Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bakonyigg Creative Commons License 2009.09.12 0 0 7216

Lehet, hogy kissé sovány a keverék..Manapság minden műhely frászt kap, ha 0,5 nél nagyobb CO-t mér.. Ezeknek 2-2,5 a gyári értéke. Alapjáraton elkegyeg kevesebbel is, csak nem megy. Rángat. Gyújtás jó helyen van? Mérve lett megszakító csere után?

A kábelekre fújjál sötétben kis finom vízpermetet alapjáraton, rögtön látszik, ha áthúz valahol. Persze ha minden cserélve lett, ne a kábelen spórolj, nem is drága.

üdv

 

Előzmény: andrisbá (7215)
andrisbá Creative Commons License 2009.09.12 0 0 7215
Helló!

Na vissza jött a jármű a kipufogóstól és nem hengeres a relé. Fordítva pedig biztosan nem lett bekötve mivel gyári csatlakozó van rajta. Akkor tényleg nem értem hogy az enyém miért működik rosszul.

Más:Van szépen alapjáratom de amikor elindulok akkor össze vissza durrog és rángat, lehetséges hogy az öreg gyújtás kábelek miatt van?
Ujjak a gyertyák, a megszakító és a kondenzátor is.
Előzmény: te_o (7211)
do-xa Creative Commons License 2009.09.08 0 0 7214
Ezek a cuccaim még mindig .....
ülőlapok(új)
és Jobb oldali első lökös -az ottani ár alkuképes.
..vegye, vigye! :-)
andrisbá Creative Commons License 2009.09.07 0 0 7213
Hali!

Köszönöm Én is az infót, megvan a relé is de most nem tudom megnézni csak holnap, mivel a kipufogót szerelik alá.

Én is vettem a Bus Karcsitól olyan szelepet és azon is volt olyan csatlakozó, de az enyém a kábelkötegből jön ki és azt nem tudtam be építeni kábel vagdosás nélkül, ezért hozzá sem fogtam.

Az is lehet hogy fordítva kötöttem be a relét? Mert akkor már érthető hogy miért nem jó.

Amúgy ha az amire gondolok akkor ez egy téglalap alakú!?
Előzmény: bakonyigg (7212)
bakonyigg Creative Commons License 2009.09.07 0 0 7212

Nem tudom... képet nem hoz a könyv...eredetim se volt..:-)

Talán Andrisbáéknak megvan a relé.

Előzmény: te_o (7211)
te_o Creative Commons License 2009.09.07 0 0 7211
Ez egy hengeres relé egyébként? Puszta kíváncsiság.... (elmondom az okát, ha az)
Előzmény: bakonyigg (7210)
bakonyigg Creative Commons License 2009.09.07 0 0 7210

Kösz az infót. Csomádon voltam  a 200d -vel 5 éve , izzítógyertyájuk sem volt már hozzá... Átálltak a CDIPDTDI és társaira, csupa fiatal gépcsoda, fiatal szerelő. Lehet az öreg pont szabin volt ? Egyébként zuglói vagyok, Csomád nincs messze. :-)

A szelepre visszatérve, A Dieter Korp könyve szerint van egy késleltető relé is, aminek a doboza a biztosítékokat rejtő doboz mellett található. ez a relé van bekötve a pirossal az 1-es (30) , a feketével a 4-es (15/54) biztosítékhoz tartozó áramkörre. A barna testkábel pedig a trafót tartó bilincs csavarjára megy. Szóval ameddig gyújtás van, a relé nem ad áramot a zárószelepnek, leveszed a gyújtást, akkor kb 5 sec.-re ad áramot, katt zár,.....katt nyit.

A szelep a relével van összekötve. Az én új Strombergemből is vezetett ki egy kábel, a végén egy csatlakozóval, mint a régi walkman-en , sohasem találtam meg, hova is dugjam be. Most már tudom, a relét valaki "szakszerűen" eltávolíthatta valamikor... Így aztán nekem sem volt bekötve. De ha jó a moci, nincs is rá szükség.

üdv mindenkinek.

Előzmény: andrisbá (7209)
andrisbá Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7209
Szia!

Most jut eszembe hogy van Csomádon egy öreg adagolós, már a kilencvenes évek elején is adagolókat javított és sok öreg merci ment már át a kezén. Szóval nem csak az új komputeres kütyükhöz ért. Nem tudom hogy merre felé laksz de szerintem biztosan tudna segíteni.

Ha gondolod akkor ki tudom nyomozni a telefon számát, el is mehetek hozzá 10 percre lakik tőlem.

Üdv: András
Előzmény: bakonyigg (7204)
andrisbá Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7208
Hali!

Köszönöm a segítséget, így ahogy leírtad már tuti hogy az a baja, amikor szétszedtem 9 hónappal ezelőtt akkor már ez a vezeték le volt szakadva. Gondoltam hogy szépen vissza állítom az eredeti állapotába de ezek szerint nem lehet.

Vagy akkor hogy lehetne megjavítani hogy működjön? Gyújtásra egyből kattan, tehát lehetséges hogy fordítva kellene áramot kapnia?


Előre is köszi a segítséget, üdv: András


ui: nincs semmi eladni valóm:-))
Előzmény: bakonyigg (7207)
bakonyigg Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7207

Hali,

a Stromberg alatti hengeres szelep kizárólag arra szolgál, hogy amikor leállítod a motort, 4-5 másodpercre lezárja a benzin útját, hogy a motor ne tudjon "utánjárni".

Erre hajlamosak voltak a melegen leállított DB benzinesek, ha nem voltak korrektül beállítva. 

Szerintem fordítva kötötték rá a hálózatra, most nem 5 sec.-re zár, aztán nyit, hanem 5 sec.-re nyit, aztán zár. Persze nuku alapjárat...

üdv mindenkinek.

Előzmény: andrisbá (7206)
andrisbá Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7206
A "fekete bárány" autója az egy 230.4 benzines kettes szériás. Azt nem értem hogy miért fordítva működik. Ha kap áramot nem jó, ha nem kap akkor jó!?
Előzmény: bakonyigg (7204)
andrisbá Creative Commons License 2009.09.05 0 0 7205
Elbeszéltünk egymás mellett, a lényeg hogy egy 30 éves autó ami még működik csak ennyibe kerül.

Amiből sajnos egy újabb autó lesz ami a bontóban végzi, eltűnik és helyébe léphet egy modern műanyag autó. Nekem ilyen 123-as mercim volt már egy pár darab és tudom hogy mennyire jó és hibátlan széria.
Előzmény: 504LACI (7203)
bakonyigg Creative Commons License 2009.09.04 0 0 7204

És milyen motor van a fekete bárányban?

A 240d meg sajnos tipikus...

Szeretnék egyszer egy amúgy szuper állapotú autót béna motorral.

Azt a tizedébe kerül majd talpra állítani. :-)

Egyébként keresek egy jó adagolóst, aki megszüntetné a füstölést a 3.0-án.

Jól megy, jól indul, 44Ah-ás akksival csinálta végig a telet, semmi baja, olajat nem eszik túl sokat, és mégis....

Szürkén füstölög szegényke. Szóval nem tudom, de zavar, hogy gomolyog belőle a maró szagú köd.

Üdv mindenkinek

Előzmény: andrisbá (7202)
504LACI Creative Commons License 2009.09.04 0 0 7203
Dehogy veterán, ennyiért max. öreg felújításra váró alap.
Előzmény: andrisbá (7202)
andrisbá Creative Commons License 2009.09.04 0 0 7202
Na ezt jól meg írtam, kétszer is. A múlt héten láttam egy 123-as mercedest 240d, nem volt egy fényes állapotban de volt 1.5 év műszakija és gyönyörűen működött a motorja.

80.000ft-ért, semmi ára nem volt, és már veterán!
504LACI Creative Commons License 2009.09.04 0 0 7201
Haldoklik persze, mint az egész gazdaság általában. Ha most beírom, hogy van egy szép állapotú első szériás balos külső tükröm vagy egy komplett makulátlan rendszámvilágításom 30 EUR-ért mindenki huhog, hogy az sok. Akkor majd elviszi a német aztán nem lesz.
Előzmény: b_bokonon (7198)
andrisbá Creative Commons License 2009.09.04 0 0 7200
Sziasztok!

Na akkor tudna valaki segíteni a "fekete báránynak"?


A karburátor alatt van az elektromos alapjárati szelep, vagy mi?

Ha be van kötve rendesen nincs alapjáratom, ha kikötöm akkor jó.

Kipróbáltam az aksin is és akkor működik( legalábbis is kattog).
andrisbá Creative Commons License 2009.09.04 0 0 7199
Sziasztok!

Na akkor tudna valaki segíteni a "fekete báránynak"? :-))

A karburátor alatt van az alapjárati elektromos szelep, bekötöttem rendesen és nincs alapjáratom. Ha kikötöm akkor jó, kipróbáltam az aksin is működik, mi lehet a baj?
b_bokonon Creative Commons License 2009.09.04 0 0 7198

Úgyis haldoklik ez a fórum :-((, legalább a hírdetések mozgatják egy kicsit

 

Jambooo, dobj fel egy képet árral az állólámpáról, lehet hogy érdekel :-)

Előzmény: Törölt nick (7196)
te_o Creative Commons License 2009.09.01 0 0 7197
Gondolom most már van ára is? Volt rá időtök...
Előzmény: 220se (7195)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.01 0 0 7196

Csatlakoznák az előttem szólókhoz.

 Van itt mellettem egy  állólámpa, selyemernyővel, 2 db  40W-os izzóval, ... , ha  valakit  érdekel.

Tiszta bazár lett a   fórum.

PS: ugyanitt kicsit  kopott , zenélő kertitörpe eladó.

220se Creative Commons License 2009.08.31 0 0 7195
Sziasztok,


van egy jó állapotú 280 S motorom,automata váltóval, ha valakit érdekel.


üdv
sg
scarpi Creative Commons License 2009.08.28 0 0 7194
Sziasztok! Van egy eladó 115-ösöm szétszedett állapotban de teljesen kompletten. A kaszni korrodált de javítóelemek vannak hozzá. A futóművek már rendben vannak. Motorral, váltóval, diffivel nincs probléma. Szétszedés előtt üzemelt az autó és műszaki is volt rajta. A számok AF-esek. Ha valakit érdekel, ajánlatokat a scarpi01@gmail.com címre várok.
250ce Creative Commons License 2009.08.28 0 0 7193
Keresek 6 hengeres 250 es motorhoz 1 tulmeretes csapagysort, es gyari meretu dugattyugyurut, a motorkod M114980 de a csapagycsor passzol az M110es duplavezermutengelyesbol is
108fan Creative Commons License 2009.08.27 0 0 7192

22-én szombaton intett valaki egy szürke 190-es merciből az M7/M1 kivezető szakaszon. Gondolom szintén egy régi merci mániákus, én fekete 108-assal voltam. Nincs itt a fórumon?

 

Illetve keresek 108 280S-hez kardánt. Ha valaki találkozott már többfélével, szívesen konzultálnék vele.

Tamás

andrisbá Creative Commons License 2009.08.21 0 0 7191
Szia Karcsi!

A hosszú hétvégén otthon vagy? mert a végleges összerakásnál tartok és kellene egy-két kisebb dolog. Ma már rendezgetem az apróságokat és utána mennék.
Előzmény: Bus K. (7190)
Bus K. Creative Commons License 2009.08.20 0 0 7190
Kiürítem a jövő héten az állólámpás kupacot /nem kidobom/ ha valakinek kell valami szóljon...
06706090700
K.Tib Creative Commons License 2009.08.18 0 0 7189

 

Szervusztok!

Ha érdekel valakit hogy forgatáson vegyen részt az autója, dobjon egy mailt a címemre egy telefonszámmal, és egy képpel a kocsiról. Reklámfilm, vagy játékfilmforgatás esetén, ha ilyen autóra van szükség, kb. két héttel előtte telefonálnak, a megbeszélt helyre kell vinni a kocsit természetesen tisztán, és ott a rendező kívánságainak megfelelően beállítani. Többnyire statikus forgatás van, tehát nem mozog az autó, de lehet hogy egyszer arra lesz szükség. Javadalmazás egy teljes napi forgatásért (kb.8h) 50 pénz. Nem biztos hogy hívnak, de ha igen szerintem nem rossz buli. Ja igen, aznapra a sofőr is teljes ellátást kap szendvics, üdítő, stb. kivéve persze alkohol.

 

Üdv mindenkinek!

mercedes13 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 7188

Sziasztok!

 

Van valakinek egy 425mm hosszú első kardántengely automatához?

Állólányka Creative Commons License 2009.08.02 0 0 7187

Ez csak egy hasonló kép !

Eladó W115 Állólámpás Mercedes 220 Dízel komplett jó állapotú motor és váltó paírjaival, azonnal beépíthetően. Ezenkívűl van 200, 220 Dízel és 230-as benzines motorokhoz rengeteg mindenféle alkatrész !

200 Dízel motor bontott állapotú 220 Dízel, 200Dízel blokkok Szervo szivatyú szíjtárcsájával + tartóbak hozzá. Vezérmű tengelyek, bakok, láncok, láncfeszítők, megvezetők, csapszegek hajtókarhoz használt hüvely és dugó, gyűrű garnitúrák, főtengelyek (köszörült is), 220-as is. Hajtókarok és jó állapotú csapágygarnitúrák (újcsapágyak is vannak) adagolók, önindítók, generátorok.

Új csapszeg persely, váltó + harangház, szervo fék dob (tartály) Porlasztók házzal és külön is, izzító gyertyák külön is + összekötő drótok is. Difik + féltengelyek.

Első és Hátsó rugók, kardántengely nagy + kicsi, első és hátsó lökhárító, fék, motorháztető bovdenek, termosztátok, hengerfejtömítések, főtengely szimeringek, burmanok, lökésgátlók, olaj és vákuum pumpák, olajteknők, (karter) hengerfejfedél, lenkerekek, kuplung szerkezetek + kuplungtárcsák, kinyomó csapágyak hátsó szélvédő (gumikerettel együtt) Elektromos kábelkötegek, kapcsolók, relék,

Üzemanyag tank + tank műszer. Feszültség szabályzók generátorhoz, kilincsek, ajtó és csomagtér zárak Komplett fűtőradiátorok + ventilátor, 3 db kormányoszlop, 1 db szivacsos puha kormánykerék, gyújtáskapcsolókkal vagy nélküle.

Műszerfalak, vízpumpák, ventillátor, kipufogó és kipufogó + levegő csonkok. Ablaktörlő motorok, meghajtó szárak, levegő és olajszűrő házak, első, hátsó kerékagyak, csapágyak, bordás szép szinte új lámpabúra, gumi bakok 2 db első ülés. 3 db csomagtartó tető, Féktárcsák, fékbetétek (kézifék betét is) Díszlécek, szivacsos szőnyegek, belső burkolatok W115-öshöz 3 db vas felni, 2 db Új 205-ös 14-es téli gumi. Fékbetét fék nyergek, féktuskók fék munkahengerek Kerékagy csapágyak, komplett kerékagyak, Kormányművek + kormány lökésgátlók, gömbcsuklók

És még sok-sok kisebb-nagyobb motor és karosszéria alkatrész !

Tel.: 30/321-2917,  30/587-5347 Ugyanitt autó visszapillantó tükör javítása Web: www.uvegestukor.gportal.hu

E-mail: electrikbox@gmail.com

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!