Keresés

Részletes keresés

Caf 518 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 9573

A 19esnek eselyt sem adtak a Dkvsok kezdettol fogva szolositas volt mar nyaron tomegnyomor volt es erdekes v atszoktak a 25/25Y re vagy az autora. Bezzeg a jozsaiak full uresen csuklosoznak

Előzmény: ron89 (9571)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 9572

A szaknyelvben ezt el lehetne nevezni DKV-hatásnak. :)

Előzmény: ron89 (9571)
ron89 Creative Commons License 2017.03.26 0 1 9571

Ilyen vonal szerintem már nincs. A csuklós vonalak (19, 25, 30, 41 stb.) szólósítása 2009-ben meghozta az eredményét. Szépen elfogytak az utasok az évek alatt.

Előzmény: Econell99 (9569)
marky-511 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 9570

Nem tudom, hogy a jelenlegi viszonyok mellett lenne-e ilyen. Egyedül a 31-est mondtam volna biztosra, de a DKV-nál még ott is előfordult szóló, a Volán úgy 30 évig nem mert rá szólót tenni.

 

A szolgáltatóváltásig voltak olyan viszonylatok, amelyek minden időszakban jól ki voltak használva (28, 31), ma már ilyet se nagyon tudnék mondani.

Előzmény: Econell99 (9569)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 9569

Akkor összegezvén, mely járatokra kellene 100% csuklós, szerintetek? 22/24, 25(Y), 30(A).

Ezeken kívűl?

Előzmény: marky-511 (9568)
marky-511 Creative Commons License 2017.03.26 0 1 9568

Már a 29-30 összevonáskor jóval kevesebb járat volt a Derék utca - Nagyállomás között, igaz, a csúcsidőn kívüli követés jobb lett, 30 helyett 20 perc. Plusz a DKV-s átvétel után szinte csak szólók jutottak 30-asra, pedig volt, amikor már a Jégcsarnoknál majdnem tele volt.

 

A 49-es összevonás óta legalább alig látok szólót 30-ason. 30A-n annál inkább.

Előzmény: ron89 (9566)
marky-511 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 9567

A 23-ast (az Y-vel karöltve) pont azért tették oda hogy legyen valaki rajta :)

 

Viccen kívül, a két viszonylat kiváltható lenne a régi 40-essel. Ott egyszer midi Merci ment, egyszer meg csuklós Neoplan. Eléggé függött az egyetemisták órarendjétől. Kb. ugyanez van a 23-23Y terén is, de ezért kár volt a jó régi útvonalat eldobni, ma már csak a Hadházi út maradt meg a régi útvonalból.

Előzmény: Econell99 (9562)
ron89 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 9566

Az ilyen összevonásoknál pont az a lényeg, hogy ritkuljon a követés, és lehessen spórolni. Lásd a 30-49-es összevonást. A Diószegi út és a Nagyállomás közt ma már jóval ritkább a követés, mint mikor még külön jártak.

Előzmény: Econell99 (9565)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 9565

Az hogy összevonták az még nem is lett volna baj, elvégre önmagában Kismacs forgalma ingadozó, de az összevonásért cserébe lehetett volna mondjuk 30 perces követés a délutáni csúcsban. Illetve reggel egy + rásegítő a jelenlegi járatok mellé.

Előzmény: ron89 (9564)
ron89 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 9564

Kismacs-Nagymacs: valamit mindenképp kezdeni kellene vele

Már kezdtek, racionalizáltak, hiszen összevonták a 20-ast a 33-assal. Így kevesebb lett az indulás, nagyobb lett a tömeg, hosszabb a menetidő, kit izgat? Meg lett spórolva valamennyi km (mehet a trolipótlásba), minden rendben van.

Előzmény: Econell99 (9557)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 9563

Ezért is gondolom úgy, hogy ha lenne is ilyen viszonylat, azt max egy csúcsidőben néhány járattal közlekedő 17Y-ként tudnám elképzelni.

Előzmény: Econell99 (9562)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 9562

Az a baj, hogy az összes 17-es már "túl nagy" párhuzamosság lenne a DKV-nak. A 23-as is azért lehet ott, mert kb. senki se használja :) (kis túlzással)

Előzmény: marky-511 (9561)
marky-511 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 9561

Ha a Dózsa György - Bolyai - Dóczy útvonalat használná, a 23-ast ki is lehet venni (illetve értelmesebb útvonalat adni neki, mondjuk a NYIP felé), és annyival kevesebb lesz a párhuzamosság.

Előzmény: Econell99 (9560)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 9560

17-es busszal kapcsolatban: a 12-es, 22-es (és a jó "öreg" 2-es) mellett nem hiszem, hogy bevállalna a DKV még egy járatot arra felé. Hogy erre lenne-e igény az megint egy másik kérdés. Szerintem az átszállási kapcsolatok miatt (és a jövőbeli főpályaudvar) miatt jobb lenne a Nagyállomás. De akár egy 17Y: (Ondód-) Műanyaggyár-Doberdó utca járatot el tudnék képzelni.

Előzmény: marky-511 (9558)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 9559

Ami ennél is rosszabb, a Vincellér felől semmi nem közlekedik a külső Kishegyesi út felé, mióta a régi 29-es megszűnt.

Erre lenne megoldás az általam vázolt 23-as.

Előzmény: marky-511 (9558)
marky-511 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 9558

Szerintem a 17/17A-nak inkább a Doberdóig kellene járni. Amióta a 22-es vissza lett vágva a Segner térig (majd átkeresztelték 17A-nak), a Műanyaggyár és az NI megközelíthetősége romlott. Azóta csak nőtt az ottani munkahelyek száma, érthetetlen hogy miért nem javítanak a megközelíthetőségen.

Ami ennél is rosszabb, a Vincellér felől semmi nem közlekedik a külső Kishegyesi út felé, mióta a régi 29-es megszűnt.

Előzmény: Econell99 (9557)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 9557

Kismacs-Nagymacs: valamit mindenképp kezdeni kellene vele, mert elég gáz, hogy óránként jár csak oda busz, legtöbbször teltházzal.


Kishegyesi út-Ondód: megoldható lenne azzal, hogy meghosszabbítják a 17-est a Nagyállomásig, és a 46-osokkal összehangolva járnának a nyugati városrészbe.

Előzmény: marky-511 (9555)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 9556

Szerintem a jelenlegi 23-ast kellene átvariálni: Sámsoni út - Júlia telep - NYIP - Vincellér utca útvonalon. A 23Y mellett elég nagy marhaság a Doberdóra járatni.

Előzmény: marky-511 (9555)
marky-511 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 9555

Nem tudom, kell-e plusz kapacitás Kismacs / Nagymacs fele, de akkor vagy a 21-est hosszabbítanám meg, és sűríteném be; vagy betenni egy 33A-t.

A 23-ast (vagy nevezzük akárhogy) újraindítani, hogy legyen még kelet-nyugat irányú viszonylat.

 

A bonyodalmat a Vezér utca adja, mert túl nagy forgalmat már nem fog elbírni. Amíg nem volt ott az ITS, könnyebb volt, mert a 10-es, később a 14-es együtt remekül kiszolgálta.

Nagy kérdés, mi lesz akkor, ha a Balmazújvárosi utat a Vezér utcával összekötő út elkészül. Én szívesen továbbvinném a 43-ast minimum az ITS-ig, vagy akár a Doberdóig is, de akkor már a 11-essel együtt túl sok viszonylat járna arra, sok késést okozna.

 

Viszont a régi "kedvenc" 50-esemnek adék egy értelmes útvonalat: Doberdó utca - Vezér utca - ITS - NYIP - Kishatár utca körjáratban. Más kérdés, akkor kell-e 11-es a Doberdóig (szerintem nem).

Úgyhogy a 11-es belső végállomása lehetne a Nagyállomás, és a Vezéren vagy az ITS-nél fordulhatna - már ha szükség van a jelenlegi útvonalra. A Csigekert - Szabó Lőrinc utcákra jobban el tudnék képzelni egy eredetileg is elképzelt 14-est, akár a Nagyállomásról, akár a Segner térről.

 

Econell99 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 9554

A 20-as helyett még el tudnék képzelni egy 42A-t Kismacs-Kishatár utca-Nagyállomás útvonalon is. Így még a kihasználtsággal se lenne baj. De ezt inkább a Kishegyesin vezetném végig az átszállások miatt. A sima 42 maradna a Szotyorin.

Előzmény: Caf 518 (9552)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 9553

Én is csodálkoztam rajta, amikor csuklós 11-est láttam. A 25-ösre meg sokszor fel se lehet férni.

 

Egyébként a 33-assal is kezdeni kellene valamit. Hétköznap is alig jár, de legalább még tömegnyomor is van rajta.

Előzmény: marky-511 (9551)
Caf 518 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 9552

Akkor lehetne mondjuk

11es elég lenne csak a nagyállomásig
14es mehetne a régi útvonalon kb csak az új kiskörúti részen az IT-ig és lenne egy újabb agráros egyetemi járat
16-os mehetne egyetemi járatnak és megszűnne az 51E
20-as Kismacs óránként, Auchanhoz is betérhetne
21-es mondjuk Szent Anna – Klaipeda – Burgundia – Csapó kitérővel szintén feléledne, Auchanhoz is betérhetne Auchan járat sem kellene szinte.
23-as tovább mehetne a régi útvonalán
33-as Nagymacs

Előzmény: marky-511 (9551)
marky-511 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 9551

Nem tudom, hogy bírják, de igazából azt sem, hogy mit keres rajta csuklós :)

 

Jó, tudom, jut rá a Doberdós flottából, de felesleges, miközben több zsúfolt Vincelléres viszonylatra csak szóló jut.

 

Szerintem aki a Gábor Dénesbe jár, annak az is gond, hogy messze vannak a megállók. Korábban a 21-es és a 32-as volt elég kihasznált azon a környéken, amikor jöttek-mentek a diákok. Most a 33-ason kívül alig van ott használható viszonylat, ami elég baj. Korábban ott volt a 20-as és a 23-as is.

Előzmény: Caf 518 (9550)
Caf 518 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 9550

A 11-esen csuklósok, hogy bírják a fekvőrendőröket a Szabó Lőrincen ?

A 11es azért jár most a Szabó Lőrincen és a Csigekert utcán mert a volt Gábor Dénesnek kellene egy busz, de sokan szerintem a Böszörményire járnak ki így is mert a 11-es ritka. Kb. a Gábor Dénestől kezdve szerintem a Szabó Lőrincen az It-s dolgozókon kívül nem sokan utaznak a 11esen, és lehetne az útvonala Csigekert – Balmazújvárosi – Böszörményi . 

Előzmény: marky-511 (9549)
marky-511 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 9549

A jelenlegi 23-as és a régi 40-es között alig van különbség. A 23-as egy elég kihasznált viszonylat volt, és egy elég jelntős kelet-nyugat összekötő viszonylat szűnt meg azzal, hogy a NYIP helyett a Doberdón dekkol. De az még mindig jobb eset, mint amikor a Nádor utcán és az Egyetem Sugárúton forgolódott.

 

Vannak kihasznált szakaszok persze, de a legproblémásabb útvonalak jelenleg a 23, 23Y, 11-es viszonylatoké. Újra kéne gondolni.

Előzmény: Econell99 (9547)
marky-511 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 9548

A párhuzamosság csak a villamosnál baj :)

 

A 3-assal teljesen párhuzamos a 22/24, részben párhuzamos a 43-as és a 11-es. Nem hinném, hogy a 16-os annyit rontana az 5-ös helyzetén. Még egy sűrűbb menetrenddel sem.

Előzmény: Caf 518 (9546)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 9547

A jelenlegi 23-as egy nagy marhaság. Inkább járna a NYIP-ig, mint régen, sőt még nagyobbat mondok: Vincellér utca - NYIP - Sámsoni út - Júlia telep.

Előzmény: Caf 518 (9546)
Caf 518 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 9546

A 16-ost nem fogják bolygatni mert a szemükben ez is párhuzamosság lenne úgy gondolták a műszaki egyetem - campus összekötéséhez elég az 5-ös troli, a 4-es, 19-es meg a műszaki összekötése a belvárossal. A 16-ost a troli vetélytársának tekintené a dkv.... A 21-es meg pótolhatná a 23-ast, ha gyakrabban járna és mondjuk érintőlegesen érintené a belvárost. 

Mellesleg ma volt szerencsém látni több 23Y-t elég szépen voltak rajta. 

Előzmény: marky-511 (9545)
marky-511 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 9545

A 16-os áthelyezésének lenne értelme, erről már azelőtt beszéltünk itt a fórumon, hogy egyáltalán létezett-e volna 23Y-os busz.

 

A Nagyerdei körút azon szakasza, ahol a 16-os közlekedik, eleve csak "egérútnak" jó, még megálló sem található azon a részen. Legutóbb a 3E-s troli állt meg a vidámparknál, de tudtommal a 16-os nem használja azt a megállót.

 

Szvsz mindkét viszonylatnak a déli szakaszon kellene közlekednie, a 16-os kaphatna használhatóbb menetrendet, hogy ne csak a gyógyszergyári dolgozók használhassák, hanem az egyetemisták is (az útvonala nagyrészt fedi az egykori 3E-ét).

Előzmény: Econell99 (9544)
Econell99 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 9544

Szerintetek lenne értelme felcserélni a 16-os és 23Y-os Nagyerdei körúti útvonalát?

A 16-os menne az Oláh Gábor felé, és így meg tudna állni az Egyetemnél és a Klinikáknál, a 23Y úgyszint.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!