Fel a fejjel, a használt autó mindig beköszön valamivel, egy apróság nálam is volt, azt leküzdöttem és azóta tökéletes. Ha ennyivel megúszod akkor ez legyen a legnagyobb gond autó fronton. Adj még neki 1 esélyt. Felgyújtás/szakadék előtt azért szóljál... :)
Igen, én is így számolok körülbelül... bár most erősen azon gondolkozom, hogy felgyújtom és lángolva betolom egy szakadékba, ahonnan nem tud kijönni... tegnap este megint megállt, ugyanúgy, mint egy nappal korábban. Megint az AC betegeskedik, érintkezési hiba lesz, de hogy pontosan hol, az még feltárás alatt. Hétfőn vettem, ma csütörtök van - négy nap alatt kétszer volt tréleren.
Oké, köszi. Megnézem, mit tudnak ajánlani, mert én is sokallom a 160e-t. Jól gondolom, hogy le kell cserélni a forgalmit a vonóhorog miatt? Mennyit vontathat az A6-os Sedan? Nem tudja valki?
Jutányosan gazdája lettem egy króm tükörborításnak. Ahogy nézegetem nem lesz egyszerű felszerelni. Valaki tett már fel ilyet? Ahogy a szerelési útmutatót nézem a tükörlap kiszerelésével kell kezdeni. Na ezt már próbáltam, de meg sem mozdul.
A megadott címen jobbat, kevésbé láthatóbbat, vagy olyat amiylet akarsz (akármilyen színben, formában stb stb..) az eredeti ár töredékéért csinálnak...
rendkívül profik!! Én sohasem fogok máshol horgot csináltatni....
A Rav4-esemre a szemem láttára csináltak vonóhorgot úgy, hogy ahhoz még semmilyen mintájuk sem volt, mert akkor még tök új modell volt...
Ha felhívod őket elmondják, hogy milyen mintájuk van (Gombóc Artúr: kerek, szögletes, édes, savanyú stb.. stb..) a kocsidhoz.....
Nekünk családban van egy 2.4 es 99 es a6 és nálunk kinnt 9-et eszik bennt 10-11(viszont egyszer csak nálam volt és hát szegényt nem kíméltem valami 16-7es fogyasztás volt akkor)szóval tud nagyon durva is lenni, de alapvetően nem vészes szerintem se és a hang azért még midnig ott van eléggé.(bár az abs központ elromlásával szívtunk eléggé mert újat kellet venni). Valakinek densionnal valamilyen tapasztalata van(mmi 2g hez kéne)és ipod usbt gyári kezelőszervekkel meg iphone bluetoothal csak ezt találtam?!
A nokia.hu oldalon én nem ezt találtam, hanem a Nokia616 contacts download S60 3.1 nevű sys programot, amelyet az N86-ra hoztak, fel is települt a telefonra, de ezek szerint nem érti az A6 tájszólását. :)
Lehet hogy ez a baj ? Megköszönném ha adnál egy linket hogy melyik is a jó szinkron program az N86-hoz.
Igen ez olcsóbb, de én olyat akarok, ami a gyári vonóhoroggal megegyezik, azaz ha leveszem, semmi nem látszik. Amire én kaptam árat, az olyan. Én ilyen hülye vagyok. Nem szeretem, ha bármi megbontja a gyári összképet... :)
Hát köszönöm a szíves fogadtatást, közben kiderült, hogy nem is az autó volt a gazfickó, hanem szokás szerint előző gazdái: egyrészt az amúgy is vacak Ac-pumpát úgy barkácsolták bele, másrészt a vezetékelés is csapnivaló volt, tehát néha még áramot sem kapott a szerkezet (ami amúgy szinte el volt rohadva). A szerelőtől hazafelé már gyönyörűen muzsikált, persze azért hétvégén megkapja a kötelező átvizsgálást és cseréket. :) Ritka madár errefelé a 2.4-es? Mindenki dízellel jár? :)
Párosítás töröl, névjegyzék telefonról töröl, 1 név újból felvisz, szinkron indít, program kérés: kékfog kell, oké, párosítás, oké, feldolgozás, feldolgozás, feldolgozás.... :)
Ami gyanús, hogy még ha nincs is semmi az MMI telefonkönyvében, de a bejövő, kimenő hívásokat -csak számokkal- nem kéne azért listáznia a menünek ? Most meg minden szürke, lehet lépkedni a menüben, de semmi sem nyílik meg...
1. Vonóhorgot kell szereltetnem az autómra. (2004-es 3.0TDi quattro). Gyorsan kell, mert szombaton megyek vele külföldre. Olyan horog kell, amit le lehet venni és akkor egyáltalán nem látszik a helye (mint a gyári). Ilyet kaptam egy helyen. Horog (96e)+beszerelés(15e)+CAN-BUS-os interface(22e)+műszaki vizsga(31e) 160e Ft. Tud ennél valaki olcsóbbat? Most jól járok ezzel vagy sem?Láttam olcsóbbat, de olyan nem kell, ami folyton ott éktelenkedik a lökhárító mögött (bocs, ha valakinek ilyen van...)
2. 2010-es térkép? Hm... Ki tud nekem adni ilyet?
3. Korábban már volt szó az MMI és a telefonom párosításáról, de látom, megint felmerült a téma. Nekem van gyári telefon a kocsiban, de a sajátommal szeretném összepárosítani. EZ eddig nem ment, mert belefagyott az MMI. Akkor megállapítottuk, hogy a gyári (Motorola) telefonnal szerelt kocsik nem párosíthatók más telefonnal. Valami előrelépés az ügyben?
Tehát amikor a tiszta lap után az 1 új névvel a telefonban újra párosítani akarom a telefont az autóval, akkor előtte elindítom a szinkron programot.
Amikor elindítom, rögtön kilép, de jelzi hogy az adott program fut, amikor belépek a programba akkor mutatja a feldolgozás szövegeket, de van egy "rejtve" funkció is.
Most vissza kellett tennem a neveket, de este majd megpróbálom ismét.
Meg is találtam az Audi fórumban alábbi tájékoztatásodat:
"Autóban összes BT telefon kapcsolat törlése! Telefonon minden törlés!!! Persze előtte mentsd le a nokia PCSuite-al. Aztán telón vigyél fel 1-2 nevet. Majd párosítsd a telót az autóval. Várj 1-2 percet és meg fog jelenni a frissen felvitt 1-2 neved! Majd utána a pc-ről mentés vissza és kapcsolódás az autóhoz. Nekem így pár perc után (kb 900 név volt nevenként több számmal) megjött a teljes telefonkönyv."
Mindent így csináltam, semmi eredmény, továbbra is minden telefon almenü szürke és megnyithatatlan. Ezután megnyitottam a Nokia 616-ot a telefonon, továbbra is minden változatlan, csak feldolgozás, feldolgozás, feldolgozás, nem jeleníti meg azt az egy nevet sem. Mit csináltam rosszul ? Mikor kell megnyitni a Nokia 616 programot ?
Már nem emlékszem, hogy itt vagy a sima audi topicban, de már 2x leírtam hogyan kell beüzemelni az okostelót az autóval, hogy szinkronizáljon szépen! Kérlek lapozz vissza!
Végre valakinek van 2.4-es benzinese. Ne szegje kedvedet a rossz bemutatkozás, sok kapcsolat indult így aztán jó lett a vége. :) Mondjuk a 12 éves autónál a 180ezer km inkább csak jelzés értékű, hogy ne az érdekeljen, hanem a tényleges állapot. Üdv.
Köszönöm. Feltelepítettem a telefonra (N86) a programot, fut rajta, amikor elindítottam azt kérte, hogy töröljem a kapcsolatot az autóval. :) Megtettem, ismét elindítottam, de csak a feldolgozás-feldolgozás-feldolgozás stb. fut rajta. Erre ismét összepárosítottam a telefont az autóval, megint elindítottam a szinkronizációt, megint csak a feldolgozás-feldolgozás-feldolgozás stb. fut rajta. 5 perc után meguntam. :( Lehet hogy ez a program csak a Nokia 616 autós készlethez tudja szinkronizálni a telefonkönyvet. Remélem tévedek, kéne egy kis segítség hogyan is kell eljárni a telefonkönyvem megetetésével az MMI-nél. Köszi. Üdv.
Tegnap léptem be az A6 tulajok táborába és nem indult szépen a kapcsolatunk: Egerből hoztam el a drágát (2,4, 1998-as, 180 e km - hát persze) és Budapestig némi alapjárat-ingadozástól eltekintve remekül működött. Este a kedvesemmel elindultunk volna egy kis kocsikázásra a környéken, tíz perc múlva az autó leállt, csak az indítómotor pörgött. Sárga angyal kiderítette, hogy behalt az AC-pumpa, tréler, szerelő, jó fej volt, mert éjfélkor is fogadott. Sok rosszat hallottam erről a típusról, sokan szidják, de ez nem rettentett el, hiszen a használt autó amúgy is mindig lutri. Azért vajon meg lehet jósolni, hogy kell-e még hasonló idegesítő bajokra felkészülnöm, amitől megáll majd alattam a kocsi? Ja, a váltót kihagyhatjuk, az manuális. :)
Akkor először próbáld ki és utána mondj róla valamit.
Nekem be sem volt azóta kapcsolva az IGO amióta van magyar lemez a gyári naviba elbújhat a gyári mellett de nagyon,veszi az ABS jelet és ha alagútba megyek akkor is tudja merre járok.Azt a TMC megcsinálhatnák hozzá és akkor teljes lenne.Mert amikor kint útzár vagy valami van automatikusan visz le a pályáról.
Figyi! Az n86-ben sincs benne gyárilag a szinkron! Telepítsd rá a nokia616-os autótelefon szinkron programját! Nokia holnapján megtalálod! Annak a proginak futnia kell a telefonon! Elvileg mindig futnia kellene és akkor minden rákapcsolódásnál szinkronizálna. De beállíthatod, hogy csak kézzel elindítva menjen. Így néha, 1-2 hetente szinkronizál csak és megmarad a telefonkönyv.
Amit még meg kell említeni a gyári navi mellett, hogy használja a beépített elektronikus iránytűt és a giro szenzort. Vagyis, ha a gyári szuper gps vevő nem lát holdat, akkor a sebesség, gyorsulás és irány adatokból az utolsó érvényes gps pozícióból kiindulva tudja merre jársz. Lámpa előtt nem dobál ide-oda és nem akar ellenkező irányba vinni.
A 2010-es navi dvd után nem fogsz szerintem igo-t nézni. :) Nekem a telefonomon is van gps (Sygic, IGO, Navigon), de mióta megvan az autóm, nem használom! :) Teljesen jó az audi navi. Igazán csak a sebességkorlátok kijelzése hiányzik. A házszámra navigálás érdekes, mert sok esetben csak egy tól-ig határt adhatsz meg, de valszeg így van ez az igo-snál is. Csak ott "megbecsüli" a program. Ami sokszor tök hülyeséget eredményez...
Igen, utólag húzósnak tűnik a 180e. De szerintem úgy komplett az autó! ;) Az egyik cégnél ahol dolgozom, 2 főnök is utólag szereltette be az a6-ba, mert elegük lett a macerás igo-ból.