Hűtőfolyadékból is tegyél bele G12-est, mert illik cserélni 2-3 évente. Fékfolyadék DOT 4, ezt sem árt 2-3 évente lecserélni.
Csapágyakból, görgőkből SKF, szíjakból DAYCO.
Szerintem MANN filter jobb. Nekem a szerelő rendelte ezért lett Wix.
Vízpumpát csak a PDTI motorokon kell a vezérléssel együtt cserélni! TDI-nél állítólag ráér, ha majd megáll.
Vigyázz, mert szerelők könnyen átb*sznak mindenkit. Kérj előtte konkrét ÁRajánlatot, ha szerelő csinálja. Nekem 120-130 ezret mondott, aztán 170 lett belőle. Közben az anyag egy 100-asból kijött... Költse az ilyen p*raszt gyógvyszerre...
Hosszu válogatás után végre megvettem a kocsimat (Audi a4 1.9tdi avant)110 le motorral remélem jo választás volt és nem lesznek nagy hibái értem a motorra de sajnos belebujni senki sem tud ,majd csinálni akarok rajta vezérmüszij olaj,olajszürö cserét milyen olajat ajánlotok bele de kellene még olajszürö pollenszürö levegöszürö meg vizpumpa!tud esetleg valaki jo árban?bolti ár alatt?ha igen kérlek jelzzétek üdv
Hosszu válogatás után végre megvettem a kocsimat (Audi a4 1.9tdi avant)110 le motorral remélem jo választás volt és nem lesznek nagy hibái értem a motorra de sajnos belebujni senki sem tud ,majd csinálni akarok rajta vezérmüszij olaj,olajszürö cserét milyen olajat ajánlotok bele de kellene még olajszürö pollenszürö levegöszürö meg vizpumpa!tud esetleg valaki jo árban?bolti ár alatt?ha igen kérlek jelzzétek üdv
Egy 97-es évjáratú 1.6-os A4-esem lenne.A gondom az lenne vele,hogy alacsony fordulatszámon ha kicsit több gázt nyomok,elkezd rángatni(kb 2500-as fordulatig).Olyan mintha 1henger nem menne.Szerintetek?Gyertya?Kábelek?Vagy nagyobb lehet a baj?
Én a helyedben dízelt vennék. Nekem is az van , volt benzinesem is anno, de többet biztos nem ülök benzinesbe. 1.6 nem versenyautó, igaz azért annyira rosszul nem megy, de a lámpáknál a Suzukik otthagynak rendesen:) Pályán 4000 -es fordalatnál megy 130 környékén ami momentán nekem nem begyere, ellenben a dízel 160-nál forog 3000-et hatodikban.. Városban a benzines 8-10 litert bekapja , a dízel 6- 6.5 literrel beéri. Normál nem száguldozós tempónál meg 5 liter, vagy még kevesebb. Pár hete mentem kirándulni, nem száguldoztam volt benne pálya kevés és 4.8 literre jött ki a fogyim... Szóval én a dízelt javaslom , de a döntés a tiéd:)
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni minden hozzáértő audis-tól. Nekem egy A4-es 1.9TDI autóm van 1996-es évjáratú. Tegnap egyszer elkezdett a 3 sípolni. Mi lehet ez a sípolás?
- ha leveszem az akksiról a sarukat, mit kell újraprogramoznom? pl. a rádiós magnót hogyan (a kód megvan)?
- kulcs ugye ekkor semmit nem felejt?
- nekem olyan kulcsom van, amin van egy kör alakú benyomható gomb a közepén. ez a rádióvezérlő gombja vagy csak a led világít (most kilehet merülve az elem, mert nem reagál)?
- az immobilieser led-je (a műszerfalon) allapállapotban (nyugalomban, autó lezárva) villogni szokott vagy sem?
Bocs, ha zöldfülű vagyok, de eddig még nem volt Audim, könyvet meg nem találtam nyomtatott formában.
Olyan problémám lenne, hogy a kocsimba a digitklímát amikor bekapcsolom hallom, hogy sűrűn ki-be kapcsolja magát.. valami relé kapcsoló hangját hallom.. gondolom ez nem szokványos vagyis eddig nemvolt vele ilyen baj.. köszönöm előre is a segítséget