Hello! Keresek egy nagyon jó audi szerelőt, (a6 2.5 V6) esedékes a vezérlés cseréje. A baj csak az, hogy van aki azt mondja 250ezer van amelyik azt mondja 100ezerből meguszom . Most kinek higgyek? Előre is köszi
Az Audimon 18"-os Ramses felni van. Sajnos kettő elég ramaty optikailag. Pár padkázás nyoma jól látható rajta. Az ilyen polírozott felnit hogyan javítják? Feltöltik és visszacsiszolják? Tudtok ajánlani egy jó felnist? Mennyi lehet egy darab javítása?
Szia! Hm... Nem kevés fogyasztás, bár ekkora motor városban?!?! Nekem városban a 3.0TDI nagyon óvatos vezetéssel is 12l-t eszik gázolajból. Igaz átlagban megáll 8-8.5.
Sziasztok. Kb. 2 hónapja vettem egy 1995-ös 2.6 V6 automata A6-os Audit és csak városban használom, a baj az hogy rengeteget fogyaszt 18-20 liter és nagyon finoman járok...elöször gondoltam a lambda szondára ezért elmentem egy pasihoz aki rátette egy számitógépre és ott minden gyári értéken volt, mindkét lambdaszonda , kompreszió, minden...mi lehet a gond? ennyit nem ehet egy ekkora gép fogyasztása, volt V8-as Audim is és az nem fogyasztott ennyit...valaki segitsen légyszi mert már nem birom anyagilag...köszi
kösz a választ.-jaj elfeljtettem mondani hogy a diagnosztika semilyen hibát nem jelez.... esetleg valami tippek mi jöhetne szoba,vagy volt már valakinek hasonlo problémája?
nagy az esély az adagolora,ha még nem volt cserélve.nézzétek meg diagnosztikán a hibákat,ha előbefecskendezést ir 550-es koddal akkor pumpa halott,de ez a legrosszabb eset,mert ha lelevegősödik az akkor minden nap,nem csak hetente egyszer
Sziasztok,még sosem irtam ide,de márt régtöl figyelemmel kiserem a forumot.sajnos most problémám adodott az autoal igy minden lehetséges követ,titeket is probállak "megmozgatni". az auto egy 2000-es évjáratu 2.5 tdi quattro A6os audi, mart 2éve van nálam,és sajnos elkezdett belevegözni,mart heti rendszerességel egyszer halaszom elö a kis kézi pumpámat h felnyomassam az üzemanyagot h be tudjam startolni.beszereltem egy visszacsapo szelepet a tartály és a filter köze ám semmit nem segitett,a levegöt tehát a motor és filter közti helyre szukitettem,elméletileg,kicseréltem a tulfolyo slágokat ám az sem segitett.tanácstalan vagyok a probléma nagyon kellemetlen,kérlek segitsetek!válaszotokat,ötleteiteket elöre is köszönöm
Ez a fékbetét lesz, de kérdés hogy miért csak a klíma bekapcsolása után jelez... ? Indítás után pár másodperccel jön rá a rendszer hogy kopott a fékbetét, lehet hogy ezalatt már kapcsolod a klímát is, ha azt külön szoktad. De elméletice független a 2 dolog egymástól. Nálam 1 hónapja jelentkezett, 3-4 mm volt még a betét, tehát még nem katasztrófa, de annyira idegesítő volt az állandó gong és fényjelzés hogy inkább kicseréltem. Ha már elöl akkor hátul is, mert ott nincs elektronikus kopásjelző. Gondolom pont ezt akarta az Audi is, hadd nőjön a gyári fékbetétek forgalma is... :) A fékolajra emlékezetem szerint mást ír, de természetesen nézd meg, az a biztos.
Azért nem semmi a 2005-ös elektronikus rögzítőféke. Felváltva mászkált a szerelő a laptop és a hátsó fék között, az elektromotor meg a gyári forgatókönyv szerint zümmögött, most 2-t előre, most 3-at hátra, ez tényleg kellett ? :( Meg is jegyezte hogy csak a 15 centis elektromos vezetéke 15ezer forint, az érdemi résznek pedig jobb ha nem is tudom.... :)
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy AUDI A6 2.5 TDI 1999-es évjáratú műszerfalán, ha bekapcsolom a klímát, egy idő után kivillan egy narancssárga színű jelzés: kör és körülötte szaggatottan jobb-bal oldalt körív-vonal. Ez mit jelenthet? Amúgy nemrég vettük az kocsit, azért nem tok ilyen alapdolgokat... Segítségeteket köszönöm!
Nekem korábban (nem A6-nál) a levegő útját szabályozó rostélyállító mechanika törése miatt csinált hasonlót. Undorító probléma volt, mert egy kis alkatrész cseréjéhez bontani kellett a műszerfalat. De úgy emlékszem mintha korábban az Audi fórumban lett volna ez téma. Üdv.
Sziasztok! 2005-ös a6 3.0tdi nél nekem azt csinálja az autó, hogy hiába hidegre állítom a klímát (csak melegben csinálja ezt)akkor is a műszerfal tetjén meg a balszélső (középső részén)meleget fúj.Valaki találkozott már hasonlóval itt?
Akkor azzal az MT-vel valami baj volt... Nekem teljesen ellenkezőleg viselkedik. Az eddigi automatáim közül messze az MT reagál a leggyorsabban, főleg induláskor tartom remeknek. Azonnal megrántja az autót, még Te is írtad korábban hogy túl nagyot húz, sokszor meg is csikordulnak a kerekek. Tapasztalatom szerint inkább utána kasztrálja ki a motor erejét. Egy benzinmotornak elméletice pörgetve jönne meg az ereje, ezt szerintem az MT leveszi, vagy a beállítása vagy a konstrukciós jellege miatt. A DSG is nagyon jó, de elinduláskor az MT szerintem jobb egy picivel, utána viszont a DSG-nél semmilyen motorerő hervasztást nem tapasztaltam. Nyilván nem mindegy a váltó évjárata és hogy milyen motorral próbáljuk éppen. Én a kézi váltóshoz nem hasonlítanám az automatát, mert a kézi váltós 0-100 sec értékeket gyári profi sofőrök tudják csak pontosan tudva hol kell felváltani a szép katalógus adatokhoz...Nem tartom magam ügyetlennek, de még egyszer sem sikerült a gyári adatokat hoznom, max csak óra szerint, de a GPS szerinti 100-hoz ugye minimum 105-re kell felhúzni az autót. Egy automatánál csak nyomni kell, plusz a sportfokozat is segít. Ha a kézi váltós 1 sec-kel jobb adatú, akkor az automata még bőven gyorsabb lehet a gyakorlatban... Üdv.
A Multitronic legnagyobb baja számomra, hogy teljesen erőtlen érzetűvé teszi az autót.. Ami motor egy kéziváltóval/DSG-vel/Tiptronic-kal erősnek érződne, az a Multitronic-kal egyszerűen egy fos - érzetre....
Az autóm a multitronic-kal pont fordítva viselkedik. Gyakorlatilag azonnal nagyon keményen megindul az autó, mintha sokkal nagyobb motor lenne benne, de utána meg túlságosan hamar elfogy az ereje, főleg ha tele van az autó. Szerintem ez váltó sajátossága. Általában elegendő lenne az ereje, de például 100 felett előzni terheléssel már nem az igazi. Ilyenkor hiányolom a TDI nagy nyomatékát. Üdv.
Szili, én mondjuk álló helyzetből gondoltam. A váltó elektronika mit gondolkodik? Egyértelmű szerintem, hogy nem csak véletlenül padlóztam. :)
A 2 másodperc nem biztos, lehet, hogy csak 1.5. Nem mértem, de egy hagyományos autóhoz képest bizony okozhat meglepit. A 450 Nm és 233 LE kicsit olyan oroszlános. :) Nehéz felizgatni, de akkor brutális! :D
Ne hirtelen teligázon (kick) próbálj gyorsítani, hanem folyamatosan növekvő terhelésen...
Ha hirtelen padlót nyomsz, akkor a váltóelektronikának kell egy kis idő, mire "leesik neki", hogy mit is akarsz és visszagangol 2-3 stb. fokozatot, majd megindul....
Milyen automatád van ? Nekem multitronic, az meg azonnal nagyot ránt, sokak szerint túl nagyot is, volt aki éppen ezért is adta el, mondjuk én meg ezt (is) szeretem benne, nagy élmény az elindulás. Viszont volt már 3 hagyományos automatám is, eltérő késedelmekkel, de a 2 másodperc azért nagyon soknak tűnik, ennyit egyik automatám se várt. Nem értek hozzá, de szerintem az már nem egészséges késedelem, tényleg veszélyes is lehet. Üdv.
Automata váltósok! Nekem ez az első automatás autóm. Imádom! :)
De nehéz megszokni azt az 1-2 másodperces késedelmet. Amikor mondjuk egy kereszteződésben vagy lámpánál hirtelen kellene indulni. Akkor egy padlógáznál vár 1-2 másodpercet, mire igazán elindul és ez néha veszélyes is lehet.
csatlakozom a hozzászoláshoz,én is ezt irtam volna,és még az essőcsatorna lefolyoját is ki kéne tisztittani ,lehet el van dugulva,akkor ott bemegy a viz lábhoz,nem kevés....
Első körben ki kellene bontani és kivenni az elektronikát. Szétszedni, kiszárítani, esetleges korróziót javítani. Közben meg kellene keresni a beázás okát! Eltömődött vízelvezető, stb...
Viszont ha valóban beázás van a padlóban, az nem egyszerű! Mert az ott lévő szigetelő anyagokat, kárpitot ki kell szárítani!!!! Anélkül nem szabad visszaszerelni, mert egy óriási dunsztoló kamra lesz! A bent rekedt nedvesség a nyári meleg hatására nem fog kiszáradni, hanem gőzkamra lesz! Az ott lévő elektronika és csatlakozók nem díjazzák!