Sziasztok! Kisesebb segítséget szeretnék tőletek kérni. Ha valaki tud léci válaszoljon. Kérdésem a következő: mi a különbség a triptonik váltós 150 és 180 le változat között (2001-évjárat)? Elsősorban motor és váltó béli eltérések érdekelnek!!! Előre is köszi :)
Az elozoekben vitatott "ràzàsra" vissztèrve nekem is hasonlo problèmàm van! 100km/h folott picit ràz az eleje. Most muszakizott,elmèletileg a futomu hibàtlan,centir volt màr 2szer is! Nem tudom hovà tenni a dolgot.Nekem is emlitettèk a belso fèltengelyeket,na de 1 nègy éves A6-osnàl ilyen problèma........?èrdekes!
Audi gyári alufeni 16 os , nem replika,eredeti gyári felni!!! 16os 5x112 jó még skoda seat vw audi merci gumi 205/55R16 5-6mm futófelület dunlop sport1. centírozva,sérülésmentes, szép állapot.85ezer ft/4dbos garnitúra.Alku nincs,ez a 85rugó fix. ár,hiszen egy lemezfelni kerékszettért,vagy egy gagyi replikáért elkérnek egy 50est. Értelmes csere is érdekel. 06702489805 saskacsa@citromail.hu
Szerintem a conti.nagyon jo gumi! Nekem tèlibe van de hihetetlen,h tapad. Szèp a 18as gumi neke is az van235/40 de sajna nagyon kràz(foleg,h ultetve is van)
Hàtra most meg fol kellett dobnom 245/45 ot mert szàllszakadàst kaptam ès S.O.Sbe ezt tudtàk adni de kozel sem mutat olyan jol mint a màsik!
csak most értettem meg, a főnököm miért szidja a "gyorsan kopó" Continental gumit, nekem pedig miért vált be nagyon. Panaszkodott hogy zajos, gyorsan kopik. Az övé 225/40r18 nekem 205/55r16. Kell a fenének a magyar utakra 18-as gumi...
A 205-öst nekem nem szokta enni.. Max. egy picit, de az bőven belefér...
Tegyük fel, hogy veszek rá 4 db vadiúj 225-ös gumit. Ez addig, ameddig az eredeti helyén van nem zajos (pontosabban nem annyira gáz), majd amint átcseréled az elsőket a hátsókkal, egyből zajos lesz. Én általában 20000 km-enként szoktam átcserélni és onnantól bezajosodik a kocsi....
Hát, ez szuper... Sajna cserélgették a kerekeket. :( Van egy szép hangja... :) Az egészben az a legbosszantóbb, hogy egy igen csendes autón hallatszik a gumi mint az állat.
Nekem még sosem koptak egyenletesen (még vadi új autónál sem) és elég gyorsan bezajosodtak.... Ha a hátsót mondjuk 10000 km-nél előre teszed, "döbbenetesen" zajos lesz a kocsi....
Egy komolyab vetemedésnél el tudom képzelni hogy az egész elejét rázza. Ha kiméreted, akkor legalább kiderül van-e gond a tárcsával van nincs. A legjobb lenne egy fékpróbapadon ellenőrizni, akkor alulról látható lenne hol vibrál.
Most éppen áll vagy 2 hetet mert krézi csinálj rá az adagolót,de utánna megnézetem,bár nekem gyanus hogy nem az lesz,mert nem csak a kormányt rázza,hanem az egész elejét!
Akkor azokat a tárcsákat méresd meg, mert erősen sanszos hogy az előző gazdi satufékkel próbálta a még nem beedződött /"lágy"/ tárcsákat. Én kb. egy hónapja cseréltem minden tárcsát és betétet, előtte a német A6 fórumon mindent elolvastam mire kell figyelni cserénél, és utánna. Üdv! István