.

Kéri ?

Igen, László :-)

 

Carpy: Talalos kerdes: mi ez?

(--A válasz Carpy kérésére cenzúrázva--). Nagyon jó, szemléltető ábra!!

Előzmény: Törölt nick (5724)
ZE Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5755
Menet...izé :) szóval a vasútmániás topicban volt róla a közelmúltban szó... A piros vörös és kék vonalak mutatják a vonatok helyzetét a két állomás között.
Előzmény: Carpy (5754)
Carpy Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5754
Talalos kerdes: mi ez?
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5753

Egy MÁV táblázatból.

 

Kéri ?

Előzmény: István Gyuri (5718)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5752
Most szűk 50 perc a menettartam. Ha a rába hidak lassújeleit kivesszük, ha a megállóhelyek úgy működnek mint a busznál, hahahahahhaha. Természetesen ragaszkodom hozzá, hogy minden vonatom mindíg mindenhol biztosítsa a fel és leszállást.
Előzmény: Carpy (5751)
Carpy Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5751
Az pont jo. Minek is megallni azokban az "iciri piciri" falvakban, ha a vonal forgalmat az "atugrok Papara vasarolni" tipusu utasok adjak :)
Előzmény: Zol (5750)
Zol Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5750
Egy folyamatosan 80 km/h-val menő bz 30 km-t 22 és fél perc alatt tesz meg. Tehát elindulni, megállókban megállni, végállomáson visszaindulni összesen maradt 7 perced.
Előzmény: Törölt nick (5748)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5749

Láttam egy tök jó vonatkeresztet a morvaországi Mladějovban, a Česká Třebova - nemtudommi mellékvonalon. Jött a Bz, megállt a kitérő előtt, leugrott a kalauz, átdobta a váltót, bement az állomásra. Ugyanezt eljátszotta a szembejövő Bz-s is. Kifelé ugyanez a játék...

Kunmadarason és Osztopánban szintén elég egyszerűen elintézik a kereszteket a közelebbi kitérők állítgatásával. Miután az egyik vonat elment, a másik visszatol, és ugyanazon a vágányon hagyja el az állomást, mint amelyiken a másik jött.

Előzmény: v_peti (5745)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5748

Nem tartanám jónak akkor inkább a 37 km távolság menettartamát 30perc alá kellene szorítani, és több lehetőség lenne a menetrendben. És nincs engedély kérés adás a vonalon, Pápa és csorna elrendezi.

Vagy Pápa és Csorna engedélyt ad mind kettőnek mindkettő elindul és a kereszt helyén bevárják egymást, tarthatják a kapcsolatot mobilon. Így mindíg lehetne tudni ki merre jár?

Előzmény: v_peti (5747)
v_peti Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5747

Ebben igazad van. A mozdonyvezető is tud engedélyt kérni, ha van vonatkereszt.

 

Előzmény: Törölt nick (5746)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5746
Valóban most van vonatkereszt forgalmista nélkül. Illetve a helyszínen nincs forgalmista. A vezetőjegyvizsgáló illetve teher sesetén a vonali tolatásvezető kér engedélyt. De én a Titibi HÉ(K)V-nél nem számoltam ilyen létszámmal sem.
Előzmény: v_peti (5745)
v_peti Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5745

Úgy tudom, hogy a Pápa-Csorna vonalon most sincs ember a keresztezéshez! Csak telefonos bejelentkezés-engedélykérés van. Titibi biztosan tudja, hogy ez hogy működik pontosan.

 

 

Előzmény: division by zero (5743)
Carpy Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5744
Pontosan!

A "helyi erdeku" tetszes szerint kicserelheto a "regionalis" kifejezesre.
Előzmény: Törölt nick (5742)
division by zero Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5743
Keresztezéshez miért kell ember? Minden állomáson rúgosváltók kellenek, és kész!
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5742
Szóval te a HÉV helyett inkább egy HÉKV-et tudsz elképzelnim ha jól értem? (Helyi Érdekű Közlekedési Vállalat)
Előzmény: Carpy (5735)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5741

És ez a demográfiai kimutatásokban is sokat nyomna a latba. Szóval mindenkinek megérné!

 

Előzmény: Törölt nick (5739)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5740
Jó ötlet, aki olcsóbb jöhet. TSZ, MÁVÉPCELL, stb.
Előzmény: Szütyi (5738)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5739
Minél több megy el szülni anál több új munkanélkülit lehet kiképezni és mint tudjuk az eleve támogatott dolog.  Az ideális az lenne hogy a támogatás lejártával már teherbe is esne!!!!!!
Előzmény: Szütyi (5737)
Szütyi Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5738
Segélyezéssel kapcsolatban pl, lehetne egyeztető tárgyalást kezdeményezni a környék nagy vasútépítő cégével is. Nekik is lehetnek szerkentyűik a segélyezéshez és lehet, hogy hamarabb tudnának menni is. Csak ötlet, nem kell lekiabálni a hajamat:-)
Szütyi Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5737

Kettő dolog jutott eszembe Titibi női mozdonyvezetőivel kapcsolatban.

1.Mi van ha egyszerre elmennek szülni?:-)

2.Állítólag ha sok nő van egy helyen akkor még esetleg a havi ciklusaik is összehangolódnak:-) ezek lennének a vörös üzemszüneti napok?.-)

Bocs, már be is fogtam:-))))))))))))))))))))

Törölt nick Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5736

Olvass vissza már ilyesmi is történt.

 

Nem állunk jól!

Előzmény: Carpy (5735)
Carpy Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5735
Ahogy gondolod, a te vasutad. :))

Ha csak es kizarolag vonattal akarod a forgalmat lebonyolitani, akkor vagy nem tudsz elegendo forgalmat vonazni, vagy brutalis koltsegeid lesznek.

Lassan raterhetnenk a beveteli oldal kiszamitasara, hadd ugorjon a majom a vizbe :))
Előzmény: Törölt nick (5734)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5734

Maradjunk annyiban, hogy bárki lekésheti a vonatot.

 

Akkor engedjük felszedni a vonalat! Én nem a buszban gondolkozom.

Előzmény: Carpy (5733)
Carpy Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5733
Maradjunk annyiban, hogy a melos nem kesi le a vonatat.
Es ha ket ora mulva van vonat, az nem biztos, hogy elorelepes, lehet, hogy most a nem utemes rendszer szerint korabban kapna vonatot.

2 gephez mar keresztezni kell, ahhoz ember es karbantartas kell, tovabba tovabb korlatozza a menetrendkeszito mozgasteret.

Mondom en, a busz a megoldas...
Előzmény: Törölt nick (5732)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5732

Néha én is lekésem. Mint mondtam, na mindegy.

 

Egy gép, két mv/nap. A mostani 2 gép 3-4 mv/nap. Itt egyértelműen jobbak a mutatók. És jobb a kiszolgálás. Ezek is nyomnak a latba nem? De szerintem......

 

Előzmény: Carpy (5730)
Carpy Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5731
Akik jobban jarnak, hozongenek.
helyett
Akik rosszabbul jarnak, hozongenek.

Előzmény: Carpy (5730)
Carpy Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5730
Iciri piciri falvakbol is meglepoen sok utas tud osszejonni reggel 7:15-os varosba erkezessel, es a nagy falvakat felfuzo vonat se telik meg delelott 11-kor...

"ha lekési máris érdekli mikor megy a következő vonat"

De az ingazo nem szokta lekesni a vonatat. Vagy ha igen, akkor annak menetrendje nem az ingazohoz van igazitva.

"és korrigálok"

Tudod mivel jar egy menetrend korrigalas? Annak, akiknek kedvezni akarsz, jo, de nem koszonik meg. Akik jobban jarnak, hozongenek.
Ezert kell eleve jo menetrendet csinalni. Nem annyira nehez, mert vannak eleg jo fogodzok, amikre lehet tamaszkodni. De nem szabad mindjart kikotni, hogy marpedig egesz nap utemes, es 120 perc periodusido. Alkossunk utemeset, amennyire lehet, alkossunk egyseges utemet, amennyire lehet, de ne kossuk az ebet a karohoz.

"A rittyentett menetrend 6:30 Csorna indulása éppen így érne cirka Pápára!"

Es mi er 7:15-kor Csornara? Semmi.
Es mi indul a masik legfrekventaltabb idopontban (14:30-kor) Paparol? Semmi.
Előzmény: Törölt nick (5728)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5729
Iciri piciri településekről beszélünk ám Pápa és Csorna között!
Előzmény: Carpy (5727)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.06 0 0 5728

"Az ingazo az mindig ugyanakkor jar, es nem erdekli, hogy egyeb napszakban mikor megy vonat."

 

Mondom, ha lekési máris érdekli mikor megy a következő vonat...........................

Ingázom most is és anno Érd-ről is ingáztam. Bár nem klasszikus értelemben, ugyanis mv-ként még nem egy-egy kitüntetett vonattal közlekedtem. Most A klasszikus ingázást hajtom végre, az első lehetséges vonattal megyek és 7,3 óra elteltével az elsővel jövök álltalában, kivéve mikor azt lekésem. Akkor a következővel órák múlva! Miért késem le? Mert kapok délben egy tegnapi határidős melót, vagy bármi másért.

 

Amúgy meggyőződésem, hogy cirka 20-30 perc különbségről akarol engem meggyőzni, hogy megéri felborítani a menetrendet, és már írtam, hogy ha erre utas igény lesz akkor természetesen én belőlük élek és korrigálok. Én a szolgáltató elő állok egy menetrenddel amit szerintem tudok tartani, és jó. Megvan bennem az a szándék, hogy kiszolgáljam őket. Egyébként is csak fikció a menetrendünk, úgy cirka lett ide rittyentve.

 

"De gondold el, mi lenne, ha a vonat Papara nem 6:22-kor es 8:10-kor erkezne (kabare a mostani menetrend!), hanem olyankor, amikor az ingazoknak jo, azaz 7:15-re. Meglasd, megtelne a BZ ingazokkal, diakkal, dolgozoval. "

 

A rittyentett menetrend 6:30 Csorna indulása éppen így érne cirka Pápára!

 

"Ezt kizartnak tartom. "

 

Pápán felvigyázó is voltam sokáig, én ilyesmit figyeltem meg..........

Előzmény: Carpy (5726)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!