Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

florg Creative Commons License 2005.11.24 0 0 69088
Nekem a 2 bevált anno, de úgyis megérzed. Nekem is puhának tűnt a téli a nyári után, de nem volt az. Ha valóban puha, úgyis csikorogni fog, akkor meg esetleg nyomhatsz bele 2,1-et, de szerintem többet ne. (Gumira netán nincs ráírva valami, merthogy olyat is láttam már?)
Előzmény: Törölt nick (69087)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69087

Sziasztok!
Most tettem fel a téli gumikat 83-as MKIII Escortomra. R13. 175/70.

Mennyi a normális keréknyomás? Mert most 2 bar van bennük, mégis

kicsit laposnak tűnnek. (Kézzel is könnyen benyomható a gumi)
Köszi

Ákos

Tomi Filth Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69086

No ma este kimentünk, kicsike emelőmmel megemeltük féloldalt a kocsit, és meglerestük azt a híres szuszogót! És ledöbbentünk! Valszeg az előző, és valszeg nem kicsit láma tulaj, egy facsavarral szépen becsavarozta a szuszogót! Báááááááááhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :( Milyen hihhetetlen emberek vannak. Bizonyára látta, hogy ott kicsit olajos a környék, és megillyedt, így belecsavart egy facsavart... No komment! Fél órát nevettünk, aztán fél órát sírtunk...  No pénteken kiderül, hogy ez megoldja-e a problémát! :()

 

És így utólag belegondolva, valszeg a féltengely szimmeringek is emiatt mentek tönkre, mert a nyomás szétcsapta őket... :(

 

para Tomi Filth

Előzmény: DAVIDMOLNAR (69071)
Hantaboj Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69085

A '95. utáni modellekben a tompított, távolsági fényeket és az üzemanyagszivattyút relézve szerelték. De pl. egy Zetec 16V '95. előtti modellben is relé kapcsolja a szivattyút.

A kormánykapcsoló meg csak úgy szimplán gagyi.

Előzmény: kivi (69066)
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69084

Igen rohadnak. Pont annyira mint a hasonló korú, esetleg törött autók többsége.

A Ford klubban van pár ember akinek ilyen vasa van!

Előzmény: ifer (69082)
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69083

Pöttyel nagyobb a nyomatéka, városban kellemesebb, nem pörgős, 1500-2000rpm a váltáshatárok, emellett 5,2-6,6l/100km fogyi.

Most tartok 202ekm nél, amiből február óta 12ekm az enyém. Mindig elindult, sosem hagyott ott.

Mivel nincs elektromos motorvezérlése, nem nagyon számítanak a villanyhibák nekem, 2 volt: típushiba - indexeléskor refi is villan - ált. javítható, csomagtérlámpa automatán nem kapcsolt ki - takarítás, beállítás.

182 volt a maxom, 140-150 kellemesen(GPS mérés).

2.Tipp: ne vegyél katalizátorosat!

Alkatrész ár valóban kellemes, ellenben néhány dologból _muszály_ gyárit venni.

Előzmény: Gitszi (69081)
ifer Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69082

Sziasztok!

 

Be rakom ide is a kérdésem itt nagyobb a forgalom:-)

 

Segitségeteket kérném fiesta ügyben

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=344098&command=ugras&screenwidth=1024

 

Ezt néztem ki megvételre!

Info kellene fogyasztásrol ?

Hibákról?

Fentartási költség?

Mire figyeljek megvételkor?

Igaz,hogy nagyon rohadnak?

 

Elörre is köszi.

Gitszi Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69081
Hát igen a km az tuti nem annyi.Legalábbis 99 %. A kollegámnak van egy 93-as Escort-ja,abban viszont tuti 63.000 km van.Na nem is ez a lényeg.Az övé is 60 lovas,de 1,3-as benzines.Ahhoz képest a dízel hogy megy ? 1. Motorikusan mennyire megbízható a dízel motor ? Hallottam,hogy elektromos hibák is elő szoktak fordulni,ez igaz ? 2. Autópályán mennyit lehet vele menni nyugodtan ? (amíg még nem sajnálja meg a kocsit az ember) Gondolom az alkatrészárak nem vészesek,mivel elég sok ilyen Ford van,ezért is szeretnék valami ilyesmit.
Előzmény: DAVIDMOLNAR (69062)
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69080
Sosemnem tagadtam! :9
Előzmény: patuha (69079)
patuha Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69079
Infantilis vagy :DDD
Előzmény: DAVIDMOLNAR (69077)
Tomi Filth_Melo Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69078

Jah, értem akkor már! :)

 

Az enyém az nem csapatós :)))), csak elvisz A-ból B-be! 0-100-ra 3 perc! :)

 

p. Tomi Filth

Előzmény: DAVIDMOLNAR (69077)
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69077

Akiknek az autója azt mondja: rednarednarednááááááááÁÁÁÁÁÁÁhöööööőőőőŐŐŐŐ

Mennek vele mint a mérgezett egér. Magas kanyarsebesség, drift ami kőőőő!

Láma RuLZ! :)

Előzmény: Tomi Filth_Melo (69074)
Tomi Filth_Melo Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69076

És ha már itt járok:

 

Legutóbbi Budapestre érkezésemkor, mihelyt beértünk a városban, az első nagyobb piros lámpa utáni indulás során keserűen tapasztaltam, hogy amikor pl felpörgetem 3000-ig, és váltok, akkor a kumplung benyomásakor nem csökken le a fordulat, hanem ott játszadozik 1500-2500 között... :(

 

Minap kicsit türelmesebben kipróbálgatva: Megtaposom a pedált, felpörög 3000-ig, majd 2300-2700 környékén le-föl ingadozik a fordulat, ezt mindig pontosan 3x játsza el, és csak azután csökken le alapjáratira. Hidegen, melegen, benzinnel, gázzal is csinálja!

 

Ennek mi lehet az oka? Gázbovden/rugó nem akad. Lambdaszonda (vagy mi a szösz) nem lehet sztem... Valami levegőbeáramlási gond esetleg?

 

p. Tomi Filth

Neerci Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69075
Sziasztok! Ha valakinek a hideg miatt indítási problémája van az olvassa el! Van egy 55Ah EN 540A-s Kiváló állapotú gondozásmentes, varázsszemes, ford-hoz való fordított polaritású, normál sarus EXCEID akkumulátorom, melyet zeneépítés miatt szedtem ki Kb. 1évet használt. Ezt szeretném eladni! Ár 6000Ft, mely a beszerelést és a régi akku ártalmatlanítását is tartalmazza! Valamint eladnék 1 garnitúra gyári ford MK3-4-es escorthoz való XR3i rugószettet színtén makulátlan állapotban 10e Ft-ért, és ugyancsak escorthoz (nem XR3i) Mk3-4 2db ajtóteleszkópot gyári FORD és igen erősek 2e Ft-ért. Érdeklődni: neerci84@freemail.hu vagy délutánonként a 06/70-618-2407-es számon! Köszi:Neerci!
Tomi Filth_Melo Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69074

csapatós? Az mit jelent? :) bocsika, első autóm, láma vagyok mindenhez!

 

p. Tomi Filth

Előzmény: DAVIDMOLNAR (69073)
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69073

Szerintem igen. Másnál is kellett volna problémának lennie, a másik, hogy még a csapatós kollégáknál sem történt ilyesmi, pedig ott aztán jár az olaj...

Este megnézem a könyvben!

Előzmény: Tomi Filth_Melo (69072)
Tomi Filth_Melo Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69072

Pénteken megnézzük aezt a szuszogót, szerzek egy pumpát, és megfujjuk (szervizesek mondták). Ha nem lesz eredményes, akkor hétvégén otthon, vidéken imbuszcsavar kicsavar, és ami kijön kijön...

 

A gyári mennyiséget nem tudom mennyi. Esetleg ha tudnál szolgálni infóval, megköszönném. De tutira csurig van olajjal sztem...

 

Előzőleg a féltengelyszimmeröng az egyik engedett, és amikor a szerelő megjavította, azt mondta ugy tünt, mintha nem is folyt volna el semmi... Lehet dugignyomták olajjal?

 

para Tomi Filth

Előzmény: DAVIDMOLNAR (69071)
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69071
Talán a legjobb lenne leereszteni az olajat, és a gyári mennyiséget visszatölteni. Szellőztetőt mindenképpen csekkolnám. Majd írd meg lécci, hogy sikerült!
Előzmény: Tomi Filth_Melo (69067)
Tomi Filth_Melo Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69070

Nekem a műszerfal nem olajson hálistennek... Mert lecsepeg a fékpedál környáékére... :(

 

para Tomi Filth

Előzmény: Skodri84 (69064)
Tomi Filth_Melo Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69069

Valszeg külföldről behozott darab, mint az enyém is. Nincs abban semmi rossz, de biztos vagyok benne, hogy az a 140.000 kilómter az 240.000! Az enyémben is annyi van, és 1992-es! Mármint a mutató ha jól sejtem nálad is csak 5 számjegyű, mint nálam is!

 

A korrózióval egyetértek, mint általában egy 13-14 éves fordnál lenni szokott... Nekem 65.000 Ft-ba került, a kaszniztatás. És akkor vidéken csináltattam, aprópénzért! :)

 

A másik dolog, hogy ha még nem volt Escortod vagy Orionod, hogy vigyázz a huplikkal, bukkanókkal, mert nagyon lenn van az alja, és odacsapja magát a kicsit nagyobb hupliknál a kaszni. :(

 

para Tomi Filth

Előzmény: Gitszi (69060)
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69068

Az a jó! Az enyémben nincs, de még a kapcsolási rajzon sem nem van (magyarul:sincsen (kínaiul: sin chen) :)!

Néhány ismerős már relére kötötte, nekik müxik.

Amit én tapasztaltam: a direkt kapcsolás miatt leolvadt a távolsági kábel borítása, így az index kapcsolásakor rövidzár alakult ki. Mondjuk mechanikusan is eléggé kopott... tovább nem jutottam a detektálásban. :(

Előzmény: kivi (69066)
Tomi Filth_Melo Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69067

Pedig két helyen is van rajta, mint kiderült. Egyik a váltó legmagasabb pontján, a másik pedig az ötödik sebességfokozat körül, a bal oldali kerék felől belesve látszik, ugyan még nem volt időm megnézni, mert este érek haza mindig. :(

 

Elméletileg ha nyomás keletkezik a váltóban az olajmelegedés miatt, és ugye a levegő melegszik, akkor annak valahol ki kellene távoznia. S a mi elgondolásunk szerint, mivel esetlegesen be van dugulva, ezért ott jön ahol tud, azaz a sebességbovdennél, és hozza szépen magával az olajat is...

 

További kutakodás eredménye, hogy állítólag van egy imbuszcsavar a váltón, valahol oldalt. Ha az olajszint olyan nagy, hogy efelett van, akkor a fogaskerékspirál beleér, és ezért is felhozhatja az olajat. Ha nincs felette az olajszint, akkor nyomás... :S

 

Tömítés tudtunkkal nincs az új spirálházban, megnézte az öregem. Persze MIndenki azt mondja, hogy nem kellene feljönni az olajnak, és minden bizonnyal nem sebességmérőhöz tartozó alkatrész hibája okozza a jelenséget... :(

 

para Tomi Filth

Előzmény: DAVIDMOLNAR (69059)
kivi Creative Commons License 2005.11.23 0 0 69066
A típushiba stimmel, én idén tavasszal vettem új bajuszkapcsolót. De relé kapcsolja a refit és a fénykürtöt is. Ez biztos. Legalábbis az én hullaszállítómban így van.
Előzmény: DAVIDMOLNAR (69052)
Skodri84 Creative Commons License 2005.11.22 0 0 69065
Oké, hogy nincs relé, de szerintem ha lenne, akkoris kapcsolgatná a kopott kar a távfényt.
Előzmény: DAVIDMOLNAR (69052)
Skodri84 Creative Commons License 2005.11.22 0 0 69064
Hmmm, na most már legalább tudom, hogy miért volt tiszta olaj az a műszerfal, amit egyszer egy bontóból hoztam:)
Előzmény: Tomi Filth (69058)
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2005.11.22 0 0 69063

Roppant irígy vagyok! :)

Nekem 93-as és csak I közepi rendszámom van! Grrr:)

Előzmény: florg (69061)
DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2005.11.22 0 0 69062

Gyakorló 1.8D tulaj vagyok. Amit nagyon fontos figyelembe venned, hogy elég-e a 60ló (turbóval 90, de azt később gyártották). Nekem gyanúsabb az a 140ekm!

Jó: keveset fogyaszt, alkatrész dögivel, egyszerű felépítésű (mint fél faék :)

Rossz:Nem megy, drága a biztosítás, orrnehéz, korrózió

Tipp: Bosch adagolósat válassz, ne Lucas/CAV/Rotodiesel-t

Ha van kérdésed, csak rajta!

 

Előzmény: Gitszi (69060)
florg Creative Commons License 2005.11.22 0 0 69061
Az új rendszám nem feltétlenül gáz. Az enyém 97-es, aztán J van neki, mert most jött be az országba.
Előzmény: Gitszi (69060)
Gitszi Creative Commons License 2005.11.22 0 0 69060

Sziasztok,

 

Ford vásárlásán töröm a fejem.Anyagi forrásaim szűkösek és elég sokan megyek,ezért valami régire gondoltam.Pontosabban valami öregebb dízelre.Olyan 90-92 körülieket nézgetek,tudnátok erről a típusról valamit mondani.Jót és rosszat is szívesen olvasnék.

Használtautón van most egy,amit meg szeretnék nézni,de kicsit gyanús ez a rendszám.

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=362809&command=ugras&screenwidth=1024

 

 

DAVIDMOLNAR Creative Commons License 2005.11.22 0 0 69059
Még sosem hallottam erről a váltó levegőztetőről, de érdemes megnézni. Szerintem boltban meg kéne nézni, hogy egy új spirálházban van-e tömítés, esetleg nem megfelelő sűrűségű az olaj.
Előzmény: Tomi Filth (69058)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!