melyik vezér szól? mostanában nem spekulálok sajnos, hiányzik is egy kicsit. lehet, hogy inkább fel kellene inkább dobnom a tunning árát valamire? hátha lenne belőle akár valami komolyabb is.lehet, hogy bemegyek hozzád valamikor
Én majd jól beszavazok mindíg, és építtetek veled valami giccses szart. :) Az arany/fekete kombó megunhatatlan! ;) De aztán nincsen duzzogás, ha valamit megszavazunk, akkor az legyen, nem ám saját elképzelés. Itt havi szinten megy a szavazás: http://www.triumphrat.net/britishmotorcyclegear-com-bike-of-the-month-contest/
Nem biztos, hogy ami neked tetszik, az másnak is bejön. Nagyon nem mindegy, hogy milyen társaság szavaz.
A segítségeteket szeretném kérni. Mint sokan azt bizonyára tudjátok időbeli korlátok miatt nekem az új motor vásárlás és/vagy átépítés ugyanolyan fontos, mint maga a motorozás. Mivel az új Speed Triple nekem csalódást okozott, az S1000RR-ből nem csináltak (még) streetfightert és a V4 Tuono vlszg nekem kicsi lesz, úgy határoztam, hogy befejezem a sajátom átépítést és szeretném a jövő évi Tridays-en privát kategóriában elindítani a motoromat. Ha összeszerveznénk egy közös túrát és együtt rághatnánk a körmünket a sikerért az maga volna a Nirvána, de most legelőbb avval tudnátok támogatni, hogy segítségemre lesztek egy-egy döntés meghozatalában. Üssük el közösen az unalmas telet, valamennyi motorozás illúziót idecsempészve. Vagyis szavazzatok. Mert minél több szavazat érkezik egy-egy holmira, annál nagyobb eséllyel fog sikert aratni Ausztriában. Természetesen a finanszírozás az én gondom (persze adományokat elfogadok he-he), és majd azt is megmomdom, hogy mennyi az annyi, vagyis mennyim van az ügyre. Már most is kb, 1M.-nyi extra van a motoron és ezt most fokozhatjuk. Nem akarok senkit irritálni, a magam módján fanatiuks vagyok és a motorozáson kívül semmire sem költök (természetesen a lányomon kívül), de szeretném ha senkiben sem keltenék ellenérzést az ésszerűtlen pénzköltéssel. Számításaim szerint kb 20 látogatója van a fórumnak, tehát nézzük KI AZ AKIT ÉRDEKEL AZ ÜGY? PRÓBASZAVAZÁS URAIM!
Nekem ezt a bringát még emésztenem kell, furcsák az arányai, de lehet csak a kép tömzsíti. Az új lámpa és a váz rögtön mutatja a változást, de még nem tudtam eldönteni, hogy ez kárára vagy előnyére vált. Fejidommal nézzétek, akkor mindig sokkal jobban mutat minden street/speedtriple.
Mindenképpen meg kell tekinteni élőben amint lehet!
Volt daytona elsó tellóm, de eladtam, végülis ki sem próbáltam a motorhoz adták egyéb más daytona alkatrésszel amikor most egy ST-t díszítenek.
Persze kipróbálhatod a gépemet, én is szivesen kipróbálom a tiéd. Mondjuk az Rs futómű nagy előnye, hogy a legrosszabb köves úton is lehet 60-al menni :D
Nyugi Csibu, király a géped! :) Viszont érdekes lenne számodra kipróbálni a Daytonáét, ami szintén nem egy mai technika, mégis annyi állítási lehetőség van rajta, mint a mai gépeken. Simán el lehet veszni a setupokban, az idei egyetlen mátrai karikázásom alatt vagy 12-15x változtattam rajta és lehet vissza kellene tekernem alapra és újrakezdeni mindent. :-)))) Volt, hogy alig bírtam befordulni egy körforiba, pedig egy negyedet(!) tekertem csak! Majd egyszer összefutunk jövőre és kipróbáljuk egymás paripáit, kiváncsi vagyok az RS-re - gondolom vica versa így van. ;-)
Köszi. Majd leszedem valamikor, aztán valahol összefutunk. Majd jelentkezem miatta. Remélem most télen lesz rá időm.
K. Zsolti, aki eredetileg is és most is felragasztotta a tankpadot, most szilóval próbálkozna. Szerinted az megfogja?
Azt mégis megmondanád, hogy ennek az anyag hol van az olvadáspontja, hőre ez is lágyul, gondolom. Mit tudom én, ha 70-80 fokra felmelegítem, egy súly alatt lehet, hogy ki tudnám egyenesíteni. Vagy? Most nagyon rideg, olyan mint a sztirol. Volt egy műanyagújrahasznosító üzemem, nem vagyok teljesen kuka a műanyagokhoz.
Az a gáz a tankpaddal, hogy hiába melegited, mert a ragasztóanyag szar rajta.
Meg kéne próbálni leszedni, letakaritani az alját, és valami speckó ragasztóval visszatenni.Csak a melegités nem oldaná meg a gondodat, és lehet, hogy a gyanta is fölhólyagosodna.
A csizmavédő project természetesen működik, csak kéne nekem a vas hozzá.
kár, hogy az enyémre nem jó mert simán alku nélkül megvenném.
Viszont kellene egy kis segítség. Nem tudom mennyire emlékszel, de van egy gyári karbon tankpadom, ami kezdettől fogva szarul állt a tankon. Valahogy görbe és elválik a tanktól. Pedig a gyári katalógusból van és nem is én tettem fel. Szóval pld azt szeretném kérdezni, hogy hogyan reagál ez az anyag a hőre? Ha esetleg megmelegíteném, nem lehetne rajta valamit javítani? Vagy esetleg Te nem tudnál valamit kezdeni? Ja és áll még az ajánlatod, amit tavasszal tettél a lábtartó melletti izére? Bocs. de nem tudom a nevét :)
A hétvégén kicsit motoroztunk a Mátrában aránylag nyugodtan és azon gondolkoztam, hogy nekem nem is igazán kell több, persze ha lenne még benne erő elférne, meg egy két gyorsításnál biztos nem bánnám de nem áldoznék fel egy Nm-sem. Az Rs súlya egyébként meglepő ahoz képest, hogy nem mai gyerek (lassan veterán korban van:D) menetrekészen+teletank is csak 234kg.
Talán a futómű lehetne jobban állítható...esetleg kormányról:D (emiatt egy kicsit érdekelnek a BMW-k). Persze túra kategáriába nincs szégyenkezni valója, sőtt 2000-ben még nagyon jónak írták az újságok...de mindenki tudja: repül az idő.
Az új GT-ről olvastam, hogy kapott plusz Le, de a nyomatékból visszavettek...remélem azért nem indulnak el a Le hajhászás felé, legalábbis túra kategóriában semmi képpen nem kellene.
Igen sokkal modernebb, frissebb lett. De szerintem hamarabb mutatták be, mint szerették volna. Gondolom a marketingesek elkezdtek ordítani, hogy lassan a Hyosung is a nyakunkra nő (ez csak bulváros túlzás). Nekem hiányzik a motorikus fejlődés, kevésnek találom a súlycsökkentést és bár mindig is nagyon tetszettek az Y küllős kerekek, kissé már elcsépeltek ezért valami olyat vártam volna, ami egyedi. Kíváncsi leszek lesz-e belőle R verzió. De nyílván a Street példájából kiindulva max egy-két év múlva és csak ugyanezzel a motorral. Én kicsit csalódott vagyok
Vadító. Eddig is nagyon tetszett, féltem attól ha a két körlámpa valamikor eltűnik akkor nem fog tetszeni de nagyon eltalálták és ami mégjobb, hogy lehet hozzá kapni dupla körlámpát is:D. A vázat tényleg jó, hogy átdolgozták.
Hát ilyen lett. Nincs benne 1200-as blokk, csak az 1050-sen javítottak valamennyit, 137 Le lett főtengelyen Viszont vadonatúj a váz, ami azért jó hír, mert a mostani 1997-ből származik. Tehát jócskán eljárt már felette az idő, de azért igencsak jól bírta. A súlyából 5 kilót faragtak le, vagyis 212 kg lett teletankolva (elvileg). állítólag olyan a kezelhetősége, mint a Street R-ré. Meglátjuk.