Helló.segítséget szeretnék kérni,nemrég vettem egy 2011 es passat cc-t.a helyzetjelzőket szeretném kicserélni ledes fehér fényűre,próbáltam egy can bus os izzót de nem világított.Valakinek tapasztalat milyen stimmel bele?
Sziasztok! B6 passat 2.0crtdi generátort szedte már ki valaki?hogy lehet kiszedni mert útba van a klíma cső.vagy van valami más megoldás rá? Elkopott a szénkefe ki kéne cserélni.Köszi a segítséget.
Annyit sikerült elérni, hogy nyittattam egy munkalapot az autóra amiben leírják, a hibát és központi segítséget kérnek. Abban is benne vannak, hogy szétszerelik az autót és ideadják a bovdeneket hogy lefagyasszam és teszteljem és ha ez a baja akkor kicserélik, ha nem akkor legalább ezt kizárjuk.
(tudom, hogy nem nekem kellene kísérletezzem ezzel, de már meguntam, hogy őket is bezárják az importőr szabályai, meg kicsit a saját félelmeik is és ne mernek kreatívan hozzáállni a probléma megoldásához, és nekem meg végül is mindegy, hogy hogyan csak végre legyen megjavítva az autóm)
Ma az úton két B1 is vészvillogozva ment ment, megállt, volt a kocsiban nálam minden egy gyors mentőakcióhoz de már úton volt mindkettőjüknek a haver. Na mindegy. Ha valaki lerohadna a paszullyal és mögöttük megy egy ideig egy fehér b7 az én vagyok :) segítek szivesen.
Más: nem vállalta 2 héten belül az olajcserét meg a hátsó csapágyat így kénytelen voltam én megcsinálni. Szóval legalább ez is a zsebben maradt.
Eljött a DSG olajcsere ideje is, váltig állítja egy szaki hogy csak a gyári vw olaj mehet bele ami drágább mint az 56-os Tokaji Aszú.Néztem hogy a Motulnak és a Castrolnak is van többek között DSG olaja vw ajánlással. Azért azok csak mehetnek bele. Elvégre a vw olajat se a vw gyártja hanem egy beszállító.
A riasztó egységben, de nem tudom pontosan, hogy fizikailag hol van. Azt hiszem valahol az első kerékjáratokban az ajtóoszlopokhoz közel kell lennie, de a tévedés jogát fenntartom!
Ha gyári a riasztó, akkor a riasztások oka lehet a riasztó akkujának a várható halála is. 8-9 év ezeknek a szokásos élettartamuk, és amikor közel a vég akkor szoktak ilyen X-aktás beriasztásokat produkálni eleinte, mielőtt végleg kilehelnék az utolsó szabad elektronjaikat is.
Olyannal találkoztatok-e már, hogy 2007-es passat cc kombi. Riasztó bezárása után bekapcsolódik pár perc után. A pót féklámpa lezárás után parázslik. A csomagtér zárba van belekötve a pótféklámpa, testet vezérel. A csomagtér zárat kicseréltük de továbbra is ugyan az a jelenség. Ha csomagtér zárat egyre zárom akkor nem világít, ha kettőre akkor világít a pótféklámpa. Mi lehet a probléma. Van-e valakinek véletlenül kapcsolási rajza a csomagtér zárhoz?
Hát nincs szerencsém... ma reggelre a balos befagyva, a jobbos nyílik, de vissza pattan és nem záródik! Sajnos mire beszaladtam a telefonomért, hogy levideózzam addigra a jobbos engedett és már záródik, de a balos még mindig be van fagyva, a külső kilincset valami nem engedi mozogni és szokás szerint belülről rendesen nyitható...
Nekem volt korabban egy cenralzaras vw lt-m aminek egy osszel befujtam vmi minosegi keno spry-el a zarjait es kilincseit is,,ahogy bejottek a minuszok centralnak lottek olyanokat szorult,de meg a kulcsot is beletortem egyszer olyan nehezen birtam elforditani,ezutan 2* szetszedtuk,kidujtuk fekspray-el de soha nem tisztult ki es igy is hasznaltam 6evig,h a central biztositekot kivettem ,es akulcsal is csak kinlodtam telen.
tudom,h nem egy tortenet,,csak mondom leirom mekkora hihetetlen blokkolast/zavart tud csinalni egy "finom" cenrtalzarba ha minimalis kence vagy akar kosz belekerul..
Délelőtt szóltak, hogy mehetek az autóért... Kicserélték a baloldali ajtózárat! Meggyőződésem, hogy nem ez volt a baja, mert a központi zárra mindig reagált és belülről mindig nyitható volt, ráadásul amikor eleinte azt csinálta, hogy nem záródott vissza, akkor amikor behúztam zárt helyzetbe akkor a mikrokapcsoló is rendesen működött!
...de majd kiderül...
Állítólag semmi nedvességet nem találtak az ajtóban és most szét is szerelték teljesen apróra. Most működik és remélem reggelre lesz is még ilyen -8-10°C hogy kiderüljön befagy-e ismét...
A skodás fórumban egy kolléga talált egy amerikai fórumot ahol megdöbbentően hasonló problémát tárgyaltak és az lett a vége, hogy a VW amerikai divíziója adott is ki egy szerviz bulletint erről a hibáról és megszüntetéséről. Én ezt a bulletint letöltöttem és el is küldtem a szervizbe a vezető szerelőnek, de nem lett túl sok foganatja... Azt mondta, hogy a Jettákba, Golfokba itt is használták a bulletinben leírt alkatrészt de Passatba nem és az európai VW nem is adta ki ezt a bulletint, szóval nem tudom... Már komolyan inkább azt szeretném, hogy reggelre ismét fagyjon be és tovább tudjunk menni, mert úgy néz ki, hogy amit egy szervizben meg lehet tenni azt már mindent megtettek.
Sajnos úgy néz ki hogy a hét végéig intenzíven melegedik majd az idő és így talán holnap reggel lesz mg alkalma befagyni ha be akar, de az autó még a következő télen is garanciális lesz és kis szerencsével jövőre is lesznek ilyen hidegek... majd kiderül!
2010-es 2.0 CR TDI 140Le DSG Comfortline verdát tervezek vásárolni magyarországi és úgy néz ki, h ténylegesen 100e km van benne...szervízben lekértem illetve a KEKKH-t is megnéztem. Szóval volt már jó pár éve egy B5-ös és egy 2005-ös B6-os passatom is, de nem volt automata egyik sem. Mit javasoltok a megvétel előtt? Mit nézzek meg illetve próbáljak ki? Nekem a B6-osban 160e körül elromlott az üzemanyag szivattyú az kézifék kapcsoló is szarakodott, de az elektro-mechanikus asszem ez a neve, kormánnyal nem volt gondom. Annyi kiderült még, h long life-os szerviz periódusok voltak, ez gáz?
Ismét bevittem az autót a szervizbe, és ismét csereautóval jöttem haza, de most egy Octavia III 1.6 TDI az áldozat. Ez már legalább egy normális autó! Van benne telefon kihangosító és ülésfűtés is. Ennek csak a hangerő szabályzója a rádión kontakthibás és elég esetlegesen lehet hangosabbra venni... Kíváncsi vagyok, hogy ezúttal meglesz-e a hiba...
Amikor bejön az oldal akkor válaszd a "CarProg2" opciót. Ott meg tudod nézni, de elég sokszor kilép, vagy túlterhelt. Ha van az embernek türelme akkor friss infók vannak benne.
B7 visszapillantó tükör cikk száma kellene ha valaki tudJa. Vagy egy oldalt ahol meg tudom nézni. egyik szerpentinen közel jött a kő fal És kilyukadt az indexbúra. Az ebayen van fent sok fajta de nem akarok rosszat rendelni.
Kb. egy éve 11 éves pdtdi Passatommal bementem (trélerrel) a Porsche M5-höz az utcáról, nulla ismeretséggel, szervizkönyv nélkül, második tulajdonosként pd elem hibával.
Alvázszámot ellenőrzése után 2 nap alatt kicserélték mind a négy pd elemet plusz a kábelköteget teljesen ingyen!
A munkafelvevő elmondása szerint bármely autónak melynek alvázszáma alapján gyári hibás pd elemek lettek újkorában beépítve, az enyémhez hasonlóan gyártói utasítás szerint garanciában cserélik a pd elemeket évjárattól és szerviztörténettől függetlenül.