Lehet, hogy kissé sovány a keverék..Manapság minden műhely frászt kap, ha 0,5 nél nagyobb CO-t mér.. Ezeknek 2-2,5 a gyári értéke. Alapjáraton elkegyeg kevesebbel is, csak nem megy. Rángat. Gyújtás jó helyen van? Mérve lett megszakító csere után?
A kábelekre fújjál sötétben kis finom vízpermetet alapjáraton, rögtön látszik, ha áthúz valahol. Persze ha minden cserélve lett, ne a kábelen spórolj, nem is drága.
Na vissza jött a jármű a kipufogóstól és nem hengeres a relé. Fordítva pedig biztosan nem lett bekötve mivel gyári csatlakozó van rajta. Akkor tényleg nem értem hogy az enyém miért működik rosszul.
Más:Van szépen alapjáratom de amikor elindulok akkor össze vissza durrog és rángat, lehetséges hogy az öreg gyújtás kábelek miatt van? Ujjak a gyertyák, a megszakító és a kondenzátor is.
Köszönöm Én is az infót, megvan a relé is de most nem tudom megnézni csak holnap, mivel a kipufogót szerelik alá.
Én is vettem a Bus Karcsitól olyan szelepet és azon is volt olyan csatlakozó, de az enyém a kábelkötegből jön ki és azt nem tudtam be építeni kábel vagdosás nélkül, ezért hozzá sem fogtam.
Az is lehet hogy fordítva kötöttem be a relét? Mert akkor már érthető hogy miért nem jó.
Amúgy ha az amire gondolok akkor ez egy téglalap alakú!?
Kösz az infót. Csomádon voltam a 200d -vel 5 éve , izzítógyertyájuk sem volt már hozzá... Átálltak a CDIPDTDI és társaira, csupa fiatal gépcsoda, fiatal szerelő. Lehet az öreg pont szabin volt ? Egyébként zuglói vagyok, Csomád nincs messze. :-)
A szelepre visszatérve, A Dieter Korp könyve szerint van egy késleltető relé is, aminek a doboza a biztosítékokat rejtő doboz mellett található. ez a relé van bekötve a pirossal az 1-es (30) , a feketével a 4-es (15/54) biztosítékhoz tartozó áramkörre. A barna testkábel pedig a trafót tartó bilincs csavarjára megy. Szóval ameddig gyújtás van, a relé nem ad áramot a zárószelepnek, leveszed a gyújtást, akkor kb 5 sec.-re ad áramot, katt zár,.....katt nyit.
A szelep a relével van összekötve. Az én új Strombergemből is vezetett ki egy kábel, a végén egy csatlakozóval, mint a régi walkman-en , sohasem találtam meg, hova is dugjam be. Most már tudom, a relét valaki "szakszerűen" eltávolíthatta valamikor... Így aztán nekem sem volt bekötve. De ha jó a moci, nincs is rá szükség.
Most jut eszembe hogy van Csomádon egy öreg adagolós, már a kilencvenes évek elején is adagolókat javított és sok öreg merci ment már át a kezén. Szóval nem csak az új komputeres kütyükhöz ért. Nem tudom hogy merre felé laksz de szerintem biztosan tudna segíteni.
Ha gondolod akkor ki tudom nyomozni a telefon számát, el is mehetek hozzá 10 percre lakik tőlem.
Köszönöm a segítséget, így ahogy leírtad már tuti hogy az a baja, amikor szétszedtem 9 hónappal ezelőtt akkor már ez a vezeték le volt szakadva. Gondoltam hogy szépen vissza állítom az eredeti állapotába de ezek szerint nem lehet.
Vagy akkor hogy lehetne megjavítani hogy működjön? Gyújtásra egyből kattan, tehát lehetséges hogy fordítva kellene áramot kapnia?
a Stromberg alatti hengeres szelep kizárólag arra szolgál, hogy amikor leállítod a motort, 4-5 másodpercre lezárja a benzin útját, hogy a motor ne tudjon "utánjárni".
Erre hajlamosak voltak a melegen leállított DB benzinesek, ha nem voltak korrektül beállítva.
Szerintem fordítva kötötték rá a hálózatra, most nem 5 sec.-re zár, aztán nyit, hanem 5 sec.-re nyit, aztán zár. Persze nuku alapjárat...
Elbeszéltünk egymás mellett, a lényeg hogy egy 30 éves autó ami még működik csak ennyibe kerül.
Amiből sajnos egy újabb autó lesz ami a bontóban végzi, eltűnik és helyébe léphet egy modern műanyag autó. Nekem ilyen 123-as mercim volt már egy pár darab és tudom hogy mennyire jó és hibátlan széria.
Na ezt jól meg írtam, kétszer is. A múlt héten láttam egy 123-as mercedest 240d, nem volt egy fényes állapotban de volt 1.5 év műszakija és gyönyörűen működött a motorja.
Haldoklik persze, mint az egész gazdaság általában. Ha most beírom, hogy van egy szép állapotú első szériás balos külső tükröm vagy egy komplett makulátlan rendszámvilágításom 30 EUR-ért mindenki huhog, hogy az sok. Akkor majd elviszi a német aztán nem lesz.
Na akkor tudna valaki segíteni a "fekete báránynak"? :-))
A karburátor alatt van az alapjárati elektromos szelep, bekötöttem rendesen és nincs alapjáratom. Ha kikötöm akkor jó, kipróbáltam az aksin is működik, mi lehet a baj?
Sziasztok! Van egy eladó 115-ösöm szétszedett állapotban de teljesen kompletten. A kaszni korrodált de javítóelemek vannak hozzá. A futóművek már rendben vannak. Motorral, váltóval, diffivel nincs probléma. Szétszedés előtt üzemelt az autó és műszaki is volt rajta. A számok AF-esek. Ha valakit érdekel, ajánlatokat a scarpi01@gmail.com címre várok.
Keresek 6 hengeres 250 es motorhoz 1 tulmeretes csapagysort, es gyari meretu dugattyugyurut, a motorkod M114980 de a csapagycsor passzol az M110es duplavezermutengelyesbol is
22-én szombaton intett valaki egy szürke 190-es merciből az M7/M1 kivezető szakaszon. Gondolom szintén egy régi merci mániákus, én fekete 108-assal voltam. Nincs itt a fórumon?
Illetve keresek 108 280S-hez kardánt. Ha valaki találkozott már többfélével, szívesen konzultálnék vele.
A hosszú hétvégén otthon vagy? mert a végleges összerakásnál tartok és kellene egy-két kisebb dolog. Ma már rendezgetem az apróságokat és utána mennék.
Ha érdekel valakit hogy forgatáson vegyen részt az autója, dobjon egy mailt a címemre egy telefonszámmal, és egy képpel a kocsiról. Reklámfilm, vagy játékfilmforgatás esetén, ha ilyen autóra van szükség, kb. két héttel előtte telefonálnak, a megbeszélt helyre kell vinni a kocsit természetesen tisztán, és ott a rendező kívánságainak megfelelően beállítani. Többnyire statikus forgatás van, tehát nem mozog az autó, de lehet hogy egyszer arra lesz szükség. Javadalmazás egy teljes napi forgatásért (kb.8h) 50 pénz. Nem biztos hogy hívnak, de ha igen szerintem nem rossz buli. Ja igen, aznapra a sofőr is teljes ellátást kap szendvics, üdítő, stb. kivéve persze alkohol.
Eladó W115 Állólámpás Mercedes 220 Dízel komplett jó állapotú motor és váltó paírjaival, azonnal beépíthetően. Ezenkívűl van 200, 220 Dízel és 230-as benzines motorokhoz rengeteg mindenféle alkatrész !
200 Dízel motor bontott állapotú 220 Dízel, 200Dízel blokkok Szervo szivatyú szíjtárcsájával + tartóbak hozzá. Vezérmű tengelyek, bakok, láncok, láncfeszítők, megvezetők, csapszegek hajtókarhoz használt hüvely és dugó, gyűrű garnitúrák, főtengelyek (köszörült is), 220-as is. Hajtókarok és jó állapotú csapágygarnitúrák (újcsapágyak is vannak) adagolók, önindítók, generátorok. Új csapszeg persely, váltó + harangház, szervo fék dob (tartály) Porlasztók házzal és külön is, izzító gyertyák külön is + összekötő drótok is. Difik + féltengelyek. Első és Hátsó rugók, kardántengely nagy + kicsi, első és hátsó lökhárító, fék, motorháztető bovdenek, termosztátok, hengerfejtömítések, főtengely szimeringek, burmanok, lökésgátlók, olaj és vákuum pumpák, olajteknők, (karter) hengerfejfedél, lenkerekek, kuplung szerkezetek + kuplungtárcsák, kinyomó csapágyak hátsó szélvédő (gumikerettel együtt) Elektromos kábelkötegek, kapcsolók, relék, Üzemanyag tank + tank műszer. Feszültség szabályzók generátorhoz, kilincsek, ajtó és csomagtér zárak Komplett fűtőradiátorok + ventilátor, 3 db kormányoszlop, 1 db szivacsos puha kormánykerék, gyújtáskapcsolókkal vagy nélküle. Műszerfalak, vízpumpák, ventillátor, kipufogó és kipufogó + levegő csonkok. Ablaktörlő motorok, meghajtó szárak, levegő és olajszűrő házak, első, hátsó kerékagyak, csapágyak, bordás szép szinte új lámpabúra, gumi bakok 2 db első ülés. 3 db csomagtartó tető, Féktárcsák, fékbetétek (kézifék betét is) Díszlécek, szivacsos szőnyegek, belső burkolatok W115-öshöz 3 db vas felni, 2 db Új 205-ös 14-es téli gumi. Fékbetét fék nyergek, féktuskók fék munkahengerek Kerékagy csapágyak, komplett kerékagyak, Kormányművek + kormány lökésgátlók, gömbcsuklók És még sok-sok kisebb-nagyobb motor és karosszéria alkatrész ! Tel.: 30/321-2917, 30/587-5347Ugyanitt autó visszapillantó tükör javítása Web: www.uvegestukor.gportal.hu
E-mail: electrikbox@gmail.com