Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

1.3 JTD Creative Commons License 2017.02.01 0 0 9719

Helló.segítséget szeretnék kérni,nemrég vettem egy 2011 es passat cc-t.a helyzetjelzőket szeretném kicserélni ledes fehér fényűre,próbáltam egy can bus os izzót de nem világított.Valakinek tapasztalat milyen stimmel bele?

rolanda6 Creative Commons License 2017.02.01 0 0 9718

Sziasztok! B6 passat 2.0crtdi generátort szedte már ki valaki?hogy lehet kiszedni mert útba van a klíma cső.vagy van valami más megoldás rá? Elkopott a szénkefe ki kéne cserélni.Köszi a segítséget.

Octi19 Creative Commons License 2017.02.01 0 0 9717

Annyit sikerült elérni, hogy nyittattam egy munkalapot az autóra amiben leírják, a hibát és központi segítséget kérnek. Abban is benne vannak, hogy szétszerelik az autót és ideadják a bovdeneket hogy lefagyasszam és teszteljem és ha ez a baja akkor kicserélik, ha nem akkor legalább ezt kizárjuk.

(tudom, hogy nem nekem kellene kísérletezzem ezzel, de már meguntam, hogy őket is bezárják az importőr szabályai, meg kicsit a saját félelmeik is és ne mernek kreatívan hozzáállni a probléma megoldásához, és nekem meg végül is mindegy, hogy hogyan csak végre legyen megjavítva az autóm)

 

A 16-os pozícióban lévő bovdenről van szó:

Előzmény: Octi19 (9706)
pano78 Creative Commons License 2017.02.01 0 0 9716

Szia,

biztos hogy a 77mm-es van benne, a 100mm-est 2008 20. hetében vezették be mind az 5 motorgyárban ahol készültek ezek a motorok.

Viszont ott elvileg nem csak a tengely kopott, hanem amibe belemegy,az is.

Előzmény: Michrobee 71 (9713)
mica-r Creative Commons License 2017.01.31 0 0 9715

VAG specifikus alkatrészest javasolnék. Általában ott van fogalmuk a tipusokról.

Előzmény: mica-r (9712)
Green Sri Creative Commons License 2017.01.31 0 0 9714

Ma az úton két B1 is vészvillogozva ment ment, megállt, volt a kocsiban nálam minden egy  gyors mentőakcióhoz de már úton volt mindkettőjüknek a haver. Na mindegy. Ha valaki lerohadna a paszullyal és mögöttük megy egy ideig egy fehér b7 az én vagyok :) segítek szivesen.

 

Más: nem vállalta 2 héten belül az olajcserét meg a hátsó csapágyat így kénytelen voltam én megcsinálni. Szóval legalább ez is a zsebben maradt.

 

Eljött a DSG olajcsere ideje is, váltig állítja egy szaki hogy csak a gyári vw olaj mehet bele ami drágább mint az 56-os Tokaji Aszú.Néztem hogy a Motulnak és a Castrolnak is van többek között DSG olaja vw ajánlással.  Azért azok csak mehetnek bele. Elvégre a vw olajat se a vw gyártja hanem egy beszállító.

Michrobee 71 Creative Commons License 2017.01.31 0 0 9713

Esetleg tudsz adni kontaktot, hol érdemes még alkatrész után érdeklődni?

Előzmény: mica-r (9712)
mica-r Creative Commons License 2017.01.31 0 0 9712

Rossz helyen érdeklődtél. Ezek a régebbiek 77-esek.

 

Előzmény: Michrobee 71 (9711)
Michrobee 71 Creative Commons License 2017.01.31 0 0 9711

Sziasztok! Adott egy 2006-os B6 Passat, motorkód BKP,alvsz: 6P144816 olajcsere előtt állok és szeretném a 6szög meghajtó tengelyt is cserélni. 

Ahol érdeklődtem az alkatrész után azt mondták, hogy a gép hozza nekik 77 és 100 mm hosszúságúval is.

Van itt valaki aki meg tudja pontosan mondani melyik kell hozzá?

 

Illetve olvastam fórumokon, hogy megeszi a lánc a fogaskereket. Volt már valaki hasonló cipőben?

Octi19 Creative Commons License 2017.01.31 0 0 9710

A riasztó egységben, de nem tudom pontosan, hogy fizikailag hol van. Azt hiszem valahol az első kerékjáratokban az ajtóoszlopokhoz közel kell lennie, de a tévedés jogát fenntartom!

Előzmény: ViczianSz (9709)
ViczianSz Creative Commons License 2017.01.31 0 0 9709

Hol van ez az aksi amit mondasz?

Előzmény: Octi19 (9708)
Octi19 Creative Commons License 2017.01.31 0 0 9708

Ha gyári a riasztó, akkor a riasztások oka lehet a riasztó akkujának a várható halála is. 8-9 év ezeknek a szokásos élettartamuk, és amikor közel a vég akkor szoktak ilyen X-aktás beriasztásokat produkálni eleinte, mielőtt végleg kilehelnék az utolsó szabad elektronjaikat is.

Előzmény: ViczianSz (9707)
ViczianSz Creative Commons License 2017.01.31 0 0 9707

Sziasztok.

Olyannal találkoztatok-e már, hogy 2007-es passat cc kombi. Riasztó bezárása után bekapcsolódik pár perc után. A pót féklámpa lezárás után parázslik. A csomagtér zárba van belekötve a pótféklámpa, testet vezérel. A csomagtér zárat kicseréltük de továbbra is ugyan az a jelenség. Ha csomagtér zárat egyre zárom akkor nem világít, ha kettőre akkor világít a pótféklámpa. Mi lehet a probléma. Van-e valakinek véletlenül kapcsolási rajza a csomagtér zárhoz?

Octi19 Creative Commons License 2017.01.31 0 0 9706

Hát nincs szerencsém... ma reggelre a balos befagyva, a jobbos nyílik, de vissza pattan és nem záródik! Sajnos mire beszaladtam a telefonomért, hogy levideózzam addigra a jobbos engedett és már záródik, de a balos még mindig be van fagyva, a külső kilincset valami nem engedi mozogni és szokás szerint belülről rendesen nyitható...

Előzmény: zorko (9704)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 9705

Nekem volt korabban egy cenralzaras vw lt-m aminek egy osszel befujtam vmi minosegi keno spry-el a zarjait es kilincseit is,,ahogy bejottek a minuszok centralnak lottek olyanokat szorult,de meg a kulcsot is beletortem egyszer olyan nehezen birtam elforditani,ezutan 2* szetszedtuk,kidujtuk fekspray-el de soha nem tisztult ki es igy is hasznaltam 6evig,h a central biztositekot kivettem ,es akulcsal is csak kinlodtam telen.

tudom,h nem egy tortenet,,csak mondom leirom mekkora hihetetlen blokkolast/zavart tud csinalni egy "finom" cenrtalzarba ha minimalis kence vagy akar kosz belekerul..

Előzmény: Octi19 (9703)
zorko Creative Commons License 2017.01.30 0 0 9704

kis szerencsével jövőre is lesznek ilyen hidegek...

Kicsivel nagyobb szerencsével talán rendbe jött az autód.... :-)))

 

Amúgy, nem úgy volt, hogy mindkét oldalon volt nyavalya, csak az egyiken kevésbé?

Előzmény: Octi19 (9703)
Octi19 Creative Commons License 2017.01.30 0 0 9703

Délelőtt szóltak, hogy mehetek az autóért... Kicserélték a baloldali ajtózárat! Meggyőződésem, hogy nem ez volt a baja, mert a központi zárra mindig reagált és belülről mindig nyitható volt, ráadásul amikor eleinte azt csinálta, hogy nem záródott vissza, akkor amikor behúztam zárt helyzetbe akkor a mikrokapcsoló is rendesen működött!

...de majd kiderül...

Állítólag semmi nedvességet nem találtak az ajtóban és most szét is szerelték teljesen apróra. Most működik és remélem reggelre lesz is még ilyen -8-10°C hogy kiderüljön befagy-e ismét...

A skodás fórumban egy kolléga talált egy amerikai fórumot ahol megdöbbentően hasonló problémát tárgyaltak és az lett a vége, hogy a VW amerikai divíziója adott is ki egy szerviz bulletint erről a hibáról és megszüntetéséről. Én ezt a bulletint letöltöttem és el is küldtem a szervizbe a vezető szerelőnek, de nem lett túl sok foganatja... Azt mondta, hogy a Jettákba, Golfokba itt is használták a bulletinben leírt alkatrészt de Passatba nem és az európai VW nem is adta ki ezt a bulletint, szóval nem tudom...
Már komolyan inkább azt szeretném, hogy reggelre ismét fagyjon be és tovább tudjunk menni, mert úgy néz ki, hogy amit egy szervizben meg lehet tenni azt már mindent megtettek.

Sajnos úgy néz ki hogy a hét végéig intenzíven melegedik majd az idő és így talán holnap reggel lesz mg alkalma befagyni ha be akar, de az autó még a következő télen is garanciális lesz és kis szerencsével jövőre is lesznek ilyen hidegek... majd kiderül!

Előzmény: Imiii (9700)
gszabee Creative Commons License 2017.01.29 0 0 9702

Sziasztok!

 

2010-es 2.0 CR TDI 140Le DSG Comfortline verdát tervezek vásárolni magyarországi és úgy néz ki, h ténylegesen 100e km van benne...szervízben lekértem illetve a KEKKH-t is megnéztem. Szóval volt már jó pár éve egy B5-ös és egy 2005-ös B6-os passatom is, de nem volt automata egyik sem. Mit javasoltok a megvétel előtt? Mit nézzek meg illetve próbáljak ki? Nekem a B6-osban 160e körül elromlott az üzemanyag szivattyú az kézifék kapcsoló is szarakodott, de az elektro-mechanikus asszem ez a neve, kormánnyal nem volt gondom. Annyi kiderült még, h long life-os szerviz periódusok voltak, ez gáz?

Előre is köszi!

andreas19 Creative Commons License 2017.01.27 0 0 9701
Imiii Creative Commons License 2017.01.26 0 0 9700

Igen, valóban, az új Octavia egy teljesen jónak tűnő, vállalható autó.

Remélem a Juvenal megembereli magát, s a végére jár a dolognak., Sok sikert hozzá, és várjuk a beszámolót!

Előzmény: Octi19 (9699)
Octi19 Creative Commons License 2017.01.26 0 0 9699

Ismét bevittem az autót a szervizbe, és ismét csereautóval jöttem haza, de most egy Octavia III 1.6 TDI az áldozat. Ez már legalább egy normális autó! Van benne telefon kihangosító és ülésfűtés is. Ennek csak a hangerő szabályzója a rádión kontakthibás és elég esetlegesen lehet hangosabbra venni...
Kíváncsi vagyok, hogy ezúttal meglesz-e a hiba...

mesb Creative Commons License 2017.01.26 0 0 9698

Köszi. Vasárnap ha lesz idom meglesem és akkor meg is rendelem. 

 

Előzmény: Octi19 (9697)
Octi19 Creative Commons License 2017.01.25 0 0 9697

https://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1

Amikor bejön az oldal akkor válaszd a "CarProg2" opciót. Ott meg tudod nézni, de elég sokszor kilép, vagy túlterhelt. Ha van az embernek türelme akkor friss infók vannak benne.

Előzmény: mesb (9696)
mesb Creative Commons License 2017.01.25 0 0 9696

B7 visszapillantó tükör cikk száma kellene ha valaki tudJa. Vagy egy oldalt ahol meg tudom nézni. egyik szerpentinen közel jött a kő fal És kilyukadt az indexbúra. Az ebayen van fent sok fajta de nem akarok rosszat rendelni. 

Green Sri Creative Commons License 2017.01.25 0 0 9695

Ez nem semmi :)

Előzmény: pitjuesc (9691)
Rőth Sándor Creative Commons License 2017.01.24 0 0 9694

Szep gesztus volt.

 

Előzmény: pitjuesc (9691)
pitjuesc Creative Commons License 2017.01.24 0 0 9693

Hát az szívás :(

Előzmény: mica-r (9692)
mica-r Creative Commons License 2017.01.24 0 0 9692

Ez a gyári ingyenes csere tavaly megszűnt!

Előzmény: pitjuesc (9691)
pitjuesc Creative Commons License 2017.01.24 0 0 9691

Szia!

 

Kb. egy éve 11 éves pdtdi Passatommal bementem (trélerrel) a Porsche M5-höz az utcáról, nulla ismeretséggel, szervizkönyv nélkül, második tulajdonosként pd elem hibával.

Alvázszámot ellenőrzése után 2 nap alatt kicserélték mind a négy pd elemet plusz a kábelköteget teljesen ingyen!

A munkafelvevő elmondása szerint bármely autónak melynek alvázszáma alapján gyári hibás pd elemek lettek újkorában beépítve, az enyémhez hasonlóan gyártói utasítás szerint garanciában cserélik a pd elemeket évjárattól és szerviztörténettől függetlenül.

 

üdv

Előzmény: Octi19 (9676)
Octi19 Creative Commons License 2017.01.24 0 0 9690

Szerintem elérte az élettartama végét! 380 ezer km vegyes használatban az igazán kimagasló teljesítmény!

Előzmény: rolanda6 (9688)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!