Az akku szint kijelzésének elvétele szándékos az audi részéről. Minden friss MMI-nél kikapcsolódik. Állításuk szerint nem volt megbízható és ezért kapcsolták ki alapból. Őszintén, olyan fontos ez? :) Nem erőszak a frissítés! Mindenki döntse el maga. Kiderült, hogy Neked milyen verziód van? Ha még nem, akkor bárhol vagy az mmi-ben, nyomd meg a SETUP gombot, majd ha az bejött, akkor a nagy forgató melletti jobb felső gombot! Ott lesz egy olyan menüpont, hogy VERSION.
Köszi. 2007 ? Hát ez elég gáz az image :) szempontjából, de ez van. Vorsprung durch Technik ? :) Rükverc ! :) Na mindegy.
Olvastam valahol, hogy volt akinek az MMI frissítés után még az akksi színt jelzés is elment, külön kellett OBD-n keresztül aktiváltatnia utána, persze plusz pénzért. Így már nem akkor kaland a frissítés, mert mint említettem, nálam egyébként jól működik, egyedül a telefonkönyvet nem látja, de mivel a kihangosítás, hívásfogadás, tárcsázás, rádió némítás rendben muzsikál, így annyit nem ér a dolog. Köszi a segítségedet. Üdv.
Egyszerű a képlet. Ha kérted, akkor kaptál mp3-as cd tárat. Ha nem, akkor nem. :) Sajna a tiédbe valszeg nem kérte az eredeti tulaj. Egyébként az mp3-as tár drágább volt.
Az olajszint érdekes... A külföldi fórumokon valóban írnak egy jeladós nívópálcát, de a megadott cikkszámot megnéztem az ETKA-ban. Már valamikor 2002-ben kifutott.
Viszont a motor alkatrészábráján szerepel alul egy olajszint érzékelő. Nos én is aktiváltam a kijelzést, de szürke. No, ki érti ezt?!?!
Akku szintjelzés most is van, de a nívópálca elég mezei. :) Viszont mivel a középső kijelző szépen szól ha a középső-alsó szintre ér az olajszint, ezért gondoltam hogy a mindenkori állapotot is tudná az MMI. MP3 akkor ezek szerint nem lesz, de azért ez gáz, hogy egy 2005-ös prémium kategóriás autóban ilyen fejlett szórakoztató és kényelmi elektronikánál az MP3 kimaradt. 2005-ben már javában elterjedt volt, több kisebb kategóriás autóban széria, vagy rendelhető volt. FM transmiterrel tűrhetően megoldom, de nyilván egyszerűbb lenne alapból... Így viszont nem annyira indokolt a frissítés, bár ha olyan helyen járok azért megkérdezem.
Helló! Nekem frissités után se tudta az mp3-at(állitólag hardware-es különbség van) olajszintet csak akkor tudja majd mutatni az mmi-be ha van egy olyan jeladoja a nivopálcán(jól mondom?:D) akkumlátor töltöttségi szint meg nekem amúgy is volt csak frissités után az elment de kábellel vissza lehet azt hozni.
Huh. :) Még a CD-ket is eldugtam, hogy nehogy megtaláljam... :)
Szóval 3 CD-s a frissítés, amiből egyelőre még csak 1 van meg és elszállhat a rendszer.
Azt hiszem megpróbálkozom a márkaszervizzel.
De egy kérdés még. Jól láttam hogy a frissítés után tudja az MMI az MP3-at CD-ről ?
És állítólag utána az akksi szint mellett tudja az olajszintet is kijelezni ?
Mert ha nem, akkor lehet hogy nem érdemes nekiugrani csak azért, hogy a telefon könyvem az MMI-ben is benne legyen. Mert egyébként jól és fagyás nélküli most.
A BT frissítés (2. CD) 2 menetes! Bizony, néha elszáll 1-2 egység az MMI rendszerben. :) Nekem a szervízben csinálták és 2 egységet cseréltek emiatt garban. (Akkor még nem az enyém volt az autó.)
Szóval rizikós. Ráadásul, ha 5150-nél régebbi rendszered van, akkor először az első CD-t kell telepíteni (az az 5150-es frissítés), majd a BT frissítés (2. CD), majd jöhet a 3. CD, ami az 5570-es frissítés. Ez a művelet akár órákat is igénybe vehet.
Fontos, hogy akku töltő csatlakoztatva legyen! Ha frissítés közben lemerül az akku, akkor halál!
1. Meglett az 5150-es MMI szoftver. :) Amit leszűrtem, hogy kis sebességgel ki kell írni CD-re, majd telepíteni. Olvastam hogy volt akinek elment utána a bluetooth, majd akkulevétel után visszajött, de olyan is volt akinek csak újabb frissítés oldotta meg a problémát, mert csak zúgott a bejövő hívás. Erről van valami újabb infód ? Csak hogy nehogy rosszabb legyen, nem tudom mennyi a kockázat.
2. Köszönöm a fehérvári felajánlást. Mivel jó messze vagyok, ez nem olyan egyszerű. De a jövő hónap második hétvégéjén átsuhanunk mellette a pályán. Ha nem boldogulok egyedül, akkor lehet hogy élek az ajánlattal.
Köszi, ha olyan városban járok ahol van gyári Audi, akkor megteszem a frissítést. Mennyi idő és kb. mekkora költség lehet ? Hol lehet megnézni az MMI verzióját ? Leírtam amit az oldalon láttam, ismét behívtam a setup/return menüt, de nem láttam. Érdekes, hogy átesett szoftver frissítésen az autó (ECU és váltó) de akkor ezek szerint az MMI-hez nem nyúltak automatice.
Sziasztok, néhány hete írtam hogy egy bizonyos sebesség fölött(kb. 120)beráz az autom egész eleje. Akkor többen mondták a féktárcsát..Lecseréltem a kéktárcsákat,éa megmaradt a rángatás. Az összes gyanús szilent és lengőkar cserélve lett,kipróbáltam négy garnitúra kereket gyári audi kerékkel is ugyanaz. Valakinek esetleg még tippje,ötlete???
Nos, újhabb fejlemény csak annyi, hogy kezd magára találni a kicsike. Némi szerelői beavatkozás után helyreállt az üzemszerű működés, most kezdődik a kozmetikázás. :) Tegnap vettem észre, hogy a kereskedésben eltérő méretű gumikat raktak fel az első illetve a hátsó kerekekre... és ez csak a jéghegy csúcsa lehet.
Szóval, setup+return 2-3 másodperces együttes lenyomására kapsz egy swupdate menüt. Abban válaszd kis a handyvorb2-t. Ott látni fogod a verziót. Az enyém így néz ki: Az SW-Index lesz a lényeges. Még érdekes lehet az SW numbes és HW number. Írd ki, illetve ide be őket!