Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.02.06 0 0 5998

A második kép Orosháza.

Ott áll az Orosháza - Szentes EC !!.......az 5. vágányon.

Előzmény: Hentes2 (5992)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.06 0 0 5997

.......tweety83...:...

hát mér nem vettünk inkább síneket  az oroszoktól...azokban legalább még van anyag és nem 10 évente kell cserélgetni.... kíváncsi leszek én meddig bírják az UZSGYIK a magyar pályákat.

 

 

 

traficc :

Például olyan "bonyolult" okból, hogy a sínszálakat NEM adják államadósságért hnem csak pénzért.

Előzmény: tweety83 (5951)
v_peti Creative Commons License 2005.02.06 0 0 5996

Orosháza? Vagy Hódmezővásrhely?

 

Előzmény: Hentes2 (5992)
róna Creative Commons License 2005.02.06 0 0 5995

Szia!

A 4. pusztametrós fotóhoz lenne kérdésem:

Mit ábrázol? Szerelőaknából fotóztad az alját, vagy netán a nagyérdemű ezeken lépdel be az utastérbe?

Szerintem csak viccelsz! :-)))

Előzmény: Hentes2 (5992)
division by zero Creative Commons License 2005.02.06 0 0 5994
És végülis a kalauznéniről is készült fotó? :-)
Előzmény: Hentes2 (5992)
Hentes2 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 5993

Jaj az igazi találóskérdésem elmaradt!

 

Hol jártam?

A kép direkt nem beszél sokat, mert ti sokat látott vasútbarátok így is könnyen kitaláljátok!

 

Hentes2 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 5992

Találós kérdés:

Hol jártam ma, ha már ilyen népszerű lett a szülővárosom?

 

   

Láttam már végre Uzsgyit közelről! 

 

Megnéztem ezt az Uzsgyit közelről már végre. Nekem az első benyomásom, hogy próbáltak a ruszkik valamivel komolyabbat alkotni mit szoktak. Sok külföldi alkatrészt találtam. Közelebbről megnézve rögtön szembetünt a nagyolós heghesztés, a félrefúrt csavar, és az itt-ott már látható rozsdácska. Biztos hozzá van szokva a gyártó, hogy a gépeiket a föld alatt használják. :-)

 

Hoztam a formámat, mikor a rendkívül szimpatikus mondhatnám manöken alkatú és arcú bombázó kalauznéni megkérdezte, hogy miért készítek ennyi fényképet  róla. Mondom, mert még eddig ezt a vonatot sosem láttam. (egyszer ugyanitt elsuhanni koromsötétbenen kívül) Ennyire tetszik? kérdezte. Ja, mondtam kis gondolkodási idő után. Ez az Usgyi, vagy Uzsgyi mondta. Már lassan elhiszem, hogy ennek ez az igazi neve. Ez az igazi neve vagy csak valami pusztametrós zsargon akar lenni?

Láttam rajta, hogy ő is egy másik bolygóról érkezőnek tart, már majdnem megkérdezte, hogy honnan jöttem, mikor indulni kellett és megnyomta a zöld ledekkel kirakott ajtózáró gombot és udvariasan elköszönt.

A válasz bennem maradt, pedig elő volt készítve. Most jöttem a Csillagból 15 évi fegyházzal a hátam mögött és ismerkedem a világgal...

Szerencsére ezt a kis geg-et kihagytam és azon tűnődtem, hogy legközelebb a kezébe nyomok egy ajánlószelvényt a mosolygós kaluz dicső cím elnyerésének érdekében, mert megérdemelte a pár perces beszélgetésünk alatt rám tett benyomása alapján.

 

Ezt az új INTERPICIT sem még láttam eddig sehol. Ez egy új Bz?

Üdv: Hentes.

Előzmény: M40 120 (5991)
M40 120 Creative Commons License 2005.02.04 0 0 5991

Cserébe pár kép Orosházáról (is).

 

itt: kep.tar.hu/m40120

Előzmény: Carpy (5983)
M40 120 Creative Commons License 2005.02.04 0 0 5990

es remelem en se Teged

Mivel? :-)

Előzmény: Carpy (5979)
M41 2127 Creative Commons License 2005.02.04 0 0 5989

"Ezt az igenytelenseget...."

 

Miért vagy ezen így kiakadva?

Ebből az országból még számolatlanul lehetne hozni a példákat a hasonlóan lepukkant és elhagyott állomásépületekről... :(

 

Igaz, legalább az ilyen helyeken, ahol valamekkora idegenforgalom is van, adhatnának egy kicsit többet az állomás kinézetére...

Előzmény: Carpy (5971)
tweety83 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 5988

Látom itt nagy vita kerekedett a 135-ös vonalról.
Pár ötlettel én is beszállok:

 --  Kecskemét - Lakitelek - Kunszentmárton - Szentes - Gádoros - Orosháza -   
     Békéscsaba - Gyula - Kötegyán

 

 --  Kecskemét - Szentes - Makó

 --  Kiskunfélegyháza - Szentes - Orosháza - Békéscsaba - Gyula


Napi 2 pár vonat (mondjuk Uzsgyival) már fel tudnánk venni a versenyt a közúttal szemben. sajna Orosháza megközelíthatősége eléggé kritikus, a buszok tömve vannak Kecskemét - Oh között míg vonattal külön kalandtúra eljutni a Kecskeméttől Orosházára/Gyulára.
                                                                       

Lulu5 Creative Commons License 2005.02.02 0 0 5987
Tisztelt Vasútbarátok!

Régi vasúti térképek és fotók internetes lelőhelyeit keresem. (Fotókat elsősorban állomásépületekről és mozdonyokról) Aki ismer ilyen elérhetőségeket, kérem a fórumon jelezze azt. Lulu5.
Sinbiciklis Creative Commons License 2005.02.02 0 0 5986
Akkor az 1 valódi Interpici volt.
Előzmény: v_peti (5984)
looksharp Creative Commons License 2005.02.02 0 0 5985

A szentesi esetében megoldható a csonlkavágányos indítás-érkezés, dea 1255-ös vonatai ugya közvetlenként mennek. Anno egyébként két szigetperont terveztek Oh-ra, igaz, azokat 400 m hosszban... Az fölösleges.

Áruforgalom azért akad, az üveggyárnak van fel-és leadása, van gabona meg még pár dolog, de az igaz, hogy az 1960-as években tervezett 18 vágány felesleges, a mosatni 10 megfelelő. 1-2-vel csökkenthető is, akkor meg a peronok is elférnek.

 

Nincs rendező-szerűség, kocsitároló-vágányok vannak az állomás Csorvás felőli végénél, amiket egykoron az üveggyári fordák használtak. Azokat inkább fel kellene szedni. Vagy ott kellene kialakítani a réparakodót, ui az most az autóbuszállomás melletti placcon, az egykori malom-iparvágányon történik.

Előzmény: Carpy (5983)
v_peti Creative Commons License 2005.02.02 0 0 5984

A GYSEV-nem a magsperon miatt megritkítot vágányhálózatán a megnövekedett forgalom (IC-csatolások) miatt ugyancsak bűvészkednie kell. Egyszer sikerült is rátolniuk a Bz-t az IC-re... Állítólag 20m-t ment előre, mivel már nem volt befékezve. Éppen indult volna.

 

Előzmény: Carpy (5982)
Carpy Creative Commons License 2005.02.02 0 0 5983
Na, talaltam jobbat, igaz, ez meg kisebb forgalmu, mint Oroshaza :) Igazi mellekvonal.
Bingo-Ochiai allomas, az erdo kozepen, de 3-as elagazas. Gyakorlatilag egy atmeno fovaganybol, es ket csonkabol all, legalabbis ennyi latszott ki a hobol. :)
Es bizony ennyin is le lehet bonyolitani egy 3-as vonatcsatlakozast.

http://infoshako.sk.tsukuba.ac.jp/~k0323235/japan/319-1999_IMG.jpg

Persze csak motorvonatokal. Na de Oroshazan is elsosorban azok jarnak.
Meg persze tehervonatok - de azoknak, ha bonyolult muveleteket kell veluk vegezni, emlekeim szerint van egy kulon rendezo-szeruseg az uveggyar fele.
Előzmény: Carpy (5982)
Carpy Creative Commons License 2005.02.02 0 0 5982
Haaat, eleg off, mert nemhogy nem vicinalis, hanem a vilag legforgalmasabb tavolsagi vasutvonala, de most hirtelen csak ezt talaltam. Nem is nagyon jol szemlelteti a helytakakarekos vaganyhalozatot, de most nincs jobb, mert kilatotoronyt csak itt talaltam :)

Szoval ez Hamamatsu varosanak fopalyaudvara, ahol egymas mellett van a shinkansen es a hagyomanyos Tokaiodo vonal allomasa, feluton Tokio es Oszaka kozott. A shinkansen allomas 4 vaganyos, de csak a ket szelsonek van peronja, a masik 2 vagany az athaladoke. Mar ez is onmagaban eleg takarekos... de ez megse vetheto ossze Oroshazaval :)

A sima Tokaido vonal allomasa 5 vaganyos, ebbol 2 a delnyugatra meno, ketto az eszakkeletre meno vonatoke. Sot, az elso a Nagoya felol erkezoke, a 2. a Tokio fele induloke, a 3. a Tokio felol erkezoke, a 4. a Nagoya fele induloke, altalaban. Az 5-odik nem tudom mire jo, mert az athalado tehervonatok altalaban a peronos vaganyok mellett haladnak el. Meg nem lattam hasznalatban.
A negy vagany is csak azert kell, mert Hamamatsu egyfajta hatarpont, innen delnyugatra nagyobb a forgalom, igy jellemzoen hosszabb vonatok jarnak. Keves az athalado vonat, a varost atutazo utasoknak at kell szallni a peron tuloldalan allo vonatba. Szoval valami olyasmi, amilyennek a Nepstadion metroallomast terveztek anno.
Elvileg ugye az itt visszafordulgato vonatoknak mindig ki kellene huzni, es beallni a helyes iranynak megfelelo vaganyra, de van, hogy eleve arra erkeznek. (altalaban akkor, ha nincs egy percen belul csatlakozasuk. Ha van, akkor a csatlakozo vonat melle erkeznek.)

Itt a link:

http://infoshako.sk.tsukuba.ac.jp/~k0323235/japan/316-1622_IMG.jpg
Előzmény: Carpy (5979)
amicus Creative Commons License 2005.02.01 0 0 5981

A jelenlegi pályaviszonyok mellett mi lenne, ha a keresztek, Tg, Oh, Kútvölgy, Algyő lennének az 1 órás ütemesnél.

 

Én egyszer ilyet csináltam otthon, csak bírjátok ki jövő hétig.

Előzmény: M40 120 (5977)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.02.01 0 0 5980
És a Bengáli helyett járhatna a csuklós Bz :-))).
Előzmény: M40 120 (5975)
Carpy Creative Commons License 2005.02.01 0 0 5979
Nem is bantottal meg, es remelem en se Teged. Mindjart keresek egy kepet.
Előzmény: M40 120 (5978)
M40 120 Creative Commons License 2005.02.01 0 0 5978

Nem kívántalak megbántani.

 

Tessék belinkelni.

Ott máshogy/rugalmasabban megy mint itt, az biztos.

Előzmény: Carpy (5976)
M40 120 Creative Commons License 2005.02.01 0 0 5977
A jelenlegi pályaviszonyok mellett mi lenne, ha a keresztek, Tg, Oh, Kútvölgy, Algyő lennének az 1 órás ütemesnél. Oh és Kútvölgy között kicsit rövidebb az idő, de ohi keresztnél 6-7 perc várakozással, meg lenne az egy óra. Így Szg-Hvh között nem lenne esély betétjáratra, Oh-Bcs és vissza között 2 óránként lehetne betétjárat is csorvási, telekgerendási kereszttel. Viszont a vh-i 4 + elúszna. Népkerten lehetne Szentes felé/felől csatlakozás mindszenti kereszttel. A Szg Makó Szg normális átszállás is elveszne. 
Előzmény: looksharp (5959)
Carpy Creative Commons License 2005.02.01 0 0 5976

He-he :)

Azt hiszem, latnod kellene egyes - Oroshazanal sokszor nagyobb - japan varosok vasuti palyaudvaranak vaganyrajzat. 4 vaganyon lebonyolitanak akkora forgalmat, mint amit az egesz Del-Alfold...

Meg hogy 5 iranynak 5 vagany,... es persze tobbszaz meter hosszban, mert ugy szep a BZ....

Haaat, ez is csak a MAV-nal (es tarsainal) letezik.

Előzmény: M40 120 (5974)
M40 120 Creative Commons License 2005.02.01 0 0 5975

Ezért irtam, hogy esetleg lehetne Szegeden is még + megálló.

Vagy csak itt térne rá az LRT a helyi hálózatra. 

Előzmény: Carpy (5973)
M40 120 Creative Commons License 2005.02.01 0 0 5974

Tudod hinni máshol kell. :-)

 

I. vágány iparv. II.-VI. az 5 irány VII. körljárás estén nem árt, VIII.-X. teherforgalom (ilyen is van) és vagontárolás. 

 

a tobbi 3 iranyra nehany ev mulva mar az se biztos hogy szukseges

 

Remélem nem lesz igazad, de jó esélyed van rá.

Előzmény: Carpy (5963)
Carpy Creative Commons License 2005.02.01 0 0 5973
Mar nagyon vartam ezt a beszolast :-)
De mivel arra atszallni nem lehet ott, ezert batorkodtam emliteset nelkulozni.
Előzmény: M40 120 (5972)
M40 120 Creative Commons License 2005.02.01 0 0 5972
És a 3-as villamos, ott még + is van. :-)
Előzmény: Carpy (5965)
Carpy Creative Commons License 2005.02.01 0 0 5971
Atyagatya.....
Akkor ez mar ez evek, sot majdnem tizedek ota igy nez ki.
Ezt az igenytelenseget....
Előzmény: _nyunyuka (5970)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.02.01 0 0 5970
Magyarszék - Sikonda Gyógyfürdő.
Előzmény: Carpy (5969)
Carpy Creative Commons License 2005.02.01 0 0 5969
Hu de vacakul nez ki ez a Magyarszeki allomas...
Mi volt az eredeti felirat? "Magyarszek Udvozli Nagy Vezeret"?...
Előzmény: _nyunyuka (5966)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!