Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gregoryt Creative Commons License 2010.05.10 0 0 1060
Az akku szint kijelzésének elvétele szándékos az audi részéről. Minden friss MMI-nél kikapcsolódik.
Állításuk szerint nem volt megbízható és ezért kapcsolták ki alapból.
Őszintén, olyan fontos ez? :)
Nem erőszak a frissítés! Mindenki döntse el maga.
Kiderült, hogy Neked milyen verziód van?
Ha még nem, akkor bárhol vagy az mmi-ben, nyomd meg a SETUP gombot, majd ha az bejött, akkor a nagy forgató melletti jobb felső gombot!
Ott lesz egy olyan menüpont, hogy VERSION.
Előzmény: LangsamV6 (1059)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.05.10 0 0 1059
Köszi. 2007 ? Hát ez elég gáz az image :) szempontjából, de ez van.
Vorsprung durch Technik ? :) Rükverc ! :) Na mindegy.

Olvastam valahol, hogy volt akinek az MMI frissítés után még az akksi színt jelzés is elment, külön kellett OBD-n keresztül aktiváltatnia utána, persze plusz pénzért.
Így már nem akkor kaland a frissítés, mert mint említettem, nálam egyébként jól működik, egyedül a telefonkönyvet nem látja, de mivel a kihangosítás, hívásfogadás, tárcsázás, rádió némítás rendben muzsikál, így annyit nem ér a dolog.
Köszi a segítségedet.
Üdv.
Előzmény: Gregoryt (1058)
Gregoryt Creative Commons License 2010.05.10 0 0 1058
No, megnéztem az ETKA-ban. 2005-ben még nem volt mp3-as cd-tár!
Csak 2007-től raktak bele A6-ba.
Előzmény: LangsamV6 (1056)
Gregoryt Creative Commons License 2010.05.09 0 0 1057
Egyszerű a képlet. Ha kérted, akkor kaptál mp3-as cd tárat. Ha nem, akkor nem. :)
Sajna a tiédbe valszeg nem kérte az eredeti tulaj.
Egyébként az mp3-as tár drágább volt.

Az olajszint érdekes... A külföldi fórumokon valóban írnak egy jeladós nívópálcát, de a megadott cikkszámot megnéztem az ETKA-ban. Már valamikor 2002-ben kifutott.

Viszont a motor alkatrészábráján szerepel alul egy olajszint érzékelő.
Nos én is aktiváltam a kijelzést, de szürke.
No, ki érti ezt?!?!
Előzmény: LangsamV6 (1056)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.05.09 0 0 1056
Akku szintjelzés most is van, de a nívópálca elég mezei. :) Viszont mivel a középső kijelző szépen szól ha a középső-alsó szintre ér az olajszint, ezért gondoltam hogy a mindenkori állapotot is tudná az MMI. MP3 akkor ezek szerint nem lesz, de azért ez gáz, hogy egy 2005-ös prémium kategóriás autóban ilyen fejlett szórakoztató és kényelmi elektronikánál az MP3 kimaradt. 2005-ben már javában elterjedt volt, több kisebb kategóriás autóban széria, vagy rendelhető volt. FM transmiterrel tűrhetően megoldom, de nyilván egyszerűbb lenne alapból... Így viszont nem annyira indokolt a frissítés, bár ha olyan helyen járok azért megkérdezem.

Üdv.
Előzmény: priceg (1055)
priceg Creative Commons License 2010.05.09 0 0 1055
Helló! Nekem frissités után se tudta az mp3-at(állitólag hardware-es különbség van) olajszintet csak akkor tudja majd mutatni az mmi-be ha van egy olyan jeladoja a nivopálcán(jól mondom?:D) akkumlátor töltöttségi szint meg nekem amúgy is volt csak frissités után az elment de kábellel vissza lehet azt hozni.
Előzmény: LangsamV6 (1054)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.05.09 0 0 1054
Huh. :) Még a CD-ket is eldugtam, hogy nehogy megtaláljam... :)

Szóval 3 CD-s a frissítés, amiből egyelőre még csak 1 van meg és elszállhat a rendszer.

Azt hiszem megpróbálkozom a márkaszervizzel.

De egy kérdés még. Jól láttam hogy a frissítés után tudja az MMI az MP3-at CD-ről ?

És állítólag utána az akksi szint mellett tudja az olajszintet is kijelezni ?

Mert ha nem, akkor lehet hogy nem érdemes nekiugrani csak azért, hogy a telefon könyvem az MMI-ben is benne legyen. Mert egyébként jól és fagyás nélküli most.

Köszi. Üdv.
Előzmény: Gregoryt (1051)
hanes666 Creative Commons License 2010.05.09 0 0 1053
igazábol a belső csuklok okoznak ilyen gondot,főleg gyorsittáskor rázzák az elejét
Előzmény: audi100/A6 (1052)
audi100/A6 Creative Commons License 2010.05.09 0 0 1052
Nincs semmi hangja a féltengely csuklómnak,gondolod az okozhat ilyen rángatást?
Előzmény: hanes666 (1043)
Gregoryt Creative Commons License 2010.05.09 0 0 1051
A BT frissítés (2. CD) 2 menetes!
Bizony, néha elszáll 1-2 egység az MMI rendszerben. :)
Nekem a szervízben csinálták és 2 egységet cseréltek emiatt garban.
(Akkor még nem az enyém volt az autó.)

Szóval rizikós. Ráadásul, ha 5150-nél régebbi rendszered van, akkor először az első CD-t kell telepíteni (az az 5150-es frissítés), majd a BT frissítés (2. CD), majd jöhet a 3. CD, ami az 5570-es frissítés.
Ez a művelet akár órákat is igénybe vehet.

Fontos, hogy akku töltő csatlakoztatva legyen! Ha frissítés közben lemerül az akku, akkor halál!
Előzmény: LangsamV6 (1050)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1050
Köszönöm szépen.

1. Meglett az 5150-es MMI szoftver. :) Amit leszűrtem, hogy kis sebességgel ki kell írni
CD-re, majd telepíteni. Olvastam hogy volt akinek elment utána a bluetooth, majd
akkulevétel után visszajött, de olyan is volt akinek csak újabb frissítés oldotta meg
a problémát, mert csak zúgott a bejövő hívás. Erről van valami újabb infód ? Csak
hogy nehogy rosszabb legyen, nem tudom mennyi a kockázat.

2. Köszönöm a fehérvári felajánlást. Mivel jó messze vagyok, ez nem olyan egyszerű.
De a jövő hónap második hétvégéjén átsuhanunk mellette a pályán. Ha nem
boldogulok egyedül, akkor lehet hogy élek az ajánlattal.

Köszönöm. Üdv.
Előzmény: Gregoryt (1046)
Gregoryt Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1049
Légyszi folytassuk a fordítós témát ott!
Előzmény: AudiA6 (1047)
AudiA6 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1048

RNS-E van?

 

Előzmény: Gregoryt (1046)
AudiA6 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1047
Elküldheted azt a filet hát ha bele tudok a fordításba kicsit szólni.
Előzmény: Gregoryt (1045)
Gregoryt Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1046
Ha időd és lehetőséged engedi én szívesen segítek a frissítésben!
Feltétele, Fehérvár.
Előzmény: LangsamV6 (1041)
Gregoryt Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1045
Hopp, ezt benéztem, bocsi!
Ajánlok egy magyar fórumot, amire eredetileg gondoltam:
Naviforum
Előzmény: Gregoryt (1044)
Gregoryt Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1044
Azon a fórumon itanczos néven találsz meg. :)
Előzmény: AudiA6 (1042)
hanes666 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1043
akkor már csak a belső csuklók maradtak....
Előzmény: audi100/A6 (1038)
AudiA6 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1042

Ide mássz fel minden rajta van és segítenek:

http://www.navi-forum.net/board/index.php

Előzmény: LangsamV6 (1041)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1041
Köszi, ha olyan városban járok ahol van gyári Audi, akkor megteszem a frissítést.
Mennyi idő és kb. mekkora költség lehet ?
Hol lehet megnézni az MMI verzióját ? Leírtam amit az oldalon láttam, ismét behívtam a setup/return menüt, de nem láttam. Érdekes, hogy átesett szoftver frissítésen az autó (ECU és váltó) de akkor ezek szerint az MMI-hez nem nyúltak automatice.

Köszi. Üdv.
Előzmény: Gregoryt (1040)
Gregoryt Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1040
Nos, egy ősrégi szoftver van rajta.
Mindenképp MMI frissítésér kiált! :)
Az MMI verzióját nem írtad!
Előzmény: LangsamV6 (1035)
AudiA6 Creative Commons License 2010.05.08 0 1 1039

Sziasztok!

8E0 614 111 AH  ez a vezérlőm száma nem engedi kódolni mert logint kér valaki kódolt már ilyent mi lehet a login kódja?

audi100/A6 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1038
Sziasztok,
néhány hete írtam hogy egy bizonyos sebesség fölött(kb. 120)beráz az autom egész eleje.
Akkor többen mondták a féktárcsát..Lecseréltem a kéktárcsákat,éa megmaradt a rángatás.
Az összes gyanús szilent és lengőkar cserélve lett,kipróbáltam négy garnitúra kereket gyári audi kerékkel is ugyanaz.
Valakinek esetleg még tippje,ötlete???
MoHoYoYo Creative Commons License 2010.05.07 0 0 1037
Az frankó, főleg ha quattro. :-)
Előzmény: Daytona (1036)
Daytona Creative Commons License 2010.05.07 0 0 1036
Nos, újhabb fejlemény csak annyi, hogy kezd magára találni a kicsike. Némi szerelői beavatkozás után helyreállt az üzemszerű működés, most kezdődik a kozmetikázás. :)
Tegnap vettem észre, hogy a kereskedésben eltérő méretű gumikat raktak fel az első illetve a hátsó kerekekre... és ez csak a jéghegy csúcsa lehet.
Előzmény: LangsamV6 (1034)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.05.07 0 0 1035
Nagyon köszönöm:

SW Number: 4E0910336C
SW-Index: 0120
SW-Date: 09.06.04
HW-Number: 4E0862335
HW-Index: H10

Ebből nekem az tűnne ki, hogy a szoftver 2004.06.09-i ? Az autó 2005-ös.

Köszi szépen.

Üdv.
Előzmény: Gregoryt (1033)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.05.07 0 0 1034
Bár nem ugyanaz az évjárat, de azért biztos pár dolog jöhetne, ismerve a konszern autóépítési legó-politikáját... :)

De inkább azért, hogy a fórumtagok kórust alakítanának és együtt énekelnék, hogy:

Nem tudok élni nélküled, engedd hogy élhessek veled, esküszöm mindent megteszek, hogy ezt soha ne bánd te meg ... :) (vagy valami hasonló)

Szóval szurkolunk, de nem az alkatrészekért... :)

Majd tudósíts.

Üdv.
Előzmény: Daytona (1032)
Gregoryt Creative Commons License 2010.05.07 0 0 1033
Tegnap már 1x leírtam, de az index lenyelte... :(

Szóval, setup+return 2-3 másodperces együttes lenyomására kapsz egy swupdate menüt.
Abban válaszd kis a handyvorb2-t. Ott látni fogod a verziót. Az enyém így néz ki:
Handyvorb2
Az SW-Index lesz a lényeges.
Még érdekes lehet az SW numbes és HW number.
Írd ki, illetve ide be őket!

Előzmény: LangsamV6 (1031)
Daytona Creative Commons License 2010.05.06 0 0 1032
Miért? Mielőtt felgyújtom, jönnél kiszedni belőle az alkatrészeket? :)
Előzmény: LangsamV6 (1030)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 1031
Gregoryt.

Nem türelmetlenség :) de mégsem adom fel, ha majd lenne időd, a 1013-asra esetleg válasz ?

A Handyvorb 2 érdekelne.

Köszi szépen előre is. Üdv.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!