Általában lakóautósoktól lehet hallani a lakókocsik tiltásáról. Én még nem használtam de nemsoká lesz egy ausztriai utunk, ahol 1-2 nap után mennénk a következő helyre. Jól jönne ha mi is beállhatnánk és ha tényleg csak az említett ok a tiltàs lényege, lenne időm felkészūlni.
Kevés esetről hallottam, hogy lakókocsival be lehet állni. Nem szeretném keresgéléssel tölteni az időt.
Én trükkösen csináltam. Vágtam neki még egy lyukat ott, ahol a "toldás" van, így minden darabot közvetlenül ki tudok venni. :-)))
Azaz pontosabban egy 2 m-es szakasz két vége felől tudok egy-egy méternyit betolni, meg persze ki is húzni, mert mind a kettőt elérem az egyik vagy a másik vége felől.
Így már megvan. Sorry, azt hittem, valami lakókocsis szakkifejezés, amit még nem ismerek. :-)
De hová nem engednek be szennyvíztartály nélkül? Voltam már pár helyen, de sehol nem láttam követelménynek az ilyesmit. Ahol volt lehetőség vízvételre, ott volt lehetőség elvezetésre is. Münchenben is ilyen, ahol lakom.
A tavalyi szezonban nem volt semmi baja a vízrendszernek, de most két helyen is szivárog. Nem vészesen, de annyira éppen, hogy nem akarom így hagyni, ill. állandóan nyitni-csukni kell a vizet, nem maradhat folyamatosan rajta a nyomás.
Angol kocsi, és a műanyag csöveken valamilyen teljesen ismeretlen csatlakozó van. A netes leírások szerint ez olyan, hogy szétszedhető és összerakható újra, de azért érdekelne a gyakorlati tapasztalat is ezzel. Tényleg meg tudom így csinálni, vagy jobban járok, ha nem piszkálom, hanem körbehúzom valami FBS vagy hasonlóval...?
Tegnap jöttem haza Franciaországból Németországon át gusztustalan méretű forgalom volt a németeknél szombaton is, igazából basznak azok a környezetre, mókusvakítás az egész ződség a németeknél, büdös harácsoló patkányok, felélik egész Európa erőforrásait.
Nem nagy korlátozás? Lásd pl. Stuttgartot. Ott az egész várost lefedi a zóna, Euro-5-tel mehetsz csak be, és még külföldi rendszámmal, turistaként is kötelező azt ezt igazoló plakett, amit ki kell ragasztani a szélvédőre, mert anélkül is megcsesznek. 80 Euro a bírság. Egyelőre - szerencsére - egyedül vannak, de ki tudja, meddig? És még pár hónap, amikor újabb szigorítást terveznek, merthogy korábban az Euro-5-ös dizliket is ki akarták nyomni, de "egyelőre" tavaly novemberben ezt még kivették a csomagból.
Miben nincs igazam? Abban, hogy nem a környezetvèdelem irànyítja a vilàgot, hanem az ūzleti èrdekeltsègek? Vagy, hogy ha nyugaton betiltjàk a dizeleket, hogy jön hozzànk a sok llakóautó ès egyèb dizel jàrmű?
1. Ha mi nem tudunk menni, ők sem tudnak jönni, merthogy ha csak a kempingezèzt vesszūk alapul, nyugaton sokkal több a lakóautó mint keleten. Ez senkinek se jó, tehàt àtgondolandó....
2. Sajnos ma màr mindent a pènz irànyìt. Vèlemènyem szerint nagy ívben tesznek mindenhol a környezetre, ha az ūzleti èrdek azt kívànja. A felsorolàsból nekem az jön le, mindegy milyen autód van, az legyen új. A 3-4 èves autókat dobd a kukàba ès vegyèl újat, akkor nem leszel korlàtozva, akàr benzines, akàr dizel.
Majdt ha az ūzleti èrdek valamit meglàt az 5-10-20 èves korosztàlyban (ez elèg valószínűtlen) akkor alakítanak a kitiltàsi rendeleteken.
Màsfelől pedig:
1. Nem nagy korlàtozàs 1-2 nagyvàros pàr utcàjàból, esetleg az ehte belvàrosból való kitiltàs.
2. Ha mègis eretvàgó lenne a kitiltàs, az mibdenhol èrzèkenyen èrintenè az idegenforgalmat ès a helyi lakossàgot.
Úgyhog3y szerintem jópàr èvig, vagy legalàbbis amig az olajon egyesek gazdafodni tudnak, no para...
Nem hinném, hogy ez működhet. Mert nagyon sok áram kell a mover nek. Így azt nem igen lehet hosszabb droton vezetgetni mert elvész benne a feszültség. Próbálkozni lehet De jobban teszed ha akkumulátor.hu